Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi Euro 6 po wykonaniu opcji Stage 1 + 55 KM i 74 Nm więcej
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi Euro 6 po wykonaniu opcji Stage 1 + 55 KM i 74 Nm więcej
Zanim zobaczycie materiał video przedstawiający efekty modernizacji samochodu Jeep Grand Cherokee z silnikiem wolnossącym 5.7 Hemi Euro 6 przekażemy parę kluczowych faktów.

Na rynku tuningowym przyjęło się, że efektywne, odczuwalne zwiększenie mocy w silnikach wolnossących to mit. Najczęstsze argumenty firm czy warsztatów tuningowych, sprzedawców samochodów, serwisów autoryzowanych to zbyt małe efekty, takie silniki nie mają potencjału do tuningu i nie warto, może uda się uzyskać lecz jedynie kilka procent a nawet, że jest to kompletnie niemożliwe. Lecz to Nie prawda, gdyż wyniki naszych wielu modernizacji w silnikach wolnossących mówią kompletnie inaczej. 


Fakty są takie, że silniki wolnossące mają swój ukryty, duży potencjał. Do tego efekty są bardzo odczuwalne dla kierowcy i to już od chwili ruszenia samochodem z pierwszego biegu!!!

Od chwili przeniesienia całości naszych najnowszych odkryć z motorsportu na drogę, wykorzystaniu jednocześnie efektów jakie daje użycie nanotechnologii militarnej wraz z minimalizowaniem, usuwaniem zjawiska LSPI (Low Speed Pre Ignition - samozapłonów - spalania detonacyjnego) już w pierwszym etapie (Stage 1) uzyskujemy poprawy na poziomie ok. 15% więcej. Często takie przyrosty uzyskujemy bez konieczności ingerencji w fabryczne oprogramowanie!

 Dla przykładu można zapoznać się z materiałem filmowym o modernizacji samochodu Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi w wersji pakietowej Stage 1 , który z 375 KM i 544 Nm zyskał aż 55 KM i 74 Nm więcej.

Jest to możliwe, gdyż poprzez wprowadzenie świadomych technicznie zmian znacząco poprawiamy sprawność silników. Uzyskujemy zmniejszenie strat mocy, wzrost napełniania, efektywniejsze (pełniejsze) spalania mieszanki i tym samym generowania wyższej energii z paliwa.

Uzyskania poprawa sprawności pozwala na wydłużenie żywotności silnika w tym znaczne zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju, znaczące zmniejszenia zużycia paliwa (często w zakresie 10-20%), wyższy moment obrotowy dostępny już od znacznie niższych obrotów, lepszą reakcją silnika na naciśnięcie pedału gaz, wyższą moc jak i cichszą jego pracę (odnotowujemy zmniejszenie hałasu na biegu jałowym od 6-12dB).


Często zakres zmian pakietowych Stage 1 obejmuje:
- zakres diagnostyczny, pomiary, rekonesans techniczny
- zminimalizowanie zjawiska LSPI (samozapłonów) wraz z wyciągnięcie większej energii z paliwa
- płukanie silnika, zmiana oleju na dedykowany marki Motul wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 Grafen lub Racing, w odpowiednio indywidualnie dobranych dawkach
- zmiany w dolocie powietrza Stage 1
- dodatkowy moduł celem lepszej strategii DBW (przepustnicy), z opcjami programowymi do wyboru podczas jazdy (dla silników z elektronicznie sterowaną przepustnicą)
- pomiary sprawdzające wykonane w warunkach hamownianych jak i drogowych
W zależności od potrzeb danych silników pakiet ten poszerzany jest o termoizolację dolotu powietrza i zastosowanie zewnętrznej separacji oparów oleju.

W przypadku opcji Stage 2 uzyskujemy przyrosty na poziomie dodatkowych 15 % (czyli całkowicie ok. 30%) bez konieczności mechanicznej ingerencji w sam silnik. W takim przypadku zakres Stage 1 poszerzany jest o:
- efektywne zmiany w układzie wydechowym (autorskie wykonanie układu wydechowego opartego na na pomiarach krok po kroku) z wysokiej jakosci materiałów typowo wydechowych (Inox 100%, cienkośienny, lekki i trwały materiał - sprawdzony przez nas w wielu projektach jak i motrosporcie)
- wykonanie autorskiego, dynamicznego dolotu powietrza (pozwala na uzyskanie podczas jazdy doładowania powietrzem na poziomie równym 0.1-0.2 bara)
- indywidualna optymalizacja programowa - Chip tuning Super VIP
W przypadku obydwu opcji pakietowych każdy z klientów otrzymuje stosowną gwarancję na zastosowane elementy, pisemne informacje eksloatacyjne, pisemne informacje przeglądowe wraz z określeniem zastosowanych materiałów (świece, olej, dawka, rodzaj nanotechnologii Panther P52). 

Opcje pakietowych zmian opracowujemy indywidualnie również do najnowszych samochodów z silnikami wolnossącymi (bez turbo) wielu marek europejskich, japońskich, koreańskich i amerykańskich, w tym jednostek hybrydowych.
   

Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt  
Kontakt Motul