Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !

Chip tuning Land Rover Range Rover 3.0 TD6 177 KM

Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.

Ponieważ to na podbudowie ponad 30 letniego doświadczenia w tuningu, motorsporcie oraz wyników naszego światowego odkrycia i przełomowej technologii MyNano (w tym całego mnóstwa niezależnych testów i badań) oferujemy w 44tuning Performance Center polepszenie, podniesienie osiągów w opcji "szytej na miarę" – opcjonalnie tuning czy chip tuning* w formie indywidualnych pakietów tuningowych, również dla Land Rover Range Rover 3.0 TD6 177 KM. W ten sposób w silnikach wysokoprężnych - Diesel (doładowanych) czy hybrydowych (Mild Hybrid) odczuwalnie oraz bezpieczniej polepszamy istotną dla osiągów sprawność jednostki napędowej. Tym samym aktualnie oferowany u nas wzrost osiągów dla silników wysokoprężnych (Diesel) w tym Mild Hybrid wynika nie jak powszechnie jest to wykonywane na rynku (czyli przez nacisk na zwiększenia maksymalnych wartości) a z tak fundamentalnej ...
czytaj więcej...

i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego zapłonu mieszanki i lepszego generowania energii z paliwa, znaczącego zmniejszenia tarcia (strat wewnętrznych silnik i napęd) oraz zjawisk synergicznych

 

Silnik 1.6 TDI porównanie pracy na biegu jałowym - seryjnie i po wykonaniu pakietów jeszcze bez tuningu

wraz z opcjonalną zmianą parametrów regulowanych elektronicznie. Przekłada się to na naturalny wzrost mocy i momentu obrotowego w zakresie, jaki nie jest wstanie dać np.: sam chip tuning. Dlatego w opcji z udziałem bezinwazyjnego modułu DBW (pozwala na wykorzystanie strategii zaprojektowanej przez samego producenta samochodu) pakiety mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji. Autorska technologia została opracowana w drodze 30 letniego doświadczenia również z sukcesami w Motorsporcie.
 

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Następnie rozwinięta na podstawie autorskiego, światowego odkrycia pozwalając dodatkowo

na znaczący wzrost sprawności, zmniejszenia strat wynikających z tarcia (znacznie mniejsze straty własne) zjawisk synergicznych, zmniejszenia emisji zanieczyszczeń i wzrost trwałości, przy istotnym współudziale przełomowej technologii marki MyNano High Automotive Technology.
 
MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
Dzięki nam, już nawet po zastosowaniu mniejszych pakietów (do zastosowania w ramach obsługi serwisowej) zmniejszenia negatywnych zjawisk i poprawy sprawności (silnik i napęd) marki MyNano odkryjesz na nowo możliwości swojej jednostki napędowej zyskując jeszcze większą przyjemność z jazdy. Dodatkowo będziesz mógł, oszczędzając na paliwie nawet do 30%** cieszyć się znacznie lepszą elastycznością, dynamiką i trwałością przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji zanieczyszczeń (z układu wydechowego) trując znacznie mniej siebie, swoją rodzinę, innych ludzi i środowisko.
 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw
 

*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników

od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.



Dane seryjne: moc 177 KM :: moment 390 Nm
Silnik: Diesel z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Przewaga dzięki pasji i przełomowej technologii MyNano

Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności  

Większa Moc 

  • znacznie szybsza reakcja na pedał gazu
  • większa moc od znacznie niższych obrotów
  • lekkość w rozwijaniu obrotów
  • znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne) 
  • znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy czy nadmierne obciążenie wewnętrzne  

Większy Moment Obrotowy 

  • wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet od 1000 obrotów)
  • znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów 
  • kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły w tak często potrzebnym zakresie nawet od 1000 do 3000 obrotów 
  • znacznie mniejsze opory, znacznie mniejsze „hamowanie silnikiem”
  • znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy czy nadmierne obciążenie wewnętrzne  
  • lepsza płynność w rozwijaniu momentu obrotowego 
  • możliwość dodatkowej zmiany ustawień dostępności momentu obrotowego, mocy, reakcji na naciśniecie pedału gazu ****
Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z pakietem Power & Friction Solution Diesel

Mniejsze Spalanie 

  • oszczędność paliwa do 30%**
  • efektywniejsze generowanie energii z paliwa
  • zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
  • zmniejszenie uciążliwego "smrodu" z wydechu 
  • zmniejszenie ilości wypaleń filtrów DPF, FAP  
Skoda 1.6 Tdi po wykonaniu pakietów MyNano - korespondencja z klientem

Lepsza sprawność i trwałość 

  • łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej) 
  • znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd) 
  • niższa temperatura oleju silnikowego 
  • większa kultura pracy jednostki napędowej,
  • mniejsze wibracje
  • mniejszy hałas
  • łatwiejszy rozruch
  • lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
  • wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi układów dwumasowych, sprzęgieł)
  • wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna)
  • zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
Mniejsze spalanie dzięki poprawie sprawności

Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych) 

  • efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych  
  • lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry DPF, FAP, SCR
  • zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue
  • znacznie mniejsze przedostawanie się "brudnych spalin" przez układ EGR
  • zmniejszenie oporów w układzie DPF, FAP, SCR 
Skoda pomiary

i efektów znacznie więcej ... 

  • znaczące polepszenie kultury pracy i komfortu jazdy 
  • w tym pełne technicznie np: płukanie silnika, skrzyni biegów, dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology
  • opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
  • indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance, moduł DBW czy inne, efektywne rozwiązanie
  • przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
  • znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży pojazdu w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu) i powszechnie znanego serwisowania 
Opinia Pani Sylwia

Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości  

  • pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
  • gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
Opel Insignia - czystość silnika - poprawne serwisowanie

Czy jest opcja wysyłkowa?

  • zindywidualizowane Pakiety Power Economy Performance Diesel dla Twoich potrzeb (do samodzielnego montażu wraz z instrukcją krok po kroku) np.: do wykonania we własnym zakresie czy w zaprzyjaźnionym warsztacie zapytaj o możliwość

Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center

Interesuje Ciebie poprawa osiągów w silniku Diesel lecz bez opcji tuningu elektronicznego? Zapoznaj się z jeszcze z autorskimi pakietami Power & Friction Solution Diesel a następnie skonsultuj temat z nami - kontakt 

Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw


Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna taka opcja na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?

Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance Diesel (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym wydolności, sprawności układu doładowania, wtryskowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem seryjnie (od nowości) negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej (i zjawiska synergiczne)

czytaj więcej...

korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych (począwszy od wykonania testów oleju itp.) w tym pomiary w zależności od potrzeb m.in. na hamowni obciążeniowej MAHA (jeżeli specyfika działania jednostki napędowej na to pozwala) czy w tak istotnych warunkach rzeczywistych – drogowych, jak i również weryfikację jakości dotychczasowego serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.

Pakiety w technologii MyNano

Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.

Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.

Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informację

np.: dla Twojego mechanika co należy usprawnić, naprawić lub wymienić. W takim przypadku, dodatkowo jest możliwość wykonania np.: specjalistycznych badań olei celem weryfikacji czy jednostka napędowa nie wymaga rewizji np.: z powodu dużej ilości ścieru zużyciowego, itp. - więcej na testoleju.pl W przypadku samochodów na gwarancji, w zakresie ochrony ujętej w przepisach homologacyjnych (szerszy zakres odpowiedzialności producenta - nie mylić z gwarancją, obowiązuje także po gwarancji) czy ze względu na zakup samochodu w stanie nieadekwatnym do ustaleń będziesz mógł dodatkowo skorzystać (dodatkowo płatne) z szerszego protokołu technicznego lub pełnej ekspertyzy technicznej - więcej na badania – ekspertyzy techniczne.

Więcej informacji o zakresie jakie obejmują nasze autorskie pakiety również dla wolnossących silników spalinowych znajdziesz tutaj: Pakiety Power Economy Performance Diesel.

Natomiast więcej o przełomowej technologii polepszenia sprawności, osiągów jeszcze bez tuningu (wręcz na poziomie obsługi serwisowej) znajdzie tutaj: MyNano High Automotive Technology
**Zmniejszenie spalania jest uzyskiwane przy zachowaniu tych samych obciążeń, średnich prędkości, intensywności przyspieszania, warunkach użytkowania etc co seryjnie i jest zależne od indywidualnej sprawności danego egzemplarza. Przy dobrym wykorzystaniu użytkownicy systematycznie odnotowują pomimo wzrostu dynamiki również zmniejszenie spalania. Zakres zmniejszenie zużycia paliwa, przyrostów zależy również od zakresu uzgodnionych i dokonanych zmian objętych pakietem, indywidualnego potencjału egzemplarza, sprawności wyjściowej oraz kaloryczności stosowanego paliwa. Zalecane paliwo – olej napędowy klasy Premium
*** jako opcja przy jednostkach posiadających elektronicznie sterowaną przepustnicę (DBW) i zastosowaniu w ramach pakietu dodatkowego, bezinwazyjnego modułu sterowania DBW.

Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.

Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.





Katalog chip tuning > Land Rover > Land Rover Range Rover > Land Rover Range Rover 3.0 TD6 177 KM

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.