Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jak można zwiększyć moc w samochodzie Toyota Avensis, Rav4 2.2 D4D i 2.2 D-CAT?

Profesjonalny tuning silników Toyota 2.2 D4D i 2.2 D-CAT takze na gwarancji
Profesjonalny tuning silników Toyota 2.2 D4D i 2.2 D-CAT takze na gwarancji
Właściciele samochodów japońskiej marki Toyota, szczególnie w wersja z silnikami 2.2 D4D, 2.2 D4D D-CAT (modele Avensis, Rav4) często zgłaszają się do nas celem poprawy elastyczności i dynamiki. Jest to zrozumiałe, gdyż silniki te mimo imponujących danych podawanych przez producenta, podczas jazdy rozczazarowują niską elastycznością...




Dlatego jeżeli masz model Avensis, Rav4 z mocą 136 KM, 150 KM,177 KM to mamy dla Ciebie rozwiązanie które sprawi iż Twoja Toyota stanie się znacznie dynamiczniejsza i ekonomiczniejsza.

Silniki z serii D4D najczęściej są fabrycznie „blokowane” czyli dysponują niższymi parametrami, mniejszą mocą i momentem. Obniżona seryjnie sprawność wpływa na większe spalanie, pogorszoną elastyczność.

Ważnym jednak jest iż silniki Toyoty D4D posiadają  „ukryty” przez producenta duży potencjał a uwolnienie części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą dynamiki i oszczędnością na paliwie. Jest to także możliwe w samochodach nowych na gwarancji dzięki zastosowaniu Digital Power Pack Multichannel.

Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177 KM - wykres z hamowni
Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177 KM - wykres z hamowni
Na czym polega modernizacja?

Dokonujemy pomiarów parametrów mocy i momentu na hamowni celem weryfikacji sprawności przed tuningiem. Montowany do samochodu (bezinwazyjnie za pomocą fabrycznych złączy) system Digital Power Pack Multichannel programowany jest indywidualnie w zależności od potrzeb danego egzemplarza. Ustawienia sa także weryfikowane podczas jazdy samochodem celem uzyskania optymalnego i bezpiecznego efektu.

Modernizacja poprzez DPP Multichannel ma taki sam charakter jak chip tuning, czyli ma na celu polepszenie sprawności poprzez z optymalizowanie zasilania paliwem i doładowaniem.

Co zyskam w mojej Toyocie po profesjonalnym tuningu u Was?

Toyota Avensis 2.2 D4D 150 KM - wykres z hamowni
Toyota Avensis 2.2 D4D 150 KM - wykres z hamowni
W bezpieczny sposób znacznie poprawienie elastyczności i dynamiki pracy silnika w przedziale 1700-4500 obrotów, przyrost mocy w zależności od potencjału egzemplarza średnio 22-35 KM więcej i momentu obrotowego 55-70 Nm. więcej.

Dzięki temu poprawa elastyczności dla przykładu na 4-tym biegu o ok. 5-7 sekund, przyspieszenie do 100 km/h ulega średniej poprawie o ok.2 sekundy, a lepsza sprawność pozwala na uzyskiwanie oszczędności na paliwie średnio o 0,7-1,7 litra na 100 km.

Ponadto silnik zyskuje znacznie większą elastyczność pracy w dolnym i średnim zakresie obrotów, oraz ekonomiczna prędkość ulega zwiększeniu o ok. 15-20 km/h.

Dlaczego tuning Toyoty poprzez DPP Multichannel daje takie efekty?

Toyota Rav4 2.2 D4D 136 KM - wykres z hamowni
Toyota Rav4 2.2 D4D 136 KM - wykres z hamowni
Ponieważ zasada tuningu samochodu poprzez DPP jest praktycznie taka sama jak przy chip tuningu mająca na celu poprawienie sprawności pracy silnika poprzez z optymalizowanie mieszanki paliwowo-powietrznej. Jednymi słowy tuning poprzez DPP ma charakter optymalizacji zasilania paliwem i doładowaniem co w połączeniu wpływa na tak dobre efekty.

Ponadto został on stworzony przez międzynarodowy zespół techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.

Zastosowanie takiego doświadczenia w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu, dając gwarancje satysfakcjonującego efektu.

Mam nowy samochód, czy zachowam gwarancję?

Digital Power Pack
Digital Power Pack
Tak, gdyż system DPP montowany jest do samochodu beziwazyjnie co sprawia, iż przed przegladem możesz nawet łatwo samodzielnie zdemontować DPP i wtedy samochód powróci do ustawień fabrycznych (bez możliwości wykrycia przez serwis). Następnie po serwisie mozesz spokojnie znowu go łątwo zamontować i cieszyć się znacznie przyjemniejszą jazdą.

Więcej informacji na temat mozliwych do uzyskania przyrostów znajdziesz w naszym katalogu - Tuning Toyota 2.2 D4D - D-CAT

Gdzie mogę dokonać tuningu mojej Toyoty?


Możesz skorzystać z naszych usług w naszej centrali w Opolu.

Masz Toyotę Avensis, Rav 4 z silnikiem 2.2 D4D czy 2.2 D-CAT, a może z mniejszymi silnikami 2.0 D4D  i chcesz mieć więcej przyjemności z jazdy?

To teraz skontaktuj się z nami i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.