Załóż swoje konto!
Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Lepsze spalanie paliwa - ceny paliw dla klientów 44tuning mniejsze nawet o 22%?

Dzięki technologii 44tuning dla naszych klientów ceny na stacji staja się nawet o 22% niższe!
Dzięki technologii 44tuning dla naszych klientów ceny na stacji staja się nawet o 22% niższe!
Ceny paliwa rosną znacząco i zapewne będą jeszcze rosły tak przewidują analitycy co  napewno pasuje koncernom paliwowym, natomiast nam,
użytkownikom wizyta na stacji przyprawia coraz bardziej o cenowy zawrót głowy. Zużycie paliwa jest bardzo powiązane z efektywnością jego spalania i sprawnością silnika. Dlatego warto już teraz...


zadbać o mniejsze zużycie paliwa w swoim samochodzie i oszczędź nawet 9-22% na paliwie.

Zajmując się już od 15 lat poprawianiem produkcji wielkoseryjnej stało się faktem iż w bezpieczny sposób można uzyskać poprawienie spalania, co znacząco wpływa na zmniejszenie jego zużycia. Ponadto dodatkową korzyścią jest znaczące poprawienie elastyczności i dynamiki pracy silnika, oczywiście w bezpieczny sposób dla całej jednostki napędowej. Jest to możliwe dzięki profesjonalnej optymalizacji pracy każdego silnika w sposób indywidualny we wsparciu o wcześniej przeprowadzone badania.

Dlaczego tego nie robią producenci samochodów?

Po pierwsze jest to uwarunkowane tym, iż przy produkcji wielkoseryjnej brak jest czasu na „dopieszczanie" każdego egzemplarza z osobna. Ponadto rynek jest na tyle chłonny iż potencjalny klienci i tak kupią nowy samochód. Po drugie gro klientów nadal myśli iż im mniejsza moc tym samochód mniej pali decydując się na zakup słabszej jednostki. W eksploatacji okazuje się w wielu przypadkach iż jest trochę inaczej. Po trzecie fabryka wykorzystuje podział nawet takich samych silników w różnych opcjach mocy w celach marketingowych, sprzedając te mocniejsze za znacznie większe pieniądze lub wypuszczając za pół roku lub za rok jako napęd w nowszej wersji samochodu.

Jak to możliwe aby mieć mniejsze zużycia paliwa i jeszcze większą elastyczność?


Głownie polega to na korzystnym ustawieniu przebiegu krzywej momentu obrotowego w zalezności od potrzeb danego egzemplarza. Ważnym jest aby silnik dysponował swoim momentem w zakresie najczęściej używanych obrotów.

W tym celach dla silników diesla nowszej generacji zasilanych systemem common-rail, pompowtryskiwacze - opracowany został przez naszych kolegów z zespołu (posiadający w swojej historii współpracę z teamem Ferrari w Formule 1) - Digital Power Pack - który umożliwia w sposób bez
Najnowsze rozwiązanie w dziedzinie optymalizacji pracy silników
Najnowsze rozwiązanie w dziedzinie optymalizacji pracy silników
inwazyjny podłączenie do samochodu także będącego na gwarancji.

Digital Power Pack jest także dostępny dla silników turbo-benzynowych najnowszej generacji w bezpośrednim wtryskiem paliwa, np. z grupy Audi, VW, Seat, Skoda Tsi czy TFSi , z koncernu Fiata T-JET czy też z BMW nowy silnik 3.5 i Bi-turbo

Dzięki jego specyficznej konstrukcji jak i możliwości indywidualnego ustawiania parametrów pracy silnika dla każdego egzemplarza sprawność silnika ulega bezpiecznemu podwyższeniu średnio o 15-30 % co wpływa na uzyskanie zmniejszenie zużycia paliwa średnio ok.9-22%

W samochodach ciężarowych i traktorach (ciągnikach i maszynach rolniczych) wykonujemy znaczną poprawę sprawności głównie poprzez Chip Tuning w wersji Truck lub Traktor.

Polega to na wykonaniu nowszego korzystniejszego znacznie niż seryjny programu sterowania silnikiem (czasami także skrzynią biegów) aby jednostka napędowa mająca zawsze konkretny potencjał pracowała optymalnej. Jest to możliwe z uwagi na produkcje przez fabryki np.: jednego silnika i oferowania go nawet już fabrycznie w kilku wersjach mocy. Z uwagi iż za granicą jest normalnym iż wielu klientów specjalnie zakupuje nowe wersje nominalnie słabsze a następnie dokonuje tuningu co jest korzystniejsze zarówno cenowo jak i parametry sa znacznie korzystniejsze. Przedstawiamy dla przykładu dwa zmodyfikowane pojazdy.

Scania R124 420 - wykres po tuningu polepszającym znacznie sprawność i zmniejszającym spalanie
Scania R124 420 - wykres po tuningu polepszającym znacznie sprawność i zmniejszającym spalanie
Samochód ciężarowy Scania R420 seryjnie dysponujący mocą 420 KM i momentem 2400 Nm.
po profesjonalnym i bezpiecznym tuningu zyskuje ok. 70 KM więcej i w zależności od potrzeb i zastosowania ciągnika siodłowego od 350-600 Nm. więcej.

Następnie ciągnik rolniczy (traktor) Fendt 927 Vario posiadający moc seryjnie ok. 264 KM i moment ok. 950 Nm. zyskuje po tuningu przyrost 60-70 KM i 250-280 Nm.

W obydwu przypadkach poprawienie parametrów owocuje znacznym poprawieniem wydajności pracy w bezpieczny sposób dla jednostki napędowej i uzyskaniem dodatkowo oszczędności paliwa.

Więcej informacji na temat zwiększenia mocy w samochodach ciężarowych znajdziesz tutaj - Truck Tuning a w ciągnikach i maszynach rolniczych tutaj- Traktor Tuning

Takie są fakty.

Każdego dnia przybywają następni zadowoleni użytkownicy Digital Power Packa, Chip Tuning VIP, Super VIP, Truck Tuningu oraz Traktor Tuningu którzy zyskując znacznie mniejsze zużycie paliwa wraz ze wzrostem elastyczności i dynamiki samochodu czy pojazdu.

Jakie rozwiązanie najlepiej wybrać?


Skontaktuj się teraz z naszym ekspertem i zapytaj o najlepsze rozwiązanie dla Twojego samochodu -kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.