Przykładowy pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk Power & Friction Solution DieselPrzykładowy pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk Power & Friction Solution Diesel

Pakiety Power & Friction Solution dla silników wysokoprężnych – Diesel to Ochrona + Wzrost osiągów + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Niższa temperatura oleju + Niższa emisja zanieczyszczeń + Lepsza trwałość.

Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji pakietu Power & Friction Solution Diesle oraz serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji pakietu Power & Friction Solution Diesle oraz serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)

Opracowane na bazie naszego światowego odkrycia, poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition ) w silnikach benzynowych przeniesionych na silniki wysokoprężne - Diesel.

Jest to bardzo dobra alternatywa dla powszechnie znanego chip tuningu, zarówno dla nowych silników po okresie docierania jak i z większymi przebiegami, o obniżonej sprawności, w których chip tuning już nie powinien być wykonywany. 
 
zjawisko bezuyciowosci pantherp52 instytut lotnictwaZjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie

W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego nie może już mieć miejsca. Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.

Co dopiero mówić o faktycznie niskim współczynniku tarcia celem uzyskania odpowiednio zakładanej sprawności i zapewnieniu bezpieczeństwa. 
 

Faktyczne wykorzystanie i zastosowanie pakietów w praktyce i co na to prawo

Pakiety dają znacznie więcej korzyści niż stosowanie samego oleju silnikowego, nawet najlepszego np: z ceramiką czy nanocząsteczkami. Dlatego zastosowanie pakietów jest zasadne przez każdego z użytkowników samochodu z silnikiem spalinowym w ramach serwisu olejowego. Dzięki wielu korzyściom, w tym na trwałości i zużyciu paliwa pakiet staje się dobrą inwestycją przynoszą znaczące oszczędności. 
 
rekomendacjaInformacja od klienta Audi A6 3.0 TDI po wykonaniu pakietu w kolejnym samochodzie

Tym samym pakiety dają więcej korzyści niż daje sam chip tuning. Już nie wolno wykonywać chip tuningu, tuningu bez minimalizowania negatywnych zjawisk.

davVW Passat 2.0 TDI B8 150 KM po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel oraz DSG Solution jeszcze bez tuningu - znacznie niższa temperatura oleju silnikowego, niskie zużycie paliwa, znaczący wzrost elastyczności i dynamiki

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do skuteczności pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia).
 
bmw pomiar emisyjny warunki drogowe przed i po zastosowaniue pakietu power friction solution diesel racingBMW 750ld - 3.0 Diesel pomiar emisyjny warunki drogowe przed i po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel Racing

Co z przełączaniem na mocniejsze "mapy" fabryczne lub wgrywaniem programu od mocniejszej wersji fabrycznej? 

Według tych samych danych, nawet zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie przygotowane do przełączenia "mapy" (w sterowniku fabrycznym) czy zastosowanie dodatkowego urządzenia wpływającego na zmianę osiągów również ma takie same konsekwencje techniczne i prawne. Dlatego wyniki naszego światowego odkrycia wymuszają kompletnie inne postępowanie niż miało to miejsce przed grudniem 2018 roku.  
 
wykres z hamowni toyota 2.0d pakietwykres z hamowni Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM tylko po pakiecie Power & Friction Solution 183 KM i 412 Nm
 
Do tego pakiety wpływają na znaczący wzrost bezpieczeństwa pracy silnika (znacznie mniejsze tarcie, wzrost szczelności dynamicznej, wytworzenie warstw ochronnych przeciw zatarciowych - karbonowo-grafenowych) lepszą sprawność mechaniczną, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, zużycia paliwa i degradowania oleju silnikowego, co pozwala na oficjalne stosowanie również w samochodach na gwarancji. 
 
toyota hamownia pakietToyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM przebieg 3700 km - podczas pomiarów diagnostycznych po zastosowaniu pakietu

Skąd takie możliwości poprawy osiągów, sprawności i to jeszcze bez chip tuningu?

Okazało się, że nadmierne tarcie w silnikach Diesel spowodowane niedoskonałością nawet najlepszych olejów i bardzo częstymi zjawiskami jak:
 
  • zbyt bogatej mieszanki powodującej w konsekwencji nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
  • wypłukiwania oleju ze ścianek cylindra przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia
  • w 8 na 10 typów silników nieodpowiednim dopasowaniem specyfikacji oleju przez producenta silnika w stosunku do faktycznych jego potrzeb
  • postępujący spadek sprawności, szczelności dynamicznej co dla silnika Diesel oznacza pogorszony zapłon mieszanki
  • zrywanie filmu olejowego, nadmierne wibrowanie, drgania elementów w układzie korbowo-tłokowym
  • faktyczny spadek sprawności, osiągów w trakcie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju,
  • pogorszenie parametrów adaptacyjnych i tym samym sterowaniem silnikiem następuje w zakresie map Low Performance (niższa sprawność)
wpływa finalnie na postępujący spadek sprawności silnika spalinowego i to w zaskakująco krótkim czasie (spadek szczelności dynamicznej silnika Diesel następuje zaraz po okresie docierania).
 Olej silnikowy - czysty po popranej wymianie i zastosowaniu pakietu z udziałem trzech faz nanotechnologii Panther P52 Silnik Diesel - olej silnikowy na miarce poziomu oleju - czysty po popranej wymianie i zastosowaniu pakietu z udziałem trzech faz nanotechnologii Panther P52
 
Do tego pogorszone spalanie paliwa nasila obciążenie układu emisyjnego co w konsekwencji prowadzi do dalszej redukcji sprawności, zarówno przez jednostkę sterującą (komputer sterujący silnikiem - ECU) i pogłębiania negatywnych zjawisk jak np: wzrost tarcia, zwiększony spadek szczelności dynamicznej przez rozrzedzanie oleju paliwem.  
 
Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz RacingPorsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing
 

Tym samym po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution za każdym razem odnotowujemy już po kilku godzinach od zastosowania (pełne efekty w zależności od wersji silnika, jego przebiegu, zastosowanych dawek, formy użytkowania uzyskiwane są w okresie ok. 2000 km)

 
  • zmniejszenie obciążenia silnika (widoczne nawet z danych odczytowych sprzętów diagnostycznych OBD)
  • zmniejszenie hałasu samego silnika a nawet skrzyni biegów
  • znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń
  • wzrost szczelności silnika (w tym zmniejszenie przedmuchu na korku wlewu oleju, odmie, rurce kontroli stanu oleju)
  • wzrost współczynnika Lambda (nadmiaru tlenu)
  • polepszenie krzywej ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienia doładowania)
  • wzrost mocy i momentu obrotowego
  • polepszenie krzywej momentu obrotowego ze znacznie szybciej dostępnym momentem obrotowym od niższych obrotów
  • znaczące zmniejszenie degradowania oleju silnikowego do poziomu niemieszczącego się w ramach aktualnych danych naukowych
  • zmniejszenie ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia np: Common Rail i dodatkowy wzrost stabilności jego pracy czy dodatkowe zmniejszenie hałasu
  • znacznie łatwiejszy rozruch mimo niekorzystnych warunków (bardzo gorący olej silnikowy lub bardzo zimny)

Wszystko na podstawie wyników badań, pomiarów i testów

Przetestowaliśmy zarówno wszystkie składowe naszych pakietów jednocześnie na podstawie faktycznych potrzeb jednostek napędowych współtworząc ponad 45 nowych preparatów nanotechnologii Panther P52. W drodze tych wszystkich badań ustaliliśmy bezdyskusyjnie potrzeby, procedury, zakresy, wymogi ich stosowania w każdym (nowym czy używanym) silniku wysokoprężnym - Diesel.
 
skoda wykres panther
 

Tym samym konieczność stosowania pakietów Power & Friction Solution seryjnie czy przed wykonaniem tuningu (elektronicznego czy mechanicznego) została tym samym potwierdzona, zarówno w formie technicznej, naukowej (m.in na wynikach badania naukowego procesu degradowania oleju silnikowego i kontroli jego stanu testerem oleju www.testoleju.pl) i prawnej (z pomocą współpracujących Kancelarii)  

 
 wprowadzanie preparatu do silnika Nanotechnologii Panther P52 Grafenpodczas wprowadzania jednego z preparatów do silnika nanotechnologii Panther P52 - wersja Grafen
 

Jednocześnie pakiety mogą być oficjalnie stosowane w samochodach na gwarancji, gdyż minimalizują tak ważne dla bezpieczeństwa, trwałości, emisji zanieczyszczeń negatywne zjawiska (w tym kluczowe, znacznie przyspieszone degradowanie oleju silnikowego).

 
 
 

Alternatywa dla powszechnie dostępnego chip tuningu

Dlatego w wielu silnikach, dysponujących seryjnie wyższymi wartościami mocy i momentu obrotowego niż podaje producent jest to bardzo dobra alternatywa dla tuningu elektronicznego pozwalająca na osiągniecie parametrów jak po tuningu lub bardzo duże zbliżenie się do nich np.: w nowych samochodach bez obawy o utratę gwarancji.
 
Zarazem pakiety Power & Friction Solution Diesel są bardzo dobą, bezpieczną i efektywną alternatywą poprawy osiągów dla użytkowników chcących poprawy dynamiki, elastyczności, reakcji na naciśnięcie pedału gazu, zmniejszenia zużycia paliwa bez "wykręcania silnika do granic możliwości", stając się konkretną alternatywą stosowanego powszechnie chip tuningu czy powerboxów. Oczywiście połączenie pakietów + tuning elektroniczny np: chiptuning może mieć miejsce lecz w tym zakresie należy decydować indywidualnie w zależności od zakresów konstrukcyjnych, szeregu parametrów danego silnika.
 

