Montujemy specjalistyczna aparaturę na kolo samochodu jak i też do kabiny. Następnie samochód jest ważony, sprawdzany jest odwód kół, przełożenia skrzyni biegów, wprowadzana jest do systemu aktualna temperatura, ciśnienie atmosferyczne i…. jedziemy na pomiar.
W trakcie przemieszczania się na odcinek pomiarowy dzięki opcji w programie dokonujemy sprawdzenia ponownego przełożeń skrzyni biegów oraz wskazań prędkościomierza.
Najczęściej pomiar dokonywany jest na trzecim biegu od prędkości obrotowej 1000-1200 obr/min. Następnie pedał przyspieszenia w „podłogę” i czekamy jak dojdą obroty do końca. Po dojściu do końca obrotów napęd jest „wysprzeglany”
i samochód toczy się średnio ok. 15 sekund a system sprawdza opory które brały udział przy pomiarze.
Po tym zostaje się nam zapoznać z wynikiem pomiaru.
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35