27 Rajd Rzeszowski 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi
27 Rajd Rzeszowski 2018 Abarth 500 SuperStreet Maxi
27 Rajd Rzeszowski 2018 to kolejne wyzwanie, gdyż po raz kolejny wprowadziliśmy nowatorskie zmiany w strategii zarządzania spalaniem mieszanki aby jeszcze efektywniej wykorzystywać energię z paliwa. Ponadto zastosowany został kolejny, nowy preparat nanotechnologii Panther P52 w wersji Motorsport. Rajd Rzeszowski zaliczany do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski jak i Europejskiej serii ERC należy do bardzo trudnych technicznie, zarówno dla załogi jak i samochodu.

Jak się okazało, wprowadzone zmiany w pełni się sprawdzają. Mimo bardzo gorącego pierwszego dnia rajdu nasza jednostka napędowa utrzymuje stabilnie parametry pozwalając na uzyskiwanie czasów w pierwszej trójce.
 
Kolejny dzień to całkowita odmiana warunków, nagłe załamanie pogody, potężna ulewa. Mimo konieczności po raz pierwszy zastosowania opon 18 calowych typu przejściowego, szybkiej korekty ustawień zawieszania, hamulców, regulacji silnika wychodzimy na 1 miejsce w klasie Open 2WD+ oraz 2 miejsce w klasyfikacji Generalnej 2WD.

Niestety podczas jednego z odcinków specjalnych ulega uszkodzeniu układ hamulcowy, mim tego podjęliśmy decyzję o dowiezieniu wyniku do mety. W takim przypadku musieliśmy spowolnić tempo podczas kolejnych 4-rech odcinków specjalnych co spowodowało końcowo zajęcie 2 miejsce w klasie Open 2WD+ oraz 3 miejsca w klasyfikacji Generalnej 2WD.

Tym samym jest to największy sukces zespołu, kończąc arcytrudny rajd na podium klasyfikacji generalnej samochodów napędzanych na jedną oś.  

  
 

Onboard OS 5 

  
 

Kontakt Motul