Mercedes 200 CGI podczas tuningu na gwarancji przez sterownik DPP PerformanceWielokrotnie seryjne jednostki napędowe pracują we wsparciu o oprogramowanie które zostało opracowane z założeniem bardzo dużego marginesu pod względem różnic rynkowych w zależności gdzie ma być użytkowany.

Ponadto wielokrotnie oprogramowania są przygotowywane dla całych serii jednostek napędowych bez ustawiania każdej z osobna. Takie działanie producentów sprawia, że silniki pracują różnie, mają różne parametry. Jednak przez dokonanie ich precyzyjnej diagnostyki, szerokiego zakresu pomiarowego, zweryfikowanie potencjału często można dokonać optymalizacji ich pracy.
 
Taka optymalizacja, wykonana dla celów danego egzemplarza czyli fachowy tuning szyty na miarę bez przekraczania zakresów konstrukcyjnych to zawsze bezpieczna opcja dla silnika i jego osprzętu.

Z tego względu wykonanie optymalizacji pracy konkretnego egzemplarza cechuje się najwyższym bezpieczeństwem i najlepszymi efektami zarówno w poprawie elastyczności jak i zmniejszeniem zużycia paliwa, często w zakresie 10-15%. Poprzez lepszą elastyczność i moc dostępna w niższym niż seryjnie zakresie obrotów można znacznie łatwiej wyprzedzać co wpływa na znaczące poprawienie bezpieczeństwa.Ponadto czas reakcji silnika na naciśnięcie pedału gazu znacząco się poprawia, co powoduje zwiększenie bezpieczeństwa przy wykonywaniu wielu manewrów.
 
Toyota Rav 2.0 D4D 143 KM podczas tuningu przez sterownik DPP PerformanceW kwestii wykonywania modernizacji w nowych samochodach na gwarancji wymagamy uprzednio wykonanie min. 3000 km. Jest to konieczne z uwagi na lepsze ułożenie elementów mechanicznych jak i „nauczenie się” sterownika fabrycznego odpowiednim regulowanie silnika w danych warunkach paliwowych i klimatycznych. Za to regulację często wykonujemy w formie beziwazyjnej przez najnowszej generacji sterownik DPP Performance. Dzięki temu korzystniejsza ustawienia pracy silnika wprowadzane przez sterownik zewnętrzny są w nim zawarte a w każdym potrzebnym momencie mozna samodzielnie przywrócić ustawienia seryjne. Po zdemontowaniu sterownika DPP Performance samochód jest odbierany jako w 100% seryjny, brak śladu w sterowniku fabrycznym.

Dbając o bezpieczeństwo zarówno przed, w trakcie modernizacji monitorujemy pracę silnika korzystając z wielu urządzeń kontrolujemy momenty obrotowe, moc poprzez certyfikowaną hamownię obciążeniową firmy Maha. Ponadto kontrolujemy pracę układu wtryskowego, doładowania, zapłonowego, wszelkie ważne temperatury (np.: powietrza w układzie ssącym czy spalin). Wykorzystując precyzyjny czujnik nasłuchowy mamy pełną kontrolę nad mechaniczną pracą silnika czy zjawiskami zachodzącymi podczas jego pracy np.: weryfikacja spalania stukowego.

Pomiary przed i po tuningu silnika Toyota (BMW) 2.0 D4D 143 KM - tuning przez sterownik DPP PerformanceW przypadku silników nowych czy używanych zawsze dokonujemy specjalnego zakresu sprawdzenia jego kondycji, fabrycznych ustawień, stanu osprzętu przed wprowadzeniem na stanowisko obciążeniowe. Ponadto wykonując diagnostykę obciążeniową naszego autorstwa precyzyjnie sprawdzamy czy silnik (jego osprzęt) nadaje się do tuningu.

Oczywiście w przypadku wykrytych niesprawności czy rozbieżności od poprawnej pracy informujemy użytkownika wskazując co należy wykonać aby po polepszeniu sprawności dokonać fachowego tuningu.


Celem lepszego zapoznania się z bezpiecznym i fachowym tuningiem szytym na miarę u nas, popartym ponad 25 letnim doświadczeniem w branży zapraszamy do pooglądania tego materiału filmowego. - Tuning szyty na miarę częśc 1
 


Chcesz wiedzieć co Ty mozesz bezpiecznie zyskać w swoim samochodzie? W tym przypadku możesz skorzystać z informacji w naszym katalogu przyrostu mocy - katalog chip tuningu lub skontaktować się z nami i zapytać o najlepsze rozwiązanie dla Ciebie- kontakt


Materiał filmowy - Tuning szyty na miarę częśc 2