Stosowaliście w pakietach preparaty Panther P52. Mieliście fajne efekty a z tego co obserwuje, to teraz macie jeszcze lepsze rezultaty.
Co się przyczyniło, że powstała przełomowa, jeszcze lepsza technologia dodatków do oleju, paliwa i bardzo zaawansowanych pakietów - MyNano High Automotive Technology?
Stosowałem preparaty Panther P52 z grafenem, byłem zadowolony, co teraz będę mógł zastosować?
Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych dodatków, pakietów?
Co zyskam po zastosowaniu dodatków do olejów, Waszych pakietów w technologii MyNano?
Dlatego zapraszamy bezpośrednio na stronę MyNano, gdzie można zapoznać się z szeregiem informacji, także w zakresie przełomowych korzyści dotyczących:
- mniejszego zużycia paliwa
- większej mocy
- większego momentu obrotowego i to od bardzo niskich obrotów
- lepszych osiągów
- znacznie większe siły bezwładności
- mniejszej emisji
- znacznie lepszej trwałości
Słyszałem od znajomego, że Wasze pakiety znacząco polepszają moment obrotowy, moc, zmniejszają spalanie jeszcze bez wykonania chip tuningu. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej?
- samochodów osobowych
- dostawczych
- kamperów
- samochodów ciężarowych, autobusów
- maszyn rolniczych
- motocykli, quadów
- maszyn budowalnych itp
Skąd takie zaskakujące efekty po zastosowaniu technologii MyNano? Dla zainteresowanych zrobić znacznie lepiej, efektywniej niż do tej pory - od autora światowego odkrycia oraz technologii
"Ponieważ nie wyobrażałem sobie i nadal nie wyobrażam istnienia zjawiska tarcia jako odseparowanego zjawiska od innych, synergicznym z nim zjawisk fizycznych czy jego różnych rodzajów.
To rozpatrywanie zjawiska tarcia będącego w synergii z innymi zjawiskami, w konsekwencji wpływającego sumarycznie na nie same jest kluczowym aspektem efektywnego postępu technologicznego, w szczególności dla celów zmniejszenia emisji zanieczyszczeń, wzrostu sprawności, trwałości w obszarach, gdzie istnieje tarcie i następuje spalanie paliw.
W drodze wieloletniego doświadczenia, dokonania światowego odkrycia jak i z mojej pasji do tworzenia świata lepszym, otworzyły się nowe horyzonty. Dlatego odkryłem całkowicie nową, lepszą, efektywniejszą technologiczną drogę, pozwalającą na tak istotny wzrost sprawności, naturalny wzrost osiągów, zmniejszenia strat czy generowania wyższej energii z paliw, w nowych czy używanych spalinowych jak i hybrydowych jednostkach napędowych.
Kiedyś nie było innej metody na podniesienie osiągów jak wykonanie tuningu mechanicznego czy elektronicznego. Teraz już wiemy, że wszystkie jednostki napędowe miały od zawsze ukryty potencjał lecz był trzymany w kajdanach przez szereg negatywnych zjawisk.
Dlatego skuteczne zmniejszenie tych negatywnych zjawisk przyczynia się do wzrostu momentu obrotowego, mocy, mniejszego spalania, lepszej trwałości i niższej emisji spalin. Zarazem ich zmniejszenie jak i poprawa sprawności to bardzo istotny fundament dla faktycznie dobrej trwałości czy np: wykonania efektywnego i bezpiecznego tuningu ". Robert JM Halicki