Robert Halicki- twórca zespołu 44tuning - jak widać z zamiłowania do najszybszego koloru jakim jest czerwony :-)
Czytaj więcej...
Firma Przedsiębiorstwo 44 która otrzymała medialną nazwę 44tuning w roku 2005. U podstaw ma swoje korzenie w 1991 roku kiedy to zaczęła się zawodowa droga pewnego pasjonującego się od dziecka motoryzacją mechanika. Nazwę swoją zawdzięcza numerowi startowemu (44) z jakim to wspomniany mechanik - Robert Halicki, twórca technologii 44tuning zdobył w 2001 roku Mistrzostwo Polski w Wyścigach Grórskich. Zanim jednak do tego doszło .... w roku 1993 wystartował po raz pierszy w rajdzie przygotowanym przez siebie samochodem, Fiatem 125P. Krok po kroku, poprzez sport, przygotowywanie i modernizowanie samochodów różnych marek, do sportu i do jazdy na codzień...

44tuning Performance Center Kępa k/Opola ul. Opolska 30
Czytaj więcej...
Nasza firma mieści się przy Opolskiej Obwodnicy Północnej 150 metrów od Stacji BP Oktan
,
50 metrów od składu materiałów Budowalnych ZOF-MAR czy vis a vis Piekarni Wodnicki.  
 
Jadąc od Centrum Opola należy się kierować na ulicę Luboszycką, nastepnie jechać prosto do końca do jej połaczenia z obwodnicą. Dalej przez światła prosto i za 150 metrów jesteśmy po lewej stronie.

Jak zostać dystrybutorem usług 44tuning.pl
Czytaj więcej...
Jeżeli chcesz działać, bądż już działasz w branży tuningowej - chip tuningu, chcesz teraz zaproponować swoim klientom wiecej opcji na fachowym poziomie, korzystając z technologii najwyższej europejskiej, liczy się dla Ciebie usługi i produktów (Chip Tuning - indywidualne optymalizacje), produktów ( np: sterowników DPP Performance do tuningu nowych samochodów na gwarancji ) dla swoich klientów to możesz zgłosić się do nas. Poszukujemy dystrybutorów na terenie całej Polski. Prosimy zatem o wysłanie zapytania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   z dopiskiem " Profesjonalny dystrybutor".  

27 Rajd Rzeszowski 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi
Czytaj więcej...
27 Rajd Rzeszowski 2018 to kolejne wyzwanie, gdyż po raz kolejny wprowadziliśmy nowatorskie zmiany w strategii zarządzania spalaniem mieszanki aby jeszcze efektywniej wykorzystywać energię z paliwa. Ponadto zastosowany został kolejny, nowy preparat nanotechnologii Panther P52 w wersji Motorsport. Rajd Rzeszowski zaliczany do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski jak i Europejskiej serii ERC należy do bardzo trudnych technicznie, zarówno dla załogi jak i samochodu.

Jak się okazało, wprowadzone zmiany w pełni się sprawdzają. Mimo bardzo gorącego pierwszego dnia rajdu nasza jednostka napędowa utrzymuje stabilnie parametry pozwalając na uzyskiwanie czasów w pierwszej trójce.

Rajd Sląska 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi
Czytaj więcej...
Rajd Śląska był to pierwszy na start w sezonie 2018 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Zarazem start naszym samochodem rajdowym Abarth 500 SuperStreet Maxi z wprowadzonym najnowszym pakietem poprawek. Do kluczowych, wprowadzonych zmian należała modernizacja na koła 18 calowe wraz ze zmianą rozstawu kół, zastosowanie innych piast mocujących koła na 5x98, przegubów, zwrotnic, zmiany aerodynamiczne w całej przedniej części samochodu (zderzak, błotniki), wprowadzenie kolejnych zmian celem minimalizowania „mini detonacji” (samozapłony LSPI oraz SPI).

Mimo braku testów przed rajdem, osiągnęliśmy wspaniały wynik, wygrywając klasę Open 2WD i na Power Stage uzyskując 3 czas w klasyfikacji 2WD. Do tego na takim samym odcinku specjalnym jak w sezonie 2017 poprawiamy czas o ponad 26 sekund uzyskują na najdłuższych prostych większą prędkość maksymalną o 20 km/h (208 km/h).

Artykuł w magazynie WRC
Czytaj więcej...
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem szerzej opisującym naszą rajdową 500-tkę, dokonane w niej zmiany, w szczególności w ewolucji 2018. Ponadto w artykule również odnajdziecie ciekawe informacje dotyczące prac rozwojowych nad jednostką napędową, które w swoim efekcie przyczyniły się do światowego odkrycia na LSPI - SPI (samozapłon - spalanie detonacyjne) 

album WRC Rally Zoom 2017 z dedykacją i autografem od 44tuning Rally Team
Czytaj więcej...
Dla naszych kibiców mamy ciekawą, świąteczno-noworoczną niespodziankę. Już teraz u nas można zakupić album WRC Rally Zoom 2017 w cenie 59,90 zł (+ przesyłka kurierska 20 zł na terenie RP) w limitowej ilości 50 sztuk wraz z indywidualną, imienną dedykacją i autografem naszego kierowcy Roberta Halickiego.
 Dodatkowo dołączamy pocztówkę zespołu wraz ze zdjeciem naszego Abarth-a 500 Open 2WD i jego danymi technicznymi. Jest to bardzo ciekawa opcja na unikalny Świąteczny lub Noworoczny prezent dla samego siebie, znajomego lub swojej "połowy" :-)
Ponadto każdy kto zakupi w/w album otrzyma dodatkowo:

1 Rajd Śląska 2017 - nasz Abarth podobno najładniejszym samochodem tego rajdu
Czytaj więcej...
Po bardzo udanym rajdzie Dolnośląskim i zebraniu na nim wielu danych z pracy samochodu wprowadziliśmy kolejny pakiet poprawek. Kilkomiesięczna praca nad poprawieniem stabilności przy dużych prędkościach osiągnęła swój cel. Teraz nasz samochód został wyposażony w specjalny tylny dyfuzor oraz spojler – lotkę klapy tylnej. Ponadto wprowadziliśmy progresywną siłę sprężyn do zawieszenia tylnego. Mimo braku tunelu aerodynamicznego poczynione zmiany sprawdziły się w 100%. Na szybkich odcinkach specjalnych rajdu Śląska, kiedy to Robert z Tomek przekraczali 150 km/h osiągają w niektórych momentach nawet 200 km/h, samochód stabilnie trzymał się drogi pozwalając na utrzymywanie wysokiego tempa.

Pierwszy start po przerwie nową ewolucją Abarth-a 500 i zwycięstwo w klasie Open 2WD!
Czytaj więcej...
Przygotowania do tego rajdu trwały do ostatnich chwil. Powodem było mnóstwo pracy jakie mieliśmy z uwagi na przebudowę naszego samochodu. Jednak efekt wizualny, pracy zawieszenia, trakcja, dynamika silnika przerósł i nasze oczekiwania. Przed rajdem udało się nam popracować nad znalezieniem bazowych ustawień zawieszenia. Zamiast korzystać z odcinka testowego regulowaliśmy samochód na wcześniej znalezionym odcinku drogowym, który w pełni odzwierciedlał warunki jakie będą panować na rajdzie. Ze względu na ponad 10 miesięczną przerwę w startach Robert Halicki i Tomasz Tkacz rozpoczęli od spokojnego tempa, z każdym kilometrem przyspieszając.

W trakcie tworzenia zmian w karoserii
Czytaj więcej...
Konieczność wstrzymania budowy Abarth Punto Maxi zmobilizowała nas do opracowania kolejnej ewolucji naszej 500-tki. Zmiany obejmują przebudowę tylnego zawieszenia z zastosowaniem amortyzatorów  zwiększających skok zawieszenia. Zmianie ulegają również hamulce przednie i tylne. Modernizacja dotyczy również elementów karoserii, zderzaków. Te zmiany wzorowane są na najnowszym modelu Abarth 500 Competizione. Ponadto następuje kilka zmian w osprzęcie silnika. W szczególności zmiana dotyczy kolektora ssącego wraz z większa przepustnicą. Dzięki temu silnik zyska dodatkowe 20-30KM.

Mógł cieszyć wielu kibiców na polskich trasach rajdowych
Czytaj więcej...
Przepisy techniczne jakie obowiązywały do końca sezonu 2016 pozwalały silnikom wolnossącym na generowanie mocy bez ograniczeń (brak ograniczników wlotu jak w przypadku "zwężek turbosprężaki" przy silnikach doładowanych). Wpływ na to miał brak zapisu w regulaminie wzrorem które w innych seriach rajdowych czy wyścigowych opracowała Światowa Federacja Samochodowa (FIA). Pod koniec sezonu 2016 na spotkaniu z osobami decyzyjnymi z komisji technicznej PZM zostało wypracowane uzgodnienie o wprowadzeniu koniecznych regulacji. Miało to pozwolić na  wyrównanie w klasie Open 2WD osiągów silników wolnossących i doładowanych. Do tego miały zostać sprecyzowane możliwości zmian aerodynamicznych w szczególności dotyczące zderzaków.

Kontakt Motul