Samochód na stanowisku obciążeniowym - hamownia Maha LPS 3000 44tuning OpoleW 44tuning Performance Center przy opolskiej obwodnicy północnej oferujemy w ramach naszego, autorskiego zakresu diagnostyki obciążeniowej (oznaczonej jako Etap 2) wraz z uprzednim rekonesansem technicznym - pomiary mocy, momentu obrotowego (w tym parametrów środowiskowych) w trybie obciążeniowym jak i wielu innych parametrów pracy silników (wolnossących, doładowanych, diesel, benzyna również z LPG) poprzez certyfikowaną hamownię Maha LPS 3000.

Posiadany przez nasz sprzęt pozwala wykonywać pomiary w samochodach napędzanych na jedną oś (do 500 KM) lub na obydwie osie (4x4) - wyższy zakres mocy. 

Zarazem z uwagi na aktualne wymogi nie wykonujemy samych pomiarów mocy (defacto już od ponad 12 lat) - więcej informacji jak to jest z wykonywaniem szeregu usług na rynku a wymogi stanu techniki i prawa dostępne są tutaj: - koniecznie przeczytaj! Dlatego wykonujemy pełny technicznie zakres autorskiej diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym, poprzedzony wykonaniem badań olejów (jeśli to konieczne np: w samochodach sportowych, wyczynowych to dodatkowo paliwa) w formie przyczynowo skutkowej (w technologii MyNano) 

Dlatego warto zapoznać się z tym materiałem o Citroenie C5 Aircross 1.6 PureTech 180 KM - silnik benzynowy z doładowaniem (ze skrzynią automatyczną Aisin) w którym jest pokazany cały zakres krok po kroku, w tym dlaczego pojazd nie mógł od razu wjechać na hamownię i dlaczego powszechnie wykonywane same pomiary na hamowniach są niemiarodajne jak i sprzeczne z prawem.  

 

Wynika to z potrzeby uprzedniego zbadania, sprawdzenia istotnych elementów konstrukcyjnych jakim są oleje (tym bardziej wobec udowodnionej nieskuteczności zalecanych światowymi normami, zaleceniami producentów olei - i to bez znaczenia jakiej marki)  stanu pojazdu, osprzętu, itp przed finalnym np: wykonaniem pomiarów obciążeniowych (straty wynikające z problematyki olejów - negatywnych zjawisk jak nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zjawiska samozapłonów w komorze spalania LSPI czy SPI, zjawisk synergicznych, paliw, które znacząco wpływają np: na stan, parametry, wyniki, krzywe mocy i momentu obrotowego czy strat w napędzie) jak i szerszej, wnikliwszej weryfikacji aby określić aktualny stan, kondycję (skuteczność lub nie dotychczasowego serwisowania) silnika, jego osprzętu czy całej jednostki napędowej. 

Jest to tym istotniejsze - co pokazuje powyższy materiał, że od lat, w niezliczonej ilości wyprodukowanych pojazdów nie dokończono procesu produkcji, co finalnie ma istotny wpływ nie tylko na ich sprawność, trwałość czy osiągi na drodze, to także na wartości i krzywe generowane podczas pomiarów w warunkach hamownianych. 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z: 

a następnie do bezpośredniego kontaktu telefonicznego celem omówienia szczegółów, zakresu działań czy dostępności terminów - kontakt