Chip tuning Scania 480
![](/components/com_chi/images/scania.png)
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego zapłonu mieszanki i lepszego generowania energii z paliwa, znaczącego zmniejszenia tarcia (strat wewnętrznych silnik i napęd) oraz zjawisk synergicznych
![Pakiety w technologii MyNano dla samochodów ciężarowych, ciągników i maszyn rolniczych](/images/nowe-zdjecia/ciezarowe_ciagniki_pakiety.jpg)
![Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano](/images/nowe-zdjecia/rajd_Sląska_2018_Abarth_500_SuperStreet_Maxi.jpg)
![MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności](/images/nowe-zdjecia/mynano_testy.jpg)
![Autobus podczas zakresu diagnostycznego](/images/nowe-zdjecia/autobus.jpg)
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 480 KM :: moment 2300 Nm
Silnik: Diesel z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
![Iveco Eurocargo podczas wykonania pomiarów na hamowni Maha LPS Truck](/images/nowe-zdjecia/iveco_eurocargo_pakiet_hamownia.jpg)
Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności
Większa Moc
- znacznie większa moc od znacznie niższych obrotów
- lekkość w rozwijaniu obrotów
- znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne)
- lepszy zapłon mieszanki poprzez efektywniejszą szczelność dynamiczną
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy, nadmierne obciążenie wewnętrzne czy pogorszoną szczelność dynamiczną
![Volvo FH podczas pomiarów na hamowni](/images/nowe-zdjecia/volvo_hamownia.jpg)
Większy Moment Obrotowy
- wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet już od 850 obrotów)
- znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów
- kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły w tak często potrzebnym zakresie nawet od 1000 do 1500 obrotów
- znacznie mniejsze opory, znacznie mniejsze „hamowanie silnikiem”
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy, nadmierne obciążenie wewnętrzne, pogorszoną szczelność dynamiczną (pogorszony samozapłon mieszanki)
- lepsza płynność w rozwijaniu momentu obrotowego
- możliwość pracy przy znacznie niższych obrotach wysokiej wartości momentu obrotowego
![Autobus podczas zakresu diagnostycznego](/images/nowe-zdjecia/autobus.jpg)
Mniejsze Spalanie
- oszczędność paliwa do 20%**
- w silnikach z fabryczną, nadmierną pulsacją w układzie wtryskowym (po jej usunięciu) oszczędność paliwa nawet do 25%**
- efektywniejsze generowanie energii z paliwa (oleju napędowego)
- zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
- zmniejszenie uciążliwego "smrodu" czy "zadymienia" z wydechu
- zmniejszenie ilości wypaleń filtrów DPF i obciążenia systemu SCR (AdBlue)
- bez konieczności wyłączania czy ingerencji w program zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue do nawet 50%
![Autorska diagnostyka - pomiary w warunkach rzeczywistych](/images/nowe-zdjecia/badanie_autobus.jpg)
Lepsza sprawność i trwałość
- wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna – Eco Driving)
- łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej)
- znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd)
- niższa temperatura oleju silnikowego
- większa kultura pracy jednostki napędowej,
- mniejsze wibracje
- mniejszy hałas
- łatwiejszy rozruch
- lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
- wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi sprzęgieł)
- zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
![Samochód ciężarowy podczas diagnostyki obciążeniowej](/images/nowe-zdjecia/samochd_ciearowy_man_podczas_diagnostyki_obcieniowej.jpg)
Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych)
- efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych
- lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry DPF, SCR
- zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue
- znacznie mniejsze przedostawanie się "brudnych spalin" przez układ EGR
- zmniejszenie oporów w układzie DPF, SCR
![Samochód ciężarowy podczas diagnostyki obciążeniowej](/images/nowe-zdjecia/scania_panther.jpg)
i efektów znacznie więcej ...
- znaczące polepszenie kultury pracy i komfortu jazdy
- w tym w zależności od wersji pakietów np: pełne technicznie płukanie silnika, skrzyni biegów, elementów przeniesienia napędu, korzystniejszy dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology (w zależności od wymogów jednostki napędowej i ustaleń, ten zakres może być również wykonany przez samego użytkownika na bazie ustalonego, indywidualnego pakietu, po uprzednim wykonaniu np: zakresu diagnostycznego czy badań laboratoryjnych wg technologii MyNano olejów i paliwa)
- opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany (zalecenia do wykonania we własnym zakresie) np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
- indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance czy inne, efektywne rozwiązanie
- przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
- znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży samochodu ciężarowego, autobusu w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu), wgrania fabrycznego oprogramowania z mocniejszej wersji i powszechnie znanego serwisowania
![VDL Itaka](/images/nowe-zdjecia/VDL_Itaka_2.jpg)
Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości
- pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
- gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
- procedury m.in radzenia sobie z nieuczciwymi dostawcami paliw
- możliwość konsultacji dodatkowych ulepszeń np: w zakresie korekty zastosowanych środków smarnych wraz ze wzrostem obciążenia np: zmiana warunków użytkowania (cieplejsze, zimniejsze kraje, mniejsze czy większe obciążenia).
![VDL Itaka](/images/nowe-zdjecia/VDL_Itaka_3.jpg)
Czy jest opcja wysyłkowa?
- zindywidualizowane Pakiety Power Economy Agri & Truck Diesel (wersje bez tuningu elektronicznego) dla Twoich potrzeb (do samodzielnego montażu wraz z instrukcją krok po kroku) np.: do wykonania we własnym zakresie czy z pomocą warsztatu, serwisu – zapytaj o możliwość
![Iveco Eurocargo pomiar po optymalziacji](/images/nowe-zdjecia/pomiar_iveco_pakiet_optymalizacja_4.png)
Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się
-
z pełnym opisem pakietów Power Economy Agri & Truck
-
oraz bezpośrednio na stronie poświęconej przełomowej technologii www.mynano.pl
![Siedziba MyNano High Automotive Technology oraz 44tuning Performance Center](/images/nowe-zdjecia/sedziba-mynano.jpg)
Interesuje Ciebie poprawa osiągów w samochodzie ciężarowym, autobusie lecz bez opcji tuningu elektronicznego? To skonsultuj temat z nami - kontakt
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna i unikalna opcja poprawy osiągów, zmniejszenia spalania na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance Truck (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego (lub próbki oleju i paliwa przysyłane są do nas celem wykonania badań jeszcze przed przyjazdem samochodu na umówiony termin) a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym wydolności, sprawności układu doładowania, wtryskowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem seryjnie (od nowości) negatywnych zjawisk.
Do tych negatywnych zjawisk istotnie wpływających na zużycie paliwa, osiągi, sprawność i emisję spalin należą:
- nieodpowiednie spalanie mieszanki
- nadmierne tarcie (i nadmierne straty wewnętrzne silnik i napęd)
- spadek szczelności dynamicznej (w tym pogorszony, nieefektywny zapłon mieszanki)
- nadmierna pulsacja w układzie wtryskowym
- i zjawiska synergiczne
korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych począwszy o testów oleju, w tym pomiary w zależności od potrzeb na hamowni obciążeniowej MAHA Truck (pod warunkiem możliwości wyłączenia kontroli trakcji i braku redukcji momentu obrotowego, mocy z tego tytułu) jak i również weryfikację jakości serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.
Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informację np.: dla Twojego mechanika (lub możesz wybrać dodatkowo wykonanie ekspertyzy np: w celach roszczenia do gwaranta czy sprzedawcy pojazdu)
co należy usprawnić, naprawić lub wymienić. W takim przypadku, dodatkowo jest możliwość wykonania np.: specjalistycznych badań olei celem weryfikacji czy jednostka napędowa nie wymaga rewizji np.: z powodu dużej ilości ścieru zużyciowego, itp - więcej na testoleju.pl W przypadku pojazdów na gwarancji, w zakresie ochrony ujętej w przepisach homologacyjnych (szerszy zakres odpowiedzialności producenta - nie mylić z gwarancją, obowiązuje także po gwarancji) czy ze względu na zakup pojazdu w stanie nieadekwatnym do ustaleń będziesz mógł dodatkowo skorzystać (dodatkowo płatne) z szerszego protokołu technicznego lub pełnej ekspertyzy technicznej celem np.: uzyskania należnych napraw, zwrotu kosztów, unieważnienia transakcji zakupu itp. więcej na badania – ekspertyzy techniczne.
Ważne: w zależności od potrzeb danej jednostki napędowej (w tym nasilenia seryjnych negatywnych zjawisk i spadku sprawności) a w szczególności od jej stanu, kondycji, jakości wykonywanych obsług serwisowych może być potrzeba wykonania pełnego zakresu w formie 2 etapów. W kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego – kontakt
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.