
Tuningowe pakiety Power Economy Performance (dla silników benzynowych, wolnossących oraz doładowanych jak i dla silników Diesel – doładowanych CR) Większa Moc + Większy Moment obrotowy + Mniejsze Spalanie + Ochrona silnika + Minimalizowanie negatywnych zjawisk + Mniejszy hałas + Lepsza trwałość


Skierowane do osób, które chcą bezpiecznego i efektywnego polepszenia osiągów, również w samochodzie na gwarancji (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk + moduł DBW) po okresie docierania (minimalny przebieg w silnikach spalinowych 3000 km, przy jednostkach hybrydowych 4000 km).
Zarazem są doceniane przez osoby korzystające z naszej zaawansowanej technologii wspartej światowym odkryciem w grudniu 2018 roku w zakresie polepszania sprawności spalinowych jednostek napędowych (również hybrydowych).


Ważne: przedstawione pakiety zawierające etapy minimalizowania negatywnych zjawisk, nawet z zastosowaniem modułu DBW nie kolidują z gwarancją na samochód
Silniki spalinowe w jednostkach hybrydowych pracują w bardzo niekorzystnych warunkach, na olejach o bardzo niskich lepkościach dlatego zastosowanie naszych pakietów pozwala na znaczący wzrost sprawności i trwałości
minimalizowanie negatywnych zjawisk można wykonywać oficjalnie bez utraty gwarancji (etapy samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia, przyspieszonego degradowania oleju silnikowego minimalizują problemy, zjawiska skrupulatnie ukrywane przez producentów silników – samochodów), gdyż wpływają na znaczący wzrost trwałości, bezpieczeństwa pracy, zmniejszenia emisji zanieczyszczeń a moduł DBW uaktywnia strategię dostępną w układzie elektronicznym przewidzianym przez producenta samochodu, wpływając na wzrost bezpieczeństwa czynnego.

Wykorzystanie w praktyce i co na to prawo



Twórcą technologii pozwalającej na powstanie tak efektywnych pakietów jest Robert Halicki, auto światowego odkrycia, pasjonat, wieloletni kierowca wyścigowy, rajdowy i co również ważne - jeżdżący konstruktor.


lub opcjonalnie przez dodatkowy zewnętrzny sterownik DPP Performance. W przypadku silników wolnossących pakiety potrafią zawierać (o ile jest to potrzebne) np: sportowy filtr powietrza.


Moduł DBW z włączonym programem Dynamic z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb
Do kluczowych, znacznie odczuwalnych korzyści z zastosowania pakietów Power Economy Performance (benzynowe wolnossące, doładowane, Diesel oraz hybrydowe) należą:
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych)
- wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów (w silnikach wolnossących ok. 10-15%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %, Diesel ok. 20%, Hybrydowe ok. 15-25%)
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów ( w silnikach wolnossących ok. 12-18%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %, Hybrydowych ok. 15-20%)
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 3 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-15 C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-20%
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem, zatarciem (nawet 5-10 krotnie)
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
- w przypadku silników wyposażonych w układy katalityczne SCR mniejsze zużycie AdBlue
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.

Z uwagi, że to co robimy jest naszą pasją, również twórcy pakietów - Roberta Halickiego od prawie 30 lat
zależy nam na odpowiednim i bezpiecznym rezultacie dlatego pakiety oferowane są w zależności od jednostki napędowej do odpowiedniego wieku, przebiegu. Zarazem są indywidualizowane na podstawie szeregu kluczowych informacji, który potrzebujemy otrzymać od zamawiającego w formie odpowiedzi na przesłane przez nas pytania. W takim przypadku pakiety Power Economy Performance pozwalają skorzystać z naszej technologii w sposób zdalny oszczędzając czas i nabywając pakiet w przystępniejszej cenie, spełniają wymogi techniczne i prawne dotyczące polepszenia sprawności (osiągów silnika).




Pakiety najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają:
- odpowiednią ilość preparatów płuczących wraz z indywidualnym dobraniem odpowiedniej bazy olejowej marki Motul
- trzy lub cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0, Panther P52 Grafen, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- nanotechnologia do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerująca w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol lub Racing
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych (dla części silników doładowanych) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
- opcjonalnie dodatkowe przetestowane zmiany jak np.: sportowy filtr powietrza, inny dolot powietrza (głównie silniki wolnossące, hybrydy)
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- oraz instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.
Dla silników wysokoprężnych – Diesel doładowanych Common-Rail (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) pakiety zawierają:
- odpowiednia ilość preparatów do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty w zależności od potrzeb silnika, jego przebiegu, stopnia użycia oleju silnikowego Panther P52 Engine Basic 3.0, Panther P52 Grafen, Panther P52 Camper, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- nanotechnologia do paliwa czyszcząco smarująco regenerująca (również uzdatnia paliwo), w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel w dawkach normalnych lub większych (silnie regenerujących)
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
- w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy)
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.


