Pełna technicznie dynamiczno statyczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów poprzedzona diagnostyką obciążeniową, finalnym zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 to przełomowy zakres usługi w serwisowaniu skrzyń biegów i elementów układu napędowego  Pełna technicznie dynamiczno statyczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów poprzedzona diagnostyką obciążeniową, finalnym zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 to przełomowy zakres usługi w serwisowaniu skrzyń biegów i elementów układu napędowego

Szukasz warsztatu, który w pełni technicznie, w zgodzie z faktycznymi wymogami techniczno - prawnymi, dobrze i bezpiecznie wymieni olej w automatycznej skrzyni biegów Twojego samochodu?

Diagnostyka obciążeniowa celem weryfikacji seryjne, od nowości nasilonych negatywnych zjawisk celem wykonania pełnego techniczne serwisu dwusprzęgłowej skrzyni biegów w samochodzie nowym na gwarancjiDiagnostyka obciążeniowa celem weryfikacji seryjne, od nowości nasilonych negatywnych zjawisk celem wykonania pełnego techniczne serwisu dwusprzęgłowej skrzyni biegów w samochodzie nowym na gwarancji

Może zastanawiasz się czy to faktycznie potrzebne skoro producent samochodu nie zaleca wymiany oleju w skrzyni biegów i innych elementach układu napędowego?

Test oleju w skrzyni biegów automatycznej wykonywany w zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej wykazał stan krytyczny i konieczność wykonany oleju w formie statyczno-dynamicznej wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 po odzyskaniu odpowiedniej sprawności silnikaTest oleju w skrzyni biegów automatycznej wykonywany w zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej wykazał stan krytyczny i konieczność wykonany oleju w formie statyczno-dynamicznej wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 po odzyskaniu odpowiedniej sprawności silnika

Słyszałeś, że wystarczy dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów i jest najlepszą formą wymiany? Sama wymiana oleju w skrzyni, czy tak jest poprawnie?

Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)Korespondencja z klientem który skorzystał z pełnej technicznie opcji serwisu układu napędowego ze skrzynią automatyczną w BMW F11 3.0d seryjnie 258 KM a po pakiecie ponad 300 KM (bez tuningu)

Dlatego za chwilę dowiedz się , że jest  efektywniejsza, pełna technicznie metoda statyczno-dynamiczna a zakres usługi musi przebiegać inaczej niż myślałeś!

Przykładowy pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk Power & Friction Solution Diesel do silnika z zapłonem samoczynnym Diesel wymagający zastosowania przed dalszym etapem prac związanym z serwisem układu napędowego Przykładowy pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk Power & Friction Solution Diesel do silnika z zapłonem samoczynnym Diesel wymagający zastosowania przed dalszym etapem prac związanym z serwisem układu napędowego

Zanim jednak dowiesz się wszystkich kluczowych szczegółów dotyczących pełnego technicznie serwisu skrzyń biegów od zespołu pasjonatów, który w drodze światowego odkrycia w zakresie minimalizowania czy usuwania negatywnych zjawisk w silnikach spalinowych dokonał kolejnego odkrycia w zakresie układów przeniesienia napędu:

  • minimalizowania negatywnych zjawisk (nadmiernego tarcia i przyspieszonego degradowania oleju)
  • 8 na 10 specyfikacji oleju przewidzianych przez producentów tych układów nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych
  • sam olej, nawet najlepszy nie jest wstanie obniżyć tarcia do bezpiecznego a do dopiero mówić o optymalnym 
  • poprawy sprawności
  • zmniejszenia strat, obciążenia, również dla silnika
  • oporów toczenia
  • polepszenia wykonywalności i współdziałania elementów 
  • znaczącego wydłużenia trwałości wszelkich skrzyń biegów i układów przeniesienia napędu
  • zmniejszenia spalania i emisji zanieczyszczeń przez pełny technicznie serwis 
  • znaczące zmniejszenie hałasu i wibracji 

to zapoznaj się z szeregiem ważnych tematów, szczegółów o których raczej nie dowiesz się od firm powszechnie zajmujących się wymianą dynamiczną oleju w skrzyniach biegów (nawet z bardzo długim stażem w Polsce czy w całej Europie), którym defacto w porównaniu z faktycznymi potrzebami zależy wykonać "szybki strzał" czyli wymienić olej w skrzyni, filtr, zainkasować kwotę i zapomnieć.  

Test oleju w przednim dyferencjale BMW z układem napędowym X-Drive - olej w stanie krytycznym po przebiegu 100 000 km a producent nie przewiduje pełnej technicznie wymiany w całym czasie eksploatacji samochodu. Do tego sam olej kompletnie nie wystarcza do bezpiecznego obniżenia tarcia. Test oleju w przednim dyferencjale BMW z układem napędowym X-Drive - olej w stanie krytycznym po przebiegu 100 000 km a producent nie przewiduje pełnej technicznie wymiany w całym czasie eksploatacji samochodu. Do tego sam olej kompletnie nie wystarcza do bezpiecznego obniżenia tarcia.

Odkryta prawda jest szokująca! Używanie samego oleju (nawet najlepszego) to jak jazda na samej feldze lub na "kapciu". Stosowanie samego oleju do skrzyń biegów to już przeżytek!

Stan oleju w skrzyni ZF8HP po przebiegu 190 000 km i 3 latach eksploatacji bez wymiany oleju Stan oleju w skrzyni ZF8HP po przebiegu 190 000 km i 3 latach eksploatacji bez wymiany oleju

W trakcie pojawiło się nam spontaniczne bardzo obrazujące sytuację na rynku wiele mówiące hasło "Sam olej stosujesz silnik, skrzynię i kieszeń sobie rujnujesz"

 Nadmierne tarcie przyczyniające się znaczącego obniżenia sprawności i trwałości począwszy od wyjazdu samochodu z fabryki to zjawisko powszechnie bagatelizowane przez inżynierów, konstruktorów, serwisantów, technologów jak i samych użytkowników Nadmierne tarcie przyczyniające się znaczącego obniżenia sprawności i trwałości począwszy od wyjazdu samochodu z fabryki to zjawisko powszechnie bagatelizowane przez inżynierów, konstruktorów, serwisantów, technologów jak i samych użytkowników

Tak naprawdę w wielu przypadkach całkowicie w niewiedzy "rujnujesz sprawność swojej jednostki napędowej i swoją kieszeń" na wiele sposobów, poprzez :

  • znacząco zawyżone zużycie paliwa (w połączeniu ze niepotrzebnymi stratami również w silniku średnio o 15-40%) 
  • znacznie pogorszone osiągi, gorszą elastyczność a nawet znacznie pogorszoną reakcję na naciśnięcie pedału gazu
  • gorsza precyzja w działaniu skrzyń i w szczególności mechanizmów różnicowych, elementów  rozdziału napędu
  • pogorszona precyzja kierowania pojazdem i trakcja
  • niepotrzebnie podwyższony, często znacznie hałas wewnątrz samochodu (średnio o 8-15dB) 
  • znacznie skrócona trwałość w szczególności widoczna przy dynamiczniejszym użytkowaniu
  • znaczące skrócenie trwałości sprzęgieł, układów dwumasowych
  • zwiększone obciążenie silnika począwszy od rozruchu po znaczący wzrost wraz z obciążaniem (prędkością) 
  • wiele różnych wibracji, powszechnie przyjmowanych jako normalne w formie "Ten typ tak ma"
  • nadmierne zużycie opon
  • utrata geometrii samochodu podczas przyspieszania, jazdy w zakrętach, hamowania
  • zbyt szybkie wytracanie prędkości   
  • poprzez o wiele nadmierne obciążenia ze strony układu napędowego nasilanie negatywnych zjawisk, wibracji w samym silniku i jego osprzęcie 
  • ogólne, pogorszone bezpieczeństwo czynne
  • przyspieszone, często do uniknięcia niepotrzebne naprawy
  • ryzyko prawne, przez sprzedaż samochodu z wadami ukrytymi mogącymi finalnie skutkować regresem ze strony kupującego (wedle wykładni prawnych wada ukryta jest zarazem świadoma i nieświadoma)
  • kończąc na pogorszonej przyjemności z jazdy i gorszym samopoczuciu, zwiększonym zmęczeniu wynikłym z jego prowadzenia      

27 Rajd Rzeszowski 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi, egzemplarz zbudowany przez nasz zespół, który przyczynił się do światowego odkrycia w wielu kwestiach dotyczących negatywnych zjawisk jak i efektywnego poprawiania sprawności, trwałości jednostek napędowych  27 Rajd Rzeszowski 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi, egzemplarz zbudowany przez nasz zespół, który przyczynił się do światowego odkrycia w wielu kwestiach dotyczących negatywnych zjawisk jak i efektywnego poprawiania sprawności, trwałości jednostek napędowych

Jak doszliśmy do tego, dla wielu czerpiących korzyści z rynkowej bylejakości kontrowersyjnego odkrycia?

Poprzez techniczny i technologiczny rozwój , stosowanie różnego rodzaju dodatków przez Roberta Halickiego od 1994 roku z finalnym ścisłym zawiązaniem współpracy z polska firmą dodatków do olejów i paliw Panther P52, co zaowocowało rozwojem do światowego polskiej poziomu nanotechnologii Panther P52 Nanotechnology www.mocgrafenu.pl  
 
Dodatki do oleju klasy Premium - nanotechnologia Panther P52 Automatic Gearbox z udziałem Grafenu Dodatki do oleju klasy Premium - nanotechnologia Panther P52 Automatic Gearbox z udziałem Grafenu
 
Do tego poprzez rozwój współpracy naszego zespołu rajdowego 44tuning Rally Team z partnerem zespołu renomowanym producentem środków smarnych, firmą Motul. Dlatego od lutego 2019, po szeregu własnych testów i badań trwających od października 2017 (testy przeprowadzone w warunkach hamownianych, drogowych wraz z weryfikacją poziomu degradowania olejów, etc) w 44tuning Performance Center wprowadziliśmy do oferty program Motul EVO (związany z dynamiczną wymianą oleju w przekładniach, skrzyniach biegów automatycznych, dwusprzęgłowych, bezstopniowych) lecz na zasadach pełnych technicznie (opcja aktualnie dostępna w strukturach Motul EVO tylko u nas)
 
Dziesiątki tysięcy kilometrów testowych przejechanych różnymi samochodami potwierdziło zasadność stosowania pełnego technicznie wykonywania serwisu jednostek napędowych wraz z finalnym odpowiednim doborem olejów i nanotechnologii Panther P52 Dziesiątki tysięcy kilometrów testowych przejechanych różnymi samochodami potwierdziło zasadność stosowania pełnego technicznie wykonywania serwisu jednostek napędowych wraz z finalnym odpowiednim doborem olejów i nanotechnologii Panther P52

Na tym krótkim porównaniu filmowym widać dla wielu szokującą prawdę, jakie potężne opory generuje w układzie napędowym, w automatycznej skrzyni biegów stosowanie samego oleju zaleconego przez producenta samochodu.   

Jednak wyniki naszych autorskich testów układów napędowych, po ich zgromadzeniu, analizie konsultacji pod względem technicznym, prawnym wykazały konieczność faktycznie innego postępowania, potrzeb, przebieg i zakres usługi niż powszechnie przyjęty na rynku światowym, mając swoje bezsporne uzasadnienie zarówno technicznie jak i prawnie.

 Porsche Cayenne Diesel S - diagnostyka obciążeniowa wraz z pomiarami emisji spalin celem wykonania pełnego pakietu serwisowego (silnik + skrzynia biegów + napęd) wraz z zastosowaniem odpowiednio dedykowanej nanotechnologii Panther P52Porsche Cayenne Diesel S - diagnostyka obciążeniowa wraz z pomiarami emisji spalin celem wykonania pełnego pakietu serwisowego (silnik + skrzynia biegów + napęd) wraz z zastosowaniem odpowiednio dedykowanej nanotechnologii Panther P52

Dlatego aktualnie jako jedyni w Polsce i Europie wykonujemy serwis układu napędowego w pełnym technicznie zakresie. Wbrew powszechnej propagandy dezinformacyjnej producentów o braku konieczności serwisowania, wymiany olejów w automatycznych skrzyniach czy układach napędowych, pełna technicznie jest bardzo potrzebna.
 
Zastosowanie nanotechnologii Panther P52 serii Automatic Gerabox potrafi poprawić działanie skrzyni biegów z przebiegiem np: 200 000 km do poziomu lepszego niż pracowała jako nowa po okresie docieraniaZastosowanie nanotechnologii Panther P52 serii Automatic Gerabox potrafi poprawić działanie skrzyni biegów z przebiegiem np: 200 000 km do poziomu lepszego niż pracowała jako nowa po okresie docierania

Wymiana powinna następować średnio co max. 40 > 50 000 km lub 2 lata (przy dynamicznym użytkowaniu nawet co 30 > 40 000 km, czas 2 lata z uwagi na proces starzenia się oleju). Lecz wymiana co taki przebieg pod warunkiem, że olej w skrzyni biegów został wymieniony przy przebiegu 3000-5000 km.


W innym przypadku przebieg przyczyniający się do spadku sprawności i silnego narastania tarcia, wzrostu oporów toczenia jest znacznie krótszy (nawet 20 000 km). 

 

Czy można wymienić tylko sam olej w skrzyni biegów?

Niestety taka powszechnie wykonywana usługa na rynku czyli sama wymiana oleju w skrzyni biegów, nawet dynamiczna jest sprzeczna z faktycznymi potrzebami technicznymi i wymogami prawnymi. Zatem odpowiedź brzmi: samego oleju w skrzyni biegów wymienić nie można! Skrzynia biegów, bez względu na jej rodzaj jest podzespołem typu "Slave" wykonującym i przetwarzającym generowany moment przez "Mastera" czyli silnik.
 

 
W drodze naszych testów i weryfikacji techniczno prawnych, wymóg weryfikacji sprawności silnika a następnie przystąpienie do serwisu skrzyni biegów jest nawet "głęboko zakopany" np: w procedura wewnętrznych serwisowania samochodów marki Mercedes. Ma to pełne uzasadnienie techniczne i prawne, gdyż wszelkie niedomagania w pracy silnika, wibracje, efekty negatywnych zjawisk mają bezpośredni wpływ na pracę i trwałość skrzyni biegów czy pozostałych elementów układu napędowego.
 

 
Do tego w końcowej fazie serwisu układu napędowego musi nastąpić "ponowne wykonanie nowej adaptacji". W przypadku silnika nie wykonującego precyzyjnie parametrów zadanych, tym bardziej z nasilonymi negatywnymi zjawiskami jak samozapłon LSPI/SPI, nieodpowiednie spalanie mieszanki i nadmierne tarcie (w silnikach z zapłonem iskrowym - benzynowych, również z LPH czy jednostkach hybrydowych) oraz nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej i synergia tych zjawisk(w silnikach o zapłonie samoczynnym - Diesel, w tym również w jednostkach hybrydowych) adaptacja wykonuje się niepoprawnie.
 
 Już po wykonaniu jedynie 30 km w warunkach rzeczywistych jest widoczna, wyczuwalna znacząca poprawa pracy skrzyni czy całego układu napędowego po zastosowaniu dodatków do oleju - Nanotechnologii Panther P52 wraz z coraz bardziej mocno wyczuwalnym efektem lekkości podczas jazdy Już po wykonaniu jedynie 30 km w warunkach rzeczywistych jest widoczna, wyczuwalna znacząca poprawa pracy skrzyni czy całego układu napędowego po zastosowaniu dodatków do oleju - Nanotechnologii Panther P52 wraz z coraz bardziej mocno wyczuwalnym efektem lekkości podczas jazdy
 

W takim przypadku skrzynia pracuje nieprecyzyjnie, pogorszone jest bezpieczeństwo podczas użytkowania (czasami znacząco), trwałość, pogorszone osiągi i zwiększone zużycie paliwa wraz z wyższym generowaniem emisji zanieczyszczeń.   

 

Jak wygląda taka pełna technicznie wymiana oleju w automatycznych, dwusprzęgłowych czy bezstopniowych skrzyniach biegów?

  • test oleju silnikowego, weryfikacja jego stanu, doboru, poziomu degradowania
  • wykonanie diagnostyki obciążeniowej całej jednostki napędowej celem weryfikacji sprawności, kondycji, stanu jak i celem określenia poziomu nasilenia negatywnych zjawisk (w zależności od potrzeb w warunkach hamownianych, drogowych lub w obydwu formach) 
  • weryfikacja pracy, kondycji urządzeń odpowiedzialnych za ograniczenie emisji zanieczyszczeń EGR, DPF, FAP, SCR (system AdBlue)
  • pomiary składu mieszanki, generowania energii z paliwa opcjonalnie w szerszym zakresie z wnikliwymi pomiarami emisji zanieczyszczeń
  • weryfikacja poziomu zdegradowania oleju w skrzyni biegów i innych elementach przeniesienia napędu
  • odpowiedni dobór olejów względem faktycznych potrzeb technicznych i warunków użytkowania 
  • w przypadku braku usterek w silniku czy osprzęcie wykonanie pakietu minimalizowania negatywnych zjawisk wraz z serwisem celem uzyskania faktycznej stabilności pracy silnika, jego osprzętu w tym odpowiedniego obniżenia tarcia, wibracji, poprawienia odpowiedniego generowania momentu obrotowego i odpowiednio niskiego obciążenia urządzeń odpowiedzialnych za redukcję emisji zanieczyszczeń 
  • następnie po czasie wstępnej adaptacji silnika odpowiednio pełna technicznie, statyczno-dynamiczna wymiana oleju, dająca najlepsze rezultaty (znacznie lepsze niż powszechnie stosowana metodą dynamiczna), wraz z płukaniem skrzyni, elementów układu napędowego metodą olej - olej (przy większym stopniu zanieczyszczenia (metodą preparaty płuczące - olej)  celem końcowego uzyskania klarowności nowego oleju
  • w skrzyniach z filtrem hydraulicznym wymiana filtra w odpowiednim momencie lub kiedy filtr znajduje się w skrzyni biegów ale jest bezinwazyjnie nie wymienny odpowiednia procedura wpływająca na jego możliwe, jak najlepsze oczyszczenie 
  • ustalenie odpowiedniego poziomu oleju a po nim uzdatnienie poprzez zaaplikowanie odpowiednio dobranej, co do rodzaju i ilości (względem potrzeb technicznych, stopnia zużycia, przeznaczenia i formy użytkowania) nanotechnologii Panther P52 serii Gearbox oraz Differential 
  • po adaptacji statycznej wykonanie jazd drogowych celem wstępnego rozprowadzenia się nanotechnologii, rewitalizacji (regeneracji) w ciągach tarcia, powstania warstw o niskim współczynniku tarcia adaptacja pracy skrzyni w warunkach odpowiednich dla jej rodzaju 
  • w zależności od potrzeb i stanu weryfikacja i pomiary końcowe
  • wydanie dokumentacji co do przeprowadzanych prac (silnik i układ napędowy), wyników, wydanie zaleceń jak i faktycznie potrzebnych informacji przeglądowych celem odpowiedniego serwisowania (informacje przeglądowe uzupełniające te przekazane przez producentów samochodów czy układów napędowych) wraz z określeniem zastosowanych materiałów (oleje, nanotechnologia) celem w przyszłości wykonania pełnego technicznie serwisu np: u swojego mechanika 
 
