Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Mam samochód na gwarancji i muszę wykonać przegląd gwarancyjny czy mogę go wykonać u Was?

VW Amarok 2.0 TDI Bi-Turbo podczas pomiarów diagnostycznych pracy silnika
VW Amarok 2.0 TDI Bi-Turbo podczas pomiarów diagnostycznych pracy silnika
Nowe przepisy GVO regulujące rynek usług i części na rynku motoryzacyjnych zezwalają na wykonanie przeglądu okresowego w warsztacie nie autoryzowanym przez daną markę, wymaganym jest postępowanie zgodnie z kartą przeglądu ukazaną przez producenta.

 

Zatem w tej chwili każdy kto ma uprawnienia do prowadzenia warsztatu może dokonywać okresowego przeglądu samochodu będącego na gwarancji producenta i samochód nadal zachowuje prawa gwarancyjne. Do tego klient może wybrać warsztat niezależny i uniego wykonać przegląd swojego samochodu.

 

Szaleńcza pogoń za cięciem kosztów przeglądów okresowych w nowych samochodach mających znaczenie dla flot czy firm z wynajmem długoterminowym, kuszące użytkowników rzadsze wizyty w ASO, duże prowizje i gadżety za sprzedaż olejów z telewizyjnych reklam sprawiają, że samochody zużywają więcej paliwa i wykonują mniejsze przebiegi między naprawcze. 

 

Bardzo mocno zabrudzony układ EGR po 80 000 km z powodu nieszczelnego i zabrudzonego układu doładowania
Bardzo mocno zabrudzony układ EGR po 80 000 km z powodu nieszczelnego i zabrudzonego układu doładowania
Problem narasta w szczególności w silnikach doładowanych diesel czy benzyna. Przykładem mogą być częstotliwości zmiany filtrów powietrza które na bazie standardowym niestety zbyt długim ich użytkowaniu w naszych warunkach drogowych powodują skrócenie żywotności turbosprężarek nawet o 70%.

 

Dlaczego?... ponieważ silnik w takiej sytuacji otrzymuje zbyt mało powietrza, szukając go zasusa wiecej powietrza wraz z olejem z odpowietrzenia silnika, układ doładowania mocno się zanieczyszcza obniżając swoją sprawność. Dotego rośnie temperatura w komorze spalania i następuje reakcja łańcuchowa w konsekwencji której skraca się żywotność turbosprężarki, filtra cząstek stałych DPF czy też silnika.

 

Dlatego nasz firma na bazie 7 letnich swoich badań opracowała szeroką kartę przeglądową zależną od stopnia użytkowania, rodzaju i marki silnika. Co więcej ten zakres szerszych przeglądów jest w naszej firmie stosowany z powodzeniem dając klientom wykonującym u nas przeglądu gwarancję wydłużenia żywotności silnika czy zmniejszania zużycia paliwa w stosunku do standardowego zakresu przeglądowego oferowanego w ASO danej marki.

 

Do tego rekomendujemy i wykonujemy szerszą diagnostyką co 50 lub 100 tyś km która powoduje, że zapobiegamy powstawaniu większych usterek poprzez odpowiednie wcześniejsze wykrycie i usunięcie przyczyn ich powstawania.

 

Mając w tym celu stosownie wyposażone stanowisko diagnostyczne jak i personel działający z pasją każdego oferujemy przeglądy okresowe dotyczące także układów hamulcowych, zawieszeń i etc. 

 

Mocno zanieczyszczony układ doładowania z powodu zbyt rzadkiej zmiany filtra powietrza
Mocno zanieczyszczony układ doładowania z powodu zbyt rzadkiej zmiany filtra powietrza
Do tego nasze wieloletnie doświadczenie w sporcie samochodowym i w modernizacjach samochodów oraz maszyn sprawia, że możemy zawsze zaproponować wiele lepszych rozwiązań niż oferowane na standartowym rynku usług czy części. Przykładem tego mogą być lepsze środki smarne, hamulce, korzystniejsze regulacje silników, lepsze elementy zawieszeń do usuwania wad produkcji wielkoseryjnej włącznie (np.: usuwanie wad w pracy układu wtryskowego, układów recyrkulacji spalin i etc)

 

Po więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.