Czy wiedziałeś, że w silnikach z zapłonem iskrowym (benzynowych oraz z LPG) mieszanka zapala się nie tylko od iskry świecy zapłonowej? ... a może kompletnie nie byłeś świadomy, że jeździsz samochodem w którym występują takie anomalia?
Zarazem jak to wpływa na nadmierne zużycie paliwa, pogorszone osiągi i skróconą trwałość?
Jak to niewygodny temat m.in dla dealerów czy importera, przekonał się wśród wielu klientów, którzy skorzystali z naszych autorskich usprawnień Pan Marcin Malik z Opolszczyzny, mając po zakupie problemy w nowym samochodzie (Jeep Renegade 1.3 Turbo 150 KM)
Następnie skorzystał z pakietu LSPI/SPI & Friction Solution (do silnika) oraz Gearbox Solution (do skrzyni dwusprzęgłowej DDCT ze sterowaniem elektro-hydraulicznym). Jak widać z treści, będąc zadowolonym w dalszej kolejności także w koparce i motocyklu, z odpowiednio dedykowanych, indywidualnych pakietów.
Za to Pan Tomasz z Wrocławia, kupił swojego nowego Fiata Tipo 1.4 16 V 95 KM ze świadomością, że w tych silnikach występują negatywne zjawiska lecz po okresie docierania będzie można dokonać usprawnień i dzięki temu, dodatkowo zyska na sprawności, mniejszym spalaniu i znacznie lepszych i osiągach.
Wbrew szeregu błędnym informacjom medialnym w zakresie zjawisk LSPI oraz SPI, rynkowej propagandzie dezinformacyjnej (także naukowo technicznej) w temacie zjawisk samozapłonu w komorze spalania, zjawiska te występują
Dlatego pakiety LSPI/SPI & Friction Solution w technologii MyNano dla silników wszystkich pojemności
- benzynowych (wolnossących i doładowanych) z wtryskiem pośrednim, bezpośrednim, jednopunktowym i gaźnikowych
- z instalacjami LPG (gdy parametry pozwalają na wykonanie pakietów)
- przed tuningiem jak i dla pojazdów po tuningu (gdy parametry pozwalają na wykonanie pakietów)
- hybrydowych (wolnossących i doładowanych )
to zmniejszenie występujących od nowości (konstrukcyjnie + nasilając się z przebiegiem) istotnych, wpływających od nowości na za duże zużycie paliwa, obniżających sprawność, osiągi i trwałość negatywnych zjawisk, skrupulatnie ukrywanych (w tym nieweryfikowanych np: podczas przeglądów, modyfikacji, napraw) przez:
- gro producentów jednostek napędowych z silnikami o zapłonie iskrowym (wolnossących, doładowanych, hybrydowych o każdej pojemności)
- sprzedawców samochodów (nowych i używanych)
- producentów i zakłady montażowe instalacji LPG
- branże tuningową
- branże naprawy silników
- a nawet samych użytkowników.
Do tych istotnych, negatywnych zjawisk, występujących bardzo często z przyczyn konstrukcyjnych, nieodpowiednich zaleceń producentów a nasilających się z przebiegiem (także z powodu nieodpowiedniego serwisowania) należą:
- zjawisko samozapłonu w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) oraz SPI (Speed Pre Ignition)
- nieodpowiednie spalanie mieszanki
- nadmierne tarcie (silnik i napęd)
- nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
- nadmierne degradowanie oleju silnikowego
- znacznie przyspieszony spadek szczelności dynamicznej
- nadmierne przedostawanie się oparów oleju oraz oleju do komory spalania
- zbyt duże zużycie paliwa
- znaczące obciążenie układu emisyjnego, zapłonowego
- przez szereg zjawisk synergicznych, na które "fabryczne komputery" reagują zamiast zadawaniem optymalnych parametrów to jak w trybie "pogorszonej sprawności i próby nie dopuszczenia do bardzo szybkiej awarii"
- po znaczące skrócenie trwałości, uszkodzenia i zatarcia.
Dlatego działając z pasji ...
Zatem co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów (w silnikach benzynowych wolnossących i doładowanych) oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów GPF
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Więcej mocnych dowodów? Powinieneś wiedzieć, gdyż to jest ukrywane prze Tobą!
Ponieważ sam olej silnikowy (widoczne powyżej, współczynnik tarcia wyższy o nawet 50% w stosunku do pakietu LSPI/SPI MyNano), nawet "najlepszy czy zgodny z zaleceniami producenta" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego i nie jest wstanie przyczynić się do efektywnego zmniejszenia wspominanych zjawisk.
Jak to mogło się stać ... coraz bardziej jesteśmy przekonani, że tak miało się stać?
Jak z wewnętrznym zużyciem przy stosowaniu samego oleju silnikowego czy jakiś tam dodatków?
Tym samym pakiety (a tym bardziej Power Economy Performance) dają więcej korzyści niż daje sam chip tuning a zarazem są wymaganym fundamentem np: do wykonania chip tuningu. Ponieważ już nie wolno wykonywać np: chip tuningu bez zmniejszenia w/w negatywnych zjawisk.
Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami zmniejszenia negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia). Więcej informacji tutaj: Zanim skorzystasz z chip tuningu, tuningu, instalacji LPG i innych usług - koniecznie sprawdź
Według tych samych interpretacji technicznych i prawnych, nawet sama zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie przygotowane "przełączenie mapy"
Nieodpowiednia lepkość i dobór oleju nasila negatywne zjawiska a to częsty "grzech" na rynku, zarówno ze strony producentów jak i tunerów czy samych użytkowników.
Dla przykładu, przypadek z życia wzięty - Nissan 370Z wolnossąca benzyna V6...
Mam samochód na gwarancji, co wtedy?
Czy jakaś prasa techniczna, branżowa opisała Wasze odkrycie?
Tak i to już w 2019 roku. Niezależna publikacja na temat naszego światowego odkrycia na którym opierają się pakiety jest dostępna tutaj Przyszłość silników spalinowych - nauczka płynie z Opola
Jak można skorzystać z Waszych pakietów?
Efektywna alternatywa dla powszechnego chip tuningu? Tak, pakiety Power Economy Performance zawierające w sobie LSPI/SPI & Friction Solution
Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution MyNano najczęściej zawierają - dla silników benzynowych wolnossących, doładowanych (opcjonalnie zasilanych LPG) oraz hybrydowych zawierają (po wykonaniu pełnego technicznie zakresu diagnostyczno-pomiarowego):
- odpowiednią ilość preparatów płuczących ( i faz efektywnego płukania)
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych
- trzy lub cztery fazy dodatków do oleju - nanotechnologii MyNano
- opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego
- pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei) oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
- wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km
- sprawdzenie końcowe
- odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- w przypadku opcji wysyłkowej (w trakcie przygotowania) dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Aktualnie, nasze autorskie dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki zasady, współpracy.
Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:
-
artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozapłonu
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia