Panther P52 Classic bardzo pomocny do rewitalizacji - regeneracji silników o większych przebiegach
Czytaj więcej...
Preparat opracowany jako kolejny w drodze rozwoju po Panther P1 a następnie rozwinięty do zastosowania zarówno w silnikach jak i elementach układu napędowego. Łączy wykorzystanie najlepszych osiągnięć tribologii jak i molekularnej inżynierii materiałowej - Molekuły GP oraz wysokiej jakości Ceramikę.  

Działający z wykorzystaniem selektywnego przenoszenia materii pozwala na znaczną regenerację powierzchni jaki zmniejszenie współczynnika tarcia (światowe dzieło D.N. Garkunowa, G.P.Shpenkowa rozwinięte przez Juliana Szopińskiego - zasłużonego chemika i Jana Szopińskiego - twórcę preparatów Panther Oil). 


Pozwalający w bezpieczny i skuteczny sposób uzyskać znaczącą regenerację powierzchni ciernych, wzrost sprawności, szczelności w tym zmniejszenia zużycia oleju w szybkim okresie czasu. 

Do tego pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością. Przeznaczony do silników spalinowych, z turbodoładowaniem i bez, silników o większym przebiegu lub większym zużyciu, jak i elementów przeniesienia napędu skrzynie biegów. Może być zastosowany również do dyferencjałów z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu.

Opracowany dla użytkowników chcących uzyskać znacznie lepsze efekty niż  w przypadku powszechnie dostępnych na rynku produkty zawierające ceramikę. Przetestowany zarówno na hamowniach, w warunkach laboratoryjnych, drogowych jak i w tuningu.

Dostępny w zestawie z dodatkiem do paliwa (Panther P2) lub bez dodatku do paliwa.  

Korzyści z zastosowania Panther P52 Classic (efekt w 100% gwarantowany):

- znaczny wzrost regeneracji powierzchni, zmniejszenia drgań luzów
- znaczna redukcja zużycia oleju silnikowego, często w zakresie 30-80%
- lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu (mniejsze opory wewnętrzne)
- widoczne zmniejszenie zużycia paliwa w zakresie do 10%
- następuje ogólny wzrost sprawności silnika, polepsza szczelność silnika (w cylindrach) i w układzie smarowania
- zmniejsza hałas (od 2 do nawet 6 dB na biegu jałowym)
- zwiększa ochronę silnika niż daje sam olej np przed.: przegrzaniem, zatarciem, nadmiernym zużyciem
- regeneruje hydrauliczny układ regulacji zaworów
- regeneruje powierzchnie wszędzie tam gdzie dociera olej jak i jest tarcie
- przyczynia się do obniżenia toksyczności spalin
- wydłuża żywotność

Więcej szczegółów o produkcie: Producent: Polska – Panther oil 

Przeznaczenie:

Do używanych silników wymagających regeneracji, w większych dawkach rekomendowany również dla silników mających większe przebiegi, wymagających znaczących regeneracji, w tym zużywających olej silnikowy, zmniejsza uciążliwy hałas, redukuje zużycie oleju, pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością. Zalecane połączenie z produktem Panther P52 Grafen Performance.

Zawiera:

molekuły GP, wysokiej jakości Ceramikę. W zestawie dodatkowo Panther P2 do paliwa, benzyny lub ON, wprowadzamy do zbiornika przed tankowaniem, wpływa na znaczną poprawę procesów spalania, obniża toksyczność spalin, ilość i wielkość cząstek stałych w spalinach. P2 (dodatek do paliwa) czyści smaruje i regeneruje wtryskiwacze, zmniejsza zużycie paliwa, ułatwia rozruch silnika, wpływa na bardziej kompletne spalanie się paliw.
Zastosowanie - Korzyści:

Pomiary wykazały iż przyczynia się do redukcji zużycia oleju silnikowego od 30-80%. Jako dodatek do oleju (olej jest tylko nośnikiem) w szybkim czasie zmniejszający tarcie (uszlachetniający, utwardzający powierzchnię) jak i regeneracyjny dla siników wykazujących większe zużycie, o obniżonej sprawności, czy o większych przebiegach (w tym zużywających - spalających olej silnikowy), wymagających oczyszczenia. Powoduje regeneracje powierzchni ciernych celem wzrostu sprawności, wydłużenia żywotności, obniżenia współczynnika tarcia i wzrostu szczelności silnika (w cylindrach). Bardzo zalecany dla manualnych i automatycznych skrzyń biegów bez systemu typu Look-Up. W skrzyniach biegów, dyferencjałach przyczynia się do znaczącego spadku tarcia, hałasu, lepszej zmiany biegów. Jest on bardzo rekomendowany u uwagi iż większość skrzyń biegów pracuje w zakresie Nie wystarczającego smarowania, tym bardziej przy zastosowaniu oleju o niższej lepkości.

W połączeniu 1:1 z preparatem Panther P52 Grafen Performance pozwala na zmianę tarcia w skrzyniach biegów pozwalającą na zmianę hałasu nawet do 16db.

Taki zestaw tym samym wpływa na znacznie mniejsze starty mocy i zmniejszenie zużycia paliwa 3-10%.

Uzyskanie pełnej efektywności:

okres powstawania warstwy i uzyskania pełnych efektów, w tym znaczącego zmniejszenia tarcia i głośności po ok. 2 -4 godzinach (czas zależny od przebiegu czy stopnia zużycia silnika, jego osprzętu) pracy silnika na biegu jałowym i następnie po przejechaniu ok. 500 -1 000 km  

Stosowanie:

dla celów utrzymania najwyższych rezultatów zaleca się stosowanie co 45 000 km lub 3 wymiany oleju (co 15 000 km), możliwość stosowania ze wszystkimi olejami, nie zmienia specyfikacji oleju. Przy skrzyniach biegów zalecane stosowanie co wymianę oleju.

Dodatkowe informacje:

Testy obciążeniowe, sprawnościowe, szczelności jak i na hamowniach przeprowadzone przez zespół 44tuning Performance Center wykazały, że najlepsze efekty regeneracyjno- uszlachetniające uzyskiwane są po przepłukaniu silnika środkiem Motul Engine Clean, wymianę oleju na nowy a następnie dodanie środka Panther P52 Classic.   


Aplikowanie:

zawartość dozownika należy wprowadzić do oleju (najkrótszą drogą do miski olejowej lub skrzyni biegów, dyferencjału), wymagane aplikowanie do oleju o temperaturze roboczej (rozgrzany silnik) a następnie uruchomić silnik i pozostawić go w pracy na biegu jałowym przez okres 2-4 godzin. W przypadku skrzyni biegów można zastosować do zimnego oleju a następnie po uruchomieniu silnika pozostawić go w pracy na biegu jałowym ok 2 godziny. Następnie jadą przez ok 100-200 km z lekkim obciążeniem korzystać z wszystkich biegów.   

Dla jeszcze lepszych efektów:

w silnikach wyposażonych w sterowniki silnika typu adaptacyjnego (uczące się parametrów pracy silnika, sposoby użytkowania samochodu) zaleca się po zastosowaniu środków Panther P52 i wykonaniu ok. 500 km zresetowania wyuczonych adaptacji (w przypadku samochodów ze skrzynią automatyczną sterowaną elektronicznie również w sterowniku skrzyni biegów). Taki zabieg przyczynia się do jeszcze lepszego wykorzystania polepszonej sprawności mechanicznej jednostki napędowej.


Ważne: Nie dzielić dawek, za każdym razem zastosować pełną zawartość strzykawki. 

Dystrybutor na Polskę i za granicę:  44tuning Performance Center - kontakt - zamówienia 

Cena regularna: 

- zestaw 10 ml Classic wraz z dodatkiem do paliwa P2 5 ml – 139,00 zł brutto - Promocyjna 109,00 zł brutto
- zestaw 10 ml Classic  - 120 zł brutto - Promocyjna 99,00 zł brutto

Zjawisko LPSI - spalanie detonacyjne pozbawiło życia już wiele silników
Czytaj więcej...
Od wielu, wielu lat spalanie detonacyjne zwane też stukowym „knocking” było zmorą wśród wielu użytkowników samochodów wyczynowych. Mechanicy dwoili i troili si lecz wybuchy silników, uszkodzenia tłoków, zaworów, korbowodów jak i destrukcje całych silników mocno prześladowały motorsport. Jednak jak okazało się, Nie tylko Motorsport miał i nadal ma z tym poważny problem.

Otóż od wielu lat, wielu użytkowników samochodów seryjnych i sportowych, użytkowanych po drogach publicznych, doświadczyło "dziwnych" zachowań swoich silników, skrócenia żywotności czy poważnych awarii. Tym samym również doświadczali efektów tego destrukcyjnego zjawiska. Do tego Nie wiedzieli, że przez LSPI, SPI ich silniki mają dużą niższą sprawność, generują większy hałas i zużywają dużo więcej paliwa.

Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi podczas ekspertyzy technicznej przyczyn uszkodzenia silnika
Czytaj więcej...
Zanim zapoznasz się z wideo wywiadem dotyczącym nabierającej tempa afery gazowej warto dowiedzieć się więcej o jej podstawach. Na rynku jest wielu poszkodowanych niekompetencją, kryciem prawdy o zbyt niskiej jakości usług i komponentów stosowanych w instalacjach, Nie odpowiedniej technologii systemów sterowania LPG czy swoistym brakiem wiedzy technicznej z zakresu stosowania paliw alternatywnych.

Początki afery gazowej można datować na wybuch silnika w nowym samochodzie na gwarancji - Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi Pana Rafała, który posiadał instalację Tartarini zamontowaną od nowości przez ASO.

Chip tuning Super Vip czyli programowa regulacja pracy silników
Czytaj więcej...
U nas dostępny Chip Tuning Super VIP "Szyty na miarę" cechuje się wykonaniem nowych ustawień oprogramowania sterującego pracą silnika. Oczywiście regulacja dotyczy zakresu tuningowego czyli w większości przypadków zakresu pod obciążeniem. W opcji u nas oferowanej Tuning Szyty na miarę jest to programowa i indywidualna regulacja konkretnego silnika na bazie szerokiego zakresu pomiarowego. Zatem nic dodać nic ująć, po prostu jego optymalizacja. Usługa skierowana dla klientów którzy oczekują bezpiecznej i optymalnej poprawy elastyczności, reakcji na naciśnięcie pedału gazu, skrzyni biegów (automatycznej) jak i odczuwalnego wzrostu dynamiki jazdy.

4 lata gwarancji
Czytaj więcej...
W przypadku opcji Chip Tuning Super VIP/ Truck/ Tractor udzielamy 4 letniej gwarancji na wykonane ustawienia programowe (samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, ciągniki rolnicze), gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie zakresu zwiazanego z oprogramowaniem. Umożliwiamy w razie potrzeby możliwość przywrócenia wersji oryginalnej oprogramowania, również opcję przywrócenia ustawień „tuningowych” w przypadku gdyby doszło do skasowania ich np.: w serwisie  (są to opcje na specjalncych warunkach w zależności od czasu jaki upłynął od wykonania tuningu, wykonanego przebiegu etc, w przypadku koniecznosci wykonania usługi wyjazdowo + koszt dojazdu).

W przypadku sterowników zewnętrznych DPP Performance (dotyczy również Agri & Truck czy EGR OFF) 

Eco pozwala efektywnie i bezpiecznie poprawić osiągi wraz ze zmniejszeniem zużycia paliwa często o ok. 15%
Czytaj więcej...
Tak można, ponieważ wielokrotnie seryjne jednostki napędowe pracują we wsparciu o oprogramowanie które zostało opracowane z założeniem bardzo dużego marginesu. Czyli silniki wychodzące z fabryki po prostu nie są wstanie generować optymalnych parametrów.

Ten margines jest stosowany przez producentów samochodów pod względem różnic rynkowych, paliwowych w zależności gdzie ma być użytkowany. Ponadto wielokrotnie oprogramowania są przygotowywane dla całych serii jednostek napędowych bez ustawiania każdego silnika z osobna. Takie działanie producentów sprawia, że silniki pracują różnie, mają różne parametry i równą sprawność. Wpływa to końcowo na nadmierne użycie paliwa które często kompletnie nie pokrywa się z danymi w folderze.

25 lat doświadczenia w branży zobowiązuje
Czytaj więcej...
Dzieki naszej najnowszej technologii możemy także w Twoim samochodzie zwiększyć bezpiecznie moc poprzez Chip Tuning  programowy lub najnowszej generacji sterownik zewnętrzny DPP Performance. Jeżeli jesteś z takich miast jak Opole - Wrocław - Częstochowa -Gliwice - Katowice- Chorzów jak i okolic to możesz zyskać więcej mocy w bezpieczny sposób przyjeżdżając do nas na umówiony termin.

Nasz międzynarodowy zespół pracujący z pasja tworzą ludzie którzy mają za sobą już ponad 25 lat doświadczenia w branży tuningowej, tworzenie rozwiązań dla klientów z całego świata. Ponadto poprzez swój zespół czynnie bierzemy udział w sporcie sporcie samochodowym, a wyniki potwierdzają naszą wysoką kompetencję techniczną. To doświadczenie połączone z usprzętowieniem na bardzo wysokim poziomie (w 44tuning Performance Center posiadamy stanowiska obciążeniowo-diagnostyczne - hamownie dla wszystkich pojazdów) to gwarancja dla Ciebie wykonanej usługi w sposób bezpieczny i fachowy Przyjęliśmy prosta zasadę, że robimy dobrze albo nie robimy nic.

Pomiary mocy i momentu obrotowego, wielu parametrów pracy silnika, fachowe weryfikacje kondycji
Czytaj więcej...
W 44tuning Performance Center w Opolu (Kępa k/Opola przy Opolskiej obdwodnicy) dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni obciążeniowej Maha LPS 3000 4x4 Long. Pomiary mocy dokonujemy zarówno w samochodach napędzanych na jedną jak i na dwie osie. Każde modernizacje wykonywane u nas w Opolu wykonywane są na podstawie szeregu fachowych pomiarów we wsparciu o pomiary w warunkach hamownianych. Dodatkowo przy tym dokonujemy nasze autorskie testy diagnostyczne (fachową diagnostykę obciążeniową) umożliwiając naszym klientom szeroki zakres weryfikacji sprawności i kondycji silników w tym ich osprzętów. Do tego poszerzyliśmy wsparcie techniczne dla autoryzawanych serwisów, warsztatów samochodowych czy firm z nami współpracyjącymi. Po wiecej informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

Pomiary i sprawdzanie kondycji silników i ich osprzętów w samochodach ciężarowych i dostawczych - hamownia Opole
Czytaj więcej...
W naszym nowym obiekcie 44tuning Performance Center dostępna jest kolejna hamownia obciążeniowa MAHA LPS 3000 Truck. Dzięki temu oferujemy pomiary mocy, momentu obrotowego w trybie obciążeniowym a w szczegołności unikalną na rynku polskim i europejskim autorska diagnostykę obciążeniową. Zakres usług jest dostępny dla samochodów cieżarowych, dostawczych również z wysokimi plandekami czy kontererami. Ponadto umozliwia nam dokonywanie specjalistycznej weryfikacja również w samochodach kempingowych. W przypadku samochodów z większym przebiegiem czy po wykonanych modernizacjach celem zachowania bezpieczeństwa nie wykonujemy samych pomiarów mocy. W takim przypadku wykonujemy szerszy zakres pomiarowy czy diagnostykę obciążeniową. Wynika to z potrzeby sprawdzenia stanu pojazdu przed wykonaniem pomiarów obciążeniowych jak i szerszego zakresu sprawdzenia aby określić aktualny stan silnika i jego osprzętu.  

Samochód na stanowisku obciążeniowym - hamownia Maha LPS 3000 44tuning Opole
Czytaj więcej...
W 44tuning Performance Center przy opolskiej obwodnicy północnej oferujemy pomiary mocy, momentu obrotowego w trybie obciążeniowym jak i wielu innych parametrów pracy silników (wolnossących, doładowanych, diesel, benzyna również z LPG) poprzez certyfikowaną hamownię Maha LPS 3000. Posiadany przez nasz sprzęt pozwala wykonywać pomiary w samochodach napędzanych na jedną lub na obydwie osie (4x4). W przypadku samochodów z większym przebiegiem czy po wykonanych modernizacjach celem zachowania bezpieczeństwa nie wykonujemy samych pomiarów mocy. W takim przypadku wykonujemy szerszy zakres pomiarowy czy diagnostykę obciążeniową. Wynika to z potrzeby sprawdzenia stanu pojazdu przed wykonaniem pomiarów obciążeniowych jak i szerszego zakresu sprawdzenia aby określić aktualny stan silnika i jego osprzętu.

Mercedes 200 CGI podczas tuningu na gwarancji przez sterownik DPP Performance
Czytaj więcej...
Wielokrotnie seryjne jednostki napędowe pracują we wsparciu o oprogramowanie które zostało opracowane z założeniem bardzo dużego marginesu pod względem różnic rynkowych w zależności gdzie ma być użytkowany.

Ponadto wielokrotnie oprogramowania są przygotowywane dla całych serii jednostek napędowych bez ustawiania każdej z osobna. Takie działanie producentów sprawia, że silniki pracują różnie, mają różne parametry. Jednak przez dokonanie ich precyzyjnej diagnostyki, szerokiego zakresu pomiarowego, zweryfikowanie potencjału często można dokonać optymalizacji ich pracy.

44tuning Performance Center Kepa k/Opola - Robert Halicki w trakcie wyjaśniania tematyki tuningu
Czytaj więcej...
Jak sprawić aby Twój samochód miał osiągi niczym Ferrari a palił tyle co "maluch"? Co zyskasz dzięki takim a nie innym modyfikacjom? Co warto robić i w jakiej kolejności, żeby wreszcie poczuć pełnię zadowolenia ze swojego samochodu?


Poniżej krótki przewodnik "krok po kroku" i omówienie różnych aspektów tuningu ABYŚ JUŻ NA POCZĄTKU WIEDZIAŁ CO WARTO!
 
Jak poznać parametry swojego silnika, samochodu. Czyli jak sprawdzić potrzebne zmiany w swoim silniku…

Celem osiągnięcia wyższych przyrostów niż dają możliwości elektronicznej regulacji czyli powszechnie znany chip tuning, to w silnika wolnossących (bez turbo) powyżej 8% a w silnikach doładowanych powyżej 20-40% wymagane jest skorzystanie z tuningu mechanicznego. 

Robert Halicki - twórca zespołu 44tuning
Czytaj więcej...
Tworząc, projektując, budując prototypowe rozwiazania, unikalne również w skali całego świata, majac serce do tuningu pozwala to nam na osiąganie podobno nieosiągalnego. Jak w przypadku naszego prototypowego rajdowego samochodu z silnikiem 1.4 Turbo o mocy 300 KM osiągać nie osiągalnie dla innych. Dlatego postanowiliśmy się z Wami podzielić cząstką naszej pasji jaką jest m.in tuning mechaniczny. To wszystko abyście wiedzieli co warto a czego nie, znajdując w tym świecie pełnych pułapek "kup i będzie dobrze" opcje dla siebie. 

Sterownik DPP Performance po zamontowaniu w samochodzie
Czytaj więcej...
Sterownik DPP Performance jest to najnowszej generacji rozwiazanie techniczne prawie zawsze u nas stosowane w samochodach nowych na gwarancji.  W skrócie DPP to zewnętrzny, programowalny indywidualnie sterownik, współpracujacy z fabrycznym układem sterującym, bez zostawiania śladu swojego działania. Skonstruowany przez konstruktora (Wim Essing), który posiada ponad 30 lat doświadczenia w tuningu mechaniczno-elektronicznym, rozwijając swoje doświadczenie m.in. przy współpracy w F3000, w F1, wyścigiach 24h czy w Rajdzie Dakar. Ponadto 44tuning Performance Center będąc importerem na Polskę prowadzi rozwój i opracowuje specjalne rozwiązanie regulacyjne dla samochodów - silników pracujących w polskich warunkach drogowych i paliwowych. Na rynku oferowane są różne urządzenia, powerboxy. Czym różni się od nich sterownik DPP Performance?

Sterownik DPP Performance występuje dla wielu silników. W stałej sprzedaży wersję 3 i 4 kanałowe
Czytaj więcej...
Sterownik DPP Performance jest to najnowszej generacji rozwiazanie w postaci zewnętrznego programowalnyego indywidualnie sterownika. Skonstruowany przez konstruktora (Wim Essing), który posiada ponad 30 lat doświadczenia w tuningu mechaniczno-elektronicznym, rozwijając swoje doświadczenie m.in. przy współpracy w F3000, w F1, wyścigiach 24h czy w Rajdzie Dakar. Ponadto 44tuning Performance Center będąc importerem na Polskę prowadzi rozwój i opracowuje specjalne rozwiązanie regulacyjne dla samochodów - silników pracujących w polskich warunkach drogowych i paliwowych.

Na rynku oferowane są różne urządzenia, powerboxy. Czym różni się od nich sterownik DPP Performance ...

Sterownik DPP Performance to znacznie lepsza opcja niż oferowane na rynku powerbox-y
Czytaj więcej...
Powerboxy od których dwoi się i troi na rynku to w większości przypadków urządzenia bazujące na technice powielanej od lat. Oferowane już od kilkuset złotych mocno kuszą ceną. Jednak ich producenci skupieni są na możliwie tanim ich wyprodukowaniu, dobrym wypromowaniu a o testach danych silników, ich potrzeb to potrafią nawet nie myśleć. Ładnie zapakowane, korzystające z zasady, że cena cuda czyni sprawiają, że wielu kusi się na ich zakup. O ile leżące w pudełku zbytniej szkody zrobić nie mogą to już podłączone do samochodu potrafią wiele złego poczynić.
Dlatego znacznie lepszą opcją są sterowniki zewnętrzne oferowane w odpowiedniej jakości, produkowane z wysokiej jakości komponentów . 

Kontakt Motul