Mamy już setki zadowolonych klientów. Poniżej przedstawiamy skromną część informacji zwrotnych i rekomendacji, które otrzymaliśmy od nich:

Zrodzony z pasji to tytułu obszernego artykułu o osiągach technicznych naszego zespołu
Czytaj więcej...

Tutaj możecie zapoznać się z opinią o progresie naszego zespołu jednego z największych producentów samochodów wielu marek Grupa Fiat Chrysler Automobiles w artykule" Zrodzony z pasji w tym  .... opisany efekt prac naszego zespołu jako "Progres na światowym poziomie"  

Pełny artykuł z listopada 2017 znajdziecie tutaj - Zrodzony z pasji Blog FCA

Artykul rpt silniejsze i mocniejsze opinie rolnikow o zwiekszaniu mocy przez firme 44tuning
Czytaj więcej...
W aktualnym wrześniowym numerze RPT 9/2014 (Rolniczy Przegląd techniczny) można zapoznać się z artykułem Pana Krzysztofa Płockiego o kolejnych już odwiedzonych rolnikach, zadowolonych z wykonywanych przez nas usług optymalizacji mocy w ciągnikach. Zapraszamy oczywiscie do zakupu najnowszego numeru RPT 9/2014.Odwiedziliśmy kolejnych rolników, którzy zdecydowali się podnieść moc swoich najsilniejszych ciągników.

Opinia o tuningu ciągnika - zwiększaniu mocy wykonanej przez 44tuning
Czytaj więcej...
Już wiele maszyn rolniczych zostało zmodernizowanych przez naszą firmę i jak się okazuje w pażdziernikowym numerze Rolniczego Przeglądu Technicznego można się zapoznać z opinią rolnika Pana Jana Morawca z Opolszczyzny który początkowo obawiał się wykonania zwiekszenia mocy. Jednakże patrząc z perspektywy już kilkuletniego użytkowania ciągnika Valtra po zwiekszeniu mocy w naszej firmie jest w pełni zadowolony z przeprowadzonej usługi, co więcej w przypadku zakupu następnego ciągnika napewno będzie chciał poddać go tuningowi w naszej firmie.

Scania McQueen po tuningu u nas i Sławek znany jako "Mikołaj" (pierwszy od prawej)
Czytaj więcej...
Drogi Robercie! Gdy dokonywaliście optymalizacji silnika w mojej SCANII R miała przejechane niecałe 100 tysięcy kilometrów. Dziś jest już to 554 tysięcy kilometrów. Dokładnie pamiętam ten dzień kiedy podzieliłem się z tobą moimi wątpliwościami i obawami czy optymalizacja mocy nie skróci jego żywotności. Dziś wiem ,że moje obawy były niepotrzebne. Warto było wam zaufać ,gdyż wszystko to co oferujecie ,rzeczywiście zostało spełnione i sprawdzone. Nie chodziło mi o to aby z mojej SCANII zrobić MONSTERA ,a jedynie o to by troszeczkę podnieść moc ,a przede wszystkim obniżyć zużycie paliwa, ponieważ wiadomo jak w dzisiejszych czasach ważne jest w transporcie obniżenie kosztów paliwa.

 

Opinia rolników o zwiększaniu mocy w ciągnikach - artykuł strona 1
Czytaj więcej...
Większa moc – mniejsze spalanie mimo już sporej informacji o możliwościach regulacyjnych – optymalizacyjnych ciągników nowszej generacji sterowanych elektronicznie dla wielu to jeszcze wydaje się niemożliwe. W poszukiwaniu odpowiedzi redaktor z Poradnika Rolniczego Pan Przemysław Staniszewski pozyskał od nas kontakty rolników którzy wykonali takie modernizacje i zwiększenie mocy w ciągnikach. Jak się okazało, ku jego zdziwieniu wszyscy twierdzili podobnie, czyli że tak jest, że mimo większej mocy można oszczędzać paliwo.

Nasza firma 44tuning.pl w miesięczniku Ciężarówki
Czytaj więcej...
Kompletnie spontaniczna sytuacja. Kierowca jednej ze Scanii z firmy Kadam (znany jako Mikołaj) w której wykonaliśmy optymalizację mocy widząc konkretne efekty w poprawie mocy i zmiejszeniu spalania jest z tej z usługi bardzo zadowolony. Pytany co jakiś czas na radiu o swoją Scanię przekazywał, że ma zwiększoną moc i Scania spala mu mniej. Było wielu zaskoczonych pozytywnie taką ciekawostką jak i trochę niedowiarków w jednoczesne zwiększenie mocy i mniejsze spalanie. Wiedząc, że wielu kierowców miewa podobne problemy jak miał on wcześniej (braki mocy z wiekszym ładunkiem i problem z uzyskaniem satysfakcjonującej normy w spalaniu) przekazuje kontakt do magazynu Ciężarówki.

Piszą o nas w prasie rolniczej
Czytaj więcej...
Na rynku działa już kilka firm oferujących podnoszenie mocy ciągników i rolnicy coraz częściej korzystają z ich usług. Jednym z nich jest Jacek Hecht z Kłodzka, który ma teraz Claasa Aresa 657 ATZ o mocy 140,2 KM (zmierzona na WOM). Fabrycznie ciągnik ten miał 117,8 KM mocy na WOM, co odpowiada ok. 129 KM silnika. Jacek Hecht gospodaruje na glebach ciężkich położonych w górzystym terenie. Okazało się, że aby w tych warunkach sprawnie pracować z 3-metrowym kultywatorem podorywkowym i agregatem uprawowo-siewnym o takiej samej szerokości roboczej, fabryczna moc nominalna Claas'a Ares-a 657 ATZ wynosząca 117,8 KM (zmierzona na WOM) była zbyt mała. Dlatego rolnik z Kłodzka zdecydował się zwiększyć moc swojego ciągnika. Zrobił to przed żniwami 2009 r., czyli pół roku po wygaśnięciu gwarancji na traktor. Pan Jacek wybrał naszą firmę 44tuning.pl do wykonania pełnej optymalizacji pracy i zwiększenia mocy swojego ciągnika. Dlaczego? - tutaj pełny artykuł - Dodatkowe KM w RPT

Pan Zbigniew poleca profesjonalny tuning elektroniczny samochodów marki Toyota
Czytaj więcej...
Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel 126 koni z 2008 roku i chcę się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Auto obecnie jest bardzo żwawe i wiem teraz czym jadę. Wcześniej serwis Toyoty nie mógł wykryć usterki i było niby wszystko w porządku, nie dziwię się im ponieważ powiedziano mi że tester nie pokazuje dokładnych odczytów i nie robią tego na wykresach jak to miało miejsce  w Warszawie w 44tuning u Pana Pawła w Nivette oraz w centrali 44tuning.pl w Opolu.  Jak to się stało że moje auto ożyło. Zawór wysokiego ciśnienia od układu paliwowego i zawór od doładowania powietrza (turbo) został wymieniony, który poprzez tester w ASO nie pokazywał żadnych usterek (był niby w normie) który jednak był nie sprawny.

Pa Cezary poleca zamiast pozornie tanich boxów znacznie pewniejszy zakup sterownika DPP
Czytaj więcej...
Nosiłem się już dłuższy czas z zamiarem dodania mocy do mojego Fiata 1.3 MJ 75 KM. Mocno rozważałem zakup tych tanich cudeniek z allegro czy zrobienie w lokalnych firmach koło Szczecina i tak szukajac trafiłem na waszą stronę. Po przeczytaniu tych informacji zadzwoniłem na podany numer telefonu - informacje techniczne. Po rozmowie wywnioskowałem, że Pan Robert dobrze wie co robi i zdecydowałem się na zakup wysyłkowy tego komputerka. Wolałem wybrać coś lepszego  i to w zakupie wysyłkowym bo mam nieco pojęcia i mogę sobie sam założyć, a nie potrzebowałem wyśrubowanych osiągów. Pan Robert zapytał mnie o przebieg samochodu twierdząc, że może wprowadzić ustawienia wspierając się na odczytach pracy takiego samego silnika przy przebiegu ok. 50 tyś km, miałem właśnie zblizony przebieg. Otrzymałem także mozliwość na przyszłość kiedy bym chciał zrobić pomiary i doregulować program dopłace tylko za te pomiary i regulacje. Przyszła paczka zgodna z opisem i jakbyło powiedziane zadzowniłem do Pana Roberta który jeszcze upewnił mnie w montażu, przyznam że łatwo się montowało. Po zamontowaniu ten samochód się znacznie odmienił na plus. Ta zwłoka w reakcji silnika przestala być tak uciążliwa, mogę teraz śmiało wyprzedzać na piątym biegu o czym wczesniej, seryjnie nie było sensu myśleć. Silnik pracuje płynnie i na znaczny plus ma dobrą dynamikę mimo 3000 czy i 4000 obrotów czym wcześniej nie grzeszył. Przejechałem już 36 tysięcy i mogę zaznaczyć, że stał się ekonomiczniejszy, przy mojej jeżdzie Qubo pali teraz 5.6 litra, przed zamontowanim komputerka 6.5 litra. Jestem zadowolony i dlatego mogę Was z całego serca polecać, może znajdzcie kogoś kto był od Was kupował i sprzedawał tutaj w naszym terenie koło Szczecina, bo takich klientów co chcą mieć coś lepszego pewno jest sporo, -  Cezary z Zachodnio Pomorskiego

Pan Jarek zamiast zwykłych boxów poleca do Insignii 2.0 Cdti sterownik DPP Multichannel
Czytaj więcej...
Mam Insignię 2.0 CDTI 160 KM 4x4 i jakiś gostek naraił mi kiedyś takiego polskiego boxa. Miałem go wpiętego przez jakieś 20 tysi i często były problemy z tym filtrem od cząstek , samochód często wpadał w ten tryb awaryjny. Jeszcze czego to trzeba było czesto zmieniać olej bo rósł jego stan to się w k ....... i wypiąłem go. Pa paru miesiącach jakoś dostałem namiar na was i mogę powiedzieć, że to co mi założyliście to całkiem inna bajka. Przejechałem ze 60 tysi zero problemów z tym filtrem, silnik chodzi miodzio i ma konkretne odejście. To odejście się mi podoba bo nie jest taki narwany jak był na tym boxie tylko tak fajowo przyspiesza, płynnie. Jestem zawodolony z tego pudełka i z całej roboty. Przyznam się :-) ze wasze porady stosuje i wymieniam filtra powietrza co 15 tysi i olej też. na tym Motulu rzeczywiście silnik chodzi ciszej. Opisałem moje wrażenia tylko nikomu nie przekazujcie mojego telefonu bo wiadomo mam jeszcze gwarancje :-) - Jarek z Wielkopolski (Poznań)

Opel Zafira po tuningu
Czytaj więcej...
Szukając firmy w celu tuningu mojego Opla Zafiry 1.7 Cdti znalazłem różne informacje w internecie na temat tuningu tych silników i firm. Na temat waszej firmy znalazłem parę wpisów pozytywnych jak i negatywnych które nawet odradzały przyjazd do Was. Po otrzymaniu odpowiedzi na moje pytania mailowo i przez telefon umówiłem się na termin. Na początku nie wiedziałem o co chodzi z tą pulsacją ale jak mi to usunęliście to dobrze wiem co. Silnik pracuje dużo ciszej, przestał tak klekotać. Ten tuning przez DPP ładnie zmienił pracę silnika, reaguje na gaz bardzo szybko, płynnie przyspiesza. Spalanie sprawdziłem jest 0.8 litra na 100 mniej. Po wizycie u was dbam o to zagrzewanie i wychładzanie o czym nie wiedziałem przed przyjazdem do Was. Dziękuję za  wykonaną pracę przy moim Oplu i polecam innym. Te negatywne opinie wiszące w internecie to na pewno nieuczciwe działania, wiem coś o tym i zróbcie coś z tym, prawnicy powinni się zająć takimi "dziadami" co pleca trzy po trzy, bo wy robicie dobrą robotę - Grzegorz (Dolnośląskie - Wrocław , prosze nie podawać mojego nazwiska na stronie bo samochód jest służbowy :-). P.s dziekuję za wskazanie tego oleju Motul bo po wymianie silnik jeszcze ciszej pracuje.

Kontakt Motul