Chip tuning Fiat Idea 1.9 JTD 101 KM
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego zapłonu mieszanki i lepszego generowania energii z paliwa, znaczącego zmniejszenia tarcia (strat wewnętrznych silnik i napęd) oraz zjawisk synergicznych
Następnie rozwinięta na podstawie autorskiego, światowego odkrycia pozwalając dodatkowo
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 101 KM :: moment 200 Nm
Silnik: Diesel z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna taka opcja na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance Diesel (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym wydolności, sprawności układu doładowania, wtryskowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem seryjnie (od nowości) negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej (i zjawiska synergiczne)
korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych (począwszy od wykonania testów oleju itp.) w tym pomiary w zależności od potrzeb m.in. na hamowni obciążeniowej MAHA (jeżeli specyfika działania jednostki napędowej na to pozwala) czy w tak istotnych warunkach rzeczywistych – drogowych, jak i również weryfikację jakości dotychczasowego serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.
Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informację
Więcej informacji o zakresie jakie obejmują nasze autorskie pakiety również dla wolnossących silników spalinowych znajdziesz tutaj: Pakiety Power Economy Performance Diesel.
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.