Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Pełny emocji do ostatniego metra i … WYGRANY 40 Rajd Barbórki Cieszyńskiej w klasyfikacji Generalnej i w klasie RPP 5, to historyczny moment dla naszego 44tuning Rally Team i dla naszej załogi!

40 Barbórka Cieszyńska historyczne zwycięstwo Roberta, Tomka oraz Abarth-a
40 Barbórka Cieszyńska historyczne zwycięstwo Roberta, Tomka oraz Abarth-a
Od pierwszego odcinka nasza załoga dysponowała dobrym i systematycznym tempem. Warunki na odcinkach były arcytrudne, co pokazywały kolejne kilometry i niestety wiele wypadków. Nasza załoga na zapoznaniu wykonała bardzo dobry i przemyślany opis. Robert z Tomkiem wygrali OS 2 a na następnych trzymali się w ścisłej czołówce realizując swoją płynną i dojrzała jazdę.

 

Wielu kibiców z przyjemnością podziwiało małego Abarth-a, który z wydechu „ strzela ognistymi marchewami” niczym rasowy Mitsubishi Lancer. Przed ostatnim odcinkiem Robert z Tomkiem zajmowali 2 miejsce w klasyfikacji Generalnej ze stratą jedynie 2 sekund do pierwszego. W tej sytuacji Robert przypomniał sobie jak było za młodych lat i znacznie przyspieszył, mimo już bardzo zabrudzonej i śliskiej trasy.

 

Wygrał odcinek o 6.3 sekundy i dzięki temu razem z Tomkiem uzyskali historyczny wynik, wygrywając najtrudniejszy rajd w kalendarzu. „ To piękne zakończenie sezonu i startów w RPP” powiedział na mecie Robert , „ zwycięstwo w Cieszyńce smakuje bardziej, niż kilka innych wygranych rajdów, to jest coś” – powiedział radosny Tomek po zjechaniu z rampy.

 

Po więcej najnowszych informacji zapraszamy na oficjalny fanpage naszego zespołu: Facebook 44tuning Rally Teamrelację Video z rajdu znajdziecie tutaj: 40 Barbórka Cieszyńska 44tuning Rally Team, onboard z odcinka specjalnego znajdziecie tutaj: onboard Abarth 500 R3T R.Halicki T.Tkacz - 40 Barbórka Cieszyńska OS5

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.