
Zanim dowiesz się więcej o Hondzie Civic 1.8 benzyna Pana Jerzego z Gdańska, ile zyskał po wykonaniu pakietu z przełomową technologia MyNano
To trochę z historii. Przez wiele lat uważano a wielu nadal uważa, że …

Jak to było kiedyś? Co robiono aby zyskać poprawę osiągów w silnikach wolnossących?
Wieloletnia indoktrynacja na rynku sprawiła, że silniki wolnossące zyskały miano "nie mający potencjału" do sensownych zmian ... no chyba, że zrobi się” grube mody” czy go „u turbi”.
Jak to jest teraz w temacie zwiększenia mocy, momentu w silnikach wolnossących czyli co znaczącego wniosła przełomowa technologia MyNano?

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk, defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.
Jak to możliwe, że silnik wolnossący dysponuje wyższą sprawnością a nawet osiągami niż silnik turbo?

Tego doświadczył m.in. Pan Jerzy z Gdańska.
Wygrała intuicja, bo jak sam powiedział już po jeździe próbnej … „Robercie, w to ciężko uwierzyć jak się tego nie doświadczy. Przecież mój Civic jest znacznie mocniejszy niż wynika z wykresów na hamowni”
Co wykonaliśmy w Hondzie Civic 1.8 benzyna Pana Jerzego?
- z full pakietem nanotechnologii MyNano (silnik i skrzynia biegów)
- specjalna fuzja olejowa (silnik i skrzynia biegów)
- efektywniejsze świece zapłonowe
- autorski dolot powietrza z doładowaniem pół dynamicznym
- sportowy wkład powietrza
- specjalny układ separacji oparów oleju z pre filtrem
- moduł DBW z możliwością zmian ustawień z pozycji kierowcy
- nowe cewki zapłonowe
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?
W takim razie jaki jest efekt?
Zatem co zyskał Pan Jerzy w swoim Civicu po wykonaniu Waszego pakietu?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- z uwagi na zastosowany moduł DBW możliwość zmiany (z pozycji kierowcy) dostępności momentu obrotowego, mocy, reakcji na pedał gazu w zależności od potrzeb
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- łatwiejsza zmiana biegów
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- wzrost osiągów wraz z prędkością (z uwagi na specjalny dolot powietrza)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl

Czy to jedyny taki przypadek – „życiowy fuks” czy wykonaliście więcej takich modernizacji?
Od „małego Fiata” przez Poloneza „na gaźniku” Fiaty Punto, Tipo, przez BMW, Mercedesy, Audi z silnikami R6 czy v6 po V8-semki Jeepa czy Lexusa.

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

Jeśli myślisz, że historia Pana Jerzego jest wyssana z palca, to cóż, może masz mniej zaufania do ludzi lecz jest możliwość z nim porozmawiać, usłyszeć od niego samego, jak jego Honda Civic 1.8 benzyna, wnosi mu bardzo wiele szczęścia do jego życia.
Możesz również zobaczyć opinię Pana Jakuba po wykonaniu jazdy próbnej samochodem Fiat Tipo 1.4 16V po wykonaniu pakietu Power Economy Perfomance opracowanego dla samochodów na gwarancji.





