przykładowy pakiet Power Economy Agri Truck do silnika w samochodzie ciężarowym z usunięciem pulsacji w układzie Common Railprzykładowy pakiet Power Economy Diesel Agri & Truck do silnika w ciągniku rolniczym

Pakiety Power Economy  Diesel Agri & Truck (samochody ciężarowe, autobusy, ciągniki rolnicze, maszyny i kombajny) to Większa Moc + Większy moment obrotowy + Mniejsze spalanie + Specjalna Ochrona silnika + Niższa temperatura oleju + Regeneracja + Mniejsze obciążenie silnika + Usuwanie nadmiernej pulsacji w układzie CR

To lepsze osiągi, mniejsze spalanie, lepsza trwałość i to jeszcze bez chip tuningu.

Opracowane zostały na bazie naszego światowego odkrycia (potwierdzone grudzień 2018)

Zaczęło się od poznanych przyczyn powstawania negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI – Low Speed Pree Ignition oraz SPI – Speed Pre Ignition ) w silnikach benzynowych przeniesionych na silniki wysokoprężne - Diesel . Pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk w silnika "Diesla" to bardzo dobra alternatywa dla powszechnie znanego chip tuningu, zarówno dla nowych silników po okresie docierania jak i z większymi przebiegami, o obniżonej sprawności, w których chip tuning już nie powinien być wykonywany.
 
reklama power economy diesel agri truck 1000

W połączeniu naszych pakietów Power Economy Diesel (o ile jeszcze większe przyrosty, efekty są potrzebne) z pełną technicznie optymalizacją np: programową (chip tuning)

 

Uzyskuje się efekty nie mieszczące się w świadomości wielu tunerów, inżynierów, naukowców wraz z uzyskaniem sumarycznej emisji zanieczyszczeń niższej niż seryjnie a kolosalnie niższej niż w przypadku samego chip tuningu wykonywanego w formie powszechnej na rynku.  
 davNew Holland T8.275 podczas pomiarów diagnostycznych, porów mocy przez hamownie WOM z wykonanym pakietem Power Economy Diesel Agri

W szybkim uproszczeniu, sam olej nie daje rady i wyszło szydło z worka, że rady nie dawał ... 

Wyniki szeregu naszych, tribologicznych odkryć (nad tarciem) potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego nie może już mieć miejsca. Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.
 
                               Ciągnik New Holland - silnik FPT pomiar przed i po wykonaniu pakietu Power Economy Diesel bez chip tuningu, mniejsze zużycie paliwa o ok. 20%
 
Co dopiero mówić przy stosowaniu samego oleju o faktycznie niskim współczynniku tarcia celem uzyskania odpowiednio zakładanej sprawności, zapewnieniu bezpieczeństwa, niskiego zużycia paliwa i odpowiednio niskiej emisji zanieczyszczeń.
 
ciagnik info od klientaInformacja od klienta

 Wykorzystanie w praktyce, co na to prawo i co z silnikami na gwarancji

Pakiety dają znacznie więcej korzyści niż stosowanie samego oleju silnikowego, nawet najlepszego np: z ceramiką czy nanocząsteczkami. Dlatego zastosowanie pakietów jest zasadne przez każdego z użytkowników samochodu ciężarowego, autobusu, ciągnika rolniczego (sieczkarni, kombajnu) z silnikiem spalinowym w ramach serwisu olejowego. Dzięki wielu korzyściom, w tym na trwałości i zużyciu paliwa pakiet staje się dobrą inwestycją przynoszą znaczące oszczędności.  Do tego pakiety mogę być bez problemu stosowane w silnikach na gwarancji, gdyż minimalizując negatywne zjawiska przyczyniają do do znaczącego wzrostu bezpieczeństwa, mniejszej emisji zanieczyszczeń, lepszej trwałości. Tego nikt zabronić nie może.   
 
 

cofIveco Eurocargo z silnikiem FPT Tector 7 wersja 16.280 podczas pomiarów na naszej hamowni Maha Truck po wykonaniu pakietu silnik + napęd

Już nie wolno wykonywać chip tuningu, tuningu bez minimalizowania negatywnych zjawisk.

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne tuning należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do skuteczności pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk. W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK).
 
Według tych samych danych, nawet zmiany mocy silnika w oparciu o fabrycznie  "mapy" (wgranie programu z mocniejszej wersji takiego samego ciągnika) czy zastosowanie dodatkowego urządzenia wpływającego na zmianę osiągów również ma takie same konsekwencje techniczne i prawne. Dlatego wyniki naszego światowego odkrycia wymuszają kompletnie inne postępowanie niż miało to miejsce przed grudniem 2018 roku.  

 pomiar iveco pakiet 4Pomiar po 8 godzinach pracy silnika od wykonania pakietu Power Economy Diesel z nanotechnologią Panther P52 i olejem Motul - w tle pomiar z przed wykonania pakietu

Skąd takie możliwości poprawy osiągów, sprawności i to jeszcze bez chip tuningu?

Okazało się, że nadmierne tarcie w silnikach Diesel spowodowane niedoskonałością nawet najlepszych olejów i bardzo częstymi zjawiskami jak:
 
  • zbyt bogatej mieszanki powodującej w konsekwencji nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego
  • "chropowatość" powierzchni metalu i innych materiałów wewnątrz silników przyczyniającą się do wysokiego współczynnika tarcia
  • narastania tarcia na stykach powierzchni metal - metal, aluminium - metal etc.
  • podczas suwów tłoków ich wibracje (również pierścieni), tym samym narastanie tarcie, spadek szczelności dynamicznej (gorszy zapłon mieszanki) 
  • wypłukiwania oleju ze ścianek cylindra przyczyniając się do spadku szczelności, narastania tarcia
  • w 8 na 10 typów silników nieodpowiednim dopasowaniem specyfikacji oleju przez producenta silnika w stosunku do faktycznych jego potrzeb
  • postępujący spadek sprawności, szczelności dynamicznej co dla silnika Diesel oznacza pogorszony zapłon mieszanki
  • zrywanie filmu olejowego, nadmierne wibrowanie, drgania elementów w układzie korbowo-tłokowym
  • faktyczny spadek sprawności, osiągów w trakcie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju,
  • pogorszenie parametrów adaptacyjnych i tym samym sterowaniem silnikiem następuje w zakresie map Low Performance (niższa sprawność)
wpływa finalnie na postępujący spadek sprawności silnika spalinowego i to w zaskakująco krótkim czasie (spadek szczelności dynamicznej silnika Diesel następuje zaraz po okresie docierania).
 

Wtedy układ emisyjny staje się "katem" dla silnika, zabija go powoli jak "chrzczone paliwo"

Do tego pogorszone spalanie paliwa nasila obciążenie układu emisyjnego co w konsekwencji prowadzi do dalszej redukcji sprawności, zarówno przez jednostkę sterującą (komputer sterujący silnikiem - ECU) i pogłębiania negatywnych zjawisk jak np: wzrost tarcia, zwiększony spadek szczelności dynamicznej przez wypłukiwanie oleju ze ścianek cylindra i rozrzedzanie oleju paliwem (problem nasilony przy wypalaniu filtra DPF, jak i przy często spotykanej bogatej mieszance w silnikach z samym systemem AdBlue)

 davMocno widoczny biały osad wskazuje na bardzo duży dotrysk mocznika AdBlue spowodowany bogatym składem mieszanki, stan często krytyczny

 

Tym samym po zastosowaniu pakietu Power Economy Diesel za każdym razem odnotowujemy już po kilku godzinach od zastosowania (pełne efekty w zależności od wersji silnika, jego przebiegu, zastosowanych dawek, formy użytkowania uzyskiwane są w okresie ok. 50-100 motogodzin lub po ok. 1500-2000 km)

  • zmniejszenie obciążenia silnika (widoczne nawet z danych odczytowych sprzętów diagnostycznych OBD)
  • polepszenie reakcji na naciśniecie pedał gazu
  • wzrost momentu obrotowego o znacznie niższych obrotów niż pozwala na to chip tuning
  • wzrost mocy po całym zakresie obrotów
  • szybsze wchodzenie na obroty 
  • zmniejszenie zużycia paliwa ciężarowe 8-12% (bez tuningu), przy wykonaniu wraz z pakietem do układu napędowego ok.15% a nawet 20-25%*, ciągniki rolnicze 15-20% (jeszcze bez tuningu) a nawet 40-50% (wraz z pełnym technicznie tuningiem)**  
  • zmniejszenie hałasu samego silnika a nawet skrzyni biegów
  • wzrost efektywności spalanej mieszanki 
  • znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń 30-80%
  • wzrost szczelności silnika (w tym zmniejszenie przedmuchu na korku wlewu oleju, odmie, rurce kontroli stanu oleju)
  • wzrost współczynnika Lambda (nadmiaru tlenu)
  • polepszenie krzywej ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienia doładowania)
  • stabilniejsza praca układu wtryskowego 
  • polepszenie krzywej momentu obrotowego ze znacznie stabilniej rozwijanym momentem obrotowym od niższych obrotów
  • znaczące zmniejszenie degradowania oleju silnikowego do poziomu nie mieszczącego się w ramach aktualnych danych naukowych
  • zmniejszenie ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia np: Common Rail i dodatkowy wzrost stabilności jego pracy czy dodatkowe zmniejszenie hałasu
  • znacznie łatwiejszy rozruch mimo niekorzystnych warunków (bardzo gorący olej silnikowy lub bardzo zimny)
  • przy połączeniu z tuningiem znacznie mniejsze obciążenie silnika, niższe wibracje i 100% pewność uzyskania znacznie lepszych i bezpieczniejszych efektów, wyników, rezultatów 
  • * przy wykonaniu pełnej opcji silnik + napęd + optymalizacja pracy silnika
  • ** przy niektórych silnikach jak np: FPT 3.4 CR możliwe już do uzyskania przy pakiecie z usunięciem nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym i to jeszcze bez wykonania chip tuningu, w części innych silników uzyskiwane przy połączeniu efektów jakie dają pakiety + optymalizacja pracy - fachowy chip tuning.

                               Ciągnik New Holland T8.275 pomiary seryjne oraz po wykonaniu pakietu z nanotechnologią + usunięcie pulsacji + optymalizacja programowa - zmniejszenie zużycia paliwa ok. 40% przy wzroście prędkości prac polowych z 8 km/h do 12 km/h
 

 

U nas wszystko jest opracowane na podstawie wyników badań (w tym naukowego, kolejne w trakcie), wszelkich pomiarów (w tym analizatorem emisyjnym) i szeregu testów obciążeniowych

Na bazie tysięcy pomiarów, modernizacji, diagnostyk wykonanych przez 14 lat pracy z jednostkami napędowymi w samochodach ciężarowych, autobusach, ciągnikach i maszynach rolniczych przetestowaliśmy wszystkie składowe naszych pakietów. Jednocześnie na podstawie faktycznych potrzeb jednostek napędowych, współtworząc ponad 45 nowych preparatów nanotechnologii Panther P52 opracowaliśmy rozwiązania na szereg przyczyn spadków sprawności, trwałości. W drodze tych wszystkich badań ustaliliśmy bezdyskusyjnie potrzeby stosowania pakietów wraz z doborem odpowiednich baz olejowych (odpowiednia klasa jakości, lepkości) , procedury, zakresy, wymogi ich stosowania w każdym (nowym czy używanym) silniku wysokoprężnym - Diesel.
 
badanie naukoweKolejne badanie naukowe w trakcie :-)
 

W rozwoju nanotechnologii Panther P52 uczestniczyła również Politechnika Opolska 

 
porwnanie politechnika opolskaPolitechnika Opolska - porównanie z udziałem kilku dodatków, olejów i preparatów Panther P52
 
 

Zjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie 

zjawisko bezuyciowosci pantherp52 instytut lotnictwaZjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie 

 

To wszystko efekt prawie 30 letniej pasji

W tym czasie wykonaliśmy tysiące modernizacji "wagi ciężkiej" (w tym chip tuning, tuning w również formie), pomiarów, diagnostyk obciążeniowych, usuwania wad fabrycznych np.: pulsacji w układach wtryskowych Bosch, Denso jak i ekspertyz (także dla sądu). Do tego łącząc wcześniejsze doświadczenie tuningowe z wynikami naszych światowych odkryć dotyczących minimalizowania negatywnych zjawisk, przełożonych na silniki wysokoprężne - Diesel  (zjawiska nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki, spadku szczelności silnika - gładź, tłok, pierścień) odnaleźliśmy efektywniejszą formę polepszenia osiągów, będącą zarazem podstawą do ewentualnego chip tuningu.
 
fbtRobert i Jacek podczas finalnych pomiarów Iveco Eurocargo i potwierdzeniu wspaniałych wyników po zastosowaniu pakietu Power Economy Diesel Truck

Dlaczego tak efektywne pakiety, Wasza technologia nie jest powszechnie stosowana przez producentów, dealerów, autoryzowane serwisy, importerów czy inne firmy tuningowe?

 

Ponieważ większości ludzi z biznesu na rynku samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników i maszyn rolniczych zależy aby tanio wyprodukować i drogo sprzedać. Tak samo ma to miejsce na rynku tuningowym czyli interfejs + laptop + jak trzeba to jakaś hamownia (wszyscy myślą, że to już musi być top) lecz poza tym brak testów, weryfikacji, badań, testów długodystansowych, minimalizowanie negatywnych zjawisk, efektywne zmniejszanie emisji etc. Zatem prawie wszystkim chodzi o minimalizowanie kosztów a maksymalizowanie zysków.
 
pomiar iveco pakiet 4Efekt połączenia pakietu Power Economy Diesel Truck z optymalizacją programową - zmniejszenie zużycia paliwa na poziomie 20% wraz ze zmniejszeniem degradowania oleju silnikowego i obciążenia silnika

 
Do tego nasza technologia niweczy plan "postarzania produktów", które zamiast się psuć zyskują trwałość i to kilkukrotnie przekraczającą przewidziany czas czy przebieg. Firmom tuningowym plan cyklicznej sprzedaży opracowanych wcześniej "gotowych programów lub częściowo gotowych" bez skupiania się na faktycznej poprawie sprawności, lepszej trwałości i wykonanie wszystkiego zgodnie z literą techniczną i prawa. 
 
pakiet power economy diesel agriprzykładowy pakiet Power Economy Diesel Agri & Truck do silnika w ciągniku rolniczym
 

Do głównych składowych pakietów z możliwością zakupu wysyłkowego zindywidualizowanego na podstawie dostarczonych danych (rodzaju silnika, przebiegu, zakresu serwisowego, użytkowania etc - przesyłamy zestaw pytań)  należą: 

  • wiarygodne testery oleju silnikowego www.testoleju.pl celem weryfikacji stanu oleju przed podjęciem działań, przed zastosowaniem nanotechnologii, ustalenia odpowiedniego interwału wymiany oleju silnikowego (opcjonalnie monitoringu degradowania oleju silnikowego w trakcie okresu od wymiany do wymiany)
  • odpowiednio dobrana ilość preparatów do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul, celem efektywnego oczyszczenia, odkoksowania silnika przed zastosowaniem efektywnej nanotechnologii regenerująco uszlachetniającej
  • indywidualnie dobrany olej (lub fuzja olejowa) co do klasy jakości, lepkości, stanowiący bazę dla pakietu (olej marki Motul) do samochodów po gwarancyjnych lub niektórych gwarancyjnych często inny niż powszechnie stosowany w/g specyfikacji producenta silnika (dane laboratoryjne, testowe wskazują, że ok. 80-90 % specyfikacji olejów nadanych przez producentów silników nie spełnia faktycznych potrzeb technicznych silników)
  • dwie fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty Panther P52 Engine Basic 3.0 (dostępny tylko w pakietach) Panther P52 Truck Heavy (co samochodów ciężarowych, autobusów) lub Panther P52 Agri Heavy (do ciągników rolniczych, kombajnów)
  • odpowiednio dobraną ilość nanotechnologii do paliwa czyszcząco smarująco regenerującej, w zależności od potrzeb Panther P52 Fuel P2 Diesel (celem znaczącego poprawienia sprawności układu zasilania, wtryskowego)
  • instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów
  • informacje przeglądowe (uzupełniające podane przez producenta silnika, samochodu) celem utrzymania odpowiedniej sprawności
 
 davIveco Eurocargo 16.280 - test oleju przed zastosowaniem pakietu - olej stan krytyczny- seryjny silnik utracił 15% momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów po 305 000 km

 

Aktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych w tym firm transportowych, gospodarstw rolny nie do wykorzystania komercyjnego i do wybranych jednostek napędowych (nie wszystkich). Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 

 

 Test oleju po zastosowaniu pakietu i Iveco Eurocargo 16.280 - test oleju po zastosowaniu pakietu, optymalizacji na 350 KM i wykonaniu 3000 km od zastosowania pakietu

Składając zapytanie odnośnie pakietów prosimy o określenie:

  • rodzaj pojazdu, maszyny
  • dane o silniku, przebiegu, roczniku
  • o wykonanych lub nie naprawach (silnik, skrzynia biegów, sprzęgło etc)
  • rodzaju stosowanego paliwa
  • czy jest seryjny czy po jakiś zmianach (np: po tuningu, została zamontowana instalacja LPG Diesel)
  • stosowanych olejach i interwałach wymiany (o ewentualnym stopniu zużycia - "spalania" oleju)
  • czy silnik był płukany przed wymianą oleju (jeżeli tak to co ile, w jakich dawkach)
  • czy było wykonywane sprawdzenie urządzeń odpowiedzialnych za ograniczenie emisji spalin 
  • warunki użytkowania (np.: miasto, trasa, cykl mieszany, normalne obciążenie, duże obciążenia, praca w lesie, mocne obciążenie podczas prac polowych, praca z prasą)
  • jaki cel ma zostać uzyskany

Zapytanie można złożyć korzystając z formularza kontaktowego – formularz kontaktowy tutaj

reklama power economy diesel agri truck 1000

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.