Chip tuning Volkswagen VW Golf IV 2.3 V5 170 KM
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego spalania mieszanki, generowania większej energii z paliwa, zmniejszenia seryjnie, od nowości występujących negatywnych zjawisk (jak samozapłon w komorze spalania) LSPI czy SPI, nadmiernego tarcia oraz zjawisk synergicznych (silnik i napęd)
Następnie rozwinięta na podstawie autorskiego, światowego odkrycia pozwalając dodatkowo
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 170 KM :: moment 225 Nm
Silnik: Benzynowy bez doładowania
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności
Większa Moc
- znacznie szybsza reakcja na pedał gazu
- większa moc od znacznie niższych obrotów
- lekkość w rozwijaniu obrotów
- znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne)
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak samozapłon w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) czy SPI (Speed Pre Ignition) nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie
Większy Moment Obrotowy
- wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet od 1200 obrotów)
- znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów
- kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły nawet od 1200 do 4500 obrotów
- znacznie mniejsze opory, mniejsze „hamowanie silnikiem”
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak samozapłon w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) czy SPI (Speed Pre Ignition) nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie
- możliwość dodatkowej zmiany ustawień dostępności momentu obrotowego, mocy, reakcji na naciśniecie pedału gazu ****
Mniejsze Spalanie
- oszczędność paliwa do 30%**
- zmniejszenie spalania potrafi powodować, że zamontowanie instalacji LPG (dla samego zmniejszenia kosztów paliwa) staje się mniej lub całkowicie nieopłacalne
- znacznie efektywniejsze generowanie energii z paliwa
- zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
- zmniejszenie uciążliwego "smrodu" z wydechu
Lepsza sprawność i trwałość
- łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej)
- znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd)
- niższa temperatura oleju silnikowego
- większa kultura pracy jednostki napędowej,
- mniejsze wibracje
- mniejszy hałas
- łatwiejszy rozruch
- lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
- wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi układów dwumasowych, sprzęgieł)
- wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna)
- zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak LSPI/SPI, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych)
- efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych
- lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry GPF
i efektów znacznie więcej ...
- polepszenie brzmienia, zarówno samego silnika jak i dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego
- w tym pełne technicznie np: płukanie silnika, skrzyni biegów, dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology
- opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
- indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance, moduł DBW czy inne, efektywne rozwiązanie
- przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
- przy instalacji gazowej możliwe dodatkowe przygotowanie Bi-Fuel czy zaprojektowanie zmian w instalacji LPG (pod warunkiem możliwości bezpiecznej pracy danej jednostki napędowej na paliwie LPG)
- znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży pojazdu w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu) i powszechnie znanego serwisowania
Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości
- pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
- gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
Czy jest opcja wysyłkowa?
Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się
-
z pełnym opisem pakietów Power Economy Performance
-
oraz bezpośrednio na stronie poświęconej przełomowej technologii www.mynano.pl
Interesuje Ciebie jeszcze większa poprawa osiągów? Zapoznaj się z jeszcze bardziej zaawansowanymi, autorskimi pakietami – wolnossące Stage 1, Stage 2 - więcej o pakietach silniki wolnossące, hybrydy a następnie skonsultuj to z nami - kontakt
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna i unikalna opcja poprawy osiągów, zmniejszenia spalania na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym np: stanu w komorze spalania, pracy układu wtryskowego, dolotu powietrza, zapłonowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI, nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie (i zjawiska synergiczne)
korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych (w tym pomiary w zależności od potrzeb m.in. na hamowni obciążeniowej MAHA (jeżeli specyfika działania jednostki napędowej na to pozwala) czy w tak istotnych warunkach rzeczywistych – drogowych, jak i również weryfikację jakości dotychczasowego serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.
Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informacje
np.: dla Twojego mechanika co należy usprawnić, naprawić lub wymienić. W takim przypadku, dodatkowo jest możliwość wykonania np.: specjalistycznych badań olei celem weryfikacji czy jednostka napędowa nie wymaga rewizji np.: z powodu dużej ilości ścieru zużyciowego, itp. - więcej na testoleju.pl W przypadku samochodów na gwarancji, w zakresie ochrony ujętej w przepisach homologacyjnych (szerszy zakres odpowiedzialności producenta - nie mylić z gwarancją, obowiązuje także po gwarancji) czy ze względu na zakup samochodu w stanie nieadekwatnym do ustaleń będziesz mógł dodatkowo skorzystać (dodatkowo płatne) z szerszego protokołu technicznego lub pełnej ekspertyzy technicznej celem np.: uzyskania należnych napraw, zwrotu kosztów, unieważnienia transakcji zakupu itp – więcej na badania – ekspertyzy techniczne.
Więcej informacji o zakresie jakie obejmują nasze autorskie pakiety również dla wolnossących silników spalinowych znajdziesz tutaj: Pakiety Power Economy Performance.
Natomiast więcej o przełomowej technologii polepszenia sprawności, osiągów jeszcze bez tuningu (wręcz na poziomie obsługi serwisowej) znajdzie tutaj: MyNano High Automotive Technology
**Zmniejszenie spalania jest uzyskiwane przy zachowaniu tych samych obciążeń, średnich prędkości, intensywności przyspieszania, warunkach użytkowania etc co seryjnie i jest zależne od indywidualnej sprawności danego egzemplarza. Przy dobrym wykorzystaniu użytkownicy systematycznie odnotowują pomimo wzrostu dynamiki również zmniejszenie spalania.
***Zakres zmniejszenie zużycia paliwa, przyrostów zależy również od zakresu uzgodnionych i dokonanych zmian objętych pakietem oraz kaloryczności stosowanego paliwa. Zalecane paliwo min. 98 oktan
**** jako opcja przy jednostkach posiadających elektronicznie sterowaną przepustnicę (DBW) i zastosowaniu w ramach pakietu dodatkowego, bezinwazyjnego modułu sterowania DBW.
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.