Fiat Tipo 1.4 16V 95 KM podczas testów podstawy technologii MyNano

Zanim zobaczysz nagranie z pomiarów na hamowni, zarazem co zyskał Pan Łukasz, który skorzystał z indywidualnego pakietu do Fiata Tipo 1.4 16V 95 KM i usłyszysz jego wypowiedź, zobaczysz opinię Pana Tomka czy Pana Jakuba - to kilka istotnych faktów. 

Większa moc z w silniku wolnossącym? Przed laty nie było możliwe efektywne zwiększenie mocy bez wielu znaczących zmian? Tak. Natomiast od czasu rozwinięcia efektów naszego światowego odkrycia znacząco poszerzył się wachlarz efektywnych możliwości zwiększania mocy, zmniejszania spalania i co bardzo ważne, znaczącego zwiększenia momentu obrotowego od bardzo niskich obrotów - jeszcze bez chip tuningu!  Fakt. Przez wiele lat uważano, wielu nadal uważa, że zwiększenie mocy w silniku wolnossącym czy wykonanie chip tuningu nie ma sensu. Twierdzą czy wypisują w internecie informacje, że można poprawić 3-5% lecz nie warto. Za to aby zyskać znacznie więcej to trzeba wykonać sporo zmian mechanicznych.

Tym samym warto zobaczyć ten nagrany na żywo pomiar na hamowni - samochód Fiat Tipo 1.4 16V bazowo 95 KM po pakiecie Stage 1++

W tle cieńsze krzywe to pomiar seryjny (niebieska moc na kole, czerwona - moc na silniku) i widoczna kolosalna poprawa już od najniższych obrotów (efekt, jakby pojawiła się silnika, miękka hybryda) 

Faktycznie? Efektywne zwiększenie mocy a co ważne momentu obrotowego w silniku wolnossącym, benzynowym Fiat 1.4 16V 95 KM? I to jeszcze bez chip tuningu i zmian mechanicznych? Tak, tym bardziej wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano.

Porównanie współczynnika tarcia sam olej silnikowy vs technologia MyNano

Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)

mało ktokolwiek kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów oraz zmniejszenie spalania. Wynik badania (AGH Kraków) pokazuje, że w porównaniu do zastosowania dobrego, samego oleju silnikowego, technologia MyNano pozwala na obniżenie współczynnika tarcia nawet o 50%. To kolosalna zmiana. Zarazem w rzeczywistości, tych korzyści jest znacznie więcej a efekty bardzo często, i to mocno wykraczają poza świadomość człowieka.
 
Opinia klienta, który skorzystał z pakietów - źródło dobrymechanik.pl

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wolnossących, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.  

Ford Fiesta R200 z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - załoga Adrian Jurasz i Tomasz Tkacz 2 miejsce w Rajdzie Śląska

 
Tym samym rozwój technologii MyNano, wyniki testów, badań jak i wykonanych modernizacji pokazały, że bez znaczących ingerencji mechanicznych a nawet bez chip tuningu można zyskać na tyle poprawę sprawności czy osiągów, że Ci, którzy skorzystali nie chcą rozglądać się za silnikami turbo! 
 
Zjawisko samozapłonu w silnikach benzynowych to podobne zjawisko jakie występuje w silnikach Diesel

Dzięki temu Pan Łukasz zyskał w swoim samochodzie Fiat Tipo 1.4 16V 95 KM poprawę sprawności ponad 30% w warunkach drogowych. Poprawa jest kolosalna, co sprawiło, że klient jest bardzo zadowolony z wykonanych usprawnień a dodatkowo podesłał nam to nagranie:

Co wykonaliście w Fiacie Tipo 1.4 16V 95 KM Pana Łukasza (wolnossąca benzyna ze skrzynią manualną)?

Zakres indywidualnego pakietu Stage 1+, który posiada w sobie szerszy pakiet LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution dla skrzyni manualnej (oczywiście po zakresie diagnostycznym, pomiarowym i rekonesansie technicznym)
 
  • z full pakietem nanotechnologii (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów 
  • specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
  • efektywniejsze świece zapłonowe oraz specjalna poprawka w układzie zapłonowym
  • sportowy wkład filtra powietrza 
  • dodatkowe, bardzo efektywne zmiany w dolocie powietrza (+ dolot typu dynamicznego) 
  • oraz moduł DBW, pozwalający kierowcy na zmianę strategii reakcji na pedału gazu, dostępności mocy i momentu obrotowego oraz w tym przypadku reakcji skrzyni biegów  

Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

No właśnie. To efekt wieloletniej, błędnej indoktrynacji na rynku, że aby wiele zyskać to trzeba mnóstwo „pomodzić”. Tym czasem skupienie się na zmniejszeniu strat wokół nadmiernego tarcia, spadku szczelności, pogorszonego zapłonu daje znacznie więcej niż daleko idące i bardzo kosztowne modernizacje mechaniczne. 
 
MyNano na Barbórce Warszawskiej

Co zyskał Pan Łukasz w swoim Tipo po wykonaniu Waszych pakietów?*

  • w Tipo to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą dynamikę, elastyczność i nareszcie bezpieczniejsze wyprzedzanie  
  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego 
  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów 
  • znacznie szybszą reakcję na pedał gazu 
  • wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów 
  • łatwiejszą zmianę biegów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów) 
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika
  • znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
  • duża "lekkość" jazdy samochodem  
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość. 

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

fiat tipo 1.4 benzyna 95KM po pakiecie minimalizowania zjawiska samozapłonów lspi spi nadmiernego tarcia spalanie przy 130km h mniejsze o nawet 3litry na 100 km

Co z życiem paliwa bo seryjnym Tipo nie ma czym jechać a do tego potrafi woje spalić?

Jak widać na powyższym zdjęciu podczas jazdy na autostradzie. Większa sprawność i niższe straty to wynikająca z praw fizyki energooszczędność. W informacjach uzyskiwanych od użytkowników jak i od Pana Łukasza, zużycie paliwa po wykonaniu pakietów, mimo znacznie innej, lepszej i bezpieczniejszej jazdy oscyluje od 5.1 do 6.8 litra na 100 km. Te wyższe wartości to przy jazdach autostradowych lecz zarazem osiągi są na tyle lepsze, że bez problemu można często korzystać z lewego pasa :-)        

 

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków), przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano

Warto również zobaczyć wypowiedź Pana Jakuba po wykonaniu jazdy próbnej Fiatem Tipo 1.4 16V bazowo 95 KM po wykonaniu mniejszego pakietu Power Economy Performance. 

Mam inny samochód z silnikiem wolnossącym, do mnie też będziecie mieli pakiet?

Tak! Dysponujemy technologią MyNano, która pozwala na wykonywanie pakietów we wszystkich jednostkach napędowych z silnikami wolnossącymi i różnego rodzaju skrzyniami biegów, napędami. Najważniejsze aby miał odpowiedni stan i kondycję, co także badamy przed wykonaniem pakietów poprzez nasz autorski zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym (czy innymi badaniami jak np: laboratoryjne badanie oleju silnikowego w technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów Stage 1+, Stage 1++, Stage 2 czy mniejszych Power Economy Performance oraz LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt