Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz nowy model Fiat 500 L z silnikiem 1.6 MJ 105 KM i chcesz mieć lepsze osiągi? Większa moc przez chip tuning na gwarancji o 30 KM! +WYKRES!

 

Nowy Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Nowy Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Ogólny "downsizing" który od kilku lat opanowuje motoryzację, oferowanie silników o mniejszy pojemnościach sprawia, że silniki te "muszą być kręcone" na obroty aby dać rozsądne przyspieszenia. Od dolnych obrotów są ospałe a reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu pozostawia wiele do życzenia. 

 

Ta opóźniona reakcja to efekt blokowania momentu obrotowego z uwagi choćby na konieczność spełnienia norm emisji spalin. Jak się okazuje regulując indywidualnie taki silnik jak 1.6 MJ 105 KM można uzyskać bardzo ciekawy efekt mimo utrzymania norm. W stosunku do silników tej samej pojemności innych marek dysponuje on seryjnie wysokim momentem obrotowym który w tym egzemplarzu wynosił 318 Nm.

 

Po chip tuningu w formie indywidualnej regulacji przez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Bosch (najnowsza edycja 4 channel) Fiat 500 L zyskał moment aż 373 Nm. Do tego moc po tuningu to 133 KM. Z uwagi na konieczność ustalenia optymalnego składu spalin nadwyżka momentu obrotowego następuje od 1950 obrotów, a co ważne silnik po tuningu dynamicznie pracuje aż do 4400 obrotów co seryjnie możliwe było jedynie do ok. 3400 obrotów.

 

 

pdfPomiar mocy na hamowni Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM po tuningu na 133 KM - wykres

 

Przyspieszenie do "setki" to poprawa o 1.2 sekundy, a elastyczność biegu 4-go to już poprawa na poziomie 4.7 sekundy. Z uwagi na gwarancję forma tuningu przez sterownik zewnętrzny podłączony za pomocą fabrycznych złączy Plu&Play użytkownik może samodzielnie powrócić do ustawień seryjnych i samochód dla ASO jest w pełni seryjny.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Opcja tuningu dla silników 1.6 MJ jest dostępna zarówno w formie wysyłkowej jak i z montażem i indywidualną regulacją u nas na miejscu. Więcej informacji - kontakt.

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.