Diagnostyka obciążeniowa wraz z wszelkimi pomiarami
Diagnostyka obciążeniowa wraz z wszelkimi pomiarami
Przedstawiony zakres cen ma charakter orientacyjny (nie stanowi oferty), gdyż cena za wykonanie konkretengo zakresu diagnostycznego, modernizacji konkretnego samochodu, pojazdu, maszyny jest uzależniona od wymaganań technicznych, czasowych  rocznika, przebiegu celem wykonania pełnej technicznie usługi. Szczegółowy zakres cenowy dostępny jest na zapytanie e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny - kontakt

Dla informacji, nie wykonujemy samych pomiarów na hamowni a pełne zakresy diagnostyczne z użyciem naszego autorskiego zakresu diagnostyki obciążeniowej (same pomiary na hamowni nie dają miarodajnych danych o kondycji silnika, osprzętu, jego sprawności, faktycznych potrzebach regulacyjnych), z udziałem pomiarów na hamowni jak i pomiarów, weryfikacji pracy w warunkach rzeczywistych, drogowych. W szczególnych sytuacjach, kiedy zakres tego wymaga wykonujemy również szczególowe badania emisji spalin, ekspertyzy techniczne etc. 

Gwarancja: w zależności od technologii modernizacji elektronicznej, gwarancja (określona warunkami przed odpowiedniego dostawcę, producenta) obejmuje okres od 24 do 48 miesięcy. Na pozostałe używane materiały, cześci, elementy okres gwarancji, warunki są odpowiednio określone przez producentów czy ich dostawców. W kwestii szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu - kontakt   

Orientacyjne zakresy cenowe w zależności od rodzaju usług:

diagnostyka obciążeniowa - pomiary 1.9 TDI 105 KM
diagnostyka obciążeniowa - pomiary 1.9 TDI 105 KM

Autorska diagnostyka obciążeniowa celem weryfikacji faktycznej kondycji silników, ich osprzętów, potrzeb regulacyjnych  - tuningu, minimalizowania zjawiska samozapłonów LSPI/SPI, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia czy przed przystąpieniem do serwisu układu napędowego, wