Robert Halicki- twórca zespołu 44tuning - jak widać z zamiłowania do najszybszego koloru jakim jest czerwony :-)
Czytaj więcej...
Firma Przedsiębiorstwo 44 która otrzymała medialną nazwę 44tuning w roku 2005. U podstaw ma swoje korzenie w 1991 roku kiedy to zaczęła się zawodowa droga pewnego pasjonującego się od dziecka motoryzacją mechanika. Nazwę swoją zawdzięcza numerowi startowemu (44) z jakim to wspomniany mechanik - Robert Halicki, twórca technologii 44tuning zdobył w 2001 roku Mistrzostwo Polski w Wyścigach Grórskich. Zanim jednak do tego doszło .... w roku 1993 wystartował po raz pierszy w rajdzie przygotowanym przez siebie samochodem, Fiatem 125P. Krok po kroku, poprzez sport, przygotowywanie i modernizowanie samochodów różnych marek, do sportu i do jazdy na codzień...

44tuning Performance Center Kępa k/Opola ul. Opolska 30
Czytaj więcej...
Nasza firma mieści się przy Opolskiej Obwodnicy Północnej 150 metrów od Stacji BP Oktan
,
50 metrów od składu materiałów Budowalnych ZOF-MAR czy vis a vis Piekarni Wodnicki.  
 
Jadąc od Centrum Opola należy się kierować na ulicę Luboszycką, nastepnie jechać prosto do końca do jej połaczenia z obwodnicą. Dalej przez światła prosto i za 150 metrów jesteśmy po lewej stronie.

Jak zostać dystrybutorem usług 44tuning.pl
Czytaj więcej...
Jeżeli chcesz działać, bądż już działasz w branży tuningowej - chip tuningu, chcesz teraz zaproponować swoim klientom wiecej opcji na fachowym poziomie, korzystając z technologii najwyższej europejskiej, liczy się dla Ciebie usługi i produktów (Chip Tuning - indywidualne optymalizacje), produktów ( np: sterowników DPP Performance do tuningu nowych samochodów na gwarancji ) dla swoich klientów to możesz zgłosić się do nas. Poszukujemy dystrybutorów na terenie całej Polski. Prosimy zatem o wysłanie zapytania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   z dopiskiem " Profesjonalny dystrybutor".  

Artykuł w magazynie WRC
Czytaj więcej...
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem szerzej opisującym naszą rajdową 500-tkę, dokonane w niej zmiany, w szczególności w ewolucji 2018. Ponadto w artykule również odnajdziecie ciekawe informacje dotyczące prac rozwojowych nad jednostką napędową, które w swoim efekcie przyczyniły się do światowego odkrycia na LSPI - SPI (samozapłon - spalanie detonacyjne) 

album WRC Rally Zoom 2017 z dedykacją i autografem od 44tuning Rally Team
Czytaj więcej...
Dla naszych kibiców mamy ciekawą, świąteczno-noworoczną niespodziankę. Już teraz u nas można zakupić album WRC Rally Zoom 2017 w cenie 59,90 zł (+ przesyłka kurierska 20 zł na terenie RP) w limitowej ilości 50 sztuk wraz z indywidualną, imienną dedykacją i autografem naszego kierowcy Roberta Halickiego.
 Dodatkowo dołączamy pocztówkę zespołu wraz ze zdjeciem naszego Abarth-a 500 Open 2WD i jego danymi technicznymi. Jest to bardzo ciekawa opcja na unikalny Świąteczny lub Noworoczny prezent dla samego siebie, znajomego lub swojej "połowy" :-)
Ponadto każdy kto zakupi w/w album otrzyma dodatkowo:

1 Rajd Śląska 2017 - nasz Abarth podobno najładniejszym samochodem tego rajdu
Czytaj więcej...
Po bardzo udanym rajdzie Dolnośląskim i zebraniu na nim wielu danych z pracy samochodu wprowadziliśmy kolejny pakiet poprawek. Kilkomiesięczna praca nad poprawieniem stabilności przy dużych prędkościach osiągnęła swój cel. Teraz nasz samochód został wyposażony w specjalny tylny dyfuzor oraz spojler – lotkę klapy tylnej. Ponadto wprowadziliśmy progresywną siłę sprężyn do zawieszenia tylnego. Mimo braku tunelu aerodynamicznego poczynione zmiany sprawdziły się w 100%. Na szybkich odcinkach specjalnych rajdu Śląska, kiedy to Robert z Tomek przekraczali 150 km/h osiągają w niektórych momentach nawet 200 km/h, samochód stabilnie trzymał się drogi pozwalając na utrzymywanie wysokiego tempa.

Pierwszy start po przerwie nową ewolucją Abarth-a 500 i zwycięstwo w klasie Open 2WD!
Czytaj więcej...
Przygotowania do tego rajdu trwały do ostatnich chwil. Powodem było mnóstwo pracy jakie mieliśmy z uwagi na przebudowę naszego samochodu. Jednak efekt wizualny, pracy zawieszenia, trakcja, dynamika silnika przerósł i nasze oczekiwania. Przed rajdem udało się nam popracować nad znalezieniem bazowych ustawień zawieszenia. Zamiast korzystać z odcinka testowego regulowaliśmy samochód na wcześniej znalezionym odcinku drogowym, który w pełni odzwierciedlał warunki jakie będą panować na rajdzie. Ze względu na ponad 10 miesięczną przerwę w startach Robert Halicki i Tomasz Tkacz rozpoczęli od spokojnego tempa, z każdym kilometrem przyspieszając.

W trakcie tworzenia zmian w karoserii
Czytaj więcej...
Konieczność wstrzymania budowy Abarth Punto Maxi zmobilizowała nas do opracowania kolejnej ewolucji naszej 500-tki. Zmiany obejmują przebudowę tylnego zawieszenia z zastosowaniem amortyzatorów  zwiększających skok zawieszenia. Zmianie ulegają również hamulce przednie i tylne. Modernizacja dotyczy również elementów karoserii, zderzaków. Te zmiany wzorowane są na najnowszym modelu Abarth 500 Competizione. Ponadto następuje kilka zmian w osprzęcie silnika. W szczególności zmiana dotyczy kolektora ssącego wraz z większa przepustnicą. Dzięki temu silnik zyska dodatkowe 20-30KM.

Mógł cieszyć wielu kibiców na polskich trasach rajdowych
Czytaj więcej...
Przepisy techniczne jakie obowiązywały do końca sezonu 2016 pozwalały silnikom wolnossącym na generowanie mocy bez ograniczeń (brak ograniczników wlotu jak w przypadku "zwężek turbosprężaki" przy silnikach doładowanych). Wpływ na to miał brak zapisu w regulaminie wzrorem które w innych seriach rajdowych czy wyścigowych opracowała Światowa Federacja Samochodowa (FIA). Pod koniec sezonu 2016 na spotkaniu z osobami decyzyjnymi z komisji technicznej PZM zostało wypracowane uzgodnienie o wprowadzeniu koniecznych regulacji. Miało to pozwolić na  wyrównanie w klasie Open 2WD osiągów silników wolnossących i doładowanych. Do tego miały zostać sprecyzowane możliwości zmian aerodynamicznych w szczególności dotyczące zderzaków.

54 Barbórka Warszawska i ponownie szybka jazda na Kaowej
Czytaj więcej...
54 Barbórka Warszawska to impreza podsumowująca starty naszego zespołu w sezonie rajdowym 2016. Zajmując w nim 3 miejsce w klasie Open 2WD chcieliśmy podziękować naszym partnerom firmie Motul Polska oraz Expert Auto – Brisk Polska za współpracę i wsparcie naszych startów. Ponadto chcieliśmy się pokazać tym którzy dopingują nas na odcinkach czy po prostu nam kibicują. Przed rajdem dokonaliśmy kolejny pakiet zmian. Tym razem w strategii regulacji silnika i kontroli trakcji. Jak się szybko okazało, w tak trudnych, deszczowych warunkach nasz Abarth 500 Open 2WD nie miał sobie równych. Nasza załoga utzrymując wysokie tempo do ostatnich metrów wygrała klasę 2 czyli samochodów napędzanych na jedną oś.

50 Rajd Dolnośląski i kolejne podium naszego zespołu
Czytaj więcej...
Kolejna runda RSMP 2016 to Rajd Dolnośląski. Po udanym radzie Nadwiślańskim poświęciliśmy trochę czasu na dopracowanie ustawień zawieszenia. Faktycznie większa sił skoncentrowaliśmy na budowie nowego samochodu - Abarth Punto Maxi. Już od pierwszego odcinka specjalnego  Rajdu Dolnośląskiego nasza załoga pokazywała wysokie tempo notując czasy w pierwszej trójce klasy Open 2WD. Podczas nocnych odcinków specjalnych nasz Abarth 500 Open 2WD plasował się w Top 10 klasyfikacji Generalnej. Nasza załoga musiała zwalniać tempo gdyż opony z których korzystali (wyczynowe R firmy Michelin) po prostu ulegały szybkiemu przegrzewaniu. Dochodziło do niebezpiecznej wibracji. Po prostu okazało się, że możliwosci naszego samochodu, tempo załogi są większe niż pozwalały na to najnowsze opony serii R 11 czy 21.

Kontakt Motul