BMW 750d i Mercedes Vito na gwarancji w trakcie weryfikacji przed i po wykonaniu pakietów w technologii MyNano

Szukasz chip tuningu albo boxa aby zmniejszyć spalanie i poprawić osiągi swojego Diesla? Wiedziałeś, że można poprawić osiągi, moc, moment obrotowy jeszcze bez montażu boxa czy chip tuningu? Czy to możliwe?

Tak, dlatego zobacz poniższy film, bo z pewnością do tego momentu mogłeś nie zdawać sobie sprawy, że jednostki napędowe np: z silnikami Diesla mogą mieć lepsze osiągi i to jeszcze bez chip tuningu. 

 

Może masz samochód na gwarancji (lub po gwarancji) a chcesz poprawić osiągi z polepszeniem trwałości i sprawności? To pakiety w przełomowej technologii MyNano są odpowiednim rozwiązaniem. 

 

BMW 320d Mild Hybrid - korespondencja z klientem po wykonaniu pakietów a który wcześniej korzystał z chip tuningu

Czy wiedziałeś o tym, że nasze, światowe odkrycia i najnowsza technologia MyNano High Automotive Technology pozwalają na znaczące zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie osiągów, na dodatek jeszcze bez chip tuningu?

 

Dlatego z tej przełomowej technologii, naszych autorskich pakietów Power & Friction Solution Diesel z powodzeniem korzystają u nas klienci otwarci na najnowsze, techniczne dokonania, rozwinięte z pasji, którzy bezpiecznie chcą: 

  • mniejszego zużycia paliwa

  • większej mocy i to od bardzo niskich obrotów

  • większego momentu obrotowego i to od bardzo niskich obrotów

  • lepszych osiągów

  • mniejszych strat mocy wraz ze wzrostem prędkości i obciążeń 

  • znacznie większe siły bezwładności 

  • mniejszego obciążenia i lepszej trwałości układów emisyjnych

  • mniejszego zużycia AdBlue 

  • znacznie lepszej kultury pracy i trwałości

  • i oczywiście znacznie przyjemnej jazdy.  

Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji pakietu Power & Friction Solution Diesle oraz serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji pakietu Power & Friction Solution Diesle oraz serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)

Opracowane na bazie naszego światowego odkrycia, poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition ), nadmierne tarcie (i zjawiska synergiczne) w silnikach benzynowych a następnie rozwinięte dla wszystkich silników wysokoprężnych - Diesel.

audi_pakiet.jpg
Jest to bardzo dobra alternatywa dla powszechnie znanego chip tuningu (tym bardzie w połączeniu jakie dają pakiety Power Economy Performance), zarówno dla nowych silników po okresie docierania jak i z większymi przebiegami, o obniżonej sprawności, w których chip tuning już nie powinien być wykonywany. 
 
Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid pomiar na hamowni MAHA po wykonaniu pakietów silnik i napęd w technologii MyNano

Jakie negatywne zjawiska występują w silniach Diesla, że bez tuningu można poprawić osiągi, sprawność i zmniejszyć zużycie paliwa? 

 

Do istotnych, negatywnych zjawisk, występujących bardzo często z przyczyn konstrukcyjnych, nieodpowiednich zaleceń producentów a nasilających się z przebiegiem (także z powodu nieodpowiedniego serwisowania) należą:   

  • zbyt duże zużycie paliwa
  • nieodpowiednie spalanie mieszanki 
  • nadmierne tarcie (silnik i napęd)
  • nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
  • nadmierne degradowanie oleju silnikowego 
  • znacznie przyspieszony spadek szczelności dynamicznej (pogorszony zapłon mieszanki) 
  • nadmierne przedostawanie się oparów oleju oraz oleju do komory spalania
  • znaczące obciążenie układu emisyjnego EGR, DPF, AdBlue
  • zbyt duże zużycie mocznika AdBlue
  • przez szereg zjawisk synergicznych, na które "fabryczne komputery" reagują zamiast zadawaniem optymalnych parametrów to jak w trybie "pogorszonej sprawności i próby nie dopuszczenia do bardzo szybkiej awarii"
  • po znaczące skrócenie trwałości, uszkodzenia i zatarcia.  

Zatem co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów do mojego Diesla?*

Opinia klienta po skorzystaniu z pakietu Power Economy Performance Diesel w technologii MyNano

  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów 
  • wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów 
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury” (w gro silnikach praktycznie przestaje istnieć) 
  • zmniejszenia samo hamowania silnikiem, wzrost siły bezwładności i efektu żeglowania 
  • wzrost szczelności dynamicznej silnika a to oznacza efektywniejszy zapłon mieszanki (lepsza energia z paliwa) 
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju (w szczególności przy większych i dużych obciążeniach) 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika 
  • znacznie większa ochrona przeciwzatarciowa z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF czy zbyt bogatej mieszanki)
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń, zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF
  • mniejsze zużycie mocznika AdBlue
  • niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 rekomendacja.jpg

Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych  pakietów?

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków)

przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano
 
VW 2.0 tdi mniejsze spalanie po wykonaniu pakietów MyNano

Co w chodzi w skład pakietów dla silników wysokoprężnych – Diesel np: doładowanych?

  • autorski zakres diagnostyczno-pomiarowy wg technologii MyNano wraz z szeregiem pomiarów w warunkach drogowych, hamownianych i rekonesansem technicznym (silnik, osprzęt, praca układu napędowego, emisyjnego itp) 
  • odpowiednia ilość preparatów (faz płukania) do czyszczenia (płukania, odkoksowania) silnika marki Motul
  • opcjonalnie opakowania lub pobranie próbki oleju celem wykonania badań laboratoryjnych 
  • odpowiednio indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejów), stanowiący bazę dla pakietu (marki Motul)
  • dwie, trzy lub dla wymagających nawet cztery fazy dodatków - nanotechnologii MyNano 
  • opcjonalnie dodatki do paliwa czyszcząco uszlachetniająco regenerujące
  • w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance na przetestowanych ustawieniach bazowych lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb
  • w przypadku silników posiadających konstrukcyjną pulsację w układzie Common-Rail (systemy wtryskowe Bosch oraz Denso z mechaniczną regulacją ciśnienia) zawierają lepszej konstrukcji element wymienny fabrycznego przyczyniający się do usunięcia nadmiernej pulsacji w układzie wysokiego ciśnienia (w tym nadmiernej pulsacji w wtryskiwaczy) 
  • pakiet dla układu napędowego wraz opcjonalnie z płukaniem np: skrzyni biegów i odpowiednią wymianą oleju (olei)  oraz jego doborem, zastosowaniem specjalnego zakresu dodatków Gearbox Solution (uzupełniających niedobory wynikłe z błędnych specyfikacji zalecanych olei) oraz odpowiednich dodatków (nanotechnologii) w technologii MyNano
  • wykonanie dystansu adaptacyjnego ok. 150-250 km 
  • następnie (jeśli pakiet jest poszerzany do wersji Power Economy Performance) to w zależności od rodzaju silnika i celu jaki ma zastać uzyskany odpowiednie rozwiązanie do tuningu elektronicznego jak: sterownik DPP Performance (lub o ile jest to zasadne, wykonalne czy zalecane np: chip tuning) lub moduł DBW wraz z możliwością indywidualnej zmiany ustawień w zależności od potrzeb (dla silników wolnossących, części doładowanych, hybrydowych)
  • sprawdzenie końcowe  
  • odpowiednią dokumentację potwierdzająca zakres wykonanych usprawnień 
  • testery oleju silnikowego www.testoleju.pl 
  • informacje przeglądowe uzupełniające informacje producenta samochodu/silnika wraz z określonymi faktycznie potrzebnymi interwałami wymian oleju, przeglądów okresowych, materiałów etc,
  • w przypadku opcji wysyłkowej dodatkowo instrukcje zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów.
  • opcjonalnie dodatkowe zmiany (najczęściej w ramach szerszych pakietów Power Economy Performance) jak np: wykonanie i montaż specjalnego układu separacji i filtracji oparów oleju, zmiany w czerpni dolotu powietrza itp. 

Mam samochód na gwarancji, co wtedy?

Pakiety w/g technologii MyNano, co jest potwierdzone pod względem technicznym i prawnym, mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji, gdyż oprócz zmniejszenia negatywnych zjawisk przyczyniają się do wzrostu bezpieczeństwa pracy jednostki napędowej, polepszenia trwałości, zmniejszenia zużycia paliwa
 
Opinia klienta który skorzystał z pakietów MyNano do silnika 2.0 TDI
 

oraz emisji szkodliwych zanieczyszczeń i wydłużenia trwałości (także elementów układu emisyjnego jak DPF,SCR,FAP), w tym mniejszego degradowania oleju (silnikowego czy w elementach przeniesienia napędu). 

korek spustu oleju ze skrzyni biegów MB Vito 2.2 cdi - bardzo duża ilość opiłek a wymiana oleju w skrzyni nie jest przewidziana

Może więcej szczegółów? Stosuję najlepszy olej silnikowy, jakieś dodatki do oleju i to za mało? Dlaczego? 

W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć, testów i badań potwierdziło się, że stosowanie samego oleju silnikowego czy jakiś tam dodatków (tym bardziej stosowanych w formie kup-wlej i będziesz zadowolony) nie może już mieć miejsca. Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego. Co dopiero mówić o faktycznie niskim współczynniku tarcia celem uzyskania odpowiednio zakładanej sprawności i zapewnieniu bezpieczeństwa oraz trwałości. Bardzo dobrze to obrazuje poniższe porównanie badań nad współczynnikiem tarcia COF 
 
Porównanie współczynnika tarcia sam olej silnikowy vs technologia MyNano

Sam olej silnikowy, nawet z ceramiką czy nanocząsteczkami to o wiele za mało 

Pakiety dają znacznie więcej korzyści niż stosowanie samego oleju silnikowego, nawet najlepszego np: z ceramiką czy nanocząsteczkami. Dlatego zastosowanie pakietów jest zasadne przez każdego z użytkowników samochodu (ze spalinową czy hybrydową jednostką napędową) w ramach np. przeglądu i serwisu olejowego. Dzięki wielu korzyściom, w tym mniejszym zużyciu paliwa, lepszej sprawności i znacznie lepszej trwałości pakiet staje się dobrą inwestycją przynoszą znaczące oszczędności, znacząco podwyższając faktyczną wartość pojazdu.  

Do tego pakiety dają więcej korzyści niż daje sam np: chip tuning czy dokonanie zmian - "przełączenia map fabrycznych - wgranie programu od mocniejszej wersji" na seryjną, wyższą moc. 

Przyczyniają się do znaczącej poprawy sprawności i zmniejszenia strat własnych, znacznie lepszych krzywych i wartości momentu obrotowego w zakresach obrotów najwcześniej używanych - efekt jakby została zastosowana "miękka hybryda i duże mocy".  

Może nie wiedziałeś lecz już nie wolno wykonywać samego chip tuningu, tuningu bez

skutecznego zmniejszenia negatywnych negatywnych zjawisk i poprawy sprawności, które to są fundamentem dla uzyskania faktycznie odpowiednich rezultatów. 

davVW Passat 2.0 TDI B8 150 KM po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel oraz DSG Solution jeszcze bez tuningu - znacznie niższa temperatura oleju silnikowego, niskie zużycie paliwa, znaczący wzrost elastyczności i dynamiki

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami zmniejszenia negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia). Więcej informacji tutaj: Zanim skorzystasz z chip tuningu, tuningu, instalacji LPG i innych usług - koniecznie sprawdź
 
bmw pomiar emisyjny warunki drogowe przed i po zastosowaniue pakietu power friction solution diesel racingBMW 750ld - 3.0 Diesel pomiar emisyjny warunki drogowe przed i po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel Racing

Co z przełączaniem na mocniejsze "mapy" fabryczne lub wgrywaniem programu od mocniejszej wersji fabrycznej? 

Według tych samych danych, nawet zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie przygotowane do przełączenia "mapy" (w sterowniku fabrycznym) czy zastosowanie dodatkowego urządzenia wpływającego na zmianę osiągów również ma takie same konsekwencje techniczne i prawne. Dlatego wyniki naszego światowego odkrycia wymuszają kompletnie inne postępowanie niż miało to miejsce przed grudniem 2018 roku.  
 
wykres z hamowni toyota 2.0d pakietwykres z hamowni Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM tylko po pakiecie Power & Friction Solution 183 KM i 412 Nm

Skąd takie możliwości poprawy osiągów, sprawności i to jeszcze bez chip tuningu?

Okazało się, że nadmierne tarcie w silnikach Diesel spowodowane niedoskonałością nawet najlepszych olejów i bardzo częstymi zjawiskami jak:
 
  • zbyt bogatej mieszanki powodującej w konsekwencji nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
  • wypłukiwania oleju ze ścianek cylindra przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia
  • w 8 na 10 typów silników nieodpowiednim dopasowaniem specyfikacji oleju przez producenta silnika w stosunku do faktycznych jego potrzeb
  • postępujący spadek sprawności, szczelności dynamicznej co dla silnika Diesel oznacza pogorszony zapłon mieszanki
  • zrywanie filmu olejowego, nadmierne wibrowanie, drgania elementów w układzie korbowo-tłokowym
  • faktyczny spadek sprawności, osiągów w trakcie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju,
  • pogorszenie parametrów adaptacyjnych i tym samym sterowaniem silnikiem następuje w zakresie map Low Performance (niższa sprawność)

wpływa finalnie na postępujący spadek sprawności silnika spalinowego i to w zaskakująco krótkim czasie (spadek szczelności dynamicznej silnika Diesel następuje zaraz po okresie docierania).

 
BMW 750D po wymianie oleju wg technologii MyNano
 
Do tego pogorszone spalanie paliwa nasila obciążenie układu emisyjnego co w konsekwencji prowadzi do dalszej redukcji sprawności, zarówno przez jednostkę sterującą (komputer sterujący silnikiem - ECU) i pogłębiania negatywnych zjawisk jak np: wzrost tarcia, zwiększony spadek szczelności dynamicznej przez rozrzedzanie oleju paliwem.  
 
Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z pakietem Power & Friction Solution Diesel

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z:

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów Power & Friction Solution Diesel z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt