Pakiet LSPI/SPI & Friction Solution do samochodu z silnikiem zasilanym również LPGprzykładowy pakiet LSPI/SPI & Friction Solution

Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution (benzynowe oraz z LPG) to minimalizowanie (zmniejszenie) negatywnych zjawisk + Ochrona + Wzrost mocy i momentu obrotowego + Lepsza reakcja na pedał gazu + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość zostały przez nas opracowane na bazie naszego światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonu mieszanki LSPI oraz SPI.

 
lexus rx 450 hl hydryda po zastosowaniu pakietu poprawa osigw o 20 zmniejszenie zuycia paliwa o 20 25Lexus RX450 HL (hybryda) i Robert Halicki - po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution Lexus zyskał znacząco na osiągach a zużycie paliwa spadło o 20-25%
 

Nasze odkrycie, potwierdzone w grudniu 2018 roku, dotyczące samozapłonu (LSPI – Low Speed Pre Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition) 

jak i nadmiernego tarcia czy nieodpowiednie spalanie mieszanki wniosło całkowicie nowe możliwości na usuwanie problemów z negatywnymi zjawiskami w silnikach spalinowych, dając zarazem możliwości znaczącego wzrostu sprawności i zmniejszania zużycia paliw.

 

 

W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego nie może już mieć miejsca.

zjawisko bezuyciowosci pantherp52 instytut lotnictwaZjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie

 

Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.

 davwykres z pomiarów Honda Jazz 1.4 benzyna 101 KM przed i po wykonaniu LSPI/SPI & Friction Solution - znacząca poprawa osiągów, kultury pracy, elastyczności jeszcze bez tuningu

Jednymi słowy, błędnie przyjęto, że olej to kompletna mieszanina jak kompletne koło a defacto tak nie jest. Tym samym stosowanie samego oleju to jak jazda na samej obręczy koła bez opony lub jazda "na kapciu". 

 
screenshot 20201209 173948Informacje od kierowcy rajdowej Fiesty R200 odnośnie efektów po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution
 
 
Do tego olej silnikowy, stosowany przy cyklicznych wymianach nawet taki sam, nie jest wstanie uzupełniać ubytków wynikłych z silnie postępującego procesu zużycia. Zarazem nie jest wstanie wytworzyć należnych warstw ochronnych dla celów swojej własnej lepszej cyrkulacji, warstw ochronnych i tym samym przyczynia się do spadku szczelności dynamicznej oraz nasilenia negatywnych zjawisk jak np: nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, samozapłon (LSPI oraz SPI).
 
wykres honda usuniete samozaplony lspi 800 2Honda Civic 1.8 benzyna - wykres po wykonaniu pakietu Stage 1+ zawierającego pakiet LSPI/SPI & Friction Solution
 

Tym samym pakiety dają więcej korzyści niż daje sam chip tuning. Już nie wolno wykonywać chip tuningu bez minimalizowania negatywnych zjawisk.

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia).

 
honda jazz podczas pomiarw pakietu lspi spi friction solution 2Honda Jazz 1.4 benzyna podczas pomiarów i wykonania pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
 
Według tych samych danych, nawet zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie przygotowane do przełączenia "mapy" (w sterowniku fabrycznym) czy zastosowanie dodatkowego urządzenia wpływającego na zmianę osiągów również ma takie same konsekwencje techniczne i prawne. Dlatego wyniki naszego światowego odkrycia wymuszają kompletnie inne postępowanie niż miało to miejsce przed grudniem 2018 roku. 

