Diagnostyka obciążeniowa wraz z wszelkimi pomiaramiDiagnostyka obciążeniowa wraz z wszelkimi pomiarami w zależności od potrzeb danej jednostki napędowej, jego stanu i celu wykonania weryfikacji technicznej

Od najnowszych jednostek napędowych po klasyki, od małych samochodów po duże pojazdy ciężarowe, przez motocykle, quady po maszyny rolnicze czy silniki przemysłowe. Dzięki pasji tworzymy każdego dnia optymalne rozwiązania szyte na miarę, mając potwierdzoną efektywność swoich działań na wszelkie sposoby. 

 

reklama motorsport

 

Zanim zapoznać się z poniższym, orientacyjnym zakresem cen, to jeżeli interesują Ciebie pełne technicznie usługi, bezpieczne i optymalne rozwiązania wpływające na wzrost osiągów, sprawności, trwałości, zmniejszające emisję szkodliwych zanieczyszczeń i bardzo efektywnie zmniejszające zużycia paliwa to zapraszam do partnerskiej współpracy - Robert JM Halicki  

 

Robert JM Halicki - pasjonat motoryzacji, jeżdżący konstruktor, kierowca wyścigowy, rajdowy, autor światowego odkrycia w zakresie polepszania sprawności silników spalinowych, w tym technologii dostępnej w 44tuning Performance Center  Robert JM Halicki - pasjonat motoryzacji, jeżdżący konstruktor, kierowca wyścigowy, rajdowy, autor światowego odkrycia w zakresie polepszania sprawności silników spalinowych, w tym technologii dostępnej w 44tuning Performance Center

Przedstawiony zakres cen usług, pakietów ma charakter orientacyjny (nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego)

Z uwagi na wykonywanie przez nas pełnych zakresów technicznych w formie indywidualnej krok po korku, faktyczna cena za wykonanie np:
 
  • konkretnego zakresu diagnostycznego w zależności od potrzeb
  • weryfikacji nasilenia negatywnych zjawisk w silnikach benzynowych, z LPG i hybrydowych jak LSPI i SPI (Low Speed Pre Ignition oraz Speed Pre Ignition) nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego przedostawania się benzyny do oleju silnikowego 
  • weryfikacji nasilenia negatywnych zjawisk przy silnikach wysokoprężnych (Diesel) jak przyspieszone degradowanie oleju silnikowego, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, przyspieszony spadek szczelności dynamicznej (tym samym spadek efektywności spalania mieszanki)  
  • celem wykonania usprawnień, optymalizacji konkretnego silnika (jednostki napędowej i jego osprzętu) , pojazdu, maszyny, silnika przemysłowego 
jest uzależniona od wymagań technicznych danego silnika (całej jednostki napędowej) jego stanu, kondycji, rocznika, przebiegu, historii serwisowej, stosowanych materiałów eksploatacyjnych i interwałów przeglądowych.  To wszystko celem wykonania pełnej technicznie usługi. Bardziej szczegółowy zakres cenowy jest dostępny na zapytanie e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny - kontakt 
 
jacek robert moc grafenu

Ważne: Z uwagi na aktualne dane techniczne i prawne, związane z tematami emisyjnymi, ujawnionych już kwestiami związanymi z negatywnymi zjawiskami występującymi od nowości (zakresy konstrukcyjne) w silnikach spalinowych lub jednostkach hybrydowych

 
nie wykonujemy samych pomiarów na hamowni jak ma to miejsce powszechnie na rynku tuningowym a pełne zakresy diagnostyczne z użyciem naszego autorskiego zakresu diagnostyki obciążeniowej (wspominany zakres przyczyniał się m.in do wykrywania faktycznych podstaw afery Diesel Gate), zaczynając od weryfikacji celem bezpiecznego przeprowadzenia weryfikacji diagnostycznej np: od testu oleju silnikowego www.testoleju.pl i dodatkowych dalszych czynności poprzedzających weryfikację pod obciążeniem.    
 

 
 

Dlaczego taki pełny zakres techniczny i co na to prawo?

Same pomiary na hamowni nie dają miarodajnych danych o kondycji silnika, osprzętu, jego sprawności, faktycznych potrzebach regulacyjnych, nie spełniają wymogów technicznych i prawa. Dlatego wymagany jest pełny zakres diagnostyki obciążeniowej z udziałem pomiarów na hamowni jak i pomiarów, weryfikacji pracy w warunkach rzeczywistych, drogowych. W szczególnych sytuacjach, kiedy zakres tego wymaga wykonujemy również szczegółowe badania emisji spalin, ekspertyzy techniczne etc. 
 

Na dzień dzisiejszy, mając na uwadze dane techniczne i prawne zwiększenie osiągów silnika np: poprzez tuning elektroniczny (chip tuning) czy mechaniczny (np: zamontowanie sportowego układu wydechowego, sportowego dolotu powietrza etc) należy poprzedzić efektywnymi, potwierdzonymi co do skuteczności pakietami minimalizowania negatywnych zjawisk.

 

 

W innym przypadku, o czym z pewnością ciężko się dowiedzieć od innych firm tuningowych, sam chip tuning czy tuning jest poważnym konfliktem z prawem (w rozumieniu prawa jest już przestępstwem co najmniej w zakresie Art 173 i 174 KK oraz dotyczącymi niszczenia mienia, stwarzania zagrożenia zdrowia i życia)

 
Potrzebny zakres zależy od danego silnika (jednostki napędowej), przebiegu, konstrukcyjnego nasilenia negatywnych zjawisk (dotyczy silnika jak i również skrzyni biegów i pozostałych elementów układu napędowego) w kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Robertem Halickim tel. 604532800  
 
Na pierwszym planie Robert Halicki podczas wykonywania wraz z Jackiem Halickim pakietu LSPI/SPI & Friction Solution w Mercedesie SLK 2.0 benzyna z 1997 roku Na pierwszym planie Robert Halicki podczas wykonywania wraz z Jackiem Halickim pakietu LSPI/SPI & Friction Solution w Mercedesie SLK 2.0 benzyna z 1997 roku

Gwarancja

w zależności od technologii modernizacji elektronicznej, gwarancja (określona warunkami przed odpowiedniego dostawcę, producenta) obejmuje okres od 24 do 48 miesięcy. Na pozostałe używane materiały, części, elementy okres gwarancji, warunki są odpowiednio określone przez producentów czy ich dostawców. W kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu - kontakt   
 

lexus rx 450 hl hydryda po zastosowaniu pakietu poprawa osigw o 20 zmniejszenie zuycia paliwa o 20 25

 

Orientacyjne, przykładowe zakresy cenowe w zależności od rodzaju usług

 (zakresy techniczne, ceny w zależności od silnika, przebiegu, konstrukcyjnego nasilenia negatywnych zjawisk dotyczy silnika jak i również skrzyni biegów i pozostałych elementów układu napędowego) w kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Robertem Halickim tel. 604532800  

 

diagnostyka obciążeniowa - pomiary 1.9 TDI 105 KM

Autorska diagnostyka obciążeniowa

celem weryfikacji faktycznej kondycji silników, ich osprzętów, potrzeb regulacyjnych  - tuningu, minimalizowania zjawiska samozapłonów LSPI/SPI, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia czy przed przystąpieniem do serwisu układu napędowego, wymiany dynamicznej oleju w skrzyniach biegów (ten zakres jest zawsze wykonywany u nas przed przystąpieniem do wykonywania usług) - więcej informacji można znaleźć tutaj - Autorska diagnostyka obciążeniowa
 
- samochody osobowe, dostawcze nowe Diesel (pojemności do 1.2 l) od 1200 zł brutto
- samochody osobowe, dostawcze nowe (pojemności powyżej 1.2l) używane Diesel od 1800 zł brutto
- samochody osobowe z silnikami turbo-benzynowymi od 1800 zł brutto
- samochody osobowe z silnikami turbo-benzynowymi (pojemności do 2 litrów) z weryfikacją zjawiska samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia od 1800 zł brutto
 honda jazz podczas pomiarw pakietu lspi spi friction solution 2
 
- samochody osobowe z silnikami turbo-benzynowymi (pojemności pow. 2 litrów) z weryfikacją zjawiska samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia od 2600 zł brutto
- samochody ciężarowe nowe od 2600 zł netto + ustalenie zakresu naprawczego 
- autobusy nowe od 3000 zł netto + ustalenie zakresu naprawczego 
- samochody ciężarowe używane od 3800 zł netto (wraz z ustaleniem zakresu naprawczego) 
- ciągniki rolnicze nowe od 2600 zł netto + dojazd wozu technicznego
- ciągniki rolnicze używane 2600 zł netto + dojazd wozu technicznego + ustalenie zakresu naprawczego 
 
Precyzyjny zakres pomiarowy, analiza parametrów, danych

Dopłaty za dodatkowe zakresy diagnostyczne:

ustalenie zakresu naprawczego osobowe, dostawcze dopłata  od 600 zł brutto
ustalenie zakresu naprawczego ciężarowe, autobusy, ciągniki dopłata od1200 zł netto

