Witamy, w dniach 12 lipca do 31 lipca przebywamy na urlopie. Na przesłane zapytania do dnia 19 lipca odpowiemy 20 lipca. Na pozostałe od 1 sierpnia. W celach umówienia terminu prosimy o kontakt pod tel. 600 910 400 (jeżeli nie odbieramy, prosimy o przesłanie wiadomości sms). Wszelkie zamówienia będziemy realizować od 1 sierpnia. 

Pozdrawiamy Zespół 44tuning.pl

Motul Evo - dynamiczna wymiana oleju, jakość gwarantowana przez firmę ze 150 letnim doświadczeniem
Czytaj więcej...
Poprzez rozwój technicznej współpracy 44tuning Rally Team z partnerem zespołu renomowanym producentem, firmą Motul od lutego 2019 w 44tuning Performance Center wprowadziliśmy do oferty program Motul Evo czyli dynamiczną wymianę oleju w przekładniach (skrzyniach biegów) automatycznych.

Program ten daje możliwość w pełni fachowej wymiany oleju poprzedzonej diagnozowaniem wstępnego stanu skrzyni biegów, zasadności wymiany w aktualnym stanie. Do tego dynamiczna wymiana pozwala na „przepłukanie skrzyni biegów” świerzym olejem (opcjonalnie z użyciem dodatkowego środka czyszczącego) co pozwala przy cyklicznym stosowaniu na wydłużenie jej żywotności. Ponadto cykliczna wymiana oleju połączona np.: z resetem adaptacji sprzyja płynności pracy skrzyni, efektywniejszemu przekazywaniu momentu obrotowego.
Abarth 500 X po zmianie felg i opon z 17" na 20"
Czytaj więcej...
Dla wymagających klientów, oczekujących stosownego doradztwa popartego 25 letnim doświadczeniem w motoryzacji, tuningu i sporcie samochodowym jest u nas dostępna opcja zakupu opon wraz z felgami, również na raty.

Mało kto już teraz pamięta, że to zespół 44tuning w 2005 roku sprowadził do Polski markę Falken będąc na tamte czasy niezależnym importerem opon tej marki. Sprzedawaliśmy wtedy ok 1.5 tysiąca opon i teraz sprzedaje się ich setkach tysięcy. Mimo to, po dziś dzień zarówno my jak i nasi wymagający klienci korzystają z opon tego producenta. Po prostu cechują się rewelacyjnym stosunkiem ceny do jakości, dobrą przyczepnością co ma swoje potwierdzenie również w wymagających warunkach (używamy tych opon w naszych samochodach treningowych czy do opisu trasy przed rajdem).

Pełna gama produktów Motul dla samochodów osobowych, dostawczych i sportowych dostępna w 44tuning
Czytaj więcej...
Wielu użytkowników korzystających ze środków smarny bardziej sugeruje się reklamami telewizyjnymi, reklamami producentów samochodów niż rzeczywistymi parametrami i działaniem środków smarnych. Z tego tytułu nasza firma mającą wgląd w pracę silników na różnych olejach i płynach (posiadamy stanowisko diagnostyczną wraz z hamownią) od dłuższego czasu podjęła decyzje o sprzedaży naszym klientom tylko i wyłącznie olejów silnikowych, przekładniowych, płynów czy specjalnych preparatów wyłącznie firmy Motul. Warto zauważyć, że oleje tej firmy cechują się stabilniejszą bazą olejową, lepszymi dodatkami w stosownej wg specyfikacji proporcji, a silniki w porównaniu z olejami z "reklam telewizyjnych" pracują na nich ciszej i są dłużej żywotne.

Układ hamulcowy podczas precyzyjnej naprawy w samochodzie już seryjnie usportowionym
Czytaj więcej...
Układ hamulcowy, jego sprawność to dla wielu kierowców ważny element, gdyż o ile nie interesuje ich szybka jazda to w przypadku trudnej sytuacji drogowej po prostu chcą się szybko zatrzymać. W przypadku kierowców jeżdżących z założenia szybko i dynamicznie jest to jeszcze ważniejsze aby hamulec działał precyzyjnie, gdyż czasami do granic „próbują” jego możliwości. Zatem z uwagi na nasze czynne doświadczenie w sporcie i budowie pakietów tuningowych, konstruowaniu wydajniejszych układów hamulcowych znajdujemy efektywne rozwiązania  dla każdego użytkownika.

W przypadku wymiany np.: tarcz czy klocków dobieramy ich jakość, twardość, zakres temperaturowy w zależności od potrzeb samochodu czy użytkownika. Weryfikuje się poprawność toczenia się tarczy i jej przylegania do elementu montażowego np.: piasty.
Nasza diagnostyka wykazała uszkodzoną turbosprężarkę której niesprawność spowodowała kilka poważnych usterek w tym uszkodzenie filtra DPF i utratę szczelności zaworowej na jednym cylindrze
Czytaj więcej...
Jeżeli słyszysz niepokojący dźwięk z pod „maski” jak przyspieszasz, zauważyłeś podwyższone zużycie paliwa, ubywa Tobie oleju w silniku lub wyczuwasz spadki, nierównomierność rozwijania mocy to silniku z doładowaniem może przyczyna leżeć po stronie niesprawnego układu doładowania.

W takim przypadku może u nas dokonać precyzyjnego sprawdzenia aktualnego stanu, kondycji jak przyczyny takiej pracy Twojego silnika. Dzięki naszej autorskiej diagnostyce obciążeniowej, dokonując szerokiego zakresu sprawdzenia punkt po punkcie, weryfikując pracę precyzyjnymi pomiarami na hamowni określamy aktualny stan jak i potrzebny zakres naprawczy.

VW Amarok 2.0 TDI Bi-Turbo podczas pomiarów diagnostycznych pracy silnika
Czytaj więcej...
Nowe przepisy GVO regulujące rynek usług i części na rynku motoryzacyjnych zezwalają na wykonanie przeglądu okresowego w warsztacie nie autoryzowanym przez daną markę, wymaganym jest postępowanie zgodnie z kartą przeglądu ukazaną przez producenta.

 

Zatem w tej chwili każdy kto ma uprawnienia do prowadzenia warsztatu może dokonywać okresowego przeglądu samochodu będącego na gwarancji producenta i samochód nadal zachowuje prawa gwarancyjne. Do tego klient może wybrać warsztat niezależny i uniego wykonać przegląd swojego samochodu.

Diagnostyka obciążeniowa przed montażem instalacji LPG w samochodzie na gwarancji
Czytaj więcej...
Zanim dowiesz się, jak dużo zyskasz przez faktyczne sprawdzenie kondycji swojej jednostki napędowej z wykorzystaniem naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej, zapoznaj się z kilkoma ważnymi faktami. 

Panuje powszechna opinia, że kiedy kontrolka Chceck Engine jest zgaszona, samochód jedzie płynnie (nie szarpie), nie dymi, nie słychać z niego niepokojących dźwięków to silnik jest w dobrej kondycji.

Za to jak kontrolka Check Engine zaświeci się,  to wystarczy podłączyć samochód do komputera, który podobno prawdę powie co jest uszkodzone i wymienić element (elementy) którego błąd dotyczył.

Nasze działanie serwisowe w sposób znaczący przyczyniają się do wydłużenia żywotności samochodów seryjnych i po tuningu
Czytaj więcej...
Tak, i to znacząco. Pogoń za cięciem kosztów przeglądów okresowych w nowych samochodach mających znaczenie dla flot czy firm z wynajmem długoterminowym, kuszące użytkowników rzadsze wizyty w ASO, duże prowizje i gadżety za sprzedaż olejów z telewizyjnych reklam sprawiają, że samochody zużywają więcej paliwa niż to potrzebne i wykonują mniejsze przebiegi między naprawcze. 

Problem narasta w szczególności w silnikach doładowanych diesel czy benzyna. Przykładem mogą być np: standartowe, rzadkie częstotliwości zmiany filtrów powietrza, paliwa. Zgodne z tym co nakazuje producent i rzekomo z tym co potrzebne, niestety przy użytkowaniu w naszych warunkach drogowych, paliwowych powodują skrócenie żywotności turbosprężarek, elementów odpowiedzialnych za oczyszaniem spalin, nawet samych silników od 50 do 200 % !!!

 

Robert podczas wizyty w Ferrari w Maranello
Czytaj więcej...
Tym samym okrojone pod względem technicznym przeglądy gwarancyjne przyczyniaja się do spadku sprawności i zarazem wzrostu zuzycia paliwa od 10 do nawet 30%.

To ważne dla Ciebie i Twojego samochodu. Wbrew wielu opiniom czy informacji przekazywanych nawet przez pracowników ASO różnych marek, przepisy GVO regulujące rynek usług i części na rynku motoryzacyjnych zezwalają na wykonanie przeglądu okresowego samochodu na gwarancji (bez obawy o jej utratę) w warsztacie nie autoryzowanym przez daną markę, wymaganym jest postępowanie zgodnie z kartą przeglądową opublikowaną przez producenta.

Zatem w tej chwili każdy kto ma uprawnienia do prowadzenia warsztatu może wykonać przegląd samochodu będącego na gwarancji producenta. Tym samym samochód nadal zachowuje prawa gwarancyjne. Do tego klient może samodzielnie wybrać warsztat niezależny i uniego wykonać przegląd swojego samochodu.

Dlatego nasza firma, na podstawie ponad 25 letniego doświadczenia twórcy technologii 44tuning - Roberta Halickiego opracowała informacje przeglądowe, uzupełniajace do oferowanych przez danych producentów silników, zależne od stopnia użytkowania, rodzaju i marki silnika. Co więcej, ten zakres szerszych przeglądów jest z powodzeniem stosowany w naszym firmowym serwisie. Dając naszym klientom, wykonującym u nas przeglądy szanse na znaczące wydłużenie żywotności silnika, zdolność uzyskiwania mniejszego zużycia paliwa w stosunku do standardowego zakresu przeglądowego oferowanego w ASO danej marki.

 

Przegląd Hondy Civic Type-R wraz z weryfikacją diagnostyczną pracy silnika, jego osprzętu etc.
Czytaj więcej...

Do tego propagujemy jak i wykonujemy co przegląd weryfikację sprawności silnika, jego osprzętu. Oczywiście pozostałych elementów pojazdu jak zawszenie, hamulce etc również. Takie działanie profilaktyczne sprawia, że zapobiegamy powstawaniu większych usterek. Tym samym przyspieszonego zużycia, poprzez wcześniejsze wykrycie przyczyn ich powstawania. 

 

Świadomy technicznie zakres przeglądowy, dobre materiały eksploatacyjne to gwarancja dobrej sprawności w długim czasie
Czytaj więcej...

Do tego nasze wieloletnie doświadczenie w sporcie samochodowym, w modernizacjach samochodów oraz maszyn sprawia, że możemy zawsze zaproponować wiele lepszych rozwiązań niż oferowane na standartowym rynku usług czy części.

Przykładem tego mogą być lepsze środki smarne, płyny firmy Motul, zastosowanie nanotechnologii Panther P52, efektywniejsze, sprawniejsze hamulce, swiece zapłonowe np: serii Brisk Premium Evo, korygowanie regulacji silników (w przypadku np: wymiany elementów w samochodach po tuningu) lepsze elementy zawieszeń.

Ponadto możliwość usuwania wad produkcji wielkoseryjnej (np.: usuwanie wad w pracy układu wtryskowego, minimalizowanie - usuwanie samozapłonów, układów recyrkulacji spalin i etc) po dbanie, czyszczenie urządzeń odpowiedzialnych za oczyszczanie spalin (czyszczenie układów EGR, DPF, FAP). 

 

Po więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Sportowy tłumik końcowy marki Supersprint
Czytaj więcej...
Możesz u nas skorzystać z wymiany tłumika na sportowy i wręcz sprawdzimy o ile moc w Twoim samochodzie wzrosła. Dzięki posiadaniu hamowni obciążeniowej Maha LPS 3000 jako opcję wykonujemy pomiary sprawdzające sprawność silnika przed i po zamontowaniu abyś czarno na biały widział jaki efekt dała ta zmiana.

 

Dlatego też jeżeli to my wykonujemy cały zakres usługi musimy zaznaczyć i możemy Tobie zaproponować tłumiki czy układy wydechowe sprawdzonych przez nas producentów gdyż zarazem gwarantujemy efekt końcowy.

U nas na serwisie Michał podczas demontażu układu wydechowego
Czytaj więcej...
Tak, możesz u nas skorzystać z wymiany tłumika na nowy przy okazji ustalimy przyczynę jego uszkodzenia. Wielokrotnie oprócz naturalnego zużycia tłumika przyczyną jego nieco lub bardzo przyspieszonego zużycia są inne usterki w samochodzie.

 

Do tych usterek należą zużyte czy uszkodzone elementy mocujące układ wydechowy, polaczenia elastyczne które jako uszkodzone NIE odpowiednią amortyzują drgania doprowadzając do pęknięć rur wydechowych czy też zużyte lub wręcz uszkodzone mocowanie elementów silnika jak i skrzyni biegów.

Elementy poliuretanowe zamiast powszechnie znanych tulei metalowo-gumowych
Czytaj więcej...
Trudne warunki drogowe z jakimi przychodzi się zmagać zarówno samochodom seryjnym na polskich drogach jak i samochodom sportowym czy wyczynowym sprawiają, że warto stosować lepsze elementy mocowania zawieszeń.

 

Do takich lepszych elementów zamiast standardowej tulei metalowo-gumowej należą elementy poliuretanowe czy typu unibal. O ile te drugie głownie stosuje się w wysokim wyczynie to te pierwsze – poliuretanowe skierowane są także dla samochodów seryjnych aby usprawnić mocowanie zawieszenia.

Amortyzatory Koni
Czytaj więcej...
Wszystkie amortyzatory hydrauliczne działają na zasadzie przekształcenia energii kinetycznej (ruchu) w energię cieplną (ciepło). Odbywa się to poprzez wymuszenie przepływu płynu (oleju) przez system kanałów i zaworów tworzących opór hydrauliczny. Amortyzator teleskopowy może być ściskany lub rozciągany; odpowiednie fazy ruchu nazywamy ściskaniem lub odbiciem.
Zatem amortyzatory teleskopowe możemy podzielić na: 

1. Dwururowe, występujące jako hydrauliczne lub gazowo-hydrauliczne.
2. Jednorurowe, zwane również amortyzatorami wysokociśnieniowymi gazowymi

Opel Insignia 2.0 CDTI 160 KM podczas pomiarów diagnostycznych i czyszczenia mocno zabrudzonej obudowy filtra
Czytaj więcej...
Pan zgłaszał w ASO problem z głośną pracą podczas jazdy i większe zużycie paliwa przy Oplu Insigni 2.0 Cdti 160KM, częste spadki mocy. Otrzymał informację, że jest wszystko poprawnie i tak po prostu jest. Szukając firm które zajmują się zmniejszaniem zużycia paliwa trafił na nas.

 

Na diagnostyce u nas w Opolu okazało się, że zarówno filtr powietrza jak i obudowa filtra wewnątrz są bardzo zanieczyszczone, praca układu doładowania przypominała wykres „EKG” (bardzo pulsacyjnie pracowała turbosprężarka), analiza spalin wykazała zbyt duży udział paliwa w spalinach do tego stopnia iż mogło dojść do uszkodzenia filtra DPF.

Toyota Avensis na stanowisku diagnostyczno - pomiarowym hamownia MAHA LPS 300 4x4
Czytaj więcej...
Od momentu uruchomienia nowego obiektu 44tuning.pl Performance Center przy Opolskiej obwodnicy działania serwisowe naszej firmy zostały znacznie poszerzone. Dzięki temu staliśmy się efektywnym wsparciem dla wielu klientów którzy posiadali trudne do zlokalizowania usterki w swoich samochodach mimo wcześniejszych napraw w serwisach autoryzowanych. 

 

Poprzez naszą zdolność do wykonywania bardzo precyzyjnej diagnostyki przy wykorzystaniu pomiarów pracy silnika czy całej jednostki napędowej pod obciążeniem (z wykorzystaniem hamowni obciążeniowej Maha 4x4 - certyfikowanej przez prawie wszystkich producentów samochodów) i oczywiście odpowiedniej wiedzy technicznej personelu znajdujemy przyczyny usterek zamiast usuwać tylko skutki.

Kontakt Motul