VW Amarok 2.0 TDI Bi-Turbo podczas pomiarów diagnostycznych pracy silnikaNowe przepisy GVO regulujące rynek usług i części na rynku motoryzacyjnych zezwalają na wykonanie przeglądu okresowego w warsztacie nie autoryzowanym przez daną markę, wymaganym jest postępowanie zgodnie z kartą przeglądu ukazaną przez producenta.

 

Zatem w tej chwili każdy kto ma uprawnienia do prowadzenia warsztatu może dokonywać okresowego przeglądu samochodu będącego na gwarancji producenta i samochód nadal zachowuje prawa gwarancyjne. Do tego klient może wybrać warsztat niezależny i uniego wykonać przegląd swojego samochodu.

 

Szaleńcza pogoń za cięciem kosztów przeglądów okresowych w nowych samochodach mających znaczenie dla flot czy firm z wynajmem długoterminowym, kuszące użytkowników rzadsze wizyty w ASO, duże prowizje i gadżety za sprzedaż olejów z telewizyjnych reklam sprawiają, że samochody zużywają więcej paliwa i wykonują mniejsze przebiegi między naprawcze. 

 

Bardzo mocno zabrudzony układ EGR po 80 000 km z powodu nieszczelnego i zabrudzonego układu doładowaniaProblem narasta w szczególności w silnikach doładowanych diesel czy benzyna. Przykładem mogą być częstotliwości zmiany filtrów powietrza które na bazie standardowym niestety zbyt długim ich użytkowaniu w naszych warunkach drogowych powodują skrócenie żywotności turbosprężarek nawet o 70%.

 

Dlaczego?... ponieważ silnik w takiej sytuacji otrzymuje zbyt mało powietrza, szukając go zasusa wiecej powietrza wraz z olejem z odpowietrzenia silnika, układ doładowania mocno się zanieczyszcza obniżając swoją sprawność. Dotego rośnie temperatura w komorze spalania i następuje reakcja łańcuchowa w konsekwencji której skraca się żywotność turbosprężarki, filtra cząstek stałych DPF czy też silnika.

 

Dlatego nasz firma na bazie 7 letnich swoich badań opracowała szeroką kartę przeglądową zależną od stopnia użytkowania, rodzaju i marki silnika. Co więcej ten zakres szerszych przeglądów jest w naszej firmie stosowany z powodzeniem dając klientom wykonującym u nas przeglądu gwarancję wydłużenia żywotności silnika czy zmniejszania zużycia paliwa w stosunku do standardowego zakresu przeglądowego oferowanego w ASO danej marki.

 

Do tego rekomendujemy i wykonujemy szerszą diagnostyką co 50 lub 100 tyś km która powoduje, że zapobiegamy powstawaniu większych usterek poprzez odpowiednie wcześniejsze wykrycie i usunięcie przyczyn ich powstawania.

 

Mając w tym celu stosownie wyposażone stanowisko diagnostyczne jak i personel działający z pasją każdego oferujemy przeglądy okresowe dotyczące także układów hamulcowych, zawieszeń i etc. 

 

Mocno zanieczyszczony układ doładowania z powodu zbyt rzadkiej zmiany filtra powietrzaDo tego nasze wieloletnie doświadczenie w sporcie samochodowym i w modernizacjach samochodów oraz maszyn sprawia, że możemy zawsze zaproponować wiele lepszych rozwiązań niż oferowane na standartowym rynku usług czy części. Przykładem tego mogą być lepsze środki smarne, hamulce, korzystniejsze regulacje silników, lepsze elementy zawieszeń do usuwania wad produkcji wielkoseryjnej włącznie (np.: usuwanie wad w pracy układu wtryskowego, układów recyrkulacji spalin i etc)

 

Po więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.