Dla wstępnej informacji, cenowo pakiety LSPI/SPI & Friction Solution do zakupu wysyłkowego w zależności od ich składowych

(preparaty płuczące, odpowiednio dobrany olej do pakietu, odpowiednio dobrane fazy, ilość nanotechnologii Panther P52 silnik + układ paliwowy, opcjonalnie świece zapłonowe, w szczególności ich potrzeb w zależności od nasilenia zjawisk, przebiegu, użytkowania, celem np: wykonania pełnego technicznie tuningu zaczynają się od (pakiety w takiej formie dostępne aktualnie tylko dla klientów indywidualnych):
 
pakiet lspi wysylkowy
 
- mniejsze silniki czterocylindrowe (do 1.2 litra) od 2800 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 998 zł)
- większe silniki czterocylindrowe (1.3-2 litry) od 4000 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1497 zł)
- silniki R6, V6 od 5500 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1497 zł)
- silnik V8 od 8500 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1996 zł)
 

Tuning przez Sterownik DPP Performance – opcja bezinwazyjnego tuningu (cena nie zawiera zakresu diagnostyczne i pomiarów), więcej informacji o tej formie fachowego tuningu można znaleźć tutaj - sterownik DPP Performance 

(+ wymagany technicznie przed wykonaniem tuningu dla silników z zapłonem iskrowym pakiet LSPI/SPI & Friction Solution, dla silników Diesel (wysokoprężnych) pakiet Power & Friction Solution Diesel , dla samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych Power Economy Performance Diesel)  

Sterownik DPP Performance
- opcja wysyłkowa od 1800 zł brutto

Tuning przez sterownik zewnętrzny DPP Performance z diagnostyką obciążeniową, pomiarami, montażem i indywidualną regulacją

 
(+ wymagany technicznie przed wykonaniem tuningu - płatny dodatkowo dla silników z zapłonem iskrowym pakiet LSPI/SPI & Friction Solution, dla silników Diesel (wysokoprężnych) pakiet Power & Friction Solution Diesel , dla samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych Power Economy Performance Diesel)  
 
pakiet power economy diesel agri
 

samochody osobowe, dostawcze mniejsze silniki diesel i mniejsze benzynowe od 2600 zł brutto 
- samochody osobowe, dostawcze - większe silniki diesel i benzynowe od 2800 zł brutto
- samochody ciężarowe (Truck Tuning) od 4500 zł netto 
- ciągniki rolnicze (Tractor Tuning) od 4500 zł netto + dojazd wozu technicznego 

 

ciagnik pakiet 1000

Tuning przez opcję programową Chip Tuning Super VIP, Truck Tuning/ Traktor Tuning z diagnostyką obciążeniową, pomiarami i indywidualną regulacją

 
(+ wymagany technicznie przed wykonaniem tuningu - płatny dodatkowo dla silników z zapłonem iskrowym pakiet LSPI/SPI & Friction Solution, dla silników Diesel (wysokoprężnych) pakiet Power & Friction Solution Diesel , dla samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych Power Economy Performance Diesel)  
 
chip tuning programowy super vip
 

- samochody osobowe, dostawcze mniejsze silniki diesel i mniejsze benzynowe od 2600 zł brutto 
- samochody osobowe, dostawcze - większe silniki diesel i benzynowe od 2800 zł brutto
- samochody ciężarowe (Truck Tuning) od 4500 zł netto 
- ciągniki rolnicze (Tractor Tuning) od 4500 zł netto + dojazd wozu technicznego 

 

volvo hamownia

 

Usuwanie nadmiernej pulsacji w układach wtryskowych (w tym konstrukcyjnych np: Denso, Bosch) dopłata do wykonywanej diagnostyki obciążeniowej, modernizacji:

 

- samochodu osobowe od 1000 do 2500 zł brutto 
- samochody ciężarowe, ciągniki rolnicze od 1500 do 2500 zł netto 

Diagnostyka obciążeniowa z pomiarami samochodów ciężarowychDiagnostyka obciążeniowa z pomiarami samochodów ciężarowych

Diagnostyka obciążeniowa wraz z pomiarami np: przed i po zakupie pojazdu, przed końcem gwarancji (opis informacji o potrzebnych naprawach do wykonania, wysyłany na e-mail w cenie): 

 
- samochody osobowe, dostawcze od 1800 zł brutto + opcjonalnie protokół z materiałem zdjęciowym czy ekspertyza techniczna 
- samochody ciężarowe od 3800 zł netto + opcjonalnie protokół z materiałem zdjęciowym czy ekspertyza techniczna 
 
pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi z instalacją LPG Tartarini
 

Diagnostyka obciążeniowa dla samochodów zasilanych LPG wraz z pomiarami, więcej informacji o tym autorskim zakresie diagnostycznym można znaleźć tutaj  Autorska Diagnostyka obciążeniowa LPG

- benzyna LPG od 1800 zł (silniki rzędowe 4-ro cylindrowe)
- benzyna LPG od 2600 zł (silniki rzędowe 6 cylindrowe i V6)
- benzyna LPG od 2600 zł (silniki V8)
- Diesel LPG (osobowe, dostawcze) od 2600 zł
- ciężarowe Diesel LPG od 4600 zł netto

Robert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiązań
 

Dopłaty do zakresów diagnostyki obciążeniowej za wykonanie ekspertyzy technicznej nie wymagającej dodatkowych badań np: laboratoryjnych czy specyficznych testów (dla celów reklamacji usługi naprawy pojazdu, zakupu pojazdu używanego, na gwarancji, uzyskania napraw gwarancyjnych etc) 

 

- dotyczące silników i ich osprzętów osobowe od 1200 zł brutto
- dotyczące silników i ich osprzętów ciężarowe, ciągniki rolnicze od 1600 zł netto
 
wykres poprawy sprawnoci pakietu power economy performance
 

Pakiety Power Economy Performance w opcji wysyłkowej (w przypadku wykonania u nas + zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z pomiarami + wykonanie pakietu)

  • silniki benzynowe wolnossące ceny od 6000 zł brutto
  • silniki benzynowe doładowane od 6500 zł brutto
  • jednostki hybrydowe ceny od 9500 zł brutto
  • silniki wysokoprężne (Diesel) ceny od 6000 zł brutto
 


 

Pakiety dla układów napędowych (materiały + usługa) - serwis układów napędowych, skrzyń biegów manualnych, dwusprzęgłowych, semi automatic, automatic (+ zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z pomiarami + odpowiedni pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk silnik)

  • skrzynie manualne od 1400 zł 
  • skrzynie manualne + dyferencjał (tylny most) od 2000 zł 
  • skrzynie dwusprzęgłowe (sprzęgła suche 2WD) od 1600 zł 
  • skrzynie dwusprzęgłowe (sprzęgła mokre, 2WD) od 2500 zł 
  • skrzynie dwusprzęgłowe (sprzęgła mokre, 4WD) od 3200 zł 
  • skrzynie automatyczne pojazdy FWD (napęd przedni) od 3200 zł
  • skrzynie automatyczne pojazdy RWD (napęd tylny) wliczony tylny most od 4000 zł
  • skrzynie automatyczne pojazdy AWD (napęd na obie osie) wraz z wszystkimi elementami przeniesienia napędu od 5500 zł

Usługi w skrzyniach biegów automatycznych, dwusprzęgłowych wykonujemy metodą statyczno- dynamiczną wymagającą większego zaangażowania czasowego (średnio 1-3 dni)  lecz jest znacznie efektywniejszą metodą (do tego bezpieczniejszą dla elementów skrzyń biegów)

 

niż sama metoda statyczna czy powszechna na rynku metoda dynamiczna (z użyciem maszyny do wymiany dynamicznej). Faktyczna cena zależy od rzeczywistej ilości potrzebnych materiałów (olej, ilość preparatów płuczących, nanotechnologii) w przypadku skrzyń wyposażonych w filtr hydrauliczny skrzyni biegów od aktualnej ich ceny czy wymaganego zakresu (w tym czasu wykonania) celem uzyskania odpowiedniej poprawy sprawności (w tym klarownego oleju po wymianie). Ponadto usługi wykonujemy z odpowiednim doborem olejów (lub wykonujemy fuzje olejowe - łączenie olejów) z uwagi, iż w sporej części elementów układów napędowych oleje w/g specyfikacji producenta nie spełniają faktycznych potrzeb technicznych.  

 

Dodatki do oleju klasy Premium - nanotechnologia Panther P52 Automatic Gearbox z udziałem Grafenu

 

Więcej o wynikach naszego światowego odkrycia przełożonych na opracowanie efektywnej technologii, pakietów, produktów można się dowiedzieć na www.mocgrafenu.pl

 

Powyższy opis i podane ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa - Kodeksu Cywilnego. W przypadku chęci zapoznania się z dokładną ceną usługi prosimy o bezpośredni kontakt z nami - kontakt