W silnikach turbodiesel (np. TDi, JTD, Cdi….) w cyklu miejskim spalanie najczęściej pozostaje na dotychczasowym poziomie. W sytuacji jazdy pozamiejskiej zaczynają się przyjemne oszczędności sięgające nawet do 1,5 litra oleju napędowego na 100 km.
W silnikach turbo benzynowych dopuszcza się wzrost apetytu na paliwo do 10%.
Jeśli chodzi o silniki wolno ssące (bez turbiny) to zmiana spalania jest w zakresie od 0-10% zależnie od techniki jazdy i konstrukcji silnika.
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35