 VW Passat 2.0 TDI 150 KM Euro 6 po wykonaniu pakietu silnik + skrzynia biegów DSG - znaczący wzrost sprawności, znaczący spadek oporów podczas jazdy, niesamowity spadek hałasu, zmniejszenie temperatiru oleju i obciążenia silnika, skrzyni biegów, znaczący spadek zużycia paliwa a zarazem bardzo odczuwalny efekt wzrost sprawności, momentu obrotowego i mocy VW Passat 2.0 TDI 150 KM Euro 6 po wykonaniu pakietu silnik + skrzynia biegów DSG - znaczący wzrost sprawności, znaczący spadek oporów podczas jazdy, niesamowity spadek hałasu, zmniejszenie temperatiru oleju i obciążenia silnika, skrzyni biegów, znaczący spadek zużycia paliwa a zarazem bardzo odczuwalny efekt wzrost sprawności, momentu obrotowego i mocy

Mam renomowany warsztat naprawiający skrzynie biegów automatyczne i serwisuje skrzynie od wielu lat, nie robię tak jak piszecie tylko wymienia olej i tyle!  Wszystko działa, komputery nie zgłaszają błędów a klienci nie skarżą się abym coś źle im wykonał. Robię tak bo wszyscy tak robią.  

 
Cóż, musimy Ciebie srogo zmartwić, co z pewnością będzie dla Ciebie kontrowersyjne, szokujące, biznes się kręci i nie chcesz nic zmieniać dlatego może nadal będziesz chciał się z tym sprzeczać. To, że wszyscy tak robią, komputery nie zgłaszają błędów czy klienci się nie skarżą kompletnie nie oznacza, że wykonałeś swoją usługę w pełni technicznie i w zgodzie z prawem. Samym potwierdzeniem jest już fakt jeżeli:
  • nie wykonałeś pełnego zakresu diagnostycznego poprzez diagnostykę obciążeniową przed przystąpieniem do serwisu skrzyni biegów wraz z weryfikacją stanu kondycji elementów mających wpływ na spalanie mieszanki, generowanie momentu obrotowego, emisji zanieczyszczeń, degradowania oleju silnikowego
  • nie wykonałeś testu oleju silnikowego czy odpowiednich, pełnych technicznie pakietów minimalizowania negatywnych zjawisk w silniku 
  • nie weryfikujesz tym samym sprawności, nawet tej wyjściowej w pojazdach nowych po okresie docierania
  • wierząc w kontrolki Check Engine czy parametry widoczne podczas diagnostyki komputerowej dane jakie przyjąłeś za poprawne, poprawnymi niestety nie są (m.in wskutek seryjnego, konstrukcyjnego nasilenia negatywnych zjawisk a potwornego wręcz nadmiernego tarcia w skrzyniach biegów i innych elementach układu napędowego) 
  • nie wykonałeś testów długodystansowych celem weryfikacji poprawności jakości i techniki wykonywania swoich usług a jedynie wspierasz się opiniami klientów czy kolegów z branży
  • nie zrobiłeś badań dotyczących doboru olejów przez producentów i tym samym stosujesz oleje określone specyfikacją przez nich określoną (średnio ok. 8 z 10 specyfikacji nadanych przez producentów nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych, tworząc zarówno konflikt techniczny jak i konflikt z przepisami dotyczącymi norm emisji spalin czy Kodeksem Karnym)
  • stosujesz sam olej bez faktycznego zmniejszenia tarcia poprzez zastosowaniem efektywnej, potwierdzonej wszelkimi sposobami dedykowanej nanotechnologii Panther P52 (aktualnie jedyne dodatki mające pełne potwierdzenie techniczne i prawne pod każdym względem, z możliwością stosowania oficjalnego w pojazdach na gwarancji)
  • unikając "dyskusji z klientem" stosujesz oleje fabryczne aby nie robić sobie problemów z uwagi na stosowanie innego oleju czy o oleju innym kolorze
  • stosujesz oleje, z których masz odpowiednią korzyść finansową, bazujesz tylko na deklaracjach producentów olejów
  • zalecasz, stosujesz interwały wymiany oleju metodą rynkową czyli "chybił-trafił" a nie jak powinno to mieć miejsce na podstawie wyników poziomu degradowania oleju względem osiągania progu wymiany (fizyko chemicznego, obciążeniowego) 
  • stosujesz samą metodą statyczną czy samą metodą dynamiczną z użyciem maszyn ciśnieniowych
  • nie wykonujesz pomiarów końcowych opartych na wynikach testów oleju, pomiarów w warunkach hamownianych, drogowych, emisyjnych
  • masz dużą korzyść z wykonywania napraw skrzyń czy układów napędowych i masz przeświadczenie, że wszystko musi się zużywać, psuć i nie ma szans aby znane Tobie skrzynie biegów, w których występują problemy mogły lepiej działać, czy być trwalsze 3-7 krotnie
  • porównujesz pracę skrzyni biegów w samochodzie używanym do pracy nowej skrzyni biegów, bo nowe również pracując na samym oleju, często nie spełniającym ich faktycznych potrzeb również pracują niepoprawnie, mając zarazem całkowicie mylny wzorzec dla celów diagnostycznych czy decyzyjnych
  • to co wykonujesz jest bardziej formą wyboru w życiu w celach zarobkowych a nie wykonujesz tego co robisz z głębokiej pasji, dążąc do prawidłowego, optymalnego, pełnego technicznie działania i oferowania swoim klientom tego co jest faktycznie potrzebne, w zgodzie z postępującym, prawidłowym rozwojem technicznym, technologicznym i wymogami prawnymi       
 
Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - przebieg ok. 60 000 km, widoczna znacznie pogorszona praca silnika i silne nasilenie zjawiska samozapłonów. Niestety w wielu firmach na rynku nikt na to nie zwraca uwagi i mimo tak krytycznych parametrów wymienia  olej w skrzyni biegów, tworząc problem użytkownikowi i sobie samemu w formie technicznej, cywilnej i karnej.  Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - przebieg ok. 60 000 km, widoczna znacznie pogorszona praca silnika i silne nasilenie zjawiska samozapłonów. Niestety w wielu firmach na rynku nikt na to nie zwraca uwagi i mimo tak krytycznych parametrów wymienia olej w skrzyni biegów, tworząc problem użytkownikowi i sobie samemu w formie technicznej, cywilnej i karnej.

Wymieniałem olej w Autoryzowanej Stacji Obsługi marki mojego samochodu. Czy w takim razie mam nieodpowiednio wykonany serwis skrzyni biegów?

Jak już możesz wywnioskować z w/w pełnego technicznie przebiegu usługi, czy jak przebiega usługa nawet w specjalizujących się w automatycznych skrzyniach biegów warsztatach na rynku - Odpowiedź brzmi: TAK, nie miałeś odpowiednio wykonanego serwisu układu napędowego, skrzyni biegów, mimo, że wykonałeś ją w ASO. Jest to pewne, bez względu jakie zapewnienia otrzymasz z ASO, gdyż bez względu na markę ASO  (z wyjątkiem tych, które skorzystały ze szkoleń u nas i działają w/g opracowanej pełnej technicznie technologii naszego autorstwa) nie posiadają pełnych technicznie procedur i pełnej technicznie technologii, materiałów i sprzętu do ich wykonania. 

 
 Subaru Forester 2.0 Turbo po wykonaniu pakietu minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI/SPI & Friction Solution. Dopiero po takim zakresie i stabilizacji pracy można przejść do pełnego technicznie serwisu skrzyni biegów i pozostałych elementów układu napędowego  Subaru Forester 2.0 Turbo po wykonaniu pakietu minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI/SPI & Friction Solution. Dopiero po takim zakresie i stabilizacji pracy można przejść do pełnego technicznie serwisu skrzyni biegów i pozostałych elementów układu napędowego

Mam samochód na gwarancji, w którym producent nie przewiduje w pokazanym przez Was okresie, zakresie  wymiany oleju w skrzyni biegów, elementach układu napędowego a mam "bezpłatny program serwisowy". Czy po wykonaniu pełnej technicznie usługi u Was mogę od Was otrzymać odpowiedni zakres dokumentów abym np: ubiegał się o zwrot poniesionych kosztów?  

Odpowiedź z ADAC w sprawie potencjalnego wykonania ekspertyzy w zakresie występowania negatywnych zjawisk w jednostce napędowej, przyczyn ich powstawania oraz problemów konstrukcyjnych m.in w skrzyni biegów Odpowiedź z ADAC w sprawie potencjalnego wykonania ekspertyzy w zakresie występowania negatywnych zjawisk w jednostce napędowej, przyczyn ich powstawania oraz problemów konstrukcyjnych m.in w skrzyni biegów

Tak, gdyż wykonujemy również ekspertyzy w tym zakresie w/g technologii, której nie posiadają bez naszego udziału nawet takie organizacje jak ADAC,TUV, Dekra

co pozwala na zakres ewentualnego wyegzekwowania poniesionych, dodatkowych kosztów nie objętych informacjami przez producenta/importera przed podjęciem decyzji o zakupie (w tym informacji nie ujętych w folderach informacyjnych mających znamiona zaniżenia faktycznych kosztów eksploatacji pojazdów). W takim przypadku warto wybrać szerszą opcję z protokołem technicznym mając zarazem udokumentowane szereg ważnych faktów, co pozwala przy odpowiednim samodzielnym zadziałaniu lub za pośrednictwem pełnomocnika na uzyskanie to co należne.    
 

Jak nieodpowiedni, powszechnie stosowany na rynku zakres serwisu skrzyni biegów, napędu i silnika, nieodpowiedni doboru olejów określony nawet przez samych producentów wpływa na zużycie paliwa i generowanie emisji zanieczyszczeń?

Bardzo dobrze widoczne jest to na tym przypadku, silnika Diesel w samochodzie BMW 750Ld (3.0 CR Diesel z czterema turbosprężarkami), kiedy to poprzez pełny technicznie w/g naszej technologii serwis jednostki napędowej (silnik + skrzynia + skrzynia Xdrive + dyferencjał przód i tył) następuje zmniejszenie emisji zanieczyszczeń w zakresie 30-40%, zmniejszenie obciążenia układu DPF cząstkami stałymi o ok. 50-60%, przy wzroście sprawności jednostki napędowej w zakresie 15-20%  i możliwości zmniejszenia zużycia również na poziomie 15-20%. To szokujące lecz faktyczne dane, które obnażają cały proces bylejakości i pseudo ekologicznego działania, począwszy od samych producentów.    

BMW 750Ld wersja MY 2017 400 KM 3.0 Diesel z czterema turbosprężarkami - porównanie parametrów emisyjnych seryjnie i po wykonaniu pełnego technicznie serwisu jednostki napędowej w/g naszej technologii  BMW 750Ld wersja MY 2017 400 KM 3.0 Diesel z czterema turbosprężarkami - porównanie parametrów emisyjnych seryjnie i po wykonaniu pełnego technicznie serwisu jednostki napędowej w/g naszej technologii

Reasumując, jeżeli jesteś zainteresowany skorzystaniem z pełnej technicznie usługi serwisu jednostki napędowej wykonywanej przez pasjonatów, w tym dotyczącej skrzyni biegów, elementów układu napędowego aby polepszyć sprawność, trwałość, przyjemność z jazdy i zyskując na osiągach dodatkowo oszczędzać na paliwie to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt  

Robert Halicki a w tle jego brat Jacek Halicki, który często wykonuje pełne technicznie zakresy serwisowe z pomocą i pod nadzorem swojego, bardzo doświadczonego brata Robert Halicki a w tle jego brat Jacek Halicki, który często wykonuje pełne technicznie zakresy serwisowe z pomocą i pod nadzorem swojego, bardzo doświadczonego brata