Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Dlaczego profesjonalny chip tuning jest bezpieczny?

 

Optymalizacja pracy samochodu Mazda CX7 2.3 Disi Turbo
Optymalizacja pracy samochodu Mazda CX7 2.3 Disi Turbo
Wielokrotnie seryjne jednostki napędowe pracują we wsparciu o oprogramowanie które zostało opracowane z założeniem dużego marginesu pod względem różnic rynkowych w zależności gdzie ma być użytkowany. Ponadto wielokrotnie oprogramowania są przygotowywane dla całych serii jednostek napędowych bez ustawiania każdej z osobna. Takie podejście sprawia, że silniki pracują różnie, mają różne moce i dlatego najczęściej spalają więcej paliwa.

 

Z tego względu wykonanie optymalizacji pracy konkretnego egzemplarza cechuje się najwyższym bezpieczeństwem i najlepszymi efektami zarówno w poprawie elastyczności jak i zużycia paliwa.

 

Poprzez lepszą elastyczność i moc dostępna w niższym niż seryjnie zakresie obrotów można znacznie łatwiej wyprzedzać co wpływa na znaczące poprawienie bezpieczeństwa. Ponadto czas reakcji silnika na naciśnięcie pedału gazu znacząco się poprawia, co powoduje zwiększenie bezpieczeństwa przy wykonywaniu wielu manewrów.

 

W kwestii wykonywania modernizacji w całkiem nowych silnikach aby miały one wykonane minimalny przebieg (ok.3000 km). Dopuszczone są także wyjątki przy których fabryki stosują wydłużone docieranie wstępne.

W przypadku silników używanych ważnym jest dobry stan techniczny, odpowiednio dobra sprawność celem umożliwienia osiągnięcia optymalnych efektów i bezpiecznego użytkowania po modernizacji.

 

Ponadto w kwestii bezpieczeństwa chip tuningu ważnym jest aby po tuningu dbać o dobra eksploatacje i pamiętać, że jest to nadal samochód seryjny który posiada pewne granice bezpieczeństwa.

 

Skąd wiecie ile można dodać mocy w moim samochodzie?

Ukazane przyrosty w katalogu to efekty już wykonanych modernizacji. Ponadto prowadzimy we własnych ośrodkach badawczych badania w zakresie poznawania możliwości i potrzeb danych jednostek napędowych. Mimo tego zawsze przyrosty są ustalane indywidualnie w zależności od aktualnej pracy egzemplarza oraz jego potencjału w momencie wykonywania modernizacji.

 

Czy przebieg ma znaczenie i do jakiego przebiegu dokonujecie tuningu?

 Przebieg silnika ma znaczenie dlatego dokonujemy tuningu  najczęściej w samochodach osobowych z silnikami turbo diesel z przebiegami do  +/- 200 tys. km.  Graniczne przebiegi są różne w zależności od indywidualnej trwałości danych jednostek napędowych, mimo tego zawsze ważnym jest aby jednostka napędowa i jej osprzęt była w dobrej kondycji przed przystąpieniem do tuningu.

 

Nie wiem jaki jest stan mojego silnika co wtedy?

Ze względu na bezpieczeństwo Twojego pojazdu jeżeli podczas pomiarów wstępnych i diagnostyki wykryjemy znacznie niższą sprawność niż seryjna lub poważne usterki to odstępujemy od modernizacji rozliczając się tylko za pomiary i diagnostykę. W przypadku gdy wykryte usterki są drobne i zarazem możliwe do usunięcia na miejscu np.: wadliwie pracujący przepływomierz, mocno zabrudzony filtr powietrza to jeżeli części są dostępne od reki staramy się to wykonać nie miejscu.

 

Na czym dokładnie polega Chip Tuning Vip czy Super VIP?

 Usługa ta polega na wykonaniu nowych ustawień programu sterującego silnikiem czy cała jednostką napędową na podstawie seryjnego programu z Twojego egzemplarza.  Podczas wykonywania nowych ustawień bierzemy pod uwagę możliwości konstrukcyjne jednostki napędowej, wyniki z wykonanych pomiarów, Twoje oczekiwania względem tego samochodu. Ponadto  wykonanie usług w samochodach klienta jest poparte wykonaniem wcześniejszych testów w naszych ośrodkach rozwojowo-badawczych dzięki czemu modernizacja jest bezpieczniejsza.


 

Reasumując, jeżeli oczekujesz lepszej i elastyczniejsze pracy silnika czy całej jednostki napędowej to warto skorzystać z profesjonalnej opcji chip tuningu z wykorzystaniem seryjnych podzespołów. Natomiast jeżeli oczekujesz, że Twój seryjny samochód zmieni się po chip tuningu w „rasowy samochód wyścigowy czy rajdowy” to będziesz potrzebował dokonać jeszcze co najmniej kilku dodatkowych modernizacji polepszających wytrzymałość czy bezpieczeństwo

 

Ile zyskam mocy w moim samochodzie?

W tym przypadku mozesz skorzystac z informacji w naszym katalogu przyrostu mocy - katalog chip tuningu lub skontaktować się z nami i zapytać o najlepsze rozwiązanie dla Ciebie - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.