Załóż swoje konto!
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Czyżby Toyota odrobiła zadanie domowe? Całkiem nowy Avensis 2.2 D-Cat na gwarancji po tuningu przez DPP ma 202 KM, zobacz jak to możliwe! + WYKRES

Nowa Toyota Avensis 2.2 DCAT 177 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez sterownik DPP Multichannel Denso
Nowa Toyota Avensis 2.2 DCAT 177 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez sterownik DPP Multichannel Denso
Zawitał do nas kolejny całkowicie nowy mający niewiele ponad 3000 km samochód marki Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177 KM rocznik 2012. Na pomiarach seryjny wielkie zaskoczenie gdyż seryjnie wykazał on 175 KM i 401 Nm. Zatem to już kolejny egzemplarz nowego wcielenia silnika 2.2 D-CAT który praktycznie trzyma serię.

 

Z uwagi na sterownik Denso który w przypadku Toyoty nie podlega modernizacji programowej jak i oczywiście chęci zachowania przez klienta gwarancji przyjęliśmy wykonanie tuningu przez najnowszą wersję sterownika zewnętrznego DPP Denso Multichannel.

 

Po wykonaniu kilku ustawień celem uzyskania odpowiedniej charakterystyki Avensis nabrał przyjemnych parametrów bo aż 202 KM i 453 Nm. Analiza spalin po tuningu pozwala filtrowi D-CAT pracować w dobrych warunkach.

 

pdfWykres z hamowni Toyota Avensis 2.2 D-Cat 177 KM 2012 - tuning DPP Multichannel Denso

 

Moment buduje się w warunkach rzeczywistych (drogowych) płynnie mimo że na hamowni widać seryjnie jak i po tuningu limitowany jest przez komputer maksymalny moment (wynik obciążenia nadawanego przez hamownię). Reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu poprawiła się znacząco. Silnik nabrał po tuningu fenomenalnego wigoru pracując w swoim bezpiecznym zakresie. Wszystko oczywiście pomierzone na naszej hamowni obciążeniowej Maha LPS 3000.

 

Zatem wygląda na to, że w pogoni za zyskaniem na rynku Toyota usprawniła swoje silniki które często posiadały niższe parametry niż podawał producent.

 

Wracając do tuningu system DPP Multichannel podłączany jest do samochodu za pomocą fabrycznych złączy, w bardzo łatwy sposób można go samodzielnie zdemontować i samochód powraca do ustawień seryjny (jest w 100% odbierany przez ASO jak seryjny)

 

Po więcej informacji zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – katalog lub do bezpośredniego z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.