Załóż swoje konto!
Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz nowy model Fiat 500 L z silnikiem 1.6 MJ 105 KM i chcesz mieć lepsze osiągi? Większa moc przez chip tuning na gwarancji o 30 KM! +WYKRES!

 

Nowy Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Nowy Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Ogólny "downsizing" który od kilku lat opanowuje motoryzację, oferowanie silników o mniejszy pojemnościach sprawia, że silniki te "muszą być kręcone" na obroty aby dać rozsądne przyspieszenia. Od dolnych obrotów są ospałe a reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu pozostawia wiele do życzenia. 

 

Ta opóźniona reakcja to efekt blokowania momentu obrotowego z uwagi choćby na konieczność spełnienia norm emisji spalin. Jak się okazuje regulując indywidualnie taki silnik jak 1.6 MJ 105 KM można uzyskać bardzo ciekawy efekt mimo utrzymania norm. W stosunku do silników tej samej pojemności innych marek dysponuje on seryjnie wysokim momentem obrotowym który w tym egzemplarzu wynosił 318 Nm.

 

Po chip tuningu w formie indywidualnej regulacji przez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Bosch (najnowsza edycja 4 channel) Fiat 500 L zyskał moment aż 373 Nm. Do tego moc po tuningu to 133 KM. Z uwagi na konieczność ustalenia optymalnego składu spalin nadwyżka momentu obrotowego następuje od 1950 obrotów, a co ważne silnik po tuningu dynamicznie pracuje aż do 4400 obrotów co seryjnie możliwe było jedynie do ok. 3400 obrotów.

 

 

pdfPomiar mocy na hamowni Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM po tuningu na 133 KM - wykres

 

Przyspieszenie do "setki" to poprawa o 1.2 sekundy, a elastyczność biegu 4-go to już poprawa na poziomie 4.7 sekundy. Z uwagi na gwarancję forma tuningu przez sterownik zewnętrzny podłączony za pomocą fabrycznych złączy Plu&Play użytkownik może samodzielnie powrócić do ustawień seryjnych i samochód dla ASO jest w pełni seryjny.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Opcja tuningu dla silników 1.6 MJ jest dostępna zarówno w formie wysyłkowej jak i z montażem i indywidualną regulacją u nas na miejscu. Więcej informacji - kontakt.

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.