Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY2 019 z indywidualnym pakietem zmniejszenia negatywnych zjawisk - samochód na gwarancji

Wzrost mocy w silniku wolnossącym o ok. 100-120 KM i to jeszcze bez typowego tuningu, chip tuningu, zmian układu wydechowego czy montażu kompresora... czy to możliwe?

Tak. Kolejny Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY2019 wyjechał od nas po wykonaniu indywidualnego pakietu Power Economy Performance zawierającego pakiet zmniejszenia negatywnych zjawisk, poprawy sprawności (silnik) LSPI/SPI & Friction Solution oraz Automatic & Differential Solution do ukłądu napędowego (skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza, dyferencjał przedni i tylny).
 
wykres z hamowni seria 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi
 

Dlaczego takie usprawnienia są potrzebne i możliwe w nowym samochodzie na gwarancji?

  • Po pierwsze - seryjnie dysponował mocą mierzoną na 5-tym biegu na poziomie 355 KM zamiast 475 KM jakie podaję producent.
  • Po drugie - negatywne zjawiska jakie występują w tych silnikach są efektem szeregu błędów konstrukcyjnych czyli z takimi dylematami wyjeżdża z taśmy produkcyjnej każdy egzemplarz.
  • Po trzecie - pracuje nierównomiernie, źle spała mieszankę w tym osiągając skład niespalalny przez silnik spalinowy, dużo paliwa przedostaje się do oleju
  • Po czwarte - zużywa co najmniej o 4-6 litrów paliwa za dużo, za szybko degraduje olej, posiada obniżoną trwałość jak i nie daje tej przyjemności z jazdy jaką świadomy użytkownik oczekuje od takiego samochodu.

wykres z hamowni 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po pakiecie minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI SPI Friction Solution wykres z hamowni 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po pakiecie minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI SPI Friction Solution

Tym czasem po całym pakiecie egzemplarz , w zależności od biegu, odzyskał ok. 100-120 KM

(ok. 100 Nm więcej w warunkach hamownianych) Za to w warunkach rzeczywistych efekt jest jeszcze większy z uwagi na zastosowane zmiany w dolocie powietrza (pół dynamiczny) co sprawia, że efekt narasta wraz z prędkością i jest dostępne nawet do 120 KM i do 140 Nm więcej.

Zatem oprócz wspominanych przyrostów co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów?*

  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów  oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego 
  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów 
  • wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju 
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika w tym elementów układów przeniesienia napędu
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 
Przy prędkościach powyżej 200 km/h w porównaniu do wersji seryjnej zmniejszenie hałasu i poprawa osiągów to kolosalna różnica zarazem przy znacznie niższym zużyciu paliwa

Co jeszcze istotne, w zakresie prędkości powyżej 200 km/h efekt jeszcze bardziej narasta i różnica staje się kolosalna, zyskując sprawność, kulturę pracy, elastyczność, która z pewnością się nie śniła konstruktorom (jak i tunerom) tego silnika. 

 
Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY 2019 z autorskim pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY 2019 z autorskim pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk
 

Ponadto po wykonaniu pakietu, silnik ten jest wstanie efektywniej spalać mieszankę paliwowo-powietrzną (jeszcze bez konieczności ingerencji w oprogramowanie sterowania silnikiem - automatyczna poprawa składu AFR z 10.2 na 12.8), znacznie wolniej degradując olej silnikowy, nie generując (jak to potrafi mieć miejsce seryjnie) nadmiernej ilość sadzy. 

 
rhdrPraktycznie brak nadmierne sadzy mimo przebiegu ok. 25 000 km. To wynik efektywnego spalania mieszanki co zarazem ma swoje potwierdzenie w znacznie mniejszym degradowaniu oleju silnikowego.

To wszystko pozwala na znacznie mniejsze zużycie paliwa i dużo więcej przyjemności z jazdy.

Oczywiście takie efekty nie były możliwe bez zastosowania czterech faz nanotechnologii - dodatków do oleju (aktualnie dostępnej w technologii MyNano) w znacznie większych, indywidualnie dobranych dawkach, dobrej bazy olejowej Motul, specjalnie przetestowanych dla celów naszych pakietów świec zapłonowych wraz ze specjalnymi poprawkami w układzie zapłonowym i szeregu innym autorskim zmianom (separacji oparów oleju, dolocie powietrza) 
 
Moduł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzebModuł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb

Do tego zastosowany w pakiecie moduł DBW pozwala na efektywniejsze wykorzystanie strategii momentu obrotowego jak i mocy w zakresach jakie są dostępne w fabrycznym komputerze.

Dzięki temu użytkownik ma szerszy wachlarz możliwości zmian charakterystyki pracy silnika i skrzyni biegów dostosowując osiągi do aktualnych, swoich potrzeb czy warunków atmosferycznych. 
MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności

Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych dodatków, pakietów, technologii MyNano?

Tak i to bardzo wiele. Od wyników badań nad współczynnikiem tarcia, przez badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Po więcej informacji zapraszamy na Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano
 
Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Nadal może wydawać się dziwne czy wręcz niemożliwe, bo mnóstwo firm na świecie dwoi się, troi i aby uzyskać ponad 100 KM więcej. Często w tych celach montują np: zestaw kompresora. 

Lecz takie są fakty, że  już same zmniejszenie negatywnych zjawisk, poprawa sprawności (silnik i napęd) + wykorzystanie fabrycznej strategii elektronicznej (z modułem DBW) przyczynia się w warunkach rzeczywistych do znaczącego wzrostu mocy i momentu obrotowego (ok. 120-140 Nm) dając zarazem znacznie lepsze osiągi, lepszą trwałość i bardzo istotną w tych czasach ekonomię (znaczące zmniejszenie zużycia paliwa). 
 
Dwa egzemplarze Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po wykonaniu pakietów Dwa egzemplarze Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po wykonaniu pakietów

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano, szkoleń, warunków współpracy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt