Dobrej jakości i uznanej marki olej silnikowy (także przez samych użytkowników) po przebiegu ok. 4 tyś km vs pakiet Basic & Grafen Heavy (silnik, skrzynia manualna) technologia MyNano.

Samochód to Skoda 1.6 TDi 90 KM (Euro 5) przebieg ok. 122 tyś km (wtryskiwacze już po regeneracji ok. 4 tyś km temu) a dane porównawcze (przed i po) już na biegu jałowym nie pozostawiają złudzeń. 

Skoda 1.6 TDI - porównanie parametrów momentu obrotowego i strat momentu na biegu jałowym - seryjne i z pakietem MyNano

Na zdjęciu widoczne zestawienie danych ze sprzętu diagnostycznego (podczas pracy na biegu jałowym - silnik rozgrzany) 🔴 seryjnie 🟢 z technologią MyNano

  • obroty biegu jałowego
  • wartości momentu obrotowego na biegu jałowym
  • aktualne straty momentu obrotowego
Jak widać (choćby w tym przypadku) stosowanie samego oleju silnikowego (nawet dobrej jakości) czy jakiś tam dodatków (opracowanych wg starej technologii odseparowanej) to działanie ze starej epoki.

Po zastosowaniu pakietów MyNano (opracowanych w technologii synergicznej) nastąpił wzrost generowanego momentu obrotowego na biegu jałowym o ponad 50 % przy jednoczesnym spadku strat momentu obrotowego o ok. 30-35%

Nie mówiąc już o szeregu dodatkowych korzyściach zmniejszenia emisji, spalania czy trwałości a to malutki silnik, znaczące efekty już na biegu jałowym, które tylko procentują podczas jazdy. Co dopiero mówić o narastających efektach i różnicach wraz z wzrostem obciążenia, obrotów czy przy większych silnikach.
 
Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center

Po więcej informacji na temat pakietów MyNano zapraszamy do działu Pakiety 44Performance. Po więcej informacji o dowodach skuteczności technologii MyNano do strony Badania, wyniki, dowody skuteczności MyNano oraz po zapoznaniu się z wynikami, dowodami i badaniami do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt