Szukasz chip tuningu albo boxa aby zmniejszyć spalanie i poprawić osiągi swojego Diesla? Wiedziałeś, że można poprawić osiągi, moc, moment obrotowy jeszcze bez montażu boxa czy chip tuningu? Czy to możliwe?
Może masz samochód na gwarancji (lub po gwarancji) a chcesz poprawić osiągi z polepszeniem trwałości i sprawności? To pakiety w przełomowej technologii MyNano są odpowiednim rozwiązaniem.
Czy wiedziałeś o tym, że nasze, światowe odkrycia i najnowsza technologia MyNano High Automotive Technology pozwalają na znaczące zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie osiągów, na dodatek jeszcze bez chip tuningu?
Dlatego z tej przełomowej technologii, naszych autorskich pakietów Power & Friction Solution Diesel z powodzeniem korzystają u nas klienci otwarci na najnowsze, techniczne dokonania, rozwinięte z pasji, którzy bezpiecznie chcą:
-
mniejszego zużycia paliwa
-
większej mocy i to od bardzo niskich obrotów
-
większego momentu obrotowego i to od bardzo niskich obrotów
-
lepszych osiągów
-
mniejszych strat mocy wraz ze wzrostem prędkości i obciążeń
-
znacznie większe siły bezwładności
-
mniejszego obciążenia i lepszej trwałości układów emisyjnych
-
mniejszego zużycia AdBlue
-
znacznie lepszej kultury pracy i trwałości
-
i oczywiście znacznie przyjemnej jazdy.
Opracowane na bazie naszego światowego odkrycia, poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition ), nadmierne tarcie (i zjawiska synergiczne) w silnikach benzynowych a następnie rozwinięte dla wszystkich silników wysokoprężnych - Diesel.
Jakie negatywne zjawiska występują w silniach Diesla, że bez tuningu można poprawić osiągi, sprawność i zmniejszyć zużycie paliwa?
Do istotnych, negatywnych zjawisk, występujących bardzo często z przyczyn konstrukcyjnych, nieodpowiednich zaleceń producentów a nasilających się z przebiegiem (także z powodu nieodpowiedniego serwisowania) należą:
- zbyt duże zużycie paliwa
- nieodpowiednie spalanie mieszanki
- nadmierne tarcie (silnik i napęd)
- nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
- nadmierne degradowanie oleju silnikowego
- znacznie przyspieszony spadek szczelności dynamicznej (pogorszony zapłon mieszanki)
- nadmierne przedostawanie się oparów oleju oraz oleju do komory spalania
- znaczące obciążenie układu emisyjnego EGR, DPF, AdBlue
- zbyt duże zużycie mocznika AdBlue
- przez szereg zjawisk synergicznych, na które "fabryczne komputery" reagują zamiast zadawaniem optymalnych parametrów to jak w trybie "pogorszonej sprawności i próby nie dopuszczenia do bardzo szybkiej awarii"
- po znaczące skrócenie trwałości, uszkodzenia i zatarcia.
Zatem co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów do mojego Diesla?*
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury” (w gro silnikach praktycznie przestaje istnieć)
- zmniejszenia samo hamowania silnikiem, wzrost siły bezwładności i efektu żeglowania
- wzrost szczelności dynamicznej silnika a to oznacza efektywniejszy zapłon mieszanki (lepsza energia z paliwa)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju (w szczególności przy większych i dużych obciążeniach)
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona przeciwzatarciowa z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF czy zbyt bogatej mieszanki)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF
- mniejsze zużycie mocznika AdBlue
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych pakietów?
Co w chodzi w skład pakietów dla silników wysokoprężnych – Diesel np: doładowanych?
- autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp)
- odpowiednia ilość preparatów (faz płukania) do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
- opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych
- odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
- dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy dodatków - nanotechnologii MyNano
- opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
- w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
- w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy)
- pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei) oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
- wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km
- następnie (jeśli pakiet jest poszerzany do wersji Power Economy Performance) to w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
- sprawdzenie końcowe
- odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień
- testery oleju silnikowego www.testoleju.pl
- informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
- w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.
- opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp.
Mam samochód na gwarancji, co wtedy?
oraz emisji szkodliwych zanieczyszczeń i wydłużenia trwałości (także elementów układu emisyjnego jak DPF,SCR,FAP), w tym mniejszego degradowania oleju (silnikowego czy w elementach przeniesienia napędu).
Może więcej szczegółów? Stosuję najlepszy olej silnikowy, jakieś dodatki do oleju i to za mało? Dlaczego?
Sam olej silnikowy, nawet z ceramiką czy nanocząsteczkami to o wiele za mało
Do tego pakiety dają więcej korzyści niż daje sam np: chip tuning czy dokonanie zmian - "przełączenia map fabrycznych - wgranie programu od mocniejszej wersji" na seryjną, wyższą moc.
Przyczyniają się do znaczącej poprawy sprawności i zmniejszenia strat własnych, znacznie lepszych krzywych i wartości momentu obrotowego w zakresach obrotów najwcześniej używanych - efekt jakby została zastosowana "miękka hybryda i duże mocy".
Może nie wiedziałeś lecz już nie wolno wykonywać samego chip tuningu, tuningu bez
Co z przełączaniem na mocniejsze "mapy" fabryczne lub wgrywaniem programu od mocniejszej wersji fabrycznej?
Skąd takie możliwości poprawy osiągów, sprawności i to jeszcze bez chip tuningu?
- zbyt bogatej mieszanki powodującej w konsekwencji nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
- wypłukiwania oleju ze ścianek cylindra przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia
- w 8 na 10 typów silników nieodpowiednim dopasowaniem specyfikacji oleju przez producenta silnika w stosunku do faktycznych jego potrzeb
- postępujący spadek sprawności, szczelności dynamicznej co dla silnika Diesel oznacza pogorszony zapłon mieszanki
- zrywanie filmu olejowego, nadmierne wibrowanie, drgania elementów w układzie korbowo-tłokowym
- faktyczny spadek sprawności, osiągów w trakcie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju,
- pogorszenie parametrów adaptacyjnych i tym samym sterowaniem silnikiem następuje w zakresie map Low Performance (niższa sprawność)
wpływa finalnie na postępujący spadek sprawności silnika spalinowego i to w zaskakująco krótkim czasie (spadek szczelności dynamicznej silnika Diesel następuje zaraz po okresie docierania).
Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia