Tuningowe pakiety Power Economy Performance (dla silników benzynowych, wolnossących, doładowanych, hybrydowych jak i dla silników Diesel – doładowanych CR, VP, PD a nawet z regulacją mechaniczną).
Wybraliśmy pokazanie porównań na silnikach powszechnie uważanych za niemożliwe do efektywnej poprawy (bez daleko idących zmian mechanicznych) czyli jednostki wolnossące.
Kolejny z filmów pokazuje porównanie elastyczności 3 bieg z udziałem innego, seryjnego egzemplarza vs po indywidualnym pakiecie w technologii MyNano.
Powyższe filmy namacalnie pokazują, że wykorzystanie najnowszej technologii MyNano wraz w połączeniu z naszym 30 letnim doświadczeniem w usprawnianiu, modernizacjach spalinowych jednostek napędowych (nawet wolnossących czy hybrydowych) pozwala na znaczące polepszenie osiągów i to jeszcze bez chip tuningu czy zaawansowanego tuningu mechanicznego.
Dlatego zacznijmy od tej ciekawej historii, ponieważ wiele mówiące motto umieścił na swoim samochodzie Honda Civic Gen 9 (1.8 benzyna wolnossąca) Pan Jerzy z Gdańska i kierując się nim skorzystał z indywidualnego pakietu Power Economy Performance w technologii MyNano.
Tym samym, jak wspomina Pan Jakub, który miał możliwość sprawdzenia jak z naszym pakietem sprawuje się nowy Fiat Tipo (silnik wolnossący) to :
- Większa Moc
- Większy Moment obrotowy od bardzo niskich obrotów
Ponadto:
- Mniejsze Spalanie
- Zwiększona Ochrona silnika (i elementów układu napędowego jak np: skrzynie biegów)
- Zmniejszenie negatywnych zjawisk
- Mniejszy hałas
- Lepsza trwałość
- Niższa emisja spalin
- Znacznie lepsza przyjemność z jazdy
Co zyskam stosując Wasz pakiet w moim samochodzie?
- faktyczna wiedza na temat aktualnego stanu swojej jednostki napędowej poprzez fachowe sprawdzenie aktualnego stanu, kondycji, weryfikacji negatywnych zjawisk i rekonesans techniczny przy wykorzystaniu naszego, autorskiego zakresu diagnostyki obciążeniowej
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych)
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego*
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
- w przypadku silników wyposażonych w układy katalityczne SCR mniejsze zużycie AdBlue
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)*
- znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Czy w przypadku Waszych pakietów faktycznie wykorzystujecie technologię opracowaną w motorsporcie?
Tak, gdyż prawdziwy Motorsport, tym bardziej na poziomie wyczynowym - pojazdów prototypowych, rywalizując z powodzeniem własnym samochodem (prototypowym Abarth 500 Superstreet Maxi) na trasach rajdowych np: RPP, RSMP (poprzez własny zespół 44tuning Rally Team) z konstrukcjami fabrycznymi klas R2, R3 czy R5 to niesamowity poligon doświadczalny. Dzięki temu mogliśmy tworzyć rozwiązania a zarazem sprawdzać ich efektywność w bardzo trudnych warunkach, zarazem osiągając wiele sukcesów sportowych i technicznych.
Jak powstały Wasze pakiety?
Power Economy Performance to pakiety skierowane do osób, które chcą bezpiecznego i efektywnego polepszenia osiągów, również w samochodzie:
- na gwarancji po okresie docierania*** (pakiety poprawiające sprawność, zmniejszające negatywne zjawisk + np: moduł DBW)
- czy w samochodach używanych, z różnym przebiegiem (dostępniejsze szersze zakresy pakietów, wymagana odpowiednia kondycja, sprawność pozwalającą na wykonanie usprawnień)
Zarazem są doceniane przez osoby korzystające z naszej przełomowej MyNano (intensywniej rozwijanej po naszym światowym okryciu w grudniu 2018 roku) w zakresie polepszania sprawności, trwałości spalinowych i hybrydowych jednostek napędowych.
Jak można skorzystać z Waszych pakietów?
Mam samochód za gwarancji, czy mogę bez problemu skorzystać z pakietów?
Zmniejszanie negatywnych zjawisk, poprawę sprawności, bezpieczeństwa można wykonywać oficjalnie bez utraty gwarancji ...
w tym etapy zmniejszania zjawiska samozapłonów czy ich konsekwencji, wzrostu bezpieczeństwa przeciwzatarciowego, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia, przyspieszonego degradowania oleju silnikowego, ponieważ zmniejszają problemy, zjawiska (skrupulatnie ukrywane przez producentów silników – samochodów). Wpływają one na znaczący wzrost sprawności, trwałości, bezpieczeństwa pracy, zmniejszenia emisji zanieczyszczeń a moduł DBW uaktywnia strategię dostępną w układzie elektronicznym przewidzianym przez producenta samochodu. Takie działania wpływając na wzrost bezpieczeństwa czynnego i biernego.
Jak to wygląda w praktyce, co na to wymogi techniczne i prawne?
Twórcą technologii pozwalającej na powstanie tak efektywnych pakietów jest Robert Halicki, auto światowego odkrycia, pasjonat, wieloletni kierowca wyścigowy, rajdowy i co również ważne - jeżdżący konstruktor.
lub opcjonalnie przez dodatkowy zewnętrzny sterownik DPP Performance. W przypadku silników wolnossących pakiety potrafią zawierać (o ile jest to potrzebne) np: zmiany w dolocie powietrza.
Z uwagi, że to co robimy jest naszą pasją, również twórcy pakietów - Roberta Halickiego od prawie 30 lat
zależy nam na odpowiednim i bezpiecznym rezultacie dlatego pakiety oferowane są w zależności od jednostki napędowej do odpowiedniego wieku, przebiegu. Zarazem są indywidualizowane na podstawie szeregu kluczowych informacji, który potrzebujemy otrzymać od zamawiającego w formie odpowiedzi na przesłane przez nas pytania. W takim przypadku pakiety Power Economy Performance pozwalają skorzystać z naszej technologii w sposób zdalny oszczędzając czas i nabywając pakiet w przystępniejszej cenie, spełniają wymogi techniczne i prawne dotyczące polepszenia sprawności (osiągów silnika).
Pakiety najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają:
- autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp)
- odpowiednią ilość preparatów płuczących ( i faz efektywnego płukania)
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych
- trzy lub cztery fazy dodatków do oleju - nanotechnologii MyNano
- opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego
- opcjonalnie dodatkowe przetestowane zmiany jak np.: sportowy filtr powietrza, inny dolot powietrza (głównie silniki wolnossące, hybrydy)
- pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei) oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
- wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km
- następnie w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
- sprawdzenie końcowe
- odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
- Opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance lub wersja Stage 1 i 2) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp.
Dla silników wysokoprężnych – Diesel doładowanych Common-Rail (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) pakiety zawierają:
- autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp)
- odpowiednia ilość preparatów (faz płukania) do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
- opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy dodatków - nanotechnologii MyNano
- opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
- w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy)
- pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei) oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
- wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km
- następnie w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
- sprawdzenie końcowe
- odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
- Opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp.
Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:
-
artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozapłonu
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?