
Pakiety Power Economy Diesel Agri & Truck (samochody ciężarowe, autobusy, ciągniki rolnicze, maszyny i kombajny) to Większa Moc + Większy moment obrotowy + Mniejsze spalanie + Specjalna Ochrona silnika + Niższa temperatura oleju + Regeneracja + Mniejsze obciążenie silnika + Usuwanie nadmiernej pulsacji w układzie CR
Opracowane zostały na bazie naszego światowego odkrycia (potwierdzone grudzień 2018)

W połączeniu naszych pakietów Power Economy Diesel (o ile jeszcze większe przyrosty, efekty są potrzebne) z pełną technicznie optymalizacją np: programową (chip tuning)

W szybkim uproszczeniu, sam olej nie daje rady i wyszło szydło z worka, że rady nie dawał ...


Wykorzystanie w praktyce, co na to prawo i co z silnikami na gwarancji
Iveco Eurocargo z silnikiem FPT Tector 7 wersja 16.280 podczas pomiarów na naszej hamowni Maha Truck po wykonaniu pakietu silnik + napęd
Już nie wolno wykonywać chip tuningu, tuningu bez minimalizowania negatywnych zjawisk.
Pomiar po 8 godzinach pracy silnika od wykonania pakietu Power Economy Diesel z nanotechnologią Panther P52 i olejem Motul - w tle pomiar z przed wykonania pakietu
Skąd takie możliwości poprawy osiągów, sprawności i to jeszcze bez chip tuningu?
- zbyt bogatej mieszanki powodującej w konsekwencji nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
- "chropowatość" powierzchni metalu i innych materiałów wewnątrz silników przyczyniającą się do wysokiego współczynnika tarcia
- narastania tarcia na stykach powierzchni metal - metal, aluminium - metal etc.
- podczas suwów tłoków ich wibracje (również pierścieni), tym samym narastanie tarcie, spadek szczelności dynamicznej (gorszy zapłon mieszanki)
- wypłukiwania oleju ze ścianek cylindra przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia
- w 8 na 10 typów silników nieodpowiednim dopasowaniem specyfikacji oleju przez producenta silnika w stosunku do faktycznych jego potrzeb
- postępujący spadek sprawności, szczelności dynamicznej co dla silnika Diesel oznacza pogorszony zapłon mieszanki
- zrywanie filmu olejowego, nadmierne wibrowanie, drgania elementów w układzie korbowo-tłokowym
- faktyczny spadek sprawności, osiągów w trakcie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju,
- pogorszenie parametrów adaptacyjnych i tym samym sterowaniem silnikiem następuje w zakresie map Low Performance (niższa sprawność)
Wtedy układ emisyjny staje się "katem" dla silnika, zabija go powoli jak "chrzczone paliwo"
Do tego pogorszone spalanie paliwa nasila obciążenie układu emisyjnego co w konsekwencji prowadzi do dalszej redukcji sprawności, zarówno przez jednostkę sterującą (komputer sterujący silnikiem - ECU) i pogłębiania negatywnych zjawisk jak np: wzrost tarcia, zwiększony spadek szczelności dynamicznej przez wypłukiwanie oleju ze ścianek cylindra i rozrzedzanie oleju paliwem (problem nasilony przy wypalaniu filtra DPF, jak i przy często spotykanej bogatej mieszance w silnikach z samym systemem AdBlue)
Mocno widoczny biały osad wskazuje na bardzo duży dotrysk mocznika AdBlue spowodowany bogatym składem mieszanki, stan często krytyczny
Tym samym po zastosowaniu pakietu Power Economy Diesel za każdym razem odnotowujemy już po kilku godzinach od zastosowania (pełne efekty w zależności od wersji silnika, jego przebiegu, zastosowanych dawek, formy użytkowania uzyskiwane są w okresie ok. 50-100 motogodzin lub po ok. 1500-2000 km)
- zmniejszenie obciążenia silnika (widoczne nawet z danych odczytowych sprzętów diagnostycznych OBD)
- polepszenie reakcji na naciśniecie pedał gazu
- wzrost momentu obrotowego o znacznie niższych obrotów niż pozwala na to chip tuning
- wzrost mocy po całym zakresie obrotów
- szybsze wchodzenie na obroty
- zmniejszenie zużycia paliwa ciężarowe 8-12% (bez tuningu), przy wykonaniu wraz z pakietem do układu napędowego ok.15% a nawet 20-25%*, ciągniki rolnicze 15-20% (jeszcze bez tuningu) a nawet 40-50% (wraz z pełnym technicznie tuningiem)**
- zmniejszenie hałasu samego silnika a nawet skrzyni biegów
- wzrost efektywności spalanej mieszanki
- znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń 30-80%
- wzrost szczelności silnika (w tym zmniejszenie przedmuchu na korku wlewu oleju, odmie, rurce kontroli stanu oleju)
- wzrost współczynnika Lambda (nadmiaru tlenu)
- polepszenie krzywej ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienia doładowania)
- stabilniejsza praca układu wtryskowego
- polepszenie krzywej momentu obrotowego ze znacznie stabilniej rozwijanym momentem obrotowym od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie degradowania oleju silnikowego do poziomu nie mieszczącego się w ramach aktualnych danych naukowych
- zmniejszenie ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia np: Common Rail i dodatkowy wzrost stabilności jego pracy czy dodatkowe zmniejszenie hałasu
- znacznie łatwiejszy rozruch mimo niekorzystnych warunków (bardzo gorący olej silnikowy lub bardzo zimny)
- przy połączeniu z tuningiem znacznie mniejsze obciążenie silnika, niższe wibracje i 100% pewność uzyskania znacznie lepszych i bezpieczniejszych efektów, wyników, rezultatów
- * przy wykonaniu pełnej opcji silnik + napęd + optymalizacja pracy silnika
- ** przy niektórych silnikach jak np: FPT 3.4 CR możliwe już do uzyskania przy pakiecie z usunięciem nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym i to jeszcze bez wykonania chip tuningu, w części innych silników uzyskiwane przy połączeniu efektów jakie dają pakiety + optymalizacja pracy - fachowy chip tuning.
Ciągnik New Holland T8.275 pomiary seryjne oraz po wykonaniu pakietu z nanotechnologią + usunięcie pulsacji + optymalizacja programowa - zmniejszenie zużycia paliwa ok. 40% przy wzroście prędkości prac polowych z 8 km/h do 12 km/h
U nas wszystko jest opracowane na podstawie wyników badań (w tym naukowego, kolejne w trakcie), wszelkich pomiarów (w tym analizatorem emisyjnym) i szeregu testów obciążeniowych

W rozwoju nanotechnologii Panther P52 uczestniczyła również Politechnika Opolska

Zjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie
Zjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie
To wszystko efekt prawie 30 letniej pasji

Dlaczego tak efektywne pakiety, Wasza technologia nie jest powszechnie stosowana przez producentów, dealerów, autoryzowane serwisy, importerów czy inne firmy tuningowe?


Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego zindywidualizowanego na podstawie dostarczonych danych (rodzaju silnika, przebiegu, zakresu serwisowego, użytkowania etc - przesyłamy zestaw pytań) należą:
- wiarygodne testery oleju silnikowego www.testoleju.pl celem weryfikacji stanu oleju przed podjęciem działań, przed zastosowaniem nanotechnologii, ustalenia odpowiedniego interwału wymiany oleju silnikowego (opcjonalnie monitoringu degradowania oleju silnikowego w trakcie okresu od wymiany do wymiany)
- odpowiednio dobrana ilość preparatów do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul, celem efektywnego oczyszczenia, odkoksowania silnika przed zastosowaniem efektywnej nanotechnologii regenerująco uszlachetniającej
- indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejowa) co do klasy jakości, lepkości, stanowiący bazę dla pakietu (olej marki Motul) do samochodów po gwarancyjnych lub niektórych gwarancyjnych często inny niż powszechnie stosowany w/g specyfikacji producenta silnika (dane laboratoryjne, testowe wskazują, że ok. 80-90 % specyfikacji olejów nadanych przez producentów silników nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych silników)
- dwie fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0 (dostępny tylko w pakietach) Panther P52 Truck Heavy (co samochodów ciężarowych, autobusów) lub Panther P52 Agri Heavy (do ciągników rolniczych, kombajnów)
- odpowiednio dobraną ilość nanotechnologii do paliwa czyszcząco smarująco regenerującej, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel (celem znaczącego poprawienia sprawności układu zasilania, wtryskowego)
- instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
- informacje przeglądowe (uzupełniające podane przez producenta silnika, samochodu) celem utrzymania odpowiedniej sprawności

Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych w tym firm transportowych, gospodarstw rolny nie do wykorzystania komercyjnego i do wybranych jednostek napędowych (nie wszystkich). Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy.
Iveco Eurocargo 16.280 - test oleju po zastosowaniu pakietu, optymalizacji na 350 KM i wykonaniu 3000 km od zastosowania pakietu
Składając zapytanie odnośnie pakietów prosimy o określenie:
- rodzaj pojazdu, maszyny
- dane o silniku, przebiegu, roczniku
- o wykonanych lub nie naprawach (silnik, skrzynia biegów, sprzęgło etc)
- rodzaju stosowanego paliwa
- czy jest seryjny czy po jakiś zmianach (np: po tuningu, została zamontowana instalacja LPG Diesel)
- stosowanych olejach i interwałach wymiany (o ewentualnym stopniu zużycia - "spalania" oleju)
- czy silnik był płukany przed wymianą oleju (jeżeli tak to co ile, w jakich dawkach)
- czy było wykonywane sprawdzenie urządzeń odpowiedzialnych za ograniczenie emisji spalin
- warunki użytkowania (np.: miasto, trasa, cykl mieszany, normalne obciążenie, duże obciążenia, praca w lesie, mocne obciążenie podczas prac polowych, praca z prasą)
- jaki cel ma zostać uzyskany
Zapytanie można złożyć korzystając z formularza kontaktowego – formularz kontaktowy tutaj