przykładowy pakiet Power Economy Agri Truck do silnika w samochodzie ciężarowym z usunięciem pulsacji w układzie Common RailPakiety Power Economy  Agri & Truck to Większa Moc + Większy moment obrotowy + Mniejsze spalanie + Specjalna Ochrona silnika + Niższa temperatura oleju + Regeneracja + Mniejsze obciążenie silnika + Usuwanie pulsacji dla silników w samochodach cieżarowych, ciągnikach i maszynach rolniczych, kombajnach, jako autorzy technologii diagnostycznej, tuningu, usuwania wad produkcji wielkoseryjnej opracowaliśmy na bazie 14 letniego doświadczenia w wykonywaniu technicznych usług dla  transportu i rolnictwa. 

W tym czasie wykonaliśmy tysiące modernizacji (w tym chip tuning), pomiarów, diagnostyk obciążeniowych, usuwania wad fabrycznych np.: pulsacji w układach wtryskowych Bosch, Denso. Do tego łącząc wcześniejsze doświadczenie tuningowe z wynikami naszych światowych odkryć dotyczących minimalizowania negatywnych zjawisk, przełożonych na silniki wysokoprężne - Diesel  (zjawiska nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki, spadku szczelności silnika - gładź, tłok, pierścień) odnaleźliśmy efektywniejszą formę polepszenia osiągów, będącą zarazem podstawą do ewentualnego chip tuningu.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2 

samochód ciężarowy podczas diagnostyki obciążeniowej na naszej hamowni Maha LPS TruckTo czy ktoś wierzy w to czy nie lecz takie są fakty. Jest to technika, zarazem wszystko w pełni weryfikowalne, mierzalne, dlatego oprócz jakości samego paliwa na faktyczną sprawność i trwałość wszystkich silników wpływają kluczowe aspekty takie jak:

- efektywność spalania mieszanki i zdolność do generowania energii z paliwa
- współczynnik tarcia, w tym faktyczna sprawność układu smarowania i stosowanych środków smarnych
- szczelność silnika (gładź-tłok-pierścień)
- stan układu wtryskowego, doładowania, paliwowego, szczelność zaworowa
- trafność regulacji fabrycznej (regulacja mechaniczna czy elektroniczna) a faktyczna wykonywalność parametrów przez silnik i jego osprzęt
- sprawność, stan ukladów, elementów ograniczających emisję zanieczyszczeń 
- wpływ pogorszonej sprawności elementów ograniczających emisję zanieczyszczeń na spadek sprawności silnika i jego osprzętu, spadek mocy, momentu obrotowego i wzrost spalania

przykładowy pakiet Power Economy Agri Truck do silnika w ciągniku rolniczym z usunięciem pulsacji w układzie Common RailTym samym składowe pakietu powalają eliminować w samym zarodku przyczyny spadków sprawności i trwałości silników pozwalając im na generowanie znacznie lepszych osiągów niż mogą sobie to wyobrazić nawet ich konstruktorzy.

Dlaczego tak jest?

Mnóstwo użytkownikom wiadomo nie od dziś, że producentom silników, samochodów, maszyn nie zależy na długotrwałej dobrej sprawności i trwałości.

Dlatego konstruktorzy, często choćby nawet bardzo chcieli, nie mogą skorzystać z wszystkich dostępnych na rynku efektywnych technologii m.in. jak nanotechnologia klasy Premium Panther P52 czy usuwania pulsacji w układach wtryskowych (potwierdzone faktami w kontaktach z przedstawicielami producentów samochodów, silników w tym podczas naszych wizyt, czy wizyt u nas przedstawicieli kilku producentów, podobny zakres doświadczeń mają twórcy nanotechnologii Panther P52)

... bo ostatecznie o finalnych rozwiązaniach wdrażanych na rynek decydują "księgowi". 


Nanotechnologia Panther P52 - dedykowane preparaty klasy Premium do silników, skrzyń biegów, elementów przeniesienia napędów, układów hydraulicznych oraz paliwZatem opracowanie przez nas pakietów Power Economy Agri & Truck jest to efektywna, techniczna odpowiedź na spotykane przez wiele lat techniczne problemy wielu użytkowników seryjnych silników, ich spadki sprawności i trwałości w czasie postępującej eksploatacji, począwszy od całkiem nowych silników po używane z różnymi przebiegami. Dlatego pakiety przeznaczone są do silników zarówno starszej generacji, wymagających regeneracji jak i nowszych, również na gwarancji fabrycznej. 

Jest to zarazem efektywna i sprawdzona alternatywa dla dotąd znanego chip tuningu, gdyż zamiast podnoszenia mocy i momentu obrotowego zmianą regulacji silnika, można uzyskać efektywny wzrost osiągów znacząco zmniejszajac straty własne silnika i wzrost jego sprawności. Dzięki temu polepszając jego wydolność termiczną i trwałość mechaniczną. Tego nie da się osiagnać poprzez chip tuning. 

Dlatego, z uwagi na minimalizowanie negatywnych zjawisk, potwierdzony wzrost sprawności silników, wzrost trwałości, efektywne zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, tarcia, temperatury oleju pakiety mogą być oficjalnie zastosowane w samochodach ciężarowych, ciągnikach, maszynach rolniczych na gwarancji producenta bez obawy o utratę gwarancji. 

Dodatkowo w silnikach z układem zasilania typu Common-Rail w których występuje nadmierna pulsacja w układzie wtryskowym (duża część układów Bosch oraz Denso) pakiet zawiera element zamienny fabrycznego do usuwania nadmiernej pulsacji w układzie CR.

Usuniecie nadmiernej pulsacji w układzie CR sprzyja polepszeniu wykonywania parametrów pomiędzy tym co chce sterownik silnika a tym co wykonuje układ wtryskowy, większej stabilności pracy silnika, lepszym jego osiągom, znacznym zmniejszeniem „dolewania” paliwa przez pulsujące nadmiernie wtryskiwacze, zmniejszeniem zużycia paliwa i wzrostem trwałości wtryskiwaczy.  

samochód cieżarowy Man podczas diagnostyki obciążeniowejZatem kluczowe,powtwierdzone korzyści z zastosowania pakietów Power Economy Agri & Truck to:

- wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów ok. 10-15% a w silnikach wymagających regeneracji (przebiegi powyżej 100 000 km i 1000 motogodzin) wraz z usunięcie pulsacji w układzie Common-Rail, w zależności od silnika średnio ok. 15-20%
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów ok. 10-20%
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas (często od 6 db do nawet 14 dB już na biegu jałowym)
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- w silnikach doładowanych zmniejszenie „turbo-dziury”
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju średnio o ok. 8-20 C oraz znacznie szybsze jego wychładzanie się
- zmniejszenie zużycia paliwa średnio o ok. 8-20% (w przypadku ciągników rolniczych odnotowaliśmy zmniejszenie zużycia paliwa w zakresie 20-50%)
- znacznie wyższa ochrona silnika przez przegrzaniem, zatarciem
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju (np: podczas cyklów wypalania filtrów DPF, GPF)
- mniejsza emisja zanieczyszczeń (średnio o 15-40%) zmniejszenie ilości wypalania np.: filtrów DPF/GPF
- niższe wibracje osprzętu silnika np.: sprzęgieł jak i układów przeniesienia napędu (dla jeszcze lepszych efektów zaleca się dodatkowo zastosowania preparatów serii Gerbox do skrzyni biegów czy Differential w pozostałych elementach układu przeniesienia napędu)
- znacznie mniejszy hałas w kabinie i tym samym, wraz z lepszymi osiągami efektywniejsza praca

Do głównych składowych pakietów Power - Economy  Agri & Truck (silniki wysokoprężne Diesel- bez doładowania oraz z doładowaniem, z układem wtryskowym na pompie wtryskowej sterowanej mechanicznie, na pompowtryskiwaczach czy z układem Common-Rail) z możliwością zakupu wysyłkowego do samodzielnego zastosowania, wraz z instrukcją zastosowania, montażu krok po kroku należą:

- odpowiednia ilość preparatu do czyszczenia (płukania) silnika marki Motul
- odpowiednio dobrany olej, stanowiący bazę dla pakietu (doradzamy jak olej można zakupić we własnym zakresie)
- jedna, dwie lub trzy fazy nanotechnologii Panther P52 do których należą preparaty w zależności od potrzeb silnika, jego przebiegu, stopnia zużycia oleju silnikowego np.: Panther P52 Classic, Panther P52 Engine Basic, Panther P52 Agri, Panther P52 Truck czy dla silników bardziej obciążonych Panther P52 Agri Heavy oraz Panther P52 Truck Heavy
- nanotechnologia do paliwa zawierająca kluczowy składnik jak molekuły GP (czyszczenie + smarowanie układu +tworzenie wartwy ochronnej + regeneracja + większa energia z paliwa) Panther P52 Fuel P2 Diesel
- w przypadku silników z układem zasilania Common-Rail, w których występuje nadmierna pulsacja w układzie wtryskowym obejmuje dostarczenie efektywniejszego elementu odpowiedzialnego za stabilność ciśnienia w układzie - lepszy konstrukcyjnie (dotyczy części układów Bosch oraz Denso) czy modyfikację oryginalnego elementu (wymagane przesłanie do nas) w przypadku układu Common-Ral w silnikach Cat-Perkins
- oraz instrukcja zastosowania pakietu w formie "krok po kroku" celem uzyskania przetestowanych i sprawdzonych przez nas efektów. 

Korzyści z zastosowania pakietów, których wyniki zostały przetestowane  w warunkach hamownianych, drogowych, polowych bezdyskusyjnie przynoszą poprawę sprawności, trwałości, zmniejszenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń wraz z wzrostem osiągów silników i cichszą pracą.

Dodatkowym efektem z zastosowania pakietów jest specjalna ochrona silnika, wszędzie tam gdzie jest tarcie, dzięki warstwie ceramiczno-grafenowej tworzonej przez nanotechnologią klasy Premium Panther P52.  Przyczynia się ona do znacznie niższego współczynnika tarcia, lepszej szczelności jak i ochrony powierzchni tarcia przed silnym narastaniem tarcia przez przedostające się paliwo do oleju czy przed działaniem kwasu siarkowego (powstaje on intensywnie w każdym silniku, z uwagi na siarkę w paliwie + wszechobecną wilgoć) .

Z tego tytułu olej silnikowy ma lepsze warunki do cyrkulowania w układzie smarowania co sprzyja znacznie lepszej trwałości filmu olejowego oraz zmniejszeniu strat na jego tłoczenie. Zatem całościowo wpływa to korzystnie na zmniejszenie kosztów eksploatacji samochodów/maszyn i uniknięcie wielu niepotrzebnych usterek związanych z nieodpowiednim spalaniem mieszanki, nadmiernym tarciem czy pulsacją w układzie wtryskowym.

44tuning Performance Center 44tuning.pl Robert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie negatywnych zjawisk - auto pakietów Power Economy Agri & TruckAktualnie, nasze autorskie pakiety do zakupu wysyłkowego dostępne są dla klientów indywidualnych w tym firm transportowych, gospodarstw rolny nie do wykorzystania komercyjnego i do wybranych jednostek napędowych (nie wszystkich). Jest również możliwe skorzystanie z pakietów w celach komercyjnych. W takim przypadku obowiązują specjalne warunki współpracy. 

Po więcej informacji o nanotechnologii Panther P52 Agri & Truck zapraszamy do zapoznania się z obszernym artykułem o tej serii produktów - Nanotechnologia Panther P52 Agri & Truck. W kwestii dalszych szczegółów, doradzctwa w tym wyceny pakietu dla danego silnika zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt





Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.