![pomiar diagnostyczny - Ford Mondeo 2.5 turbo - występowanie zjawiska LSPI oraz SPI](/images/nowe-zdjecia/lspi_ford_2.5_turbo.jpg)
Czy wiedziałeś, że w silnikach z zapłonem iskrowym (benzynowych oraz z LPG) mieszanka zapala się nie tylko od iskry świecy zapłonowej? ... a może kompletnie nie byłeś świadomy, że jeździsz samochodem w którym występują takie anomalia?
![Ford Fiesta R200 z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - załoga Adrian Jurasz i Tomasz Tkacz 2 miejsce w Rajdzie Śląska](/images/nowe-zdjecia/fiestar200_rajd-slaska.jpg)
Zarazem jak to wpływa na nadmierne zużycie paliwa, pogorszone osiągi i skróconą trwałość?
Jak to niewygodny temat m.in dla dealerów czy importera, przekonał się wśród wielu klientów, którzy skorzystali z naszych autorskich usprawnień Pan Marcin Malik z Opolszczyzny, mając po zakupie problemy w nowym samochodzie (Jeep Renegade 1.3 Turbo 150 KM)
Następnie skorzystał z pakietu LSPI/SPI & Friction Solution (do silnika) oraz Gearbox Solution (do skrzyni dwusprzęgłowej DDCT ze sterowaniem elektro-hydraulicznym). Jak widać z treści, będąc zadowolonym w dalszej kolejności także w koparce i motocyklu, z odpowiednio dedykowanych, indywidualnych pakietów.
![Opinia Pan Marcin Malik - po skorzystaniu z pakietu LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution MyNano](/images/nowe-zdjecia/opinia-marcin-malik-caa.png)
Za to Pan Tomasz z Wrocławia, kupił swojego nowego Fiata Tipo 1.4 16 V 95 KM ze świadomością, że w tych silnikach występują negatywne zjawiska lecz po okresie docierania będzie można dokonać usprawnień i dzięki temu, dodatkowo zyska na sprawności, mniejszym spalaniu i znacznie lepszych i osiągach.
Wbrew szeregu błędnym informacjom medialnym w zakresie zjawisk LSPI oraz SPI, rynkowej propagandzie dezinformacyjnej (także naukowo technicznej) w temacie zjawisk samozapłonu w komorze spalania, zjawiska te występują
![Rysy na gładziach cylindrowych spowodowane zjawiskiem LSPI - SPI, nadmiernym tarciem](/images/nowe-zdjecia/rysy-na-gadziach-2.jpg)
Dlatego pakiety LSPI/SPI & Friction Solution w technologii MyNano dla silników wszystkich pojemności
- benzynowych (wolnossących i doładowanych) z wtryskiem pośrednim, bezpośrednim, jednopunktowym i gaźnikowych
- z instalacjami LPG (gdy parametry pozwalają na wykonanie pakietów)
- przed tuningiem jak i dla pojazdów po tuningu (gdy parametry pozwalają na wykonanie pakietów)
- hybrydowych (wolnossących i doładowanych )
to zmniejszenie występujących od nowości (konstrukcyjnie + nasilając się z przebiegiem) istotnych, wpływających od nowości na za duże zużycie paliwa, obniżających sprawność, osiągi i trwałość negatywnych zjawisk, skrupulatnie ukrywanych (w tym nieweryfikowanych np: podczas przeglądów, modyfikacji, napraw) przez:
- gro producentów jednostek napędowych z silnikami o zapłonie iskrowym (wolnossących, doładowanych, hybrydowych o każdej pojemności)
- sprzedawców samochodów (nowych i używanych)
- producentów i zakłady montażowe instalacji LPG
- branże tuningową
- branże naprawy silników
- a nawet samych użytkowników.
Do tych istotnych, negatywnych zjawisk, występujących bardzo często z przyczyn konstrukcyjnych, nieodpowiednich zaleceń producentów a nasilających się z przebiegiem (także z powodu nieodpowiedniego serwisowania) należą:
- zjawisko samozapłonu w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) oraz SPI (Speed Pre Ignition)
- nieodpowiednie spalanie mieszanki
- nadmierne tarcie (silnik i napęd)
- nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
- nadmierne degradowanie oleju silnikowego
- znacznie przyspieszony spadek szczelności dynamicznej
- nadmierne przedostawanie się oparów oleju oraz oleju do komory spalania
- zbyt duże zużycie paliwa
- znaczące obciążenie układu emisyjnego, zapłonowego
- przez szereg zjawisk synergicznych, na które "fabryczne komputery" reagują zamiast zadawaniem optymalnych parametrów to jak w trybie "pogorszonej sprawności i próby nie dopuszczenia do bardzo szybkiej awarii"
- po znaczące skrócenie trwałości, uszkodzenia i zatarcia.
Dlatego działając z pasji ...
![Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano](/images/zdjecia-od-7-2013/500-mynano.jpg)
Zatem co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych) oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów GPF
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
![Silnik VW 1.5 TSI 130 KM - parametry pracy silnika w tym ciśnienia w kolektorze ssącym przed i po wykonanie pakietów MyNano](/images/nowe-zdjecia/porwnanie-1.5-tsi.jpg)
Więcej mocnych dowodów? Powinieneś wiedzieć, gdyż to jest ukrywane prze Tobą!
![Badanie nad współczynnikiem tarcia CPF - AGH Kraków](/images/nowe-zdjecia/porwnanie_wsplczynnik_tarcia.jpg)
Ponieważ sam olej silnikowy (widoczne powyżej, współczynnik tarcia wyższy o nawet 50% w stosunku do pakietu LSPI/SPI MyNano), nawet "najlepszy czy zgodny z zaleceniami producenta" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego i nie jest wstanie przyczynić się do efektywnego zmniejszenia wspominanych zjawisk.
wykres z pomiarów Honda Jazz 1.4 benzyna 101 KM przed i po wykonaniu LSPI/SPI & Friction Solution - znacząca poprawa osiągów, kultury pracy, elastyczności jeszcze bez tuningu
Jak to mogło się stać ... coraz bardziej jesteśmy przekonani, że tak miało się stać?
![Lexus 200T podczas pomiarów diagnostycznych](/images/nowe-zdjecia/Lexus_podczas_tuningu_wraz_z_zastosowaniem_Panther_Racing_850.jpg)
Jak z wewnętrznym zużyciem przy stosowaniu samego oleju silnikowego czy jakiś tam dodatków?
![wykres honda usuniete samozaplony lspi 800 2](/images/nowe-zdjecia/wykres_honda_usuniete_samozaplony_lspi_800_2.jpg)
Tym samym pakiety (a tym bardziej Power Economy Performance) dają więcej korzyści niż daje sam chip tuning a zarazem są wymaganym fundamentem np: do wykonania chip tuningu. Ponieważ już nie wolno wykonywać np: chip tuningu bez zmniejszenia w/w negatywnych zjawisk.
Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami zmniejszenia negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia). Więcej informacji tutaj: Zanim skorzystasz z chip tuningu, tuningu, instalacji LPG i innych usług - koniecznie sprawdź
![honda jazz podczas pomiarw pakietu lspi spi friction solution 2](/images/nowe-zdjecia/honda_jazz_podczas_pomiarw_pakietu_lspi_spi_friction_solution_2.jpg)
Według tych samych interpretacji technicznych i prawnych, nawet sama zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie przygotowane "przełączenie mapy"
![Rewelacyjnie niskie zużycie paliwa po zastosowaniu pakietów MyNano w Toyota Rav 2.5 Hybrid 4WD](/images/nowe-zdjecia/spalanie-totota-rav-2.5-hybrid-z-mynano.jpg)
Nieodpowiednia lepkość i dobór oleju nasila negatywne zjawiska a to częsty "grzech" na rynku, zarówno ze strony producentów jak i tunerów czy samych użytkowników.
Dla przykładu, przypadek z życia wzięty - Nissan 370Z wolnossąca benzyna V6...
![Alfa Romeo Giuletta 2.0 Turbo podczas weryfikacji w warunkach rzeczywistych - drogowych](/images/zdjecia-od-7-2013/pakiet-alfa.jpg)
Mam samochód na gwarancji, co wtedy?
Pomiary przed wykonaniem indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution w samochodzie na gwarancji po wykonaniu minimalnego przebiegu 3000 km
Czy jakaś prasa techniczna, branżowa opisała Wasze odkrycie?
Tak i to już w 2019 roku. Niezależna publikacja na temat naszego światowego odkrycia na którym opierają się pakiety jest dostępna tutaj Przyszłość silników spalinowych - nauczka płynie z Opola
Jak można skorzystać z Waszych pakietów?
Efektywna alternatywa dla powszechnego chip tuningu? Tak, pakiety Power Economy Performance zawierające w sobie LSPI/SPI & Friction Solution
wykres z hamowni Honda 1.5 turbo 182 KM po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjny
![pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi](/images/nowe-zdjecia/pomiary_emisji_Jeep_Grand_Cherokee_6.4_Hemi_z_instalacją_LPG_Tartarini.jpg)
Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution MyNano najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (opcjonalnie zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają (po wykonaniu pełnego technicznie zakresu diagnostyczno-pomiarowego):
- odpowiednią ilość preparatów płuczących ( i faz efektywnego płukania)
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych
- trzy lub cztery fazy dodatków do oleju - nanotechnologii MyNano
- opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego
- pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei) oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
- wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km
- sprawdzenie końcowe
- odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- w przypadku opcji wysyłkowej (w trakcie przygotowania) dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.
![MyNano na Barbórce Warszawskiej](/images/zdjecia-od-7-2013/mynano_barbrka_1000.jpg)
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
![dav](/images/nowe-zdjecia/ford_fiesta_st_pomiary_hamownia_maha.jpg)
Aktualnie, nasze autorskie dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki zasady, współpracy.
![Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie m.in LSPI i współwłaściciel, twórca technologii MyNano](/images/nowe-zdjecia/robert-hamownia.jpg)
Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:
-
artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozapłonu
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
![Diagnostyka po wykonaniu pakietu - cykl drogowy](/images/nowe-zdjecia/diagnostyka-pakiet.jpg)