Tuningowe pakiety Power Economy Performance (dla silników benzynowych, wolnossących oraz doładowanych jak i dla silników Diesel – doładowanych CR) Większa Moc + Większy Moment obrotowy + Mniejsze Spalanie + Ochrona silnika + Minimalizowanie negatywnych zjawisk + Mniejszy hałas + Lepsza trwałość

 
wykres poprawy sprawnoci pakiet turbo benzyna 2
 
Pakiety są opracowane na bazie prawie 30 letniego doświadczenia w tuningu, sporcie, motoryzacji, wykonanych dziesiątek tysięcy modernizacji, pomiarów, diagnostyk obciążeniowych, testów jak i wyników naszych światowych odkryć dotyczących minimalizowania negatywnych zjawisk (samozapłonów, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki).
 
 przykładowy zestaw elementów wchodzący w skład pakietu Power Economy Performance (pakiet LSPI/SPI & Friction Solution jest częścią tych pakietów)przykładowy zestaw elementów wchodzący w skład pakietu Power Economy Performance (pakiet LSPI/SPI & Friction Solution jest częścią tych pakietów)
 

Skierowane do osób, które chcą bezpiecznego i efektywnego polepszenia osiągów, również w samochodzie na gwarancji (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk + moduł DBW) po okresie docierania (minimalny przebieg w silnikach spalinowych 3000 km, przy jednostkach hybrydowych 4000 km).

 

Zarazem są doceniane przez osoby korzystające z naszej zaawansowanej technologii wspartej światowym odkryciem w grudniu 2018 roku w zakresie polepszania sprawności spalinowych jednostek napędowych (również hybrydowych).

 
Pakiet Power Economy PerformanceTurbo benzyna z DPP Performance RacingRenault Clio 1.2 TCE po zastosowaniu pakietu Power Economy Performance

 
Dostępne są zarówno opcji wysyłkowej wraz z indywidualnym doborem komponentów, instrukcją krok po kroku do odpowiedniego wykonania pakietu we własnym zakresie jak i w szerszym zakresie z zakresem pomiarowo-diagnostycznym, wykonaniem u nas na miejscu. 
 
moc grafenu
 

Ważne: przedstawione pakiety zawierające etapy minimalizowania negatywnych zjawisk, nawet z zastosowaniem modułu DBW nie kolidują z gwarancją na samochód

 

Silniki spalinowe w jednostkach hybrydowych pracują w bardzo niekorzystnych warunkach, na olejach o bardzo niskich lepkościach dlatego zastosowanie naszych pakietów pozwala na znaczący wzrost sprawności i trwałości Silniki spalinowe w jednostkach hybrydowych pracują w bardzo niekorzystnych warunkach, na olejach o bardzo niskich lepkościach dlatego zastosowanie naszych pakietów pozwala na znaczący wzrost sprawności i trwałości

minimalizowanie negatywnych zjawisk można wykonywać oficjalnie bez utraty gwarancji (etapy samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia, przyspieszonego degradowania oleju silnikowego minimalizują problemy, zjawiska skrupulatnie ukrywane przez producentów silników – samochodów), gdyż wpływają na znaczący wzrost trwałości, bezpieczeństwa pracy, zmniejszenia emisji zanieczyszczeń a moduł DBW uaktywnia strategię dostępną w układzie elektronicznym przewidzianym przez producenta samochodu, wpływając na wzrost bezpieczeństwa czynnego.

 
Moduł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzebModuł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb
 

Wykorzystanie w praktyce i co na to prawo

Pakiety dają znacznie więcej korzyści niż stosowanie samego oleju silnikowego, nawet najlepszego np: estrowego, z ceramiką, nanocząsteczkami czy zastosowanie samego tuningu elektronicznego. Dlatego zastosowanie co najmniej pakietów LSPI/SPI & Friction Solution (benzynowe, hybrydowe, LPG/CNG) czy Power & Friction Solution Diesel (silniki wysokoprężne) jest zasadne przez każdego z użytkownika samochodu z silnikiem spalinowym w ramach serwisu olejowego. Dzięki wielu korzyściom, w tym lepszej trwałości, poprawie sprawności, elastyczności, osiągów i mniejszym zużyciu paliwa pakiet staje się dobrą inwestycją przynoszą znaczące oszczędności. 
 
test oleju porwnanie ecoboost 1000porównanie degradowania oleju silnikowego zarówno seryjnie jak i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solutiom
 
Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning silników spalinowych (również jednostek hybrydowych) należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do skuteczności pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning (nawet zamontowanie samego modułu DBW etc) jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia) wraz z przepisami dotyczącymi przeciwdziałaniu nadmiernej emisji zanieczyszczeń. 
 
Jeep Wrangler 2.0 Turbo podczas pomiarów i wykonaniu pakietu Nowy Jeep Wrangler 2.0 Turbo po okresie docierania podczas pomiarów i wykonaniu pakietu
 
Dlatego nasze autorskie pakiety Power Economy Performance obejmują zakres pozwalający na spełnienie wymogów technicznych i prawnych, również w formie wysyłkowej. Z tego tytułu ostateczną decyzję co do zastosowania pakietu, jego  składowych podejmuje nasz zespół w zależności od rodzaju samochodu, silnika, przeniesienia napędu, przebiegu (w tym przebiegu serwisowania i stosowanych materiałów)  i nasilenia negatywnych zjawisk na poziomie seryjnym.   
 
przykładowy wykres degradowania oleju silnikowegoprzykładowy wykres degradowania oleju silnikowego
 
 

Twórcą technologii pozwalającej na powstanie tak efektywnych pakietów jest Robert Halicki, auto światowego odkrycia, pasjonat, wieloletni kierowca wyścigowy, rajdowy i co również ważne - jeżdżący konstruktor.  

abarth 500x hamownia olej motulRobert Halicki z opracowanym wedle własnego projektu jedynym na świecie Abarth 500X w wersji drogowej
 
Pakiety Power Economy Performance Łączą w sobie korzyści jakie daje minimalizowanie negatywnych zjawisk jak np.: samozapłon LSPI/SPI & Friction Solution (w przypadku silników benzynowych) oraz nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki, spadku szczelności dynamicznej przy silnikach wysokoprężnych - Power & Friction Solution (dla silników Diesel) wraz z bezinwazyjnym "tuningiem" np.: poprzez moduł DBW pozwalający na lepsze wykorzystanie strategii zarządzania momentem obrotowym "ukrytej" w sterowniku fabrycznym
 
wyykres power economy performance diesel 2
 
 

lub opcjonalnie przez dodatkowy zewnętrzny sterownik DPP Performance. W przypadku silników wolnossących  pakiety potrafią zawierać (o ile jest to potrzebne) np: sportowy filtr powietrza. 

 
wykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performancewykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performance

Przez wiele lat przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów jak i ustaliliśmy bezdyskusyjnie efektywność ich zastosowania w wielu silnikach zarówno benzynowym, Diesel jak i jednostkach hybrydowych. Do tego przetestowaliśmy proces montażu pakietów zarówno przez samych zainteresowanych użytkowników czy przez ich zaprzyjaźnione warsztaty samochodowe.
 
 lexus rx 450 hl hydryda po zastosowaniu pakietu poprawa osigw o 20 zmniejszenie zuycia paliwa o 20 25
 
Dzięki temu oferujemy efektywną i bezpieczną możliwość poprawy osiągów wraz ze zmniejszeniem negatywnych zjawisk, polepszeniem trwałości i sprawności z możliwością zakupu wysyłkowego do gro jednostek napędowych. 

 

mdeModuł DBW z włączonym programem Dynamic z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb

 

Do kluczowych, znacznie odczuwalnych korzyści z zastosowania pakietów Power Economy Performance (benzynowe wolnossące, doładowane, Diesel oraz hybrydowe) należą:

  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych)
  • wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów (w silnikach wolnossących ok. 10-15%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %, Diesel ok. 20%, Hybrydowe ok. 15-25%)
  • wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów ( w silnikach wolnossących ok. 12-18%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %, Hybrydowych ok. 15-20%)
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 3 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-15 C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
  • zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-20%
  • znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem, zatarciem (nawet 5-10 krotnie)
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
  • w przypadku silników wyposażonych w układy katalityczne SCR mniejsze zużycie AdBlue 
  • niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.
 
 skoda pomiaryPakiety opracowane na podstawie pomiarów emisji zanieczyszczeń analizatorem emisyjnym

Z uwagi, że to co robimy jest naszą pasją, również twórcy pakietów - Roberta Halickiego od prawie 30 lat 

zależy nam na odpowiednim i bezpiecznym rezultacie dlatego pakiety oferowane są w zależności od jednostki napędowej do odpowiedniego wieku, przebiegu. Zarazem są indywidualizowane na podstawie szeregu kluczowych informacji, który potrzebujemy otrzymać od zamawiającego w formie odpowiedzi na przesłane przez nas pytania. W takim przypadku pakiety Power Economy Performance pozwalają skorzystać z naszej technologii w sposób zdalny oszczędzając czas i nabywając pakiet w przystępniejszej cenie, spełniają wymogi techniczne i prawne dotyczące polepszenia sprawności (osiągów silnika).

 
wykres poprawy sprawnoci pakiet turbo benzyna 2
 
W takim przypadku w zależności od formy prawnej to już użytkownik na podstawie otrzymanych dokumentów może dokonać odpowiednich formalności z dokonanych zmian, o ile jest to konieczne.  
 
 
Porsche Cayenne Diesel S 4.2 TDI - pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing i sterownikiem DPP Performance
 
Zarazem mając na uwadze nasze duże doświadczenie w weryfikacji sprawności jednostek napędowych i zarazem efektywność, bezpieczeństwo wykonywanych zmian, w zależności od danego samochodu, silnika udostępniamy zakup pakietów w formie wysyłkowej do przebiegów nie większych niż 100 000 km (w silnikach doładowanych) i do 120 000 km w silnikach wolnossących.
 
Pakiety Power Economy Performance dla jednostek hybrydowych to bardzo efektywna forma poprawy sprawności, dynamiki wraz ze zmniejszeniem zużycia paliwa Pakiety Power Economy Performance dla jednostek hybrydowych to bardzo efektywna forma poprawy sprawności, dynamiki wraz ze zmniejszeniem zużycia paliwa
 
Wyjątki mogą stanowić samochody w których wykonano naprawy polepszające sprawność lub użytkownik chce polepszyć sprawność przed wykonaniem pakietu. W takim przypadku oferujemy zakup pakietu wraz z informacjami jak zweryfikować sprawność, jak przygotować swój silnik (jednostkę napędową) celem zastosowania pakietu. Dlatego każdy egzemplarz rozpatrywany jest indywidualnie.
 Nissan 1.6 DCI 130 KM po pakiecie Power Economy Performance z mocą 160 KM i użytkownik odnotowuje bardzo niskie zużyciem paliwa
Defacto sam montaż pakietu jest względnie bardzo prosty lecz dostarczamy instrukcję krok po kroku. Zalecamy wykonanie takiego pakietu w połączeniu z przeglądem i wymianą materiałów eksploatacyjnych aby uniknąć dublowania czasu i kosztów.
 

Pakiety najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają:

  • odpowiednią ilość preparatów płuczących wraz z indywidualnym dobraniem odpowiedniej bazy olejowej marki Motul
  • trzy lub cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0, Panther P52 Grafen, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
  • nanotechnologia do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerująca w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol lub Racing
  • opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego  
  • w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych (dla części silników doładowanych) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
  • opcjonalnie dodatkowe przetestowane zmiany jak np.:  sportowy filtr powietrza, inny dolot powietrza (głównie silniki wolnossące, hybrydy)
  • testery oleju silnikowego www.testoleju.pl 
  • informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
  • oraz instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.

Dla silników wysokoprężnych – Diesel doładowanych Common-Rail (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) pakiety zawierają:

  • odpowiednia ilość preparatów do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
  • odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
  • dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty w zależności od potrzeb silnika, jego przebiegu, stopnia użycia oleju silnikowego Panther P52 Engine Basic 3.0, Panther P52 Grafen, Panther P52 Camper, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
  • nanotechnologia do paliwa czyszcząco smarująco regenerująca (również uzdatnia paliwo), w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel w dawkach normalnych lub większych (silnie regenerujących) 
  • w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
  • w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy) 
  • oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów. 

test oleju porwnanie ecoboost 1000Test oleju silnikowego - porównanie degradowania oleju bez i z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution
 
Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały zostały potwierdzone w warunkach hamownianych lecz w kluczowych aspektach w warunkach drogowych bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, znacząco odczuwalny  wzrost osiągów i płynniejszą, cichszą pracę jednostki napędowej.
 
Robert Halicki w siedzibie 44tuning Performance Center
 
Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 
 
polo gti
 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu a w sprawie dostępności, wyceny pakietów Power Economy Performance do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt 

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.