Przygotowania do tego rajdu trwały do ostatnich chwil. Powodem było mnóstwo pracy jakie mieliśmy z uwagi na przebudowę naszego samochodu. Jednak efekt wizualny, pracy zawieszenia, trakcja, dynamika silnika przerósł i nasze oczekiwania. Przed rajdem udało się nam popracować nad znalezieniem bazowych ustawień zawieszenia. Zamiast korzystać z odcinka testowego regulowaliśmy samochód na wcześniej znalezionym odcinku drogowym, który w pełni odzwierciedlał warunki jakie będą panować na rajdzie. Ze względu na ponad 10 miesięczną przerwę w startach Robert Halicki i Tomasz Tkacz rozpoczęli od spokojnego tempa, z każdym kilometrem przyspieszając.
Z odcinka na odcinek Robert zmieniał ustawienia zawieszenia, regulacji pracy silnika zbliżając się coraz bardziej do tych optymalnych. Drugi dzień rajdu, w szczególności ostatni odcinek specjalny ukazał, że samochód w tej edycji ma duży potencjał. Jednak w rozliczeniu końcowym pewna i czysta jazda pozwoliła na wygranie w 51 Rajdzie Dolnośląskim klasy Open 2WD. Tym samym zespól 44tuning Performance Center, na co dzień pracujący dla klientów podczas modernizacji udowodnił, że mimo braku olbrzymiego zaplecza laboratoryjnego, tunelu aerodynamicznego jest wstanie wykonać efektywne zmiany pozwalające na sięganie o najwyższe trofea.