BMW 1.5 Turbo 136 KM po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution

Kolejny samochód wyjeżdża po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution. Silnik 1.5 Turbo, 3 cylindry, niewielki przebieg a po wykonaniu pakietu ucichł na biegu jałowym o ponad 4dB !!! Dlaczego ciszej pracuje?

Ponieważ lepsze spalanie mieszanki = niższe skoki ciśnienia w komorze spalania = niższe wewnętrzne drgania, wibracje = niższy hałas + mniejsze tarcie = wyższa sprawność i końcowo jeszcze niższy hałas. Dodatkowo przyrost ok. 14 KM i 25 Nm jedynie przez zmniejszenie negatywnych zjawisk. 

 
MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności

Dodatkowo zostało potwierdzone, że w tych silnikach BMW 1.5 Turbo (zakres konstrukcyjny + nasilający się z przebiegiem) występuje:

  • silne nasilenie zjawiska LSPI (w szczególności w zakresie do ok. 2300 obrotów) 
  • w zależności od obciążenia i synergii negatywnych zjawisk (w tym jakości paliwa i warunków atmosferycznych) nasilenie zjawiska SPI (samozapłon w wyższym zakresie obrotów) 
  • nieodpowiednie spalanie mieszanki 
  • zwiększone obciążenie wewnętrzne poprzez zjawisko nadmiernego tarcia
  • olej silnikowy, zalecony przez producenta nie spełnia faktycznych potrzeb silnika
  • nadmierne przedostawanie się benzyny do oleju silnikowego 
  • pogorszona wydolność układu zapłonowego (w tym świec zapłonowych, w tym problematyka nieodpowiedniego rozwarstwienia mieszanki)
  • możliwość intensywnego spłukiwania oleju z gładzi cylindra, tłoka, pierścieni  
  • występuje znaczące obciążenie (poprzez nadmierne, wewnętrzne tarcie) w skrzyni biegów (zarówno w manualnej jak i automatycznej)
  • olej w skrzyni biegów (zalecony przez producenta, zarówno dla skrzyni manualnej jak i automatycznej)  nie spełnia faktycznych potrzeb (następuje bardzo szybkie jego degradowanie, duże wewnętrzne straty)
  • niewydolny układ separacji oparów oleju 
  • poprzez nadmierne obciążenie skrzyni biegów występuje pogorszona zmiana biegów i działanie np: sprzęgiełek (w tym jego krótsza trwałość)
  • zakres interwałów przeglądowych (co do przebiegu i zakresu) nie spełnia faktycznych wymogów tej jednostki napędowej (w tym wymogów wynikających z przepisów techniczno-prawnych).   

Ponadto zostało bezspornie potwierdzone, że jednostki napędowe 1.5 turbo BMW (i wiele innych) nie powinny być tuningowane (np: poprzez chip tuning) bez skutecznego zmniejszenia tych negatywnych zjawisk (silnik i skrzynia biegów). 

Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie w silnikach BMW 1.5 Turbo ( i innych tej marki) wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano, badań, ekspertyz, szkoleń, warunków współpracy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt