Mógł cieszyć wielu kibiców na polskich trasach rajdowych
Mógł cieszyć wielu kibiców na polskich trasach rajdowych
Przepisy techniczne jakie obowiązywały do końca sezonu 2016 pozwalały silnikom wolnossącym na generowanie mocy bez ograniczeń (brak ograniczników wlotu jak w przypadku "zwężek turbosprężaki" przy silnikach doładowanych). Wpływ na to miał brak zapisu w regulaminie wzrorem które w innych seriach rajdowych czy wyścigowych opracowała Światowa Federacja Samochodowa (FIA). Pod koniec sezonu 2016 na spotkaniu z osobami decyzyjnymi z komisji technicznej PZM zostało wypracowane uzgodnienie o wprowadzeniu koniecznych regulacji. Miało to pozwolić na  wyrównanie w klasie Open 2WD osiągów silników wolnossących i doładowanych. Do tego miały zostać sprecyzowane możliwości zmian aerodynamicznych w szczególności dotyczące zderzaków.
Niestety do zmian przepisów nie doszło. Wobec tego braku podejście Fair Play nasz zespół wstrzymał budowę unikalnego projektu Abarth Punto Maxi. W zwiazku z tym, nie pozostaje nam nic innego jak wypracowane rozwiązania, wykonane elementy starać się zastosować w nowej ewolucji Abarth 500 Open 2WD MY 2017.

Kontakt Motul

Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/modules/mod_facebook_slide_likebox/tmpl/default.php on line 9