
Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution (benzynowe oraz z LPG) to minimalizowanie (zmniejszenie) negatywnych zjawisk + Ochrona + Wzrost mocy i momentu obrotowego + Lepsza reakcja na pedał gazu + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość zostały przez nas opracowane na bazie naszego światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonu mieszanki LSPI oraz SPI.

Nasze odkrycie, potwierdzone w grudniu 2018 roku, dotyczące samozapłonu (LSPI – Low Speed Pre Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition)
W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego nie może już mieć miejsca.
Zjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie
Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.
wykres z pomiarów Honda Jazz 1.4 benzyna 101 KM przed i po wykonaniu LSPI/SPI & Friction Solution - znacząca poprawa osiągów, kultury pracy, elastyczności jeszcze bez tuningu
Jednymi słowy, błędnie przyjęto, że olej to kompletna mieszanina jak kompletne koło a defacto tak nie jest. Tym samym stosowanie samego oleju to jak jazda na samej obręczy koła bez opony lub jazda "na kapciu".


Tym samym pakiety dają więcej korzyści niż daje sam chip tuning. Już nie wolno wykonywać chip tuningu bez minimalizowania negatywnych zjawisk.
Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia).

Nieodpowiednia lepkość oleju nasila negatywne zjawiska

Dla przykładu, przypadek z życia wzięty - Nissan 370Z wolnossąca benzyna V6. Z uwagi na problemy z temperaturą oleju, smarowaniem, przegrzewaniem się oleju przy zalecanej przez producenta lepkości (przyczyna - już seryjnie jak i po tuningu mocno nasilone negatywne zjawiska) nawet zacieraniem się tych silników, na rynku przyjęło się stosowanie w tych silnikach lepkości 5W50, 15W50 a nawet 20W60.
Nissan 370Z - porównanie lepkości oleju stosowanej bez pakietu, z pakietem a temperatura oleju silnikowego
Poparte badaniami, testami pomiarami w tym analizatorem emisyjnym

Jednocześnie pakiety, co jest potwierdzone pod względem technicznym i prawnym mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji, gdyż przyczyniają się do wzrostu bezpieczeństwa pracy jednostki napędowej, polepszenia trwałości, zmniejszenia zużycia paliwa, emisji szkodliwych zanieczyszczeń i wydłużenia trwałości oleju.
Pomiary przed wykonaniem indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution w samochodzie na gwarancji po wykonaniu minimalnego przebiegu 3000 km
Niezależna publikacja na temat naszego światowego odkrycia na którym opierają się pakiety jest dostępna tutaj Przyszłość silników spalinowych - nauczka płynie z Opola
Ford 2.0 Ecoboost 245 KM - test oleju silnikowego, porównanie degradowania oleju silnikowego przed i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
Nasze autorskie pakiety zmniejszają degradowanie oleju silnikowego, nowa wersja wiarygodnych testerów do zweryfikowania stanu oleju silnikowego www.testoleju.pl dostępna do zakupu na Allegro
Tester oleju silnikowego - wiarygodny, potwierdzony badaniem naukowym, badaniami laboratoryjnymi, testami w warunkach hamownianych i rzeczywistych
Efektywna alternatywa dla powszechnego chip tuningu? Tak, pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
wykres z hamowni Honda 1.5 turbo 182 KM po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjny

Zatem kluczowe korzyści z zastosowania pakietu LSPI/SPI & Friction Solution* to:
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów, począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znaczące obniżenie tarcia i poprawa cyrkulacji oleju silnikowego
- łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 3 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)*
- znaczący wzrost trwałości silnika oraz zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- zmniejszenie „turbo-dziury” w silnikach doładowanych
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju silnikowego średnio o ok. 5-20 C
- znacznie szybsze wychładzanie się oleju silnikowego
- wzrost szczelności dynamicznej
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-15%*
- wzrost mocy i momentu obrotowego średnio ok. 10-15%*
- zmiana brzmienia układu wydechowego (efekt w wyniku efektywniejszego spalania paliwa + wyższej szczelności dynamicznej silnika)
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem czy zatarciem
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)*
- zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, w szczególności CO i HC (lepsza trwałość układu katalitycznego)*
- dużo więcej przyjemności z jazdy.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, spotykanych sprawności względem przebiegów, formy serwisowania, pomiarów czy weryfikacji we własnym zakresie warto zapoznać się z tym dokumentem:
Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego zindywidualizowanego na podstawie dostarczonych danych (rodzaju silnika, przebiegu, zakresu serwisowego, użytkowania etc - przesyłamy zestaw pytań) należą:
- wiarygodne testery oleju silnikowego www.testoleju.pl celem weryfikacji stanu oleju przed podjęciem działań, przed zastosowaniem nanotechnologii, ustalenia odpowiedniego interwału wymiany oleju silnikowego (opcjonalnie monitoringu degradowania oleju silnikowego w trakcie okresu od wymiany do wymiany)
- odpowiednio dobrana ilość preparatów do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul, celem efektywnego oczyszczenia, odkoksowania silnika przed zastosowaniem efektywnej nanotechnologii regenerująco uszlachetniającej
- indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejowa) co do klasy jakości, lepkości, stanowiący bazę dla pakietu (olej marki Motul) do samochodów po gwarancyjnych lub niektórych gwarancyjnych często inny niż powszechnie stosowany w/g specyfikacji producenta silnika (dane laboratoryjne, testowe wskazują, że ok. 80-90 % specyfikacji olejów nadanych przez producentów silników nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych silników)
- trzy lub cztery fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0 (dostępny tylko w pakietach) Panther P52 Grafen (opcjonalnie Panther P52 LPG-CNG, Panther P52 Hybryd), Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- odpowiednio dobraną ilość nanotechnologii do paliwa czyszcząco smarująco regenerującej, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol lub LPG (celem znaczącego poprawienia sprawności układu zasilania, wtryskowego)
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe
- instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
- informacje przeglądowe (uzupełniające podane przez producenta silnika, samochodu) celem utrzymania odpowiedniej sprawności

Ze względu na znaczący wpływ zakresu serwisowania, stosowanych materiałów, interwałów i nasilenia negatywnych zjawisk w temacie stanu, kondycji badanych na przestrzeni ponad 25 lat lat wielu jednostek napędowych z silnikami spalinowymi, nasilenia negatywnych zjawisk czy genezy efektów z wykonanych pakietów, metodyki pomiarów możesz zapoznać się tutaj (o tym powinien wiedzieć Twój mechanik, serwisant czy tuner)
Pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk o szerszym zakresie zmian

Przetestowane i indywidualizowane w opcjach wysyłkowych pakiety
Z tego tytułu, już w pierwszych miesiącach pakiety zamówili sobie klienci z Polski, Niemiec, Holandii, Czech, USA, Anglii a ilość korzystających z pakietów osób stale rośnie.

Nasze pakiety zostały objęte finalnym badanie naukowym (od 11.2020 do 11.2021) celem bezspornego potwierdzenia zasadności ich stosowania, pozytywnego wpływu m.in na zmniejszenie degradowania oleju silnikowego czego efektem jest znaczący wzrost bezpieczeństwa pracy, trwałości i sprawności silnika spalinowego.

Ważnym efektem z zastosowania pakietów LSPI/SPI & Friction Solution jest znaczący wzrost ochrony silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2
Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki zasady, współpracy.
Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozapłonu a w sprawie dostępności i wyceny pakietu LSPI/SPI & Friction Solution do bezpośredniego kontaktu z nami. - kontakt