Jeep Wrangler 2.0 Turbo 272 KM - problem z ciśnieniem oleju a zmiana po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution MyNano
Z pewnością może to Ciebie zdziwić lecz nie wolno wymienić samego oleju (silnik, skrzynia biegów czy napęd) a wymagane jest pełne działanie techniczne, pakietowe począwszy od wnikliwej weryfikacji diagnostycznej wraz ze zmniejszeniem negatywnych zjawisk, silnik i napęd. W tym przypadku Jeep Wrangler 2.0 Turbo 272 KM, które to jednostki (od nowości) są obciążone negatywnymi zjawiskami, w tym problematyką niższego ciśnienia oleju.
 

Zarazem zalecone przez producenta samochodu oleje (silnik, skrzynia, napęd) nie spełniają faktycznych potrzeb danych podzespołów i dochodzi do szybkiego ich degradowania, powstawania ścieru zużyciowego (opiłek) a nawet ryzyka zatarcia.

  
Ponadto wpływa to na niższą sprawność, gorsze osiągi, zwiększone spalanie paliwa i znacznie przyspieszone pogarszanie trwałości.
 
Dlatego w naszych, autorskich pakietach, oprócz początkowego zakresu diagnostycznego, rekonesansu technicznego (czy dodatkowych badań np: laboratoryjnych olei) ma miejsce odpowiedni dobór olejów wraz ze stosowaniem efektywnych fuzji olejowych i pakietu dodatków w technologii synergicznej - celowanej - syntetyczno-estrowej MyNano.

Więcej o pakietach zmniejszenia negatywnych zjawisk dla różnego rodzaju jednostek napędowych z silnikami o zapłonie iskrowym (wolnossące, doładowane, hybrydowe) również na gwarancji - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution MyNano

 
Więcej o wynikach badań, testów i dowodach skuteczności technologii MyNano - Testy, badania, dowody skuteczności 

Masz samochód nowy na gwarancji lub używany (nowszej czy starczej technologii) to posiadamy całą gamę rozwiązań technicznych, indywidualnych pakietów zmniejszających negatywne zjawiska i poprawiające sprawność. Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt