Zanim zapoznasz się z listami otwartymi (w dolnej części artykułu, w języku polskim, wersje wysłane do tych organizacji zostały przetłumaczone na język angielski) to czy wiedziałeś o tym, że dwie organizacje na świecie API oraz ACEA ustalają
to, co wpływa na miliony pojazdów i ich użytkowników? Kto tak naprawdę ponosi konsekwencje? Te dwie organizacje czy użytkownicy, środowisko?
Czy ktoś doszedł do tych samych wniosków co my? Czyżby do tej pory bał się zapytać, sprawdzić, zweryfikować, wymusić zmiany?
Czemu producenci olejów, paliw, samochodów, pojazdów, maszyn akceptują tego typu normy?
Czy przypadkiem to nie „woda na młyn” dla ich globalnych interesów?
Czy przypadkiem to nie właśnie zjawisko tarcia (i zjawiska synergiczne) wpływają bezpośrednio na sprawność, zużycie paliw, trwałość i emisję spalin?
Czy przypadkiem to nie lepsza sprawność, lepsza trwałość = faktyczna ekologia?
Dlaczego jednostki napędowe przy zastosowaniu olejów wg tych norm spalają nawet do 50% paliw więcej niż to potrzebne?
Jeśli tak, to dlaczego normy olejowe narzucają „pogarszanie składów olejów”?
Dlaczego stosowanie olejów wg norm nie sprzyja odpowiedniej sprawności i trwałości danych podzespołów?
Gdzie są wyniki testów i badań potwierdzające, że zastosowanie olejów wg tych norm sprzyja sprawności, trwałości, zużyciu paliw i faktycznie niższej emisji?
Dlatego zapoznaj się z tymi listami otwartymi, prześlij informację dalej, bo ten ważny temat, konsekwencje, odpowiedzialność nie tylko finansowa (nawet prawna czy karna) dotyczy każdego użytkownika (właściciela, kierującego) samochodu, pojazdu, maszyny.