Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Czy można zastosować coś lepszego zamiast tulei metalowo-gumowej do montażu zawieszenia ?

Elementy poliuretanowe zamiast powszechnie znanych tulei metalowo-gumowych
Elementy poliuretanowe zamiast powszechnie znanych tulei metalowo-gumowych
Trudne warunki drogowe z jakimi przychodzi się zmagać zarówno samochodom seryjnym na polskich drogach jak i samochodom sportowym czy wyczynowym sprawiają, że warto stosować lepsze elementy mocowania zawieszeń.

 

Do takich lepszych elementów zamiast standardowej tulei metalowo-gumowej należą elementy poliuretanowe czy typu unibal. O ile te drugie głownie stosuje się w wysokim wyczynie to te pierwsze – poliuretanowe skierowane są także dla samochodów seryjnych aby usprawnić mocowanie zawieszenia.

 

To usprawnienie polega na możliwości przenoszenia wyższych sił, zatem polepsza się żywotność mocowania i dzięki temu inne elementy jak sworznie, opony mają dłuższą żywotność.

 

Ponadto samochód prowadzi się stabilniej, gdyż dłużej utrzymuje swoje poprawne ustawienia geometrii, a podczas hamowania zachowując się stabilnie ma krótszą jego drogę.

 

Elementy poliuretanowe stosuje się także do poduszek mocowania skrzyń czy silników dzięki czemu moment obrotowy jest lepiej przekazywany na koła i precyzyjniej pracują takie elementy jak system zmiany biegów. Ponadto przy dynamiczniejszej jeździe przeniesienie napędu zachowując się stabilniej zachowuje dłuższą żywotność.

 

Zatem dzięki zastosowaniu takiego rozwiazaniu rodem ze sportu czy tuningu zyskasz:

  • - dłuższy okres miedzynaprawczy zawieszenia
  • - stabilne jego prowadzenie zarówno na prostym odcinku jak i na krętych drogach
  • - stabilniejsze utrzymanie nastawów geometrii
  • - krótszą drogę hamowania
  • - mniejsze zużycie opon
  • - i oczywiście wiecej przyjemności z jazdy

 

Zatem jeżeli jesteś zainteresowany zastosować efektywniejsze mocowanie zawieszenia w Twoim samochodzie to zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.