Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY2 019 z pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk
Wzrost mocy w silniku wolnossącym o ok. 100-120 KM i to jeszcze bez typowego tuningu, chip tuningu, zmian układu wydechowego czy montażu kompresora... czy to możliwe. Tak. Kolejny Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY2019 wyjechał od nas po wykonaniu opcji Stage 1+ (indywidualny pakiet LSPI/SPI & Friction Solution)

W przypadków tych silników Stage 1+ obejmuje głównie szereg etapów minimalizowania zjawiska samozapłonów, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki. Dlaczego takie usprawnienia są potrzebne i możliwe w nowym samochodzie na gwarancji?

Po pierwsze -
seryjnie dysponował mocą mierzoną na 5-tym biegu na poziomie 355 KM zamiast 475 KM jakie podaję producent.
Po drugie - negatywne zjawiska jakie występują w tych silnikach są efektem szeregu błędów konstrukcyjnych czyli z takimi dylematami wyjeżdża z taśmy produkcyjnej każdy egzemplarz.
Po trzecie - pracuje nierównomiernie, źle spała mieszankę, dużo paliwa przedostaje się do oleju
Po czwarte - spala co najmniej o 4-6 litrów paliwa za dużo, za szybko degraduje olej, posiada obniżoną trwałość jak i nie daje tej przyjemności z jazdy jaką świadomy użytkownik oczekuje od takiego samochodu.

wykres z hamowni 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po pakiecie minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI SPI Friction Solution Tym czasem po całym pakiecie egzemplarz ten, w zależności od biegu, odzyskał 100-120 KM (120-140 Nm więcej) zyskując sprawność, kulturę pracy, elastyczność, która jego konstruktorom może przyprawić o "burzę mózgów".

Teraz jest wstanie spalać mieszankę paliwowo-powietrzną na odpowiedniejszym poziomie (AFR z 10.2 na 12.8), znacznie wolniej degradując olej, pozwala na znacznie mniejsze zużycie paliwa i mnóstwo frajdy z jazdy.

Oczywiście takie efekty nie były możliwe bez zastosowania dwóch faz nanotechnologii Panther P52 (Grafen oraz Racing) w znacznie większych dawkach, dobrej bazy olejowej jaką dostawcza olej Motul, specjalnie przetestowanych dla celów naszych pakietów świec zapłonowych wraz z poprawką w układzie zapłonowym i szeregu innym autorskim zmianom.

P. S mnóstwo firm na świecie dwoi się, troi i aby uzyskać ponad 100 KM więcej, często montują zestaw kompresora. Tym czasem w tym silniku już same zminimalizowanie negatywnych zjawisk (indywidualny pakiet LSPI/SPI & Friction solution) przyczynia się do znaczącego wzrostu mocy i momentu obrotowego (ok. 120-140 Nm) dająca zarazem osiągi, trwałość ekonomię.

Dwa egzemplarze Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po wykonaniu pakietów Gdybyśmy zastosowali do tego nasz pakiet tuningowy SRT-A z dodatkowymi zmianami w układzie wydechowym, z dolotem dynamicznym powietrza i ewentualnie z optymalizacją programową silnik ten zyskałby kolejne ok. 70 KM, nadal bez konieczności montażu kompresora.

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z artykułem o naszej technologii polepszania osiągów - tuningu w silnikach wolnossących Nie tylko chip tuning, naszym światowym odkryciu w zakresie występowania, minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI - co to jest zjawisko samozałonu oraz do kontaktu z nami - kontakt


Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.