Załóż swoje konto!
Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Przez profesjonalny i rzetelny chip tuning w samochodach także na gwarancji. Silnik staje się sprawniejszy i bardziej żywotny – Opel Meriva 1.4 Turbo 120 KM! + Wykres

Opel Meriva 1.4 Turbo 120 KM podczas optymalizacji pracy silnika - hamownia Maha Opole
Opel Meriva 1.4 Turbo 120 KM podczas optymalizacji pracy silnika - hamownia Maha Opole
Ciągła gonitwa za „ekologicznymi rozwiązaniami” sprawia, że silniki spełniające normy w warunkach laboratoryjnych, w warunkach rzeczywistych stają się bardziej obciążone. Tak się dzieje w wielu silnikach różnych marek w tym także przy 1.4 Turbo który występuje np.: w modelu Opel Meriva.
 
Seryjne ustawienia sprawiają, że silnik uzyskując maksymalne wartosci mocy i momentu obrotowego jest bardziej obciążony termicznie. Fabrycznie ustawiona mieszanka jest bardzo „uboga”. Dla przekory mimo „ubogiej” mieszanki jednostkowe zużycie paliwa jest relatywnie wysokie.


Dlatego poprzez optymalizację jego pracy, wykonanie jego regulacji przez rzetelny, poprzedzony precyzyjną diagnostyką obciążeniową chip tuning programowy – Chip Tuning Vip czy Super VIP, silnik zyskuje na sprawności. Ustawiony optymalny skład mieszanki, bardziej „bogaty” w stosunku do wersji seryjnej, w rzeczywistości sprowadza silnik to poziomu lepszej żywotności a zużycie paliwa ulega zmniejszeniu. Dzieje się to m.in. przez korzystniejszy przebieg spalania mieszanki, optymalne ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu, płynne ustawienie pracy turbosprężarki. 

Dzięki tym zabiegom przedstawiany egzemplarz zyskał 22 KM i 45 Nm. z uwagi, że został z optymalizowany na paliwo 95 oktan. W przypadku paliwa 98 czy 100 oktan, lepszą jego stabilność i kaloryczność wykonujemy nieco wyższe przyrosty. Przy modernizacji (jak i także seryjnie) zalecamy dla tych silników zastosowanie oleju Motul 5W/40. Seryjnie rekomendowany przez producenta silnika olej 5W/30, wydaje się być techniczną pomyłką. Przy użytku w naszych warunkach klimatycznych i drogowych silniki potrzebują często oleju o szerszym zakresie wyższych temperatur pracy.

pdfWykres z hamowni pomiar mocy Opel Meriva 1.4 Turbo 120 KM - optymalizacja na paliwo 95 oktan

Dla wnikliwych. Taka modernizacja przyczynia się do poprawy przyspieszenia o ok. 1.3 sekundy do 100 km/h, owocuje poprawą elastyczności na 4-tym biegu w zakresie 5-6 sekund, a apetyt na paliwo zmniejsza się o 10-15%. Ważne!!! Takie bezpieczne efekty można uzyskać przy w pełni rzetelnej profesjonalnej optymalizacji.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu – kontakt.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.