Nasze 25 letnie doświadczenie z motoryzacji, tuningu i motorsporcie sprawiło, że od teraz oferujemy unikalny na rynku autorski zakres szkoleniowy obejmujący wiedzę i działania praktyczne jak i zakres teoretyczny. Program i zakres jest Nie dostępny w żadnych innym systemie szkoleniowym w Europie. Szkolenie skierowane jest zarówno dla mechaników indywidualnych, niezależnych serwisów ukierunkowanych na daną markę, wielomarkowych, dla autoryzowanych serwisów jak i montażystów instalacji LPG.
Szkolenie odbywa się w 44tuning Performance Center w Kępie k/Opola gdzie dysponujemy szerokim zapleczem sprzętowym wraz z wszystkimi hamowniami.
Poprzez swój innowacyjny program wpisuje się w możliwość pozykania dofinansowania z dotacji Unii Erupejskiej na podniesienie kwalifikacji pracowników.
Szkolenie odbywa się w 44tuning Performance Center w Kępie k/Opola gdzie dysponujemy szerokim zapleczem sprzętowym wraz z wszystkimi hamowniami.
Poprzez swój innowacyjny program wpisuje się w możliwość pozykania dofinansowania z dotacji Unii Erupejskiej na podniesienie kwalifikacji pracowników.
Poniżej przedstawiony zakres dotyczy samochodów osobowych, dostawczych i terenowych. Dysponujemy również autorskim programem szkleniowym dla samochodów ciężarowych, ciagników i maszyn rolniczych czy efektywnych napraw silników i ich elementów. Ponadto są możliwości rozszerzenia programu szkoleniowego o zakresy dotyczące układów hamulcowych oraz zawieszeń w tym efektywnych ich modernizacji.
Natomiast przedstawiany tutaj zakres szkolenia technicznego - praktycznego z elementami teoretycznymi „Wielomarkowa Profesjonalna Diagnostyka Obciążeniowa” oraz „Fachowy Technik – Instalator LPG” w zakresie naszych autorskich sprawdzonych działań dotyczy samochodów osobowych, dostawczy i terenowych w zakresie:
- silników wysokoprężnych doładowanych
- silników benzynowych doładowanych i wolnossących
- silników benzynowych zasilanych LPG w tym odpowiedni montaż, adaptacja, regulacja
- weryfikacji pracy jednostek napędowych i osprzętów po wykonanych naprawach w tym powypadkowych
Opracowany przez nas program został sprawdzony w praktycznym życiu. Skorzystali z niego w ostatnim czasie m.in technik- diagnostyk z Holandii pracujący od 17 lat w serwisach grupy PSA i wielomarkowych. Ponadto kilku pilotażowo wyznaczonych mechaników - serwisantów, montażystów LPG działający w strukturach multidealerskich w Polsce w tym marek Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Seat, Mitsubishi, Subaru.
Korzyści dla mechanika, instalatora LPG a przede wszystkim dla firmy, serwisu wynikające ze szkolenia przekładają się bezpośrednio na zmniejszenie kosztów, znaczące zmniejszenie reklamacji, kilkukrotny wzrost jakości jak i zysków. Zatem po wdrożeniu praktycznych działań w życie następuje:
- znaczący wzrost kompetencji personelu w tym serwisantów, mechaników
- wzrost zaufania klientów
- spadek reklamacji o 95% w zakresie wykonywanych napraw, diagnostyki silnika i osprzętu, montażu, efektów, pracy, zużycia paliwa silników z instalacją LPG
- szybsze rozwiązywanie problemów technicznych
- wzrost precyzyjności ustalania usterek
- znaczące zmniejszenie przyczyn reklamacji
- wzrost ilości usług serwisowych – przeglądów okresowych czy montażu ilości instalacji LPG
- poszerzenie zakresu usług w tym np.: o fachową diagnostykę przed zakupową, po zakupową
- możliwości precyzyjnej weryfikację kondycji i stanu samochodów używanych do dalszej odsprzedaży
Umiejętności jakie nabędzie personel (mechanik) po przeszkoleniu:
- doboru, wykonywania odpowiednich testów diagnostycznych w zależności od rodzaju potencjalnej usterki
- pozyskania faktycznie potrzebnych danych diagnostycznych w dużo szerszym zakresie niż dotychczas
- skutecznej interpretacji, analizowania pozyskiwanych danych pomiarowo - diagnostycznych
- bez konieczności demontażu elementów silnika skutecznej weryfikacji stanu układu wtryskowego, doładowania, chłodzenia, systemów emisji spalin (DPF,EGR) w tym również sprawności i szczelności silnika
- odpowiedniego doboru zakresu potrzebnych napraw i materiałów eksloatacyjnych (świece, filtry, płyny eksloatacyjne, oleje, środki czyszczące czy środki efektywnie zmniejszające tarcie)
- wykonywania skutecznego testu obciążeniowego bez konieczności użycia hamowni celem ustalenia np.: niedoborów mocy, zwiększonego spalania
- odpowiedni montaż instalacji LPG i regulacja Nie dostępna z ramienia producenta danej instalacji
Przedstawione szkolenie Stopień 3 ( typ Master, dla osób pracujących na samodzielnym stanowisku) pozwala wytypowanemu w tym celu personelowi (mechanikowi, serwisantowi) jak i zarządzającemu pomocą techniczną dla serwisantów, wykonującemu naprawy, diagnostyki na pozyskanie unikalnej wiedzy technicznej (dostępnej jedynie w działach rozwojowych czy sportu). Umożliwia poznanie technik trafnego i szybkiego podejmowania decyzji w zakresach weryfikacji kondycji, diagnozowania usuwania usterek, przyczyn ich powstawania, ustalania odpowiednich procedur naprawczych, zapobiegawczych wraz z możliwością konsultacji z naszym działem technicznym.
Nasze autorskie szkolenie prowadzone przez nas „Profesjonalna Diagnostyka Obciążeniowa” oraz „Fachowy Technik – Instalator LPG” ma na celu nie poprawianie fabryki ale ułatwienie szybkiej i sprawnej reakcji na pojawiające się problemy. Ponadto ma na celu we własnym zakresie szybkie ustalanie potrzebnego zakresu napraw bez konieczności czasochłonnych i do końca mało miarodajnych ekspertyz np.: wtryskiwaczy, turbosprężarek. Do tego pozwala na pełny technicznie montaż wraz ze strojeniem silników z instalacją LPG celem odpowiedniej technicznie pracy, osiągów silnika jak i jego bezpieczeństwa.
W tym wszystkim pozwala na pełne spełnienie wymogów technicznych i prawnych spoczywających na instalatorze (posiadamy stosowną dokumentację prawną w tym zakresie wraz z odpowiedzią z Transportowego Dozoru Technicznego) które na dzień dzisiejszy wg posiadanych danych nie spełnia żaden instalator.
Dlatego zakres szkolenia prowadzonego przez nas pozwoli na uzyskanie stosownej wiedzy praktycznej i praktycznych narzędzi celem korzystniejszego i efektywniejszego działania. Osobom szkolonym z ramienia firmy umożliwimy dostęp do wypracowanych narzędzi bardzo pomocnych podczas prac serwisowych celem np.: wykonania na zlecenie we własnym zakresie czy też uzupełnienia w formie samodzielnego zakupu np.: sprzęt do testów szczelności silników (nie mylić z testerem kompresji).
Mechanicy nastawieni na sprawniejsze, rzetelniejsze i efektywniejsze działania po naszym przeszkoleniu wykonują swoje zadania ze znacznie większą efektywnością i skutecznością przynosząc dużo większe korzyści firmie niż do tej pory.
Program szkolenia „Wielomarkowa Profesjonalna Diagnostyka Obciążeniowa” oraz „Fachowy Technik – Instalator LPG”
Dzień 1 „ Diesel Day” (szkolenie z użyciem naszego ustalonego samochodu z potencjalnymi niedomaganiami, zarówno na naszej hamowni obciążeniowej jak i w warunkach rzeczywistych- drogowych ) Teoria + Praktyka
1. Poznanie głównych niedomagań silników i ich osprzętów (DPF,EGR) po faktyczne przyczyny doprowadzajace do uszkodzeń
2. Poznanie potrzeb silników pracujących w polskich warunkach klimatycznych i paliwowych
3. Serwisowanie silników, różnice pomiędzy seryjnym a faktycznie potrzebnym zakresem przeglądów okresowych – poznanie odpowiednich zakresów i procedur serwisowania
4. Diagnostyka silnika i jego osprzętu w warunkach hamownianych i drogowych celem praktycznego zastosowania w warunkach pracy danego serwisu
5. Diagnostyka silnika i jego osprzętu z użyciem posiadanego przez serwis wraz z ujęciem dodatkowych sprzętów diagnostycznych np.: testerów szczelnościowych, sondy szerokopasmowej, pirometra, czujnika nasłuchowego
6. Poznanie i praktyczne zastosowanie unikalnych form testów diagnostycznych osprzętu silnika bez konieczności demontaży tychże elementów : układu wtryskowego, doładowania, elementów utrzymania norm emocji spalin, w tym określenia potencjalnej odchyłki szczelności silnika.
7. Omówienie zagadnień-problemów z którymi serwisanci zetknęli się podczas pracy, analiza pozyskanych danych w przełożeniu na wykrywanie usterek, odpowiedni zakres naprawczy.
8. Weryfikacji pracy jednostek napędowych i osprzętów po wykonanych naprawach w tym powypadkowych
Dzień 2 „ Petrol Day” (szkolenie z użyciem naszego ustalonego samochodu z potencjalnymi niedomaganiami, zarówno na naszej hamowni obciążeniowej jak i w warunkach rzeczywistych- drogowych ) Teoria + Praktyka
1. Poznanie głównych niedomagań silników benzynowych i ich osprzętów po faktyczne przyczyny doprowadzajace do uszkodzeń
2. Poznanie potrzeb silników pracujących w polskich warunkach klimatycznych i paliwowych
3. Serwisowanie silników, różnice pomiędzy seryjnym a faktycznie potrzebnym zakresem przeglądów okresowych – poznanie odpowiednich zakresów i procedur serwisowania
4. Diagnostyka silnika i jego osprzętu w warunkach hamownianych i drogowych celem praktycznego zastosowania w warunkach pracy danego serwisu
5. Diagnostyka silnika i jego osprzętu z użyciem posiadanego przez serwis wraz z ujęciem dodatkowych sprzętów diagnostycznych np.: testerów szczelnościowych, sondy szerokopasmowej, pirometra
6. Poznanie i praktyczne zastosowanie unikalnych form testów diagnostycznych osprzętu silnika bez konieczności demontaży tychże elementów : układu wtryskowego, doładowania, zapłonowego, elementów utrzymania norm emocji spalin, w tym określenia potencjalnej odchyłki szczelności silnika.
7. Omówienie zagadnień-problemów z którymi serwisanci zetknęli się podczas pracy, analiza pozyskanych danych w przełożeniu na wykrywanie usterek, odpowiedni zakres naprawczy.
8. Weryfikacji pracy jednostek napędowych i osprzętów po wykonanych naprawach w tym powypadkowych.
Dzień 3 „LPG Day” (szkolenie z użyciem samochodu z instalacją LPG – np: silnik doładowany, zarówno na naszej hamowni obciążeniowej jak i w warunkach rzeczywistych- drogowych ) Teoria + Praktyka
1. Poznanie głównych niedomagań silników i ich osprzętów, instalacji LPG i dotychczasowych dalekich od odpowiednich technik montażu, w przełożeniu na pracę na paliwie gazowym. Ponadto ukazanie równić pomiędzy paliwem gazowym a np: benzyną cellem bezspornego wykonywania adaptacji - regulacji
2. Poznanie potrzeb silników pracujących w polskich warunkach paliwowych
3. Zakres weryfikacji w tym pomiarów celem poznania potrzeb silników przed montażem instalacji LPG (w tym zwiazanych z ich inną kontrukcją majacą wpływ na spalanie paliwa gazowego)
4. Korzystniejszy montaż instalacji LPG oraz trafniejsza i efektywniejsza regulacja (w tym zdolność do rozpoznawania optymalnego przebiegu spalania paliwa gazowego)
5. Diagnostyka silnika z LPG i jego osprzętu z użyciem posiadanego przez serwis wraz z ujęciem dodatkowych sprzętów diagnostycznych
6. Ukazanie w praktyce różnic w pracy silników pomiędzy zasilaniem benzynowym a gazowym celem utrzymania osiągów silnika na paliwie gazowym (opcjonalnie uzyskanie wyższych osiągów niż na benzynie)
7. Omówienie zagadnień-problemów z którymi serwisanci zetknęli się podczas pracy, analiza pozyskanych danych w przełożeniu na wykrywanie usterek, odpowiedni zakres naprawczy czy regulacyjny.
8. Weryfikacji pracy jednostek napędowych i osprzętów po wykonanych naprawach w tym powypadkowych
Na zakończenie sporządzenie listy sprawdzonych w praktyce przez nas narzędzi diagnostycznych jak i przekazanie procedur działania celem możliwości cyklicznego korzystania we własnym zakresie.
Każdy z przeszkolonych otrzyma stosowny Certyfikat upowazniajacy go do działania w/g naszych autorskich metod.
Każdy z przeszkolonych otrzyma stosowny Certyfikat upowazniajacy go do działania w/g naszych autorskich metod.
Ponadto możliwe jest wsparcie techniczne (zakres i czasookres do uzgodnienia) podczas działania według całkowicie nowych, znacznie lepszych i pełnych technicznie praktycznych procedur/ narzędzi do działania w w/w zakresach.
Jeżeli mają Państwo jeszcze jakieś pytania dotyczące autorskiego szkolenia, poziomu inwestycji prosimy o bezpośredni kontakt z kolegą zajmującym się tym zakresem: Robert JM Halicki tel. 604 532 800