przykładowy pakiet Power Economy Performance Turbo benzyna z DPP Performance dla silnika 1.4 MultiAir
przykładowy pakiet Power Economy Performance Turbo benzyna z DPP Performance dla silnika 1.4 MultiAir
Tuningowe pakiety Power Economy Performance (dla silników benzynowych, wolnossących oraz doładowanych jak i dla silników Diesel – doładowanych CR) Większa Moc + Większy Moment obrotowy + Mniejsze Spalanie + Ochrona silnika + Minimalizowanie negatywnych zjawisk + Mniejszy hałas + Lepsza trwałość opracowaliśmy na bazie ponad 25 letniego doświadczenia w tuningu, sporcie, wykonanych tysięcy modernizacji, pomiarów jak i wyników naszych światowych odkryć dotyczących minimalizowania negatywnych zjawisk (samozapłonów, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki).
 
Łączą w sobie efektywne pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak np.: samozapłon LSPI/SPI & Friction Solution (w przypadku silników benzynowych) oraz  nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki Power & Friction Solution (dla silników Diesel) wraz z bezinwazyjnym tuningiem (np.: sterownik DPP Performance, moduł DBW,) z opcjonalnie dodatkowymi zmianami np: sportowy filtr powietrza (silniki wolnossące).
 
wykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performance
wykres z hamowni Skoda 2.0 TSI 180 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance wraz z tuningiem przez sterownik DPP Performance
Przez wiele lat przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów jak i ustaliliśmy bezdyskusyjnie efektywność ich zastosowania w każdym w silniku zarówno benzynowym jak i diesel. Do tego przetestowaliśmy proces montażu pakietów zarówno przez samych zainteresowanych użytkowników czy przez ich zaprzyjaźnione warsztaty samochodowe.

Dzięki temu oferujemy efektywną i bezpieczną możliwość poprawy osiągów wraz ze zmniejszeniem niegatywnych zjawisk, polepszeniem trwałości i sprawności z możliwością zakupu wysyłkowego.

Pakiety skierowane są do osób chcących skorzystać z naszej zaawansowanej technologii, jednakże nie mogących z wielu względów do nas przyjechać czy kwota wraz z pełnym zakresem diagnostyczno-pomiarowym wykracza poza dostępny budżet.

Przyczynia się to zarazem do możliwości skorzystania z wysokiej jakościowo i technicznie usługi, nie osiągalnej w takim zakresie w jakiejkolwiek innej firmie tuningowej na świecie, oszczędzając czas i zakupując pakiet w przystępniejszej cenie.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2  

Porsche Cayenne Diesel S 4.2 TDI - pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing i sterownikiem DPP Performance
Porsche Cayenne Diesel S 4.2 TDI - pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing i sterownikiem DPP Performance
Zarazem mając na uwadze nasze duże doświadczenie w weryfikacji sprawności jednostek napędowych i zarazem efektywność, bezpieczeństwo wykonywanych zmian, w zależności od danego samochodu, silnika udostępniamy zakup pakietów w formie wysyłkowej do przebiegów nie więkrzych niż 100 000 km (w silnikach doładowanych) i do 120 000 km w silnikach wolnossących.

Wyjątki mogą stanowić samochody w których wykonano naprawy polepszajace sprawność lub użytkownik chce polepszyć sprawność przed wykonaniem pakietu. W takim przypadku oferujemy zakup pakietu wraz z informacjami jak zweryfikować sprawność, jak przygotować swój silnik (jednostkę napędową) celem zastosowania pakietu. Dlatego każdy egzemplarz rozpatrywany jest indywidualnie.

Defacto sam montaż pakietu jest względnie bardzo prosty wymagający poświecenia w zależności od samochodu ok. 6-10 godzin. Zalecamy wykonanie takiego pakietu w połączeniu z przeglądem i wymianą materiałów eksploatacyjnych aby uniknąć dublowania czasu i kosztów.

Zatem do kluczowych korzyści z zastosowania pakietów Power Economy Performance należą:

pakiet Power Economy Performance Diesel dla silnika 2.0 TDI Euro 6 150 i 190 KM z DPP Performance oraz dodatkowo Panther P52 Motorsport
pakiet Power Economy Performance Diesel dla silnika 2.0 TDI Euro 6 150 i 190 KM z DPP Performance oraz dodatkowo Panther P52 Motorsport
- zminimalizowanie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych)
- wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów (w silnikach wolnossących ok. 10-15%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %)
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów ( w silnikach wolnossących ok. 12-18%, w doładowanych w zależności od ich indywidualnego potencjału, możliwości konstrukcyjnych o ok. 15-25 %)
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 4 db do nawet 12 dB już na biegu jałowym)
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
wykres z hamowni Skoda 2.0 TDI 190 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance
wykres z hamowni Skoda 2.0 TDI 190 KM Euro 6 pakiet Power Economy Performance
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
-  szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-15 C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-20%
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem, zatarciem
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.


pakiet Power Economy Performance benzyna z modułem DBW dla silnika 1.4 benzyna Fiat na gwarancji
pakiet Power Economy Performance benzyna z modułem DBW dla silnika 1.4 benzyna Fiat na gwarancji
Do głównych składowych pakietów Power Economy Performance (silniki benzynowe – wolnossące oraz doładowane, silniki wysokoprężne Diesel doładowane, głównie z systemem zasilania Common-Rail) z możliwością zakupu wysyłkowego do samodzielnego zastosowania, wraz z instrukcją zastosowania, montażu krok po kroku należą:


Dla silników benzynowych wolnossących lub doładowanych (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) zawierają:

- odpowiednia ilość preparatu do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul
- indywidualnie dobrany olej, stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- dwie lub trzy fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Grafen, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
wykres z hamowni Renault Clio 1.2 TCE 115KM pakiet Power Economy Performance ze sterownikiem DPP Performance
wykres z hamowni Renault Clio 1.2 TCE 115KM pakiet Power Economy Performance ze sterownikiem DPP Performance
- nanotechnologia do paliwa zawierająca kluczowy składnik jak molekuły GP, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego  
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych (dla silników doładowanych) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących i części doładowanych)
- opcjonalnie dodatkowe przetestowane zmiany jak np.:  sportowy filtr powietrza, inny dolot powietrza (głównie silniki wolnossące)  
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.

Dla silników wysokoprężnych – Diesel doładowanych Common-Rail (z wyłączeniem silników zasilanych LPG) pakiety zawierają:

- odpowiednia ilość preparatu do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul
Pakiet Power Economy Performance Diesel z modułem DBW do silnika Volvo 2.0 D5 240 KM Polestar
Pakiet Power Economy Performance Diesel z modułem DBW do silnika Volvo 2.0 D5 240 KM Polestar
- odpowiednio dobrany olej, stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- jedna, dwie lub trzy fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty w zależności od potrzeb silnika, jego przebiegu, stopnia użycia oleju silnikowego Panther P52 Engine Basic, Panther P52 Classic, Panther P52 Grafen, Panther P52 Camper, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- nanotechnologia do paliwa zawierająca kluczowy składnik jak molekuły GP, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
- w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso) zawierają lepszej konstrukcji przyczyniajacy się do usuwania nadmiernej pulsacji 
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów. 

wykres z hamowni pakiet Poer Economy Performance Volvo 2.0 D5 240 KM Polestar
wykres z hamowni pakiet Poer Economy Performance Volvo 2.0 D5 240 KM Polestar
Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały przetestowane  w warunkach hamownianych, drogowych, wyczynowych bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń wraz z wzrostem osiągów silników i cichszą pracą.


Dodatkowym efektem z zastosowania pakietów jest specjalna ochrona silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie, dzięki warstwie ceramiczno-grafenowej (w tym warstwie High Carbon Grafen przy zastosowaniu preparatów Racing lub Motorsport) tworzonej przez nanotechnologią klasy Premium Panther P52.  

Przyczynia się ona do znacznie niższego współczynnika tarcia, lepszej szczelności jak i ochrony powierzchni tarcia przed silnym narastaniem tarcia przez przedostające się paliwo do oleju czy przed działaniem kwasu siarkowego (powstaje on intensywnie w każdym silniku, z uwagi na siarkę w paliwie + wszechobecną wilgoć) Z tego tytułu olej silnikowy ma lepsze warunki do cyrkulowania w układzie smarowania co sprzyja znacznie lepszej trwałości filmu olejowego oraz zmniejszeniu strat na jego tłoczenie.

44tuning Performance Center 44tuning.pl Robert Halicki autor swiatowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów - twórca pakietów Power Economy Performance
44tuning Performance Center 44tuning.pl Robert Halicki autor swiatowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów - twórca pakietów Power Economy Performance
Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego i do wybranych jednostek napędowych (nie wszystkich). Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu , o naszej Tribotechnologii a w sprawie dostępności i wyceny pakietu Power Economy Performance dla konkretnego samochodu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt 


Kontakt Motul