 

Nieodpowiednia lepkość oleju nasila negatywne zjawiska

Często dopasowana przez producenta silnika klasa jakości i lepkości oleju, determinowana warunkami laboratoryjnymi i emisyjnymi (bardzo niska lepkość np: 0W20, 5W20, 0W30) a czasami ucieczką przed "przegrzaniem się oleju" (znacznie wyższa lepkość 10W60, 15W50, 5W50, 20W60) w drodze eksploatacji, w obydwu przypadkach nasila tarcie i pozostałe negatywne zjawiska. Dopiero potraktowanie oleju silnikowego (lub mieszanin olejów) jedynie jako bazy a następnie finalne, indywidualne uzdatnienie oleju efektywna nanotechnologią Panther P52 przynosi odpowiednie obniżenie obciążenia silnika, tarcia, negatywnych zjawisk , emisji zanieczyszczeń, zużycia paliwa wraz ze wzrostem sprawności, osiągów i trwałości. 
 
nissan 370z podczas wykonania pakietu stage 2
 

Dla przykładu, przypadek z życia wzięty - Nissan 370Z wolnossąca benzyna V6. Z uwagi na problemy z temperaturą oleju, smarowaniem, przegrzewaniem się oleju przy zalecanej przez producenta lepkości (przyczyna - już seryjnie jak i po tuningu mocno nasilone negatywne zjawiska) nawet zacieraniem się tych silników, na rynku przyjęło się stosowanie w tych silnikach lepkości 5W50, 15W50 a nawet 20W60.

 ptrNissan 370Z - porównanie lepkości oleju stosowanej bez pakietu, z pakietem a temperatura oleju silnikowego

Poparte badaniami, testami pomiarami w tym analizatorem emisyjnym 

Tym samym przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów jak i ustaliliśmy bezdyskusyjnie potrzeby ich stosowania, zarówno w silnikach wolnossących, doładowanych, zasilanych benzyną jak i LPG.
 
davPreparaty mające zastosowanie w pakietach dla silników z zapłonem iskrowym
 

Jednocześnie pakiety, co jest potwierdzone pod względem technicznym i prawnym mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji, gdyż przyczyniają się do wzrostu bezpieczeństwa pracy jednostki napędowej, polepszenia trwałości, zmniejszenia zużycia paliwa, emisji szkodliwych zanieczyszczeń i wydłużenia trwałości oleju.

 selfpPomiary przed wykonaniem indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution w samochodzie na gwarancji po wykonaniu minimalnego przebiegu 3000 km

 

Niezależna publikacja na temat naszego światowego odkrycia na którym opierają się pakiety jest dostępna tutaj Przyszłość silników spalinowych - nauczka płynie z Opola 

test oleju porwnanie ecoboost 1000Ford 2.0 Ecoboost 245 KM - test oleju silnikowego, porównanie degradowania oleju silnikowego przed i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution

Nasze autorskie pakiety zmniejszają degradowanie oleju silnikowego, nowa wersja wiarygodnych testerów do zweryfikowania stanu oleju silnikowego www.testoleju.pl dostępna do zakupu na Allegro

 Tester oleju silnikowego - wiarygodny, potwierdzony badaniem naukowym, badaniami laboratoryjnymi, testami w warunkach hamownianych i rzeczywistych Tester oleju silnikowego - wiarygodny, potwierdzony badaniem naukowym, badaniami laboratoryjnymi, testami w warunkach hamownianych i rzeczywistych

Efektywna alternatywa dla powszechnego chip tuningu? Tak, pakiety LSPI/SPI & Friction Solution

W wielu silnikach, dysponujących seryjnie wyższymi wartościami mocy, momentu obrotowego niż podaje producent jest to bardzo dobra alternatywa dla tuningu elektronicznego pozwalająca na osiągniecie parametrów jak po chip tuningu lub bardzo duże zbliżenie się do nich np.: w nowych samochodach bez obawy o utratę gwarancji.
 

wykres z hamowni Honda 1.5 turbo po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjnywykres z hamowni Honda 1.5 turbo 182 KM po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjny

Dzięki temu jednocześnie występuje minimalizowanie negatywnych zjawisk jak i poprawa osiągów, czego nie daje sam chip tuning. W opcji dodatkowej z zastosowaniem modułu DBW, który pozwala na jeszcze lepsze skorzystanie ze strategii momentu obrotowego, mocy dostępnej w sterowniku fabrycznym (moduły DBW stanowią składową szerszych pakietów, dostępnych również w opcji wysyłkowej Power Economy Performance) iż efekty są na tyle wystarczające, że chip tuning staje się zbędny.
 
 
pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi Pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi

Zatem kluczowe korzyści z zastosowania pakietu LSPI/SPI & Friction Solution* to:

  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów, począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znaczące obniżenie tarcia i poprawa cyrkulacji oleju silnikowego
  • łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 3 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)*
  • znaczący wzrost trwałości silnika oraz zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • zmniejszenie „turbo-dziury” w silnikach doładowanych
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju silnikowego średnio o ok. 5-20 C
  • znacznie szybsze wychładzanie się oleju silnikowego
  • wzrost szczelności dynamicznej
  • zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-15%*
  • wzrost mocy i momentu obrotowego średnio ok. 10-15%*
  • zmiana brzmienia układu wydechowego (efekt w wyniku efektywniejszego spalania paliwa + wyższej szczelności dynamicznej silnika)
  • znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem czy zatarciem
  • niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)*
  • zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, w szczególności CO i HC (lepsza trwałość układu katalitycznego)*
  • dużo więcej przyjemności z jazdy.

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, spotykanych sprawności względem przebiegów, formy serwisowania, pomiarów czy weryfikacji we własnym zakresie warto zapoznać się z tym dokumentem: 

pdfInformacje-w-zakresie-sprawności-silników-spalinowych-ich-kondycji-zastosowania-testera-oleju-płukania-silników-poprawy-osigów-i-dodatkowe-informacje-przed-i-po-zastosowaniu-naszych-autorskich-pakietów-z-użyciem-preparatów-nanotechnologii-Panther-P52.pdf

 

Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego zindywidualizowanego na podstawie dostarczonych danych (rodzaju silnika, przebiegu, zakresu serwisowego, użytkowania etc - przesyłamy zestaw pytań)  należą: 

  • wiarygodne testery oleju silnikowego www.testoleju.pl celem weryfikacji stanu oleju przed podjęciem działań, przed zastosowaniem nanotechnologii, ustalenia odpowiedniego interwału wymiany oleju silnikowego (opcjonalnie monitoringu degradowania oleju silnikowego w trakcie okresu od wymiany do wymiany)
  • odpowiednio dobrana ilość preparatów do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul, celem efektywnego oczyszczenia, odkoksowania silnika przed zastosowaniem efektywnej nanotechnologii regenerująco uszlachetniającej
  • indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejowa) co do klasy jakości, lepkości, stanowiący bazę dla pakietu (olej marki Motul) do samochodów po gwarancyjnych lub niektórych gwarancyjnych często inny niż powszechnie stosowany w/g specyfikacji producenta silnika (dane laboratoryjne, testowe wskazują, że ok. 80-90 % specyfikacji olejów nadanych przez producentów silników nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych silników)
  • trzy lub cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0 (dostępny tylko w pakietach) Panther P52 Grafen (opcjonalnie Panther P52 LPG-CNG, Panther P52 Hybryd), Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
  • odpowiednio dobraną ilość nanotechnologii do paliwa czyszcząco smarująco regenerującej, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol lub LPG (celem znaczącego poprawienia sprawności układu zasilania, wtryskowego)
  • opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe 
  • instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
  • informacje przeglądowe (uzupełniające podane przez producenta silnika, samochodu) celem utrzymania odpowiedniej sprawności  

test oleju zdjcie 1000Najnowsza wersja testera oleju w wersji BASIC
 

Ze względu na znaczący wpływ zakresu serwisowania, stosowanych materiałów, interwałów i nasilenia negatywnych zjawisk w temacie stanu, kondycji badanych na przestrzeni ponad 25 lat lat wielu jednostek napędowych z silnikami spalinowymi, nasilenia negatywnych zjawisk czy genezy efektów z wykonanych pakietów, metodyki pomiarów możesz zapoznać się tutaj (o tym powinien wiedzieć Twój mechanik, serwisant czy tuner)  

pdfInformacje w zakresie sprawności silników spalinowych, ich kondycji, zastosowania testera oleju, płukania silników, poprawy osiągów po zastosowaniu naszych autorskich pakietów z użyciem nanotechnologii Panther P52

Pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk o szerszym zakresie zmian

wymagają już przyjazdu do nas wraz z wykonaniem pełnego zakresu diagnostyki obciążeniowej, pomiarami, indywidualnym zakresem na podstawie danych diagnostycznych, opcjonalnie ze sporządzeniem protokołu technicznego lub ekspertyzy celem np: wystąpienia z roszczeniem do gwaranta pojazdu, sprzedawcy, warsztatu, firmy tuningowej.
 
davWyczynowy Ford Fiesta R200 1.6 benzyna osiągająca moc maksymalną przy ok. 9000 obrotów podczas rekonesansu technicznego celem wykonania indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution

Przetestowane i indywidualizowane w opcjach wysyłkowych pakiety

przynoszą już znaczące rezultaty. Dlatego wychodząc naprzeciw szerokiej potrzebie indywidualnych użytkowników z całego świata borykających się w swoich samochodach, silnikach w wieloma negatywnymi skutkami jako przyczynie tkwiącymi wielokrotnie w kumulacji nasilenia zjawiska samozapłonu w komorze spalania i konsekwencji, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki czy nadmiernego przedostawania się benzyny do oleju silnikowego umożliwiliśmy zakup wysyłkowy pakietów dla wielu silników różnych marek.

Z tego tytułu, już w pierwszych miesiącach pakiety zamówili sobie klienci z Polski, Niemiec, Holandii, Czech, USA, Anglii a ilość korzystających z pakietów osób stale rośnie.  


davFord Fiesta ST 1.6 Turbo 182 KM - wykres z hamowni przed i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution (szerszy zakres) oraz Manual Gearbox Solution
 
Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały przetestowane w warunkach hamownianych, drogowych, wyczynowych, również z użyciem pomiarów emisji zanieczyszczeń (specjalistycznym analizatorem spalin) bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa wraz z wzrostem osiągów silników i cichszą pracę.

Nasze pakiety zostały objęte finalnym badanie naukowym (od 11.2020 do 11.2021) celem bezspornego potwierdzenia zasadności ich stosowania, pozytywnego wpływu m.in na zmniejszenie degradowania oleju silnikowego czego efektem jest znaczący wzrost bezpieczeństwa pracy, trwałości i sprawności silnika spalinowego.

 badanie naukoweKolejne badanie naukowe w trakcie :-)
 

Ważnym efektem z zastosowania pakietów LSPI/SPI & Friction Solution jest znaczący wzrost ochrony silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie.

Dzieje się to dzięki warstwom metalowo ceramiczno karbonowo grafenowym (w tym warstwie High Carbon Grafen) tworzonej przez nanotechnologię klasy Premium Panther P52. Przyczynia się ona do znacznie niższego współczynnika tarcia, lepszej szczelności jak i ochrony powierzchni tarcia przed silnym narastaniem tarcia przez przedostające się paliwo do oleju czy przed działaniem kwasu siarkowego.
 
preparat Pathner P52 Racingpreparat Panther P52 Racing
 
 
Użyta w pakietach odpowiednio dobrana baza olejowa i bardzo skuteczna, efektywna nanotechnologia Panther P52 pozwala również na 7-10 krotnie zmniejszenie ryzyka zatarcia w stosunku do użytkowania na samym oleju silnikowym, nawet najlepszej jakości czy z jakimi dodatkami typu: ceramika, nanocząstki. 
 
Z tego tytułu olej silnikowy ma lepsze warunki do cyrkulowania w układzie smarowania co sprzyja znacznie lepszej trwałości filmu olejowego oraz zmniejszeniu strat na jego tłoczenie.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2 

Z wizytą w 44tuning Performance Center - Robert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów

Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki zasady, współpracy.

 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozapłonu a w sprawie dostępności i wyceny pakietu LSPI/SPI & Friction Solution do bezpośredniego kontaktu z nami. - kontakt


 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.