VW Crafter - MAN TGE - 2.0 BiTdi stan olejów w układzie napędowym po ok. 8000 km od nowości
Nowy samochód dostawczy z napędem na obie osie, jednostka 2.0 BiTDI 177 KM (znana z samochodów VW Crafter czy MAN TGE)  i skrzynia automatyczna a stan olejów w układzie napędowym - dramatyczny.

Natomiast dlaczego my nie stosujemy samych olejów? Tym bardziej dobranych, zalecanych przez producenta?

Bo niestety nie pomaga w uzyskaniu odpowiedniej sprawności i przyczynia się do znacznie wyższych strat wewnętrznych - mamy to potwierdzone poprzez wykonane testy, badania oraz doświadczenie w praktyce.
 
 

Czy przypadkiem tarcie nie jest związane jest z obciążeniem? Zatem dlaczego do różnego rodzaju wersji elementów układów napędowych, automatycznych skrzyń biegów (różnych silników, o różnych osiągach) zalecane są bardzo często takie same oleje?

Czy olej i jego skład nie powinien mieć inny, pracując z silnikiem np: o momencie obrotowym 350 Nm czy 900 Nm? Tym bardziej pracując w samochodzie osobowym lub dostawczym.

Czy takie samochody nie mają skrajnie innych obciążeń?

Dlatego taki pakiet poprawy sprawności (w technologii MyNano) zmniejszenia negatywnych zjawisk (silnik i napęd) można wykonać w samochodzie na gwarancji, najlepiej zaraz po okresie docierania.

Wtedy oprócz odpowiedniego doboru efektywniejszej kompozycji smarnej (olej - fuzja olejowa - odpowiedni pakietów dodatków) zostanie dokonane 

  • obszerne zweryfikowanie stanu, kondycji,
  • odpowiedni zakres pomiarów 
  • weryfikacja nasilenia negatywnych zjawisk,
  • badanie laboratoryjne oleju (lub olejów) wraz z obszernym protokołem w technologii MyNano,
  • zweryfikowanie a następnie usuniecie dotychczasowego (na tyle ile to jest najlepiej możliwe) ścieru dotarciowego (czy już powstałego zużyciowego) poprzez odpowiedni, przetestowany - przebadany proces płukania statyczno-dynamicznego,
  • dodatkowe, potrzebne zmiany (lub wskazanie co można - należy wykonać) celem jeszcze lepszej poprawy sprawności i trwałości
  • wstępna adaptacja i weryfikacja efektów po wstępnym przebiegu adaptacyjnym 
  • oraz zostanie wydana dokumentacja wraz z informacjami eksploatacyjnymi, serwisowymi, uzupełniającymi lub korygującymi zalecenia producenta np: pojazdu.   
MyNano to przełomowa technologia pozwalająca na poprawę sprawności, znacznie mniejsze opory wewnętrzne, straty, zużycie paliwa, polepszenie osiągów, większą moc, moment obrotowy, trwałość, niższą emisję zanieczyszczeń https://mynano.pl/testy-i-badania/ oraz więcej przyjemności z jazdy i to jeszcze bez konieczności wykonania powszechnie znanego chip tuningu (lub np: z opcją modułu DBW)

Więcej o pakietach dla różnego rodzaju jednostek napędowych, również dla samochodów na gwarancji

pakiety Power Economy Performance z modułem DBW lub pakiety Power & Friction Solution Diesel bez zmian w elektronice pakiety Power & Friction Solution Diesel MyNano

Masz samochód dostawczy a może kampera, nowy na gwarancji lub używany (nowszej czy starczej technologii) to posiadamy całą gamę rozwiązań technicznych, indywidualnych pakietów. Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt