Pakiet LSPI/SPI & Friction Solution do samochodu z silnikiem zasilanym również LPG
Pakiet LSPI/SPI & Friction Solution do samochodu z silnikiem zasilanym również LPG
Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution (benzynowe oraz z LPG) Minimalizowanie negatywnych zjawisk + Ochrona + Wzrost osiągów + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość zostały przez nas opracowane na bazie naszego światowego odkrycia i poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition), nadmierne tacie czy nieodpowiednie spalanie mieszanki. Tym samym przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów jak i ustaliliśmy bezdyskusyjnie potrzeby ich stosowania, zarówno w silnikach wolnossących, doładowanych, zasilanych benzyną jak i LPG.

Jednocześnie pakiety mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji bez obawy o jej utratę. Dlatego w wielu silnikach, dysponujących seryjnie wyższymi wartościami mocy, momentu obrotowego niż podaje producent jest to bardzo dobra alternatywa dla tuningu elektronicznego pozwalająca na osiągniecie parametrów jak po tuningu lub bardzo duże zbliżenie się do nich np.: w nowych samochodach bez obawy o utratę gwarancji. Dzięki temu jednocześnie wystepuje minimalizowanie negatywnych zjawisk jak i poprawa osiagów, czego nie daje sam tuning. 

pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi
pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi
Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego należą:
 
- odpowiednia ilość preparatu do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul
- indywidualnie dobrany olej, stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- dwie lub trzy fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Grafen, Panther P52 LPG-CNG, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- nanotechnologia do paliwa zawierająca kluczowy składnik jak molekuły GP, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Petrol lub LPG
- opcjonalnie efektywniejsze, indywidualnie dobrane świecie zapłonowe czy dodatkowa poprawka do układu zapłonowego  
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.  

Wychodząc naprzeciw szerokiej potrzebie indywidualnych użytkowników z całego świata borykających się w swoich samochodach, silnikach w wieloma negatywnymi skutkami tkwiącymi wielokrotnie w kumulacji zjawiska samozapłonu, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki umożliwiliśmy zakup wysyłkowy pakietów dla wielu silników różnych marek.

wykres z hamowni Honda 1.5 turbo po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjny
wykres z hamowni Honda 1.5 turbo po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution - w tle pomiar seryjny
Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały przetestowane  w warunkach hamownianych, drogowych, wyczynowych, również z użyciem pomiarów emisji zanieczyszczeń (specjalistycznym analizatorem spalin) bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa wraz z wzrostem osiągów silników i cichszą pracę.

Dodatkowym efektem z zastosowania pakietów jest specjalna ochrona silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie, dzięki warstwie ceramiczno-grafenowej (w tym warstwie High Carbon Grafen) tworzonej przez nanotechnologią klasy Premium Panther P52.  Przyczynia się ona do znacznie niższego współczynnika tarcia, lepszej szczelności jak i ochrony powierzchni tarcia przed silnym narastaniem tarcia przez przedostające się paliwo do oleju czy przed działaniem kwasu siarkowego.

Z tego tytułu olej silnikowy ma lepsze warunki do cyrkulowania w układzie smarowania co sprzyja znacznie lepszej trwałości filmu olejowego oraz zmniejszeniu strat na jego tłoczenie.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2 

wykres z hamowni Audi A4 3.2 FSI V6 po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution -w tle pomiar seryjny
wykres z hamowni Audi A4 3.2 FSI V6 po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution -w tle pomiar seryjny
Zatem kluczowe korzyści z zastosowania pakietu LSPI/SPI & Friction Solution to:

- zmniejszenie zjawiska samozapłonów, począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 3 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)
- znaczący wzrost trwałosci silnika oraz zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- zmniejszenie „turbo-dziury”w silnikach doładowanych
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
-  szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
Jeep Renegade 1.0 turbo 120 KM po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
Jeep Renegade 1.0 turbo 120 KM po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
- obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-20C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-15%
- wzrost mocy i momentu obrotowego średnio o 8-15%
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem czy zatarciem
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, w szczególności CO i HC (lepsza trwałość układu katalitycznego)
- dużo więcej przyjemności z jazdy.

Z wizytą w 44tuning Performance Center - Robert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów
Z wizytą w 44tuning Performance Center - Robert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów
Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiazują specjalne warunki współpracy.


Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu a w sprawie dostępności i wyceny pakietu LSPI/SPI & Friction Solution do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt


 
Kontakt Motul