![Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY2 019 z indywidualnym pakietem zmniejszenia negatywnych zjawisk - samochód na gwarancji](/images/nowe-zdjecia/Jeep_Grand_Cherokee_SRT_6.4_Hemi_MY2019_850.jpg)
Wzrost mocy w silniku wolnossącym o ok. 100-120 KM i to jeszcze bez typowego tuningu, chip tuningu, zmian układu wydechowego czy montażu kompresora... czy to możliwe?
![wykres z hamowni seria 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi](/images/nowe-zdjecia/wykres_z_hamowni_seria_5_bieg_Jeep_Grand_Cherokee_SRT_6.4_Hemi.jpg)
Dlaczego takie usprawnienia są potrzebne i możliwe w nowym samochodzie na gwarancji?
- Po pierwsze - seryjnie dysponował mocą mierzoną na 5-tym biegu na poziomie 355 KM zamiast 475 KM jakie podaję producent.
- Po drugie - negatywne zjawiska jakie występują w tych silnikach są efektem szeregu błędów konstrukcyjnych czyli z takimi dylematami wyjeżdża z taśmy produkcyjnej każdy egzemplarz.
- Po trzecie - pracuje nierównomiernie, źle spała mieszankę w tym osiągając skład niespalalny przez silnik spalinowy, dużo paliwa przedostaje się do oleju
- Po czwarte - zużywa co najmniej o 4-6 litrów paliwa za dużo, za szybko degraduje olej, posiada obniżoną trwałość jak i nie daje tej przyjemności z jazdy jaką świadomy użytkownik oczekuje od takiego samochodu.
![wykres z hamowni 5 bieg Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po pakiecie minimalizowania negatywnych zjawisk LSPI SPI Friction Solution](/images/nowe-zdjecia/wykres_z_hamowni_5_bieg_Jeep_Grand_Cherokee_SRT_6.4_Hemi_po_pakiecie_minimalizowania_negatywnych_zjawisk_LSPI_SPI__Friction_Solution_850.jpg)
Tym czasem po całym pakiecie egzemplarz , w zależności od biegu, odzyskał ok. 100-120 KM
Zatem oprócz wspominanych przyrostów co zyskam po zastosowaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od niższych obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika w tym elementów układów przeniesienia napędu
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
![](/images/nowe-zdjecia/jeep_v_max_800jpg.jpg)
Co jeszcze istotne, w zakresie prędkości powyżej 200 km/h efekt jeszcze bardziej narasta i różnica staje się kolosalna, zyskując sprawność, kulturę pracy, elastyczność, która z pewnością się nie śniła konstruktorom (jak i tunerom) tego silnika.
![Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi MY 2019 z autorskim pakietem minimalizowania negatywnych zjawisk](/images/nowe-zdjecia/srt_jeep.jpg)
Ponadto po wykonaniu pakietu, silnik ten jest wstanie efektywniej spalać mieszankę paliwowo-powietrzną (jeszcze bez konieczności ingerencji w oprogramowanie sterowania silnikiem - automatyczna poprawa składu AFR z 10.2 na 12.8), znacznie wolniej degradując olej silnikowy, nie generując (jak to potrafi mieć miejsce seryjnie) nadmiernej ilość sadzy.
![rhdr](/images/nowe-zdjecia/srt_wydech.jpg)
To wszystko pozwala na znacznie mniejsze zużycie paliwa i dużo więcej przyjemności z jazdy.
![Moduł DBW z włączonym programem Sport z możliwością dodatkowego dostosowania intensywności reakcji silnika (jak i automatycznej skrzyni biegów) w zależności od potrzeb](/images/nowe-zdjecia/modu_dbw_program_sport.jpg)
Do tego zastosowany w pakiecie moduł DBW pozwala na efektywniejsze wykorzystanie strategii momentu obrotowego jak i mocy w zakresach jakie są dostępne w fabrycznym komputerze.
![MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności](/images/nowe-zdjecia/mynano_testy.jpg)
Czy posiadacie jakieś konkretne badania, wyniki testów, dowody skuteczności Waszych dodatków, pakietów, technologii MyNano?
![Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano](/images/nowe-zdjecia/500-mynano-2.jpg)
Nadal może wydawać się dziwne czy wręcz niemożliwe, bo mnóstwo firm na świecie dwoi się, troi i aby uzyskać ponad 100 KM więcej. Często w tych celach montują np: zestaw kompresora.
![Dwa egzemplarze Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi po wykonaniu pakietów](/images/nowe-zdjecia/Jeep_Grand_Cherokee_SRT_6.4_Hemi_przed_firmą_850.jpg)
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia