Sterowniki zewnętrzne do których należy DPP Performance to urządzenia podłączane metodą Plug & Play jednakże działające znacznie korzystniej, płynniej, sprawniej niż często spotykane na rynku powerbox-y. Powerboxy zmieniają jeden czy dwa parametry bez skrupulatnego zważania na aktualną pracę silnika czy jego aktualne obciążenie.
Kierunki i możliwości regulacji silnika ...
Podczas regulacji silnika przez system DPP można w zakresie ustalonych limiterów w oprogramowaniu fabrycznego sterownika dokonać indywidualnej korekty charakterystyki momentu obrotowego a zarazem mocy, charakterystykę budowania momentu względem wychylenia pedału gazu, intensywność budowania momentu, zakres mocy maksymalnej, skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zakres obrotów dla zmiany biegów przy skrzyni automatycznej (szybsze wygaszanie).
Fachowy tuning szyty na miarę, wygląda TAK ...
Co zyskam w swoim samochodzie po tuning przez sterownik DPP Performance?
Znacznie lepszą reakcję reakcje silnika czy całej jednostki napędowej na naciśnięcie pedału gazu, zwiększenie mocy (możliwe przyrosty dla danego silnika ukazane w katalogu) zwiększenie momentu obrotowego (także ukazane w katalogu) , dużą lepszą elastyczność od niższego zakresu obrotów, większą dynamikę w średnim i wysokim zakresie obrotów, dużo szerszy zakres dynamicznej pracy (często o 500 czy nawet 1000 obrotów), więcej przyjemności z jazdy przy zachowaniu oczywiście bezpiecznej pracy silnika.
Korzyści po zastosowaniu sterownika DPP Performance ( w ramach zakresów, limiterów ustawionych w oprogramowaniu fabrycznym)
- zmniejszenie efektu "turbo - dziury"
- dużo lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- bezpieczna praca silnika mimo lepszych osiągów
- możliwość korekty mieszanki paliwowo-powietrznej
- możliwość indywidualnego ustawiania charakterystyki mocy i momentu
- płynniejsza praca skrzyni automatycznej
- płynna i inteligentna regulacja momentu w zależności od parametrów pracy seryjnego sterownika w Twoim samochodzie
- możliwość ustalenia pośredniego optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej (AFR) - ważne np: w przypadku samochodów z DPF/FAP
- możliwość pośredniego ustalenia odpowiedniej i bezpiecznej temperatury spalin (EGT)
- szybkie działanie systemu elektronicznego w każdym warunkach
- możliwość demontażu systemu kiedy to jest potrzebne
- dużo więcej przyjemności z jazdy
Producenci prowadząc produkcję wielkoseryjną muszą brać olbrzymi zapas z uwagi na: bardzo różne warunki atmosferyczne panujące na całym świecie czy jakość paliw. Dlatego jego ustawienia są wykonane z bardzo z dużą tolerancją powodując niższą sprawność niż jest rzeczywiście możliwa jak i różnice w osiągach pomiędzy egzemplarzami.
Dodatkowo, z uwagi na produkcję wielkoseryjną, różną pracę silników nawet wyprodukowanych tego samego dnia występują różnice w mocy nominalnej czy też maksymalnej. Często producenci tworzą ujednolicone oprogramowanie dla danej serii silnika, bez indywidualnej regulacji każdego wyprodukowanego silnika (gdyby tą optymalizację wykonywaliby w fabryce to cena nowych samochodów mogłaby się zwiększyć nawet o 20-40%).
W cyklu miejskim spalanie często bez zmian, choć i tutaj są użytkownicy uzyskujący oszczędności. Takie oszczędności mają miejsce przy zachowaniu tych samych średnich prędkości i intensywności przyspieszania jak wcześniej. Dotyczy to zarówno silników turbo diesel jak i turbo benzynowych.
Również do nowych samochodów po okresie docierania, kiedy zdemontujesz samochód jest w 100% seryjny
Tak, gdyż podłączany jest za pomocą fabrycznych złączy "Plug & Play" i w każdym potrzebnym momencie możesz powrócić do fabrycznych ustawień wypinając go także samodzielnie. Po odłączeniu elektronika powraca do seryjnych ustawień i samochód jest w 100% odbierany jak seryjny .
Tutaj można sie zapoznać z filmem jak w kalejdoskopowym tempie (w rzeczywistości ok. 6-8 godzin) przebiega optymalizacja pracy silnika przez sterownik DPP Performance na przykładzie VW Caddy 2.0 TDI Euro 6 102 KM.
Wraz z producentem prowadząc prace rozwojowo-badawcze na terenie Polski i Holandii (EPC) dokonywane są testy tuningu danych silników
Ponadto system DPP Perfomance jest podczas stałego rozwoju technicznego co owocuje możliwością wykonywania poprzez niego tuningu w najnowszych samochodach czy systemach zasilania.
Wyniki pomiarów, wykresy z hamowni i informacje przeglądowo - eksploatacyjne ...
Na potwierdzenie przekazujemy wyniki pomiarów- wykresy mocy i momentu z hamowni. Ponadto każdy z klientów po wykonaniu optymalizacji mocy u nas może otrzymać faktyczne informacje przeglądowe swojego silnika będące efektem wieloletniego doświadczenia w tuningu silników. Różnią się one od teoretycznych okresów przeglądowych nadawanych przez producentów silników, gdyż są efektem faktycznej weryfikacji ich potrzeb przy użytkowaniu np: w polskich warunkach drogowych czy paliwowych.
Tutaj możesz zapoznać się z wykresem z hamowni po tuningu samochodów z silnikami turbo-diesel Audi A8 4.2 Tdi 350 KM oraz Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM
Wykres z hamowni Audi A8 4.2 Tdi 350 KM po tuningu przez DPP
Wykres z hamowni Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM po tuningu przez DPP
Tutaj dla przykładu możesz zapoznać się z wykresem z hamowni po tuningu samochodów z silnikami turbo-benzynowymi VW Jetta 1.4 TSI 122 KM, Renault Scenic 1.4 TCE 130 KM, Citroen C4 1.6 THP
Wykres z hamowni VW Jetta 1.4 TSI 122 KM po tuningu przez DPP Performance Petrol
Wykres z hamowni Renault Scenic 1.4 TCE 130 KM KM po tuningu przez DPP Performance Petrol
Wykres z hamowni Citroen C4 1.6 THP 156 KM po tuningu przez DPP Performance Petrol