Załóż swoje konto!
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Testy przez 40 Barbórką Cieszyńska- tutti completamente professionale – jesteśmy dobrze przygotowani, mamy podtrzymanie doładowania, jedziemy, aby wygrać!

Kolejne nowe poprawki w naszym Abarth-cie, kolejne testy przed Barbórką Cieszyńską
Kolejne nowe poprawki w naszym Abarth-cie, kolejne testy przed Barbórką Cieszyńską
W zeszłym roku nasza załoga na 39 Rajdzie Barbórki Cieszyńskiej miała poważny wypadek już na pierwszym odcinku tego rajdu. W tym roku przygotowania nabrały specjalnego wymiaru, szeroki zakres przygotować objął także specjalne testy przed rajdem.

 

„ do tego Rajdu przygotowuję się specjalnie, zarówno pod względem technicznym jak i psychologicznym. Tuż po rajdzie Dolnośląskim zaczęliśmy przygotowania do Cieszynki, udało się opracować ALS – podtrzymanie doładowania. Do tego jeden z serwisantów (de facto mój brat Jacek) zauważył niepoprawnie pracujący amortyzator. Dokonaliśmy ich szybkiej rewizji, jednakże musieliśmy od nowa zbudować setup ich ustawienia przed rajdem. To się dzisiaj udało, czuję się bardzo dobrze przygotowany do startu. Skoro ma to być ostatni rajd Rajdowego Pucharu Polski to nadszedł moment aby go wygrać, jest po prostu tutti completamente professionale” – powiedział Robert po testach przed startem do Cieszynki.

 

Po więcej najnowszych informacji zapraszamy na oficjalny fanpage naszego zespołu: Facebook 44tuning Rally Team

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.