Konieczność wstrzymania budowy Abarth Punto Maxi zmobilizowała nas do opracowania kolejnej ewolucji naszej 500-tki. Zmiany obejmują przebudowę tylnego zawieszenia z zastosowaniem amortyzatorów zwiększających skok zawieszenia. Zmianie ulegają również hamulce przednie i tylne. Modernizacja dotyczy również elementów karoserii, zderzaków. Te zmiany wzorowane są na najnowszym modelu Abarth 500 Competizione. Ponadto następuje kilka zmian w osprzęcie silnika. W szczególności zmiana dotyczy kolektora ssącego wraz z większa przepustnicą. Dzięki temu silnik zyska dodatkowe 20-30KM.
Z naszych obliczeń wprowadzane zmiany pozwolą na przyspieszenie tego samochodu co najmniej 1 sekundę na kilometrze. Pierwszy strat nową edycją Abarth-a 500 Open 2WD zaplanowany jest na wrzesień 2017 udziałem w 51 rajdzie Dolnośląskim. Z pewnoscią ciekawotką będzie zmiana barw. Nasza rajdówka ma być cała czerwona na wzrór Rosso Ferrari :-)