Kupiłeś nowe BMW i czujesz, że reakcja silnika na pedał gazu jest opóżniona? Chcesz mieć jeszcze większą elastyczność i dynamikę? Może zaskoczyło Ciebie wyższe spalanie? To mamy dla Ciebie rozwiązanie w postaci profesjonalnego rozwiązania DPP Multichannel które działa efektywniej niż dostępny w ofercie BMW tuning fabryczny. Polepsza elastyczność i dynamikę zmniejszając apetyt na paliwo. Zatem szczegóły. Nowe silniki diesla cechują się sensownym potencjałem mimo tego gro użytkowników posiada pewien niedosyt po zakupie w postaci dynamiki i elastyczności zbyt niskiej w stosunku do rangi samochodu i jego mocy opisanej w katalogu. Do tego występujące w BMW silniki wyposażone są w najnowszy system sterowania silnika EDC17 z fukcją zabezpiecznenia antytuningowego oraz kontroli ingerencji diagnostycznych. Oznacza to, że jeżeli ktoś dokonałby zmiany ustawień programowych celem poprawienia mocy i momentu obrotowego przez złącze diagnostyczne czy też bezpośrednio w sterowniku silnika system diagnostyczny subtelnie zapisze w historii taką operację. Na nic się zdaje powrót do ustawień seryjnych i w przypadku wykrycia gwarancja przepada. Dlatego...
stworzony na potrzeby takich samochodów i klientów system DPP Multichannel działa tak, że po jego łatwym odłączeniu (posiada fabryczne złącza) samochód powraca w pełni do parametrów seryjnych i to bez śladu w systemie. Do tego system został w pełni sprawdzony w naszym ośrodku badawczym na egzemplarzach testowych które po wykonaniu stosownej ilości kilometrów potwierdziły wysoką jakość działania systemu i wysokie bezpieczeństwo tuningu.
Ponadto działanie systemu DPP pozwala na bardzo efektywne poprawienie sprawności jednostek diesla poprzez współgranie ze sterownikiem fabrycznym np: w często kupowanych silnikach 2.0D czy 3.0D. Dla przykładu wersja 2.0 D 184 KM np: w X3 powiększa swoje parametry w zakresie 25-30 KM i ok.55-60 Nm wiecej, jednostka 3.0D 245 KM np: model 530 czy GT odnotowuje wzrost mocy o ok.40-45 KM i 75-90 Nm więcej co czyni jest znacznie elastyczniejsze i dynamiczniejsze.
Co zyskam po tuningu poprzez system DPP w moim BMW?
- znacznie szybszą reakcję silnika na naciśnięcie pedału gazu
- dużo większą elastyczność od niższego zakresu obrotów
- większą dynamikę w zakresie średnich i wyższych obrotów znacząco ułatwiającą wyprzedzanie
- lepszą reakcję automatycznej skrzyni biegów
- lepsze sprzyspieszenie do 100 km/h średnio o 0.9-1.3 sekundy
- sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie wysokiej jakości
- znacznie wiecej przyjemności z jazdy.
Do tego na trasie spalanie potrafi ulec zmniejszeniu o ok. 0.7 litra przy wersji 2.0D a przy wersji 3.0D nawet ponad 1 litr na 100 km. System DPP Multichannel pozwala na indywidualną optymalizacje dlatego uwzględniamy przy tuningu zarówno indywidualne potrzeby danego egzemplarza jak i preferencje jego użytkownika.
Jak warto eksploatować BMW po tuningu w polskich warunkach drogowych?
Ważnym jest częściej niż to określa producent dokonywać zmiany filtrów powietrza czy paliwa. Dla przykłady producent wskazuje na wymianę filtra powietrza co 45 czy 60 000 km przy czy w naszym warunkach drogowych taka wymiana jest potrzebna co 15 000 km. Taką zasadę warto także stosować w tych silnikach nawet jeżeli są seryjne.
Ile zyskam mocy w moim BMW z silnikiem diesla?
Tutaj można zapoznać się z naszym katalogiem przyrostu mocy i w nim odnaleść sprawdzone przyrosty, wielokrotnie także wykresy z hamowni - katalog tuning BMW. Jeżeli mają państwo jeszcze jakieś ostatnie pytania przed podjęciem decyzji o tuningu zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami - Więcej informacji - kontakt