Pakiet Power Power & Solution Diesel - dwie fazy Panther P52 Grafen + Racing
Pakiet Power Power & Solution Diesel - dwie fazy Panther P52 Grafen + Racing
Pakiety Power & Friction Solution (dla silników wysokoprężnych – Diesel) Ochrona + Wzrost osiągów + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość (bardzo dobra alteratywa dla silników z większymi przebiegami, o obniżonej sprawności - szczegóły w treści artykułu) - zostały przez nas opracowane na bazie naszego światowego odkrycia, poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition ) w silnikach benzynowych przeniesionych na silniki wysokoprężne (Diesel). 

Okazało się, że nadmierne tarcie w silnikach Diesel, często poziom składu mieszanki „zbyt bogaty” powoduje nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia i spadku osiągów w trakcie eksloatacji pomiędzy wymianami oleju.

Do tego duże ciśnienia panujące w komorze spalania a tym samym duże siły przenoszone na elementy układu korbowo-tłokowego, duże drgania przyczyniają się do spadku efektywności działania układu smarowania, po zrywanie filmu olejowego włącznie.

Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing
Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing
Jak wiadomo, gorszy film olejowy do wzrost strat silnika, hałasu, narastanie tarcia, wzrost temperatury oleju silnikowego, pogorszenie osiągów i większe zużycie paliwa. Dlatego nie bez znaczenia pozostaje fakt, że sterownik silnika reguluje ciśnienie w układzie Common-Rail jak i dawkę paliwa (w układach pompowtryskiwaczy ma jeszcze większy wpływ dawkę) względem obciążenia.
 
Tym samym po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution za każdym razem odnotowaliśmy zmniejszenie ciśnienia w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia, polepszenia składu mieszanki (np.: wyższy nadmiar tlenu – wyższa Lambda) i spadek hałasu. Przetestowaliśmy zarówno składowe pakietów jak i ustaliliśmy bezdyskusyjnie potrzeby ich stosowania w każdym w silniku wysokoprężnym.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2 


Panther P52 Grafen podczas aplikowania do silnika Renault/ Nissan 1.6 DCI
Panther P52 Grafen podczas aplikowania do silnika Renault/ Nissan 1.6 DCI
Jednocześnie pakiety mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji bez obawy o jej utratę.  Dlatego w wielu silnikach, dysponujących seryjnie wyższymi wartościami mocy i momentu obrotowego niż podaje producent jest to bardzo dobra alternatywa dla tuningu elektronicznego pozwalająca na osiągniecie parametrów jak po tuningu lub bardzo duże zbliżenie się do nich np.: w nowych samochodach bez obawy o utratę gwarancji.  

Zarazem pakiety Power & Friction Solution Diesel są bardzo dobą, bezpieczną i efektywną alternatywą poprawy osiągów dla powszechnie dostępnego chip tuningu (również powerboxów). Dotyczy to często samochodów (silników) o większych przebiegach, o obniżonej sprawności (często spotykamy się z obniżoną sprawnością przy silnikach powyżej 100 - 120 000 km), która nie pozwala od razu, bez prac poprzedzających na wykonanie pełnego technicznie, bezpiecznego zwiększenia osiągów w formie elektronicznej np: poprzez chip tuning.

Nanotechnologia Panther P52 - preparaty klasy Premium z udziałem wielu cennych dodatków w tym Grafenu
Nanotechnologia Panther P52 - preparaty klasy Premium z udziałem wielu cennych dodatków w tym Grafenu
Pierwsze efekty z zastosowania pakietu można zauważyć już pod dwóch godzinach od zastosowania pakietu (przy silnikach, w których występuje bardzo duże problem z tarciem nawet po 20 minutach od zaaplikowania) natomiast pełne efekty z zastosowania pakietu są dostępne po ok. 700-1000 km.

Do głównych składowych pakietów Power & Friction Solution z możliwością zakupu wysyłkowego należą:

- odpowiednia ilość preparatu do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul
- odpowiednio dobrany olej, stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- jedna, dwie lub trzy fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty w zależności od potrzeb silnika, jego przebiegu, stopnia użycia oleju silnikowego Panther P52 Engine Basic, Panther P52 Classic, Panther P52 Grafen, Panther P52 Camper, Panther P52 Hybryd, Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
- nanotechnologia do paliwa zawierająca kluczowy składnik jak molekuły GP, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.  

Wychodząc naprzeciw szerokiej potrzebie użytkowników z całego świata borykających się w swoich samochodach, silnikach Diesel z wieloma negatywnymi skutkami tkwiącymi wielokrotnie w kumulacji nadmiernego tarcia, często za wysokiej temperatury oleju silnikowego, spadku lepkości oleju silnikowego, nieodpowiedniego spalania mieszanki umożliwiliśmy zakup wysyłkowy pakietów dla wielu silników różnych marek.

Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały przetestowane  w warunkach hamownianych, drogowych, wyczynowych bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń wraz z wzrostem osiągów silników i cichszą pracą.

pakiet Power & Diesel Solution dla silnika 2.0 TDI - jedna faza Panther P52 Grafen
pakiet Power & Diesel Solution dla silnika 2.0 TDI - jedna faza Panther P52 Grafen
Dodatkowym efektem z zastosowania pakietów jest specjalna ochrona silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie, dzięki warstwie ceramiczno-grafenowej (w tym warstwie High Carbon Grafen przy zastosowaniu preparatów Racing lub Motorsport) tworzonej przez nanotechnologią klasy Premium Panther P52.  

Przyczynia się ona do znacznie niższego współczynnika tarcia, lepszej szczelności jak i ochrony powierzchni tarcia przed silnym narastaniem tarcia przez przedostające się paliwo do oleju czy przed działaniem kwasu siarkowego (powstaje on intensywnie w każdym silniku Diesel, z uwagi na siarkę w paliwie).
Z tego tytułu olej silnikowy ma lepsze warunki do cyrkulowania w układzie smarowania co sprzyja znacznie lepszej trwałości filmu olejowego oraz zmniejszeniu strat na jego tłoczenie.
 
Zatem do kluczowych korzyści z zastosowania pakietu Power & Friction Solution należą:

Mercedes 220 d 170 KM po zastosowaniu pakietu z nanotechnologia Panther P52 Grafen użytkownik odnotował spadek hałasu w kabinie w zakresie prędkości autostradowych ok. 15dB
Mercedes 220 d 170 KM po zastosowaniu pakietu z nanotechnologia Panther P52 Grafen użytkownik odnotował spadek hałasu w kabinie w zakresie prędkości autostradowych ok. 15dB
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- wzrost mocy i momentu obrotowego średnio o 8-15% (w zależności od wybranej opcji pakietu i rodzaju silnika)
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-20%
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 4 db do nawet 12 dB już na biegu jałowym)
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
-  szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-15 C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem, zatarciem
stan oleju w silniku TDI po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Grafen + Racing i dwóch dniach pracy silnika
stan oleju w silniku TDI po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Grafen + Racing i dwóch dniach pracy silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy.

Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu a w sprawie dostępności i wyceny pakietu Power & Friction Solution Diesel do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt 

 

Kontakt Motul