Wzrost mocy w silniku wolnossącym o ok. 100-120 KM i to jeszcze bez typowego tuningu, chip tuningu, zmian układu wydechowego czy montażu kompresora... czy to możliwe?
Dlaczego takie usprawnienia są potrzebne i możliwe w nowym samochodzie na gwarancji?
- Po pierwsze - seryjnie dysponował mocą mierzoną na 5-tym biegu na poziomie 355 KM zamiast 475 KM jakie podaję producent.
- Po drugie - negatywne zjawiska jakie występują w tych silnikach są efektem szeregu błędów konstrukcyjnych czyli z takimi dylematami wyjeżdża z taśmy produkcyjnej każdy egzemplarz.
- Po trzecie - pracuje nierównomiernie, źle spała mieszankę w tym osiągając skład niespalalny przez silnik spalinowy, dużo paliwa przedostaje się do oleju
- Po czwarte - zużywa co najmniej o 4-6 litrów paliwa za dużo, za szybko degraduje olej, posiada obniżoną trwałość jak i nie daje tej przyjemności z jazdy jaką świadomy użytkownik oczekuje od takiego samochodu.
Tym czasem po całym pakiecie egzemplarz , w zależności od biegu, odzyskał ok. 100-120 KM
Zatem oprócz wspominanych przyrostów co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika w tym elementów układów przeniesienia napędu
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Co jeszcze istotne, w zakresie prędkości powyżej 200 km/h efekt jeszcze bardziej narasta i różnica staje się kolosalna, zyskując sprawność, kulturę pracy, elastyczność, która z pewnością się nie śniła konstruktorom (jak i tunerom) tego silnika.
Ponadto po wykonaniu pakietu, silnik ten jest wstanie efektywniej spalać mieszankę paliwowo-powietrzną (jeszcze bez konieczności ingerencji w oprogramowanie sterowania silnikiem - automatyczna poprawa składu AFR z 10.2 na 12.8), znacznie wolniej degradując olej silnikowy, nie generując (jak to potrafi mieć miejsce seryjnie) nadmiernej ilość sadzy.
To wszystko pozwala na znacznie mniejsze zużycie paliwa i dużo więcej przyjemności z jazdy.
Do tego zastosowany w pakiecie moduł DBW pozwala na efektywniejsze wykorzystanie strategii momentu obrotowego jak i mocy w zakresach jakie są dostępne w fabrycznym komputerze.
Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych dodatków, pakietów, technologii MyNano?
Nadal może wydawać się dziwne czy wręcz niemożliwe, bo mnóstwo firm na świecie dwoi się, troi i aby uzyskać ponad 100 KM więcej. Często w tych celach montują np: zestaw kompresora.
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia