LPG Performance i LPG Tuning -  tankując gaz do swojego samochodu dobrze zdajesz sobie sprawę że korzystasz z lepszego paliwa niż benzynaLPG Performance i LPG Tuning - tankując gaz do swojego samochodu dobrze zdajesz sobie sprawę że korzystasz z lepszego paliwa niż benzyna

Usługa LPG Performance skierowana jest do osób, które chcą w bezpieczny i efektywny sposób użytkować samochód z instalacją LPG, lecz którzy znają już realia na rynku LPG i kompletnie ich nie interesuje:

  • montaż instalacji w formie powszechnej, technicznej bylejakości na rynku
  • pomijania kluczowych aspektów bezpieczeństwa jak np: brak przygotowania Bi-Fuel
  • montaż bez minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI, nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie
  • ryzykowanie trwałością, problemami i spadkiem sprawności 
  • montaż instalacji bez sprawdzenia stanu, kondycji przed przystąpieniem do działań
  • przesadne czy zbyt duże zużycie, nieodpowiednie spalanie LPG
  • nadmierne zużycia - "spalanie" oleju silnikowego
  • montaż na "siłę" bez względu czy instalacja może zostać zamontowania czy nie bo gazownik chce zarobić  
  • świecenie oczami przy sprzedaży samochodu i ewentualne problemy po sprzedaży
  • nadmiernego ryzyka technicznego i prawnego  
 
Światowe odkrycie w zakresie zjawisk LSPI/SPI nieodpowiedniego spalania mieszanki i nadmiernego tarcia wiele wniosło do uzyskania tak wysokiej efektywności Światowe odkrycie w zakresie zjawisk LSPI/SPI nieodpowiedniego spalania mieszanki i nadmiernego tarcia wiele wniosło do uzyskania tak wysokiej efektywności

LPG Performance to nasza autorska usługa oparta na naszej pełnej technicznie technologii, rozwiniętą na bazie wyników naszego światowego odkrycia w zakresie polepszania sprawności silników spalinowych i efektywniejszego spalania paliw, w tym zjawisk:

  • samozapłonów LSPI oraz SPI (Low Speed Pre Ignition, Speed Pre ignition)
  • nadmiernego tarcia
  • nieodpowiedniego spalania mieszanki
 
Robert Halicki wraz z młodszym bratem Jackiem Halickim Robert Halicki wraz z młodszym bratem Jackiem Halickim

Jest to usługa wykonywana z pasji, z wykorzystaniem prawie 30 letniego doświadczenia autora technologii - Roberta Halickiego, jeżdżącego konstruktora, praktyka i wizjonera 

w formie partnerskiej bez oszukiwania, owijania w bawełnę i nabijania w butelkę, nastawiona na możliwy do uzyskania optymalny efekt i bezpieczeństwo. 
 

Jest ona z pewnością korzystna dla osób, które chcą:

  • bezpiecznie i efektywnie, nawet znacząco zmniejszyć koszty eksploatacji swoich samochodów
  • bezpiecznie jeździć taniej niż na benzynie bez utraty sprawności, osiągów jak to ma powszechnie rynkowo 
  • braku problemów z instalacją, samochodem, silnikiem jak to często ma miejsce przy montażu instalacji w formie rynkowej
 
Nieodpowiedni dobór i montaż instalacji LPG to powszechna sytuacja w praktycznie większości pojazdów jeżdżących na LPG  Nieodpowiedni dobór i montaż instalacji LPG to powszechna sytuacja w praktycznie większości pojazdów jeżdżących na LPG

Niestety na rynku przyjęło się motto, że "LPG to paliwo biednych"

Spowodowało, że producenci, zakłady montażowe przyjęły dramatyczny dla klienta końcowego priorytet NISKA CENA = ŁATWIEJSZA SPRZEDAŻ = WIĘKSZA ILOŚĆ SPRZEDANYCH INSTALACJI = KONIECZNOŚĆ SZYBKIEGO CZASU MONTAŻU = WIĘKSZA ILOŚĆ ZAMONTOWANYCH INSTALACJI = WIĘKSZY ZYSK
 
Lecz to nie zysk a pełne technicznie wykonane usługi, bezpieczeństwo względem pojazdu klienta, jadących tym samochodem i innych użytkowników dróg powinno być priorytetem co nakazują przepisy dopuszczające instalacje LPG do obrotu jak i np: przepisy Kodeksu Karnego. 

Za to kierowcy, właściciele samochodów, firmy w pogoni za niskim kosztem eksploatacji samochodu, zmniejszeniem kosztów związanych z paliwem

nie odnajdując się w tym rynkowym "bałaganie" potrafią wybierać producenta, zakład montażowy sugerując się ceną instalacji z montażem, opinią od innych, nieświadomych Prawdy o LPG użytkowników. Nie wiedząc jak faktycznie powinna wyglądać konwersja na paliwo gazowe LPG tak naprawdę nawet w tej niskiej cenie nie otrzymują tego co powinni Tym samym w niewiedzy kupują usługę i instalację, która tak naprawdę, nie spełnia wymogów przepisów prawa, potrzeb i wymogów technicznych silnika (samochodu), jego układu zasilania, zapłonowego, logiki sterowania i emisyjnego. 
 
Wykres z Hondy 1.4 16V po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution & Gearbox Solution - zużycie paliwa mniejsze o ok. 20% - przy zużyciu ok 5 litrów benzyny brak ekonomicznego sensu montażu LPGWykres z Hondy 1.4 16V po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution & Gearbox Solution - zużycie paliwa mniejsze o ok. 20% - przy zużyciu ok 5 litrów benzyny brak ekonomicznego sensu montażu LPG

Ważne! Kiedy jednak nie opłaca się montować instalacji LPG? O tym nie dowiesz się od producenta instalacji, jego reklam, opisów czy zakładów montażowych!

W rzeczywistości bardzo często. Błędne porównanie, decyzja o montażu LPG to przyjmowanie zbyt dużego spalania benzyny na poziomie seryjnym, które tak naprawdę jest spowodowane przez np: występujące już od nowości bardzo negatywne zjawiska (samozapłon LSPI/SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki) W wielu przypadkach LPG staje się mniej opłacalne (lub bardzo długa stopa zwrotu), kiedy już po samym pakiecie minimalizowania negatywnych zjawisk lub nieco szerszym pakiecie usprawnień nastawionych na wzrost sprawności zużycie paliwa ulegnie zmniejszeniu w zakresie 15-30%   

Ponadto zamontowana instalacja LPG w powszechnie dostępnej formie na rynku nasila negatywne zjawiska (samozapłon, nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie)

Mazda CX9 3.7 V6 seryjnie 277 KM z zamontowaną instalacją gazową systemu STAG - bardzo duża utrata sprawności, osiągów w tym potężne nasilenie zjawiska samozapłonów - instalacja była poprawiana pod nadzorem techników z centrali producenta lecz bez należytego skutkuMazda CX9 3.7 V6 seryjnie 277 KM z zamontowaną instalacją gazową systemu STAG - bardzo duża utrata sprawności, osiągów w tym potężne nasilenie zjawiska samozapłonów - instalacja była poprawiana pod nadzorem techników z centrali producenta lecz bez należytego skutku

 
które mają kluczowy wpływ na kulturę pracy, płynność, zużycie paliwa i co ważne trwałość.  Zatem późniejszy wzrost kosztów przez np: nadmiernie zużycie (spalanie) gazu LPG, przyspieszone naprawy lub całkowicie fiasko finansowe bo finalnie skończyło się to remontem lub wymiana silnika, Niestety wbrew zapewnieniom wielu producentów, zakładów montażowych to jednak codzienność aktualnej bylejakości i ignorancji w działaniu i podejściu na rynku.
 
Nowy Hyundai 1.6 T-GDI podczas pomiarów w zakresie usługi LPG PerformanceNowy Hyundai 1.6 T-GDI podczas pomiarów w zakresie usługi LPG Performance
Z tego to prawdopodobnie tytułu powstała opinia, że „gaz najlepszy jest do zapalniczek”. O ile wielu ludzi jeździ taniej używając LPG to wielu też z nich ma problemy z samochodami, silnikami etc rzekomo oszczędzając. Do tego prawie każdy doznaje mniejszego albo większego spadku sprawności jak i osiągów. Często doświadcza się zbyt dużego zużycia gazu w stosunku benzyny, nie mówiąc już w stosunku do zapewnień przed dokonaniem montażu. 
 
Homologacja LPG instalacji Tartarini zamontowanej do Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi w rzeczywistości nie spełniającej danych np: emisji zanieczyszczeń zadeklarowanych przez producenta - zakład montażowy i tym samym jest całkowicie sprzeczna z prawem  Homologacja LPG instalacji Tartarini zamontowanej do Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi w rzeczywistości nie spełniającej danych np: emisji zanieczyszczeń zadeklarowanych przez producenta - zakład montażowy i tym samym jest całkowicie sprzeczna z prawem

Co na to prawo - tak naprawdę do tej pory, każdego dnia potężnie ryzykują producenci, zakłady montażowe i klienci - codzienne łamanie prawa

Należy pamiętać o tym, że powstała niezgodność między zamontowanymi komponentami instalacji LPG a wpisanymi w wyciągu jej homologacji (to samo jeżeli komponenty ujęte w homologacji nie spełniają potrzeb technicznych silnika i jego osprzętu dla celów bezpiecznej, odpowiedniej pracy) uprawnia właściciela pojazdu do wystąpienia z roszczeniami wynikającymi z rękojmi, w tym do odstąpienia od umowy sprzedaży (art. 556 kc), a także do innych roszczeń np. doprowadzenia instalacji do stanu zgodnego ze zleceniem, do stanu jaki powinna dysponować dla celów bezpiecznej i pełnej technicznej pracy czy też odszkodowawczych (np: odkup samochodu po wartości fakturowej, rzeczywistej + poniesione koszty)


 

Wprowadzenie klienta, zleceniodawcy, konsumenta w błąd co do treści usługi montażu instalacji LPG (w tym ukrycia ważnych aspektów dalszych jej konsekwencji np: montaż instalacji do silnika, który nie jest przygotowany pod LPG, posiada silnie nasilone negatywne zjawiska i celem bezpiecznego montażu powinny być one uprzednio zminimalizowane), jaka została wykonana na jego rzecz mogą mieć znamiona przestępstwa oszustwa (art. 286 kk), wystawienie wyciągu ze świadectwa homologacji niezgodnie z treścią tego świadectwa może wypełniać znamiona przestępstwa fałszerstwa (art. 270 kk) oraz poświadczenia nieprawdy np: brak pomiary emisji spalin czy podanie niezgodnych z tym egzemplarzem danych (art. 271 kk). Odpowiedzialności karnej może podlegać również użycie takiego dokumentu przez klienta, zleceniodawcę np. w związku ze zgłoszeniem faktu dokonania montażu instalacji w odpowiednim urzędzie komunikacji (art. 273 kk).

przykładowy pakiet wysyłkowy LSPI/SPI & Friction Solution przykładowy pakiet wysyłkowy LSPI/SPI & Friction Solution

 

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne montaż instalacji w formie powszechnie wykonywanej na rynku należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do wyników pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk (samozapłonu w komorze spalania LSPI oraz SPI, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki) i przygotowaniem Bi-Fuel. To przed jej montażem na producencie instalacji jak i zakładzie montażowym ciąży takowa odpowiedzialność celem zachowania podstawowych zasad dotyczących prawidłowości technicznej i bezpieczeństwa. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm, w szczególności od producentów instalacji czy ich zakładów montażowych, zamontowanie w takiej niepełnej technicznie formie jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia i stwarzania zagrożenia zdrowia i życia). Taka sama odpowiedzialność ciąży na właścicielu/użytkowniku pojazdu odpowiedzialnego za stan techniczny pojazdu i ewentualne wszelkie konsekwencje wynikłe z jego stanu.

 Jedna z części ekspertyzy wykonanej w zakresie ustalenia faktycznych przyczyn uszkodzenia silnika po zamontowaniu instalacji LPG Jedna z części ekspertyzy wykonanej w zakresie ustalenia faktycznych przyczyn uszkodzenia silnika po zamontowaniu instalacji LPG

Jednak faktyczna prawda o LPG jest taka. To nie LPG jest przyczyną znanych problemów czy takiej opinii, a to w jaki często prymitywny i nieświadomy, niepełny technicznie sposób się to paliwo wykorzystuje.

 
Dlatego usługa LPG Performance oparta na naszej autorskiej technologii pozwala na odpowiednie, świadome i w pełni techniczne wykorzystanie korzyści jakie daje to alternatywę paliwo - gazowe. Dlatego pozwala znane na rynku jego minusy wykorzystać zamieniając na duże plusy.
 

Zatem ukazane fakty w Prawdzie O LPG potwierdzają, że przy zastosowaniu zasilania LPG wg naszej technologii LPG Performance pozwalają na:

  • znaczące zmniejszenie negatywnych zjawisk, nawet w stosunku do benzyny jak samozapłon LSPI czy SPI, nadmierne tarcie czy nieodpowiednie spalanie mieszanki
  • utrzymanie osiągów na LPG jak na benzynie a w wielu przypadkach lepsze osiągi ok. 10% w stosunku do benzyny i często o ok. 15-30 lepsze osiągi niż w przypadku usług po dziś dzień dostępnych na rynku
  • montaż i regulację spełniającą bezspornie przepisy prawa dotyczące instalacji LPG jak i przeglądów okresowych
  • pełne spełnienie bardziej rygorystycznych przepisów w innych krajach (możliwość montażu dla pojazdów zarejestrowanych za granicą)
  • brak uciążliwego i nadmiernego zaświecania się kontrolek Check Engine i znanych dylematów z silnikami z LPG
  • często brak potrzeby stosowania lubrykatora który ma negatywny wpływ na czystość i żywotność elementów układu rozrządu i komory spalania
  • odpowiednie ustalenie potrzeb wydolności paliwowej, często mniejsze zużycie LPG w stosunku do usług dostępnych na rynku średnio o ok.10-15%
  • znacznie lepsza kultura pracy silnika i wzrost elastyczności
  • lepsza reakcja na naciśnięcie pedału gazu
  • znaczące wydłużenie żywotności w stosunku do usług i metod aktualnie dostępnych na rynku
  • utrzymanie a nawet wydłużenie żywotności silnika w stosunku do pracy na  benzynie 
  • otrzymanie pełnej dokumentacji  w tym pomiarowej potwierdzającej poprawność wykonanych prac zgodnych z ustaleniami
  • wyższą rentowność inwestycji w instalację gazową w dobie długoterminowego użytkowania z uwagi na niższe koszty eksploatacji 
  • 100% gwarancję efektu.

Afera gazowa LPGAfera gazowa LPG

Trzeba mieć na uwadze, że mnóstwo użytkowników jedynie pozornie oszczędza po zamontowaniu instalacji LPG. Takie są fakty, że notorycznie nieświadomi tego użytkownicy zamiast zyskać po zamontowaniu instalacji LPG w całym rozrachunku albo zysku nie ma albo kosztowało to znacznie więcej niż eksploatacja na benzynie.
ekspertyzy w tematyce LSPI -  uszkodzenie zaworu przez Low Speed Pre Ignition oraz Speed Pre Ignitionekspertyzy w tematyce LSPI - uszkodzenie zaworu przez Low Speed Pre Ignition oraz Speed Pre Ignition
 

Najczęstsze problemy jakie napotykamy przy zgłaszających się do weryfikacji samochodów z instalacjami LPG zamontowanymi na rynku jak i z jakimi problemami dzwonią sami poszkodowani to:

  • zbyt duże w stosunku do benzyny zużycie LPG
  • całkowite duże zużycie LPG i benzyna w przypadku samochodów z ustawionym dotryskiem benzyny
  • zwiększone zużycie - "spalanie" oleju silnikowego
  • problemy z układami zapłonowymi, emisyjnymi (konieczność przyspieszonych wymian song Lambda, katalizatorów)
  • kosztownymi naprawami głowic, wymiany zaworów ssących czy wydechowych, uszkodzenia benzynowych pomp paliwowych
  • częstymi wizytami na dodatkowe regulacje, poprawki 
  • kompletnie źle dobrane, zamontowane komponenty instalacji LPG
  • przestojami samochodu w związku z naprawami, problemami z LPG czy konsekwencjami dla silników
  • przedwczesnymi uszkodzeniami elementów instalacji jak reduktory 
  • znaczącymi skróceniami trwałości silników, konieczność ich wymiany lub remontu
  • a nawet całkowitymi uszkodzeniami silników, zatarcia, wypalenia tłoków etc uszkodzeniami skrzyń biegów, sprzęgieł 

Oszczędzanie na jakości, zakresie technicznym tak znaczącej ingerencji jak zmiana zasilania paliwem w postaci montażu instalacji LPG, to oprócz "kopania pod sobą dołka" tak naprawę wielka nieodpowiedzialność. 

Dwie świece z tego samego cylindra z silnika V8 a przy pracy silnika na LPG dochodzi no anormalnego, nierównego spalania mieszanki poprzez zamontowanie instalacji systemu STAG nie spełniającej potrzeb tego silnika 5.7 hemi  Dwie świece z tego samego cylindra z silnika V8 a przy pracy silnika na LPG dochodzi no anormalnego, nierównego spalania mieszanki poprzez zamontowanie instalacji systemu STAG nie spełniającej potrzeb tego silnika 5.7 hemi
 

Do tego w celach oszczędności paliwa nie zawsze ma sens wykonywać montaż instalacji LPG, kiedy to jeszcze na benzynie (dotyczy wszystkich silników benzynowych bez wyjątku) zużycie paliwa jest wyższe niż powinno z powodu występowania negatywnych zjawisk jak samozapłon LPSI/SPI, nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie. 

 

Lexus RX 450 HL po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution Hybryd uzyskuje zużycie paliwa mniejsze w zakresie 20-25%Lexus RX 450 HL po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution Hybryd uzyskuje zużycie paliwa mniejsze w zakresie 20-25%

Wtedy minimalizując negatywne zjawiska można zyskać 20% na paliwie bez ryzykowania montażem instalacji LPG w formie niepełnej technicznie i niezgodnie z prawem. 

 
Takiego zestawienia nie znajdziesz w kalkulatorach producentów instalacji czy zakładów montażowych. Na przykładowym samochodzie o pojemności 1.4 litra zużywającym seryjnie 8 litrów benzyny na 100 km to:
 
  • seryjnie koszt (paliwa – benzyny) na przejechania 100 tyś km samochodem  to ok. 40 000 zł
  • koszt (paliwa – gazu) przy zamontowaniu instalacji LPG wg technologii powszechnie dostępne i stosowanej na rynku  (na przejechanie 100 tyś km) to ok. 27 000 zł wraz z pogorszonymi osiągami, większą ilością napraw, kosztami skróconej żywotności lub koniecznością wymiany samochodu na nowszy z uwagi na nieopłacalność naprawy (Ważne: instalacja LPG zamontowana w formie rynkowej nie spełnia wszystkich wymaganych przepisów prawa i nasila negatywne zjawiska - przedstawione powyżej, wpływając na skrócenie trwałości)  
  • koszt paliwa (benzyny) po zastosowaniu pakietu minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI/SPI & Friction Solution + Gearbox Solution (zmniejszenie spalania benzyny o 20%) to ok. 32 000 zł  mając lepszą kulturę pracy, lepszą sprawność, znacznie lepszą trwałość i brak ryzyka  
  • koszt (paliwa – gazu) przy zastosowaniu naszej technologii LPG Performance (na przejechanie 100 tyś km) to ok. 20 000 zł wraz z posiadaniem lepszych osiągów, lepszej kultury pracy, większej przyjemności z jazdy na gazie niż na benzynie. Do tego brakiem nadmiernych kosztów związanych ze skracaniem trwałości czy przyspieszonych napraw (przy inwestycji w LPG Performance od 20 000 zł, inwestycja ma sens przy użytkowaniu samochodu min. 200 000 km) 


Do tego montując instalację wg powszechnie znanych na rynku procedur użytkownik kompletnie w niewiedzy ryzykuje, że w przypadku wszczęcia kontroli np.:  wnikliwej weryfikacji pracy jednostki napędowej, badania emisji zanieczyszczeń, po wypadku czy w związku z nabierającą tempa Aferą Gazową LPG. To nie jest pytanie czy to nastąpi tylko pytanie kiedy. Jesteśmy w kontakcie z poszkodowanymi, który zainicjowali działanie mającego na celu zatrzymanie tego rynkowego oszustwa pod przykrywką ekonomii, ekologii i "wolnej amerykanki" jaka na tym rynku panuje.  
 
Silnik T-GDI Hyundai po zamontowaniu najnowszej instalacji LPG w fazie ciekłej i skorzystaniu z usługi LPG Performance osiągi lepsze na gazie niż na benzynie o 16 KM i 30 NmSilnik T-GDI Hyundai po zamontowaniu najnowszej instalacji LPG w fazie ciekłej i skorzystaniu z usługi LPG Performance osiągi lepsze na gazie niż na benzynie o 16 KM i 30 Nm

Oczywiście, może od razu nie uzdrowimy całego świata, gdyż jest wielu montażystów instalacji czy producentów którzy twierdzą, że robią wszystko w należytym porządku. Twierdzą również, że sprzedają, montują instalacje w pełni technicznie przygotowane i zgodne z prawem choć: 

  • stosują zasadę: sprzedajemy, montujemy, tyle zamontowaliśmy, samochody jeżdżą, klienci nie zgłaszają problemów z błędami Check Engine to wszystko jest w porządku
  • nie pokazują wielu przypadków problemów po zamontowaniu, uszkodzeniach głowic, zaworów, silników  
  • nie mają pojęcia, pełnej technicznej wiedzy lub całkowicie te fakty bagatelizują w zakresie negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki 
  • nie weryfikują rzeczywistego stanu silnika przez diagnostykę obciążeniową wraz z pomiarami stanu silnika, osprzętu przez zamontowaniem instalacji
  • nie weryfikują tym samym silników w zakresach dotyczących negatywnych zjawisk (na etapie rozwojowym w działach producentów czy w zakładach montażowych) 
  • ceny rynkowe instalacji LPG są znacznie zaniżone, gdyż zarówno instalacje, montaż nie uwzględniają pełnego technicznie wykonania usługi (to wszystko po to abyś szybko zdecydował się na zakup, montaż instalacji)   
  • nie wykonują przygotowania Bi-Fuel tak kluczowego dla odpowiedniego spalania paliwa gazowego LPG i bezpiecznego użytkowania 
  • dobierają komponenty instalacji jak reduktory, wtryskiwacze, konstrukcje fazy ciekłej i lotnej nie popartej pełnymi technicznie badaniami, stosując metody nie mające już zasadności technicznej jak np: przeliczanie wydolności reduktora w/g danych producentów wyrażone w KM 
  • notorycznie nie badają emisji zanieczyszczeń po zamontowaniu instalacji LPG 
  • nie wykonują testu oleju silnikowego przed zamontowaniem, podczas przeglądów instalacji czy zastosowania odpowiedniego zestawu olejów celem zmniejszenia narastającego tarcia po zamontowaniu instalacji LPG w formie powszechnej na rynku 
  • nie informują o ryzyku i konieczności minimalizowania negatywnych zjawisk, przygotowania Bi-Fuel, zmianach w materiałach eksploatacyjnych i zakresach serwisowania przez dokonaniem zakupu usługi montażu instalacji LPG
  • nie respektują wymaganego okresu "docierania" i montują instalację LPG do silników benzynowych poniżej przebiegu 3000 km a w przypadku hybrydowych poniżej przebiegu 4000 km
  • montują instalacje do silników, w których już na benzynie, seryjne zjawiska są na poziomie krytycznym jeszcze nasilając się po zamontowaniu instalacji LPG 
  • montują instalację do silników osiągających już na benzynie skład mieszanki niespalalny przez silnik spalinowy przyczyniając się na nadmiernego zanieczyszczenia środowiska, zużycia paliwa LPG i niesamowitego skracania trwałości silnika i jego osprzętu
  • nie informują lub nawet ukrywają znane im już przypadki poważnych, negatywnych konsekwencji ich działań tylko po to aby nie odstraszyć kolejnego klienta    

Takie mało uczciwe, antyspołeczne, nieetyczne i niezgodne z prawem działanie jest w każdym momencie łatwe do sprawdzenia.

Często również wprowadzają potencjalnego klienta w błąd co do efektów po zamontowaniu instalacji LPG (nie realne do uzyskania efekty opisane w folderach) a podczas problemów z jej eksploatacją (czy silnika) stosują powszechnie znaną , czasami daleką od kulturalnej „spychologię” w postaci " to wina silnika, użytkownika a nie instalacji lub te typy tak mają" 
 
Abarth Punto Evo 1.4 Multiair z pełnym pakietem Tuning LPG, przygotowaniem Bi-Fuel, pełnym pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk dla LPG Abarth Punto Evo 1.4 Multiair z pełnym pakietem Tuning LPG, przygotowaniem Bi-Fuel, pełnym pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk dla LPG
 

Reasumując, nasza usługa LPG Performance m.in jako autorów prawdy o LPG, skierowana jest do tych, którzy chcą w bezpieczny, sprawdzony sposób zmniejszyć koszty w długotrwałej eksploatacji w formie pełnej technicznie, zgodnie z faktycznym prawem, unikając tym samym wielu niepotrzebnych problemów.


Tym samym poprzez naszą misję, usługę zyskujesz swoistego reprezentanta technicznego pomiędzy Tobą a rynkiem LPG (producentem instalacji, zakładem montażowym) abyś odpowiednim działaniem od początku, począwszy od rzetelnej porady co do zasadności montażu LPG po ewentualne wykonanie nie został "nabity w butelkę" jak to ma miejsce powszechnie na rynku LPG.


 

W kwestii szczegółów zapraszamy już do bezpośredniego kontaktu z nami.- kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.