25 Rajd Rzeszowski szybkie tempo lecz dopiero 6 miejsce w klasiePrzed 25 Rajdem Rzeszowskim opracowaliśmy i wdrożyliśmy kilka innowacyjnych zmian do naszej rajdówki. Nasz Abarth 500 zyskał całkowicie nowe amortyzatory przednie z systemem Double Piston i RCV. Dzięki temu zyskaliśmy znacznie na trakcji. Ponadto silnik został wyposażony w nowy kolektor wydechowy, rurowy „baran”. W połączeniu ze zmianą kształtów komór spalania i regulacji silnika zaowocowało polepszeniem momentu obrotowego o kolejne 40 Nm. Start zapowiadał się pomyślnie i już pierwsze kilometry pokazały, że nasza załoga dysponuje szybkim tempem plasują się na 2 miejscu w klasie.Niestety po jednym z odcinków specjalnych z powodów wady konstrukcyjnej felgi nasza załoga traci prawe przednie koło i zmuszona jest korzystać z Rally 2. Co prawda wraca na trasę rajdu w kolejnym dniu, jednakże kilkunastu minutowa strata i szybka pogoń pozwala na uzyskanie jedynie 6-go miejsca w klasie.