Chip tuning New Holland TVT 155 156 KM
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego zapłonu mieszanki i lepszego generowania energii z paliwa, znaczącego zmniejszenia tarcia (strat wewnętrznych silnik i napęd) oraz zjawisk synergicznych
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 156 KM :: moment 660 Nm
Silnik: Diesel z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności
Większa Moc
- znacznie większa moc od znacznie niższych obrotów
- lekkość w rozwijaniu obrotów
- znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne)
- lepszy zapłon mieszanki poprzez efektywniejszą szczelność dynamiczną
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy, nadmierne obciążenie wewnętrzne czy pogorszoną szczelność dynamiczną
Większy Moment Obrotowy
- wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet od 850 obrotów)
- znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów
- kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły w tak często potrzebnym zakresie nawet od 1000 do 1800 obrotów
- znacznie mniejsze opory, znacznie mniejsze „hamowanie silnikiem”
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy, nadmierne obciążenie wewnętrzne, pogorszoną szczelność dynamiczną (pogorszony samozapłon mieszanki)
- lepsza płynność w rozwijaniu momentu obrotowego
- możliwość pracy przy znacznie niższych obrotach wysokiej wartości momentu obrotowego
Mniejsze Spalanie
- oszczędność paliwa do 40%**
- w silnikach z fabryczną, nadmierną pulsacją w układzie wtryskowym (po jej usunięciu) oszczędność paliwa nawet do 50%**
- efektywniejsze generowanie energii z paliwa (oleju napędowego)
- zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
- zmniejszenie uciążliwego "smrodu" czy "zadymienia" z wydechu
- zmniejszenie ilości wypaleń filtrów DPF i obciążenia systemu SCR (AdBlue)
- bez konieczności wyłączania czy ingerencji w program zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue do nawet 50%
Lepsza sprawność i trwałość
- łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej)
- znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd)
- niższa temperatura oleju silnikowego
- większa kultura pracy jednostki napędowej,
- mniejsze wibracje
- mniejszy hałas
- łatwiejszy rozruch
- lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
- wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi sprzęgieł)
- wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna)
- zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych)
- efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych
- lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry DPF, SCR
- zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue
- znacznie mniejsze przedostawanie się "brudnych spalin" przez układ EGR
- zmniejszenie oporów w układzie DPF, SCR
i efektów znacznie więcej ...
- znaczące polepszenie kultury pracy i komfortu jazdy
- w tym w zależności od wersji pakietów np: pełne technicznie płukanie silnika, skrzyni biegów, elementów przeniesienia napędu, korzystniejszy dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology (w zależności od wymogów jednostki napędowej i ustaleń, ten zakres może być również wykonany przez samego użytkownika na bazie ustalonego, indywidualnego pakietu, po uprzednim wykonaniu np: zakresu diagnostycznego czy badań laboratoryjnych wg technologii MyNano olejów i paliwa)
- opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany (zalecenia do wykonania we własnym zakresie) np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
- indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance czy inne, efektywne rozwiązanie
- przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
- znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży maszyny w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu), wgrania fabrycznego oprogramowania z mocniejszej wersji i powszechnie znanego serwisowania
Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości
- pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
- gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
- procedury m.in radzenia sobie z nieuczciwymi dostawcami paliw
- możliwość konsultacji dodatkowych ulepszeń np: w zakresie korekty zastosowanych środków smarnych wraz ze wzrostem obciążenia np: zmiana prac polowych, zastosowanie innej maszyny
Czy jest opcja wysyłkowa?
- zindywidualizowane Pakiety Power Economy Agri & Truck Diesel (wersje bez tuningu elektronicznego) dla Twoich potrzeb (do samodzielnego montażu wraz z instrukcją krok po kroku) np.: do wykonania we własnym zakresie czy z pomocą serwisanta – zapytaj o możliwość
Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się
-
z pełnym opisem pakietów Power Economy Agri & Truck
-
oraz bezpośrednio na stronie poświęconej przełomowej technologii www.mynano.pl
Interesuje Ciebie poprawa osiągów w ciągniku rolniczym lecz bez opcji tuningu elektronicznego? To skonsultuj temat z nami - kontakt
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna i unikalna opcja poprawy osiągów, zmniejszenia spalania na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance Agri (dojazd wozu serwisowego do klienta lub wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika, osprzętu (w tym wydolności, sprawności układu doładowania, wtryskowego etc) wraz z nasileniem negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej (i zjawiska synergiczne) korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych, w tym pomiary w zależności od potrzeb na hamowni obciążeniowej Froment WOM (w przypadku braku możliwości pomiarów WOM czy w warunkach rzeczywistych – polowych) jak i również weryfikację jakości serwisowania (doboru płynów eksploatacyjnych) Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje. Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informację np.: dla Twojego mechanika co należy usprawnić, naprawić lub wymienić. W takim przypadku, dodatkowo jest możliwość wykonania np.: specjalistycznych badań olei celem weryfikacji czy jednostka napędowa nie wymaga rewizji np.: z powodu dużej ilości ścieru zużyciowego, itp. - więcej na testoleju.pl W przypadku ciągników, maszyn na gwarancji, w zakresie ochrony ujętej w przepisach homologacyjnych (szerszy zakres odpowiedzialności producenta - nie mylić z gwarancją, obowiązuje także po gwarancji) czy ze względu na zakup ciągnika, maszyny rolniczej w stanie nieadekwatnym do ustaleń będziesz mógł dodatkowo skorzystać (dodatkowo płatne) z szerszego protokołu technicznego lub pełnej ekspertyzy technicznej celem np.: uzyskania należnych napraw, zwrotu kosztów, unieważnienia transakcji zakupu itp. więcej na badania – ekspertyzy techniczne.
Ważne: w zależności od potrzeb danej jednostki napędowej (w tym nasilenia seryjnych negatywnych zjawisk i spadku sprawności) a w szczególności od jej stanu, kondycji, jakości wykonywanych obsług serwisowych może być potrzeba wykonania pełnego zakresu w formie 2 etapów. W kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego – kontakt.
Natomiast więcej o przełomowej technologii polepszenia sprawności, osiągów jeszcze bez tuningu (wręcz na poziomie obsługi serwisowej) znajdzie tutaj: MyNano High Automotive Technology
**Zmniejszenie spalania jest uzyskiwane przy zachowaniu tych samych obciążeń, średnich prędkości, ładunkach, intensywności przyspieszania, warunkach użytkowania etc co seryjnie i jest zależne od indywidualnej sprawności danego egzemplarza. Przy dobrym wykorzystaniu użytkownicy, w szczególności optymalnie wykorzystujący lepszą sprawność jednostki napędowej i nasze zalecenia systematycznie odnotowują pomimo wzrostu dynamiki również znaczące zmniejszenie spalania do wykazanej wartości włącznie. Zakres zmniejszenie zużycia paliwa, przyrostów zależy również od zakresu uzgodnionych i dokonanych zmian objętych pakietem, indywidualnego potencjału egzemplarza, sprawności wyjściowej, kaloryczności stosowanego paliwa i przy praktycznym stosowaniu przekazanych zaleceń np.: co do optymalnego zakresu obrotów pracy. Zalecane paliwo – olej napędowy możliwie jak najlepszej, dostępnej jakości i kaloryczności (najlepiej bez BIO dodatków)
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.