Tuningowe pakiety Power Economy Performance (dla silników benzynowych, wolnossących, doładowanych, hybrydowych jak i dla silników Diesel – doładowanych CR, VP, PD a nawet z regulacją mechaniczną).

Wybraliśmy pokazanie porównań na silnikach powszechnie uważanych za niemożliwe do efektywnej poprawy (bez daleko idących zmian mechanicznych) czyli jednostki wolnossące.

Na pierwszym z filmów porównanie przyspieszenia seryjny Fiat Tipo 1.4 16V vs po indywidualnym pakiecie w technologii MyNano, nadal bez chip tuningu.     

Kolejny z filmów pokazuje porównanie elastyczności 3 bieg z udziałem innego, seryjnego egzemplarza vs po indywidualnym pakiecie w technologii MyNano. 

Powyższe filmy namacalnie pokazują, że wykorzystanie najnowszej technologii MyNano wraz w połączeniu z naszym 30 letnim doświadczeniem w usprawnianiu, modernizacjach spalinowych jednostek napędowych (nawet wolnossących czy hybrydowych) pozwala na znaczące polepszenie osiągów i to jeszcze bez chip tuningu czy zaawansowanego tuningu mechanicznego. 

Dlatego zacznijmy od tej ciekawej historii, ponieważ wiele mówiące motto umieścił na swoim samochodzie Honda Civic Gen 9 (1.8 benzyna wolnossąca) Pan Jerzy z Gdańska i kierując się nim skorzystał z indywidualnego pakietu Power Economy Performance w technologii MyNano. 

Wiele mówiące motto umieścił na swoim samochodzie Honda Civic Pan Jerzy z Gdańska i kierując się nim skorzystał z indywidualnego pakietu Power Economy Performance

 

Tym samym, jak wspomina Pan Jakub, który miał możliwość sprawdzenia jak z naszym pakietem sprawuje się nowy Fiat Tipo (silnik wolnossący) to :

 

  • Większa Moc
  • Większy Moment obrotowy od bardzo niskich obrotów

Ponadto: 

  • Mniejsze Spalanie
  • Zwiększona Ochrona silnika (i elementów układu napędowego jak np: skrzynie biegów)
  • Zmniejszenie negatywnych zjawisk
  • Mniejszy hałas
  • Lepsza trwałość
  • Niższa emisja spalin
  • Znacznie lepsza przyjemność z jazdy

wykres poprawy sprawnoci pakiet turbo benzyna 2

 

Co zyskam stosując Wasz pakiet w moim samochodzie?

 
Do kluczowych, znacznie odczuwalnych korzyści z zastosowania pakietów Power Economy Performance w technologii MyNano (benzynowe wolnossące, doładowane, Diesel oraz hybrydowe) należą - więcej szczegółowych informacji na stronie www.mynano.pl :
 
Opinia klientki, która skorzystał z pakietów - źródło dobrymechanik.pl
 
  • faktyczna wiedza na temat aktualnego stanu swojej jednostki napędowej poprzez fachowe sprawdzenie aktualnego stanu, kondycji, weryfikacji negatywnych zjawisk i rekonesans techniczny przy wykorzystaniu naszego, autorskiego zakresu diagnostyki obciążeniowej 
  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych)
  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów 
  • wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego*
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
  • w przypadku silników wyposażonych w układy katalityczne SCR mniejsze zużycie AdBlue 
  • niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)*
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.
 

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 

MyNano na Barbórce Warszawskiej

Czy w przypadku Waszych pakietów faktycznie wykorzystujecie technologię opracowaną w motorsporcie?

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Tak, gdyż prawdziwy Motorsport, tym bardziej na poziomie wyczynowym - pojazdów prototypowych, rywalizując z powodzeniem własnym samochodem (prototypowym Abarth 500 Superstreet Maxi) na trasach rajdowych np: RPP, RSMP (poprzez własny zespół 44tuning Rally Team) z konstrukcjami fabrycznymi klas R2, R3 czy R5 to niesamowity poligon doświadczalny. Dzięki temu mogliśmy tworzyć rozwiązania a zarazem sprawdzać ich efektywność w bardzo trudnych warunkach, zarazem osiągając wiele sukcesów sportowych i technicznych. 

 Zadowolony klient z efektów technologii MyNano

Jak powstały Wasze pakiety?

Pakiety są opracowane na bazie prawie 30 letniego doświadczenia w tuningu, sporcie, motoryzacji, wykonanych dziesiątek tysięcy modernizacji, pomiarów, diagnostyk obciążeniowych, testów, wyników naszych światowych odkryć dotyczących zmniejszania negatywnych zjawisk (samozapłonów, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki i zjawisk synergicznych) jak i rozwoju technologii MyNano High Automotive Technology. 
 
Rekomendacja po zastosowaniu pakietu LSPI oraz Gearbox w technologii MyNano w samochodzie Ford Fiesta 1.6 200 KM  

Power Economy Performance to pakiety skierowane do osób, które chcą bezpiecznego i efektywnego polepszenia osiągów, również w samochodzie: 

  • na gwarancji po okresie docierania*** (pakiety poprawiające sprawność, zmniejszające negatywne zjawisk + np: moduł DBW)
  • czy w samochodach używanych, z różnym przebiegiem (dostępniejsze szersze zakresy pakietów, wymagana odpowiednia kondycja, sprawność pozwalającą na wykonanie usprawnień) 
 ***minimalny przebieg w silnikach spalinowych 3000 km, przy jednostkach hybrydowych 4000 km.
 

Zarazem są doceniane przez osoby korzystające z naszej przełomowej MyNano (intensywniej rozwijanej po naszym światowym okryciu w grudniu 2018 roku) w zakresie polepszania sprawności, trwałości spalinowych i hybrydowych jednostek napędowych.

 
Pakiet Power Economy PerformanceTurbo benzyna z DPP Performance RacingRenault Clio 1.2 TCE po zastosowaniu pakietu Power Economy Performance

Jak można skorzystać z Waszych pakietów?

Opinia klienta, który skorzystał z pakietów Power Economy Performance Diesel MyNano
 
Nasze pakiety dostępne są u nas na miejscu, po wykonaniu szerszego zakresu pomiarowo-diagnostycznego, rekonesansie technicznym, indywidualnym doborem zakresu i wykonaniem u nas oraz (w trakcie przygotowań) celem możliwości zakupu pakietów w opcji wysyłkowej, również z indywidualnym doborem komponentów, instrukcją krok po kroku do odpowiedniego wykonania pakietu we własnym zakresie (czy u swojego mechanika). 
 
Siedziba MyNano High Automotive Technology
 

Mam samochód za gwarancji, czy mogę bez problemu skorzystać z pakietów?

Przedstawione pakiety zawierające etapy zmniejszenia negatywnych zjawisk, poprawy sprawności (nawet z zastosowaniem modułu DBW) nie kolidują z gwarancją na samochód.
 

Kia 1.6 TGDI Hybrid podczas weryfikacji pracy po wykonaniu pakietów

Zmniejszanie negatywnych zjawisk, poprawę sprawności, bezpieczeństwa można wykonywać oficjalnie bez utraty gwarancji ...

w tym etapy zmniejszania zjawiska samozapłonów czy ich konsekwencji, wzrostu bezpieczeństwa przeciwzatarciowego, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia, przyspieszonego degradowania oleju silnikowego, ponieważ zmniejszają problemy, zjawiska (skrupulatnie ukrywane przez producentów silników – samochodów). Wpływają one na znaczący wzrost sprawności, trwałości, bezpieczeństwa pracy, zmniejszenia emisji zanieczyszczeń a moduł DBW uaktywnia strategię dostępną w układzie elektronicznym przewidzianym przez producenta samochodu. Takie działania wpływając na wzrost bezpieczeństwa czynnego i biernego. 

 
Moduł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzebModuł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb
 

Jak to wygląda w praktyce, co na to wymogi techniczne i prawne?

Pakiety dają znacznie więcej korzyści niż stosowanie samego oleju silnikowego, nawet najlepszego (np: estrowego, z ceramiką, nanocząsteczkami) czy zastosowanie, wykonanie samego tuningu elektronicznego - chip tuningu. Dlatego zastosowanie co najmniej pakietów LSPI/SPI & Friction Solution (benzynowe, hybrydowe, LPG/CNG) czy Power & Friction Solution Diesel (silniki wysokoprężne) jest bardzo zasadne przez każdego z użytkownika samochodu z silnikiem spalinowym (czy hybrydowym) w ramach np: przeglądu i serwisu olejowego. Dzięki wielu korzyściom, w tym lepszej trwałości, poprawie sprawności, elastyczności, osiągów i mniejszym zużyciu paliwa pakiet staje się dobrą inwestycją przynoszą znaczące oszczędności. 
Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning silników spalinowych (również jednostek hybrydowych) należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do skuteczności pakietami zmniejszania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning (nawet zamontowanie samego modułu DBW etc) jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia) wraz z przepisami dotyczącymi przeciwdziałaniu nadmiernej emisji zanieczyszczeń. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się tutaj:  Ważne, zanim skorzystaj z jakiejkolwiek usługi na rynku zapoznaj się z aktualnymi informacjami 
 
Jeep Wrangler 2.0 Turbo podczas pomiarów i wykonaniu pakietu Nowy Jeep Wrangler 2.0 Turbo po okresie docierania podczas pomiarów i wykonaniu pakietu
 
Dlatego nasze autorskie pakiety Power Economy Performance w technologii MyNano obejmują zakres pozwalający na spełnienie wymogów technicznych i prawnych, również w szykowanej formie wysyłkowej. Z tego tytułu ostateczną decyzję co do zastosowania pakietu, jego  składowych podejmuje nasz zespół w zależności od rodzaju samochodu, silnika, przeniesienia napędu, przebiegu (w tym przebiegu serwisowania i stosowanych materiałów)  i nasilenia negatywnych zjawisk na poziomie seryjnym (konstrukcyjnym) czy wynikłym z eksploatacji.    
 
przykładowy wykres degradowania oleju silnikowegoprzykładowy wykres degradowania oleju silnikowego
 

Twórcą technologii pozwalającej na powstanie tak efektywnych pakietów jest Robert Halicki, auto światowego odkrycia, pasjonat, wieloletni kierowca wyścigowy, rajdowy i co również ważne - jeżdżący konstruktor.  

Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie m.in LSPI i współwłaściciel, twórca technologii MyNano

 
Pakiety Power Economy Performance łączą w sobie korzyści jakie daje zmniejszenia negatywnych zjawisk jak np.: samozapłon LSPI/SPI & Friction Solution (w przypadku silników benzynowych) oraz nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki, spadku szczelności dynamicznej przy silnikach wysokoprężnych - Power & Friction Solution (dla silników Diesel) wraz z bezinwazyjnym "tuningiem" np.: poprzez moduł DBW pozwalający na lepsze wykorzystanie strategii zarządzania momentem obrotowym "ukrytej" w sterowniku fabrycznym
 
wyykres power economy performance diesel 2
 

lub opcjonalnie przez dodatkowy zewnętrzny sterownik DPP Performance. W przypadku silników wolnossących pakiety potrafią zawierać (o ile jest to potrzebne) np: zmiany w dolocie powietrza. 

 
wykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performancewykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performance

Przez wiele lat przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów, ustaliliśmy bezdyskusyjnie efektywność ich zastosowania i to w wielu silnikach zarówno benzynowym, Diesel jak i jednostkach hybrydowych. Do tego przetestowaliśmy proces montażu, wykonania pakietów, zarówno przez samych zainteresowanych użytkowników jak i przez ich zaprzyjaźnione warsztaty samochodowe.
 
 lexus rx 450 hl hydryda po zastosowaniu pakietu poprawa osigw o 20 zmniejszenie zuycia paliwa o 20 25
 
Dzięki temu oferujemy efektywną i bezpieczną możliwość poprawy osiągów wraz ze zmniejszeniem negatywnych zjawisk, polepszeniem trwałości i sprawności a już w krótce z możliwością zakupu wysyłkowego (do gro jednostek napędowych).
 
 skoda pomiaryPakiety opracowane na podstawie pomiarów emisji zanieczyszczeń analizatorem emisyjnym

Z uwagi, że to co robimy jest naszą pasją, również twórcy pakietów - Roberta Halickiego od prawie 30 lat 

zależy nam na odpowiednim i bezpiecznym rezultacie dlatego pakiety oferowane są w zależności od jednostki napędowej do odpowiedniego wieku, przebiegu. Zarazem są indywidualizowane na podstawie szeregu kluczowych informacji, który potrzebujemy otrzymać od zamawiającego w formie odpowiedzi na przesłane przez nas pytania. W takim przypadku pakiety Power Economy Performance pozwalają skorzystać z naszej technologii w sposób zdalny oszczędzając czas i nabywając pakiet w przystępniejszej cenie, spełniają wymogi techniczne i prawne dotyczące polepszenia sprawności (osiągów silnika).

 
wykres poprawy sprawnoci pakiet turbo benzyna 2
 
W takim przypadku w zależności od formy prawnej to już użytkownik na podstawie otrzymanych dokumentów może dokonać odpowiednich formalności z dokonanych zmian, o ile jest to konieczne.  Więcej o wynikach badań, testów dowodach skuteczności na MyNano - badania, testy, dowody skuteczności 
  
Opinia klienta, który korzystał wcześniej z preparatów Panther a następnie z technologii MyNano - źródło dobrymechanik.pl
 
 Nissan 1.6 DCI 130 KM po pakiecie Power Economy Performance z mocą 160 KM i użytkownik odnotowuje bardzo niskie zużyciem paliwa
 

Pakiety najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają:

  • autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp) 
  • odpowiednią ilość preparatów płuczących ( i faz efektywnego płukania) 
  • odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
  • opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych 
  • trzy lub cztery fazy dodatków do oleju - nanotechnologii MyNano 
  • opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
  • opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego  
  • opcjonalnie dodatkowe przetestowane zmiany jak np.:  sportowy filtr powietrza, inny dolot powietrza (głównie silniki wolnossące, hybrydy)
  • pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei)  oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
  • wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km  
  • następnie w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
  • sprawdzenie końcowe 
  • odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień 
  • testery oleju silnikowego www.testoleju.pl 
  • informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
  • w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
  • Opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance lub wersja Stage 1 i 2) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp. 

Toyota ProAce 2.0 Diesel podczas weryfikacji po wykonaniu pakietu silnik i skrzynia biegów

Dla silników wysokoprężnych – Diesel doładowanych Common-Rail (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) pakiety zawierają:

  • autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp) 
  • odpowiednia ilość preparatów (faz płukania) do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
  • opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych 
  • odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
  • dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy dodatków - nanotechnologii MyNano 
  • opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
  • w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
  • w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy) 
  • pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei)  oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
  • wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km 
  • następnie w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
  • sprawdzenie końcowe  
  • odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień 
  • testery oleju silnikowego www.testoleju.pl 
  • informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
  • w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
  • Opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp. 
Opinia klientki, która skorzystała z pakietów - źródło dobrymechanik.pl

 
Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały zostały potwierdzone w warunkach hamownianych lecz w kluczowych aspektach w warunkach drogowych bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, znacząco odczuwalny  wzrost osiągów i płynniejszą, cichszą pracę jednostki napędowej.
 
silnik - Honda 2.0 benzyna wolnossąca z pakietem Power Economy Performance w technologii MyNano
 
Aktualnie, nasze autorskie pakiety  dostępne są u nas na miejscu dla klientów indywidualnych - nie do wykorzystania komercyjnego. Wkrótce będzie możliwość  skorzystania ze szkoleń i współpracy celem oferowania naszych pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów Power Economy Performance z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt