Nasza diagnostyka wykazała uszkodzoną turbosprężarkę której niesprawność spowodowała kilka poważnych usterek w tym uszkodzenie filtra DPF i utratę szczelności zaworowej na jednym cylindrzeJeżeli słyszysz niepokojący dźwięk z pod „maski” jak przyspieszasz, zauważyłeś podwyższone zużycie paliwa, ubywa Tobie oleju w silniku lub wyczuwasz spadki, nierównomierność rozwijania mocy to silniku z doładowaniem może przyczyna leżeć po stronie niesprawnego układu doładowania.
W takim przypadku może u nas dokonać precyzyjnego sprawdzenia aktualnego stanu, kondycji jak przyczyny takiej pracy Twojego silnika. Dzięki naszej autorskiej diagnostyce obciążeniowej, dokonując szerokiego zakresu sprawdzenia punkt po punkcie, weryfikując pracę precyzyjnymi pomiarami na hamowni określamy aktualny stan jak i potrzebny zakres naprawczy.
Fiat Ducato Camper podczas naprawy wykonywanej na podstawie precyzyjnych wyników diagnostyki obciążeniowej naszego autorstwaTaki zakres weryfikacji jest również bardzo pomocny przed przystąpieniem do wymiany turbosprężarki, wtryskiwaczy czy innych elementów przy silniku. Po naszym sprawdzeniu będziesz dokładnie wiedział (otrzymasz od nas listę co robić krok po kroku) co działa dobrze a co nie.
Samochód Fiat Ducato Camper podczas diagnostyki i weryfikacji stanu - kondycjiW przypadku ich nie poprawnego działania nasz autorski jak i certyfikowany zakres pomiarowy stanowi pewną dokumentacją abyś mógł skorzystać z praw gwarancyjnych.
Każdy etap prac dokumentujemy. Na zakończenie naprawy wykonujemy pełne sprawdzenie pracy silnika i osprzętu Nie dostępne w powszechnie spotykanych warsztatach samochodowych czy serwisach autoryzowanych. Wtedy poprzez pełną dokumentację masz potwierdzone prawidłowość wykonanej naprawy gdyż u nas czarno na biały widać jak silnik pracował przed a jak pracuje po naprawie (otrzymujesz wyniki, wydruki z hamowni, wzgląd w wykonane zdjęcia, użyte, wymienione części).
Silnik Porsche Panamera podczas naprawy po wykryciu nieprawidłowości w działaniu układu zmiennej długości kolektora ssącego i zbyt dużej ilości nagaru w kolektorze, na zaworach ssących