Większy przebieg, od razu chip tuningu nie powinno się już wykonywać a poprawa osiągów by się przydała

Dotyczy to często samochodów (silników) o większych przebiegach, o obniżonej sprawności (często spotykamy się z obniżoną sprawnością przy silnikach powyżej 100 - 120 000 km), która nie pozwala od razu, bez prac poprzedzających na wykonanie pełnego technicznie, bezpiecznego zwiększenia osiągów w formie elektronicznej np: poprzez chip tuning. Wtedy zastosowanie pakietu sprzyja przywróceniu sprawności szeregu elementów "kąpiących się w oleju" i tam gdzie jest tarcie co pozwala na upieczenie dwóch pieczeni na jednym ogniu - polepszenie sprawności + zwiększenie osiągów. 
Nanotechnologia Panther P52 - preparaty klasy Premium z udziałem wielu cennych dodatków w tym Grafenu
 
Pierwsze efekty można zauważyć już po kilku godzinach od zastosowania pakietu (przy silnikach, w których występuje bardzo duże tarcie, niska szczelność dynamiczna nawet po ok. 20-30 minutach od zaaplikowania pierwszej fazy nanotechnologii z pakietu). Natomiast pełne efekty z zastosowania pakietu dostępne są po ok. 2000 km.

Kluczowe korzyści z zastosowania pakietów Power & Friction Solution Diesel* to:

  • odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego
  • lepsza reakcja na naciśnięcie pedału gazu
  • moment obrotowy od znacznie niższych obrotów
  • zmniejszenie obciążenia silnika, począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty*
  • znaczące obniżenie tarcia i poprawa cyrkulacji oleju silnikowego
  • łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od ok. 3 db do nawet ok.12 dB już na biegu jałowym)*
  • znaczący wzrost trwałości silnika oraz zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
  • zmniejszenie „turbo-dziury” 
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju silnikowego średnio o ok. 5-20 C
  • znacznie szybsze wychładzanie się oleju silnikowego
  • wzrost szczelności dynamicznej - efektywniejszy zapłon mieszanki 
  • zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 10-15%*
  • wzrost mocy i momentu obrotowego średnio ok. 10-15%*
  • zmiana brzmienia układu wydechowego (efekt w wyniku efektywniejszego spalania paliwa + wyższej szczelności dynamicznej silnika)
  • znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem czy zatarciem
  • niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gearbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)*
  • zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, w szczególności CO i Nox (lepsza trwałość układu katalitycznego)
  • zmniejszenie częstotliwości wypalanie się filtra DPF, zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue w zakresie ok. 30-50%* 
  • dużo więcej przyjemności z jazdy.

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, spotykanych sprawności względem przebiegów, formy serwisowania, pomiarów czy weryfikacji we własnym zakresie warto zapoznać się z tym dokumentem: 

pdfInformacje-w-zakresie-sprawności-silników-spalinowych-ich-kondycji-zastosowania-testera-oleju-płukania-silników-poprawy-osigów-i-dodatkowe-informacje-przed-i-po-zastosowaniu-naszych-autorskich-pakietów-z-użyciem-preparatów-nanotechnologii-Panther-P52.pdf

  

Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego zindywidualizowanego na podstawie dostarczonych danych (rodzaju silnika, przebiegu, zakresu serwisowego, użytkowania etc - przesyłamy zestaw pytań)  należą: 

  • wiarygodne testery oleju silnikowego www.testoleju.pl celem weryfikacji stanu oleju przed podjęciem działań, przed zastosowaniem nanotechnologii, ustalenia odpowiedniego interwału wymiany oleju silnikowego (opcjonalnie monitoringu degradowania oleju silnikowego w trakcie okresu od wymiany do wymiany)
  • odpowiednio dobrana ilość preparatów do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul, celem efektywnego oczyszczenia, odkoksowania silnika przed zastosowaniem efektywnej nanotechnologii regenerująco uszlachetniającej
  • indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejowa) co do klasy jakości, lepkości, stanowiący bazę dla pakietu (olej marki Motul) do samochodów po gwarancyjnych lub niektórych gwarancyjnych często inny niż powszechnie stosowany w/g specyfikacji producenta silnika (dane laboratoryjne, testowe wskazują, że ok. 80-90 % specyfikacji olejów nadanych przez producentów silników nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych silników)
  • dwie lub trzy (opcjonalnie cztery fazy) nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0 (dostępny tylko w pakietach) Panther P52 Grafen (opcjonalnie Panther P52 Camper), Panther P52 Racing oraz Panther P52 Motorsport
  • odpowiednio dobraną ilość nanotechnologii do paliwa czyszcząco smarująco regenerującej, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel (celem znaczącego poprawienia sprawności układu zasilania, wtryskowego)
  • instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
  • informacje przeglądowe (uzupełniające podane przez producenta silnika, samochodu) celem utrzymania odpowiedniej sprawności
 Pakiet Power Power & Solution Diesel - trzy fazy Panther P52 Engine Basic 3.0  + Grafen + RacingPakiet Power Power & Solution Diesel - trzy fazy Panther P52 Engine Basic 3.0 + Grafen + Racing
 
Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych nie do wykorzystania komercyjnego. Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 
 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu a w sprawie dostępności, wyceny pakietów dla silników Diesel - Power & Friction Solution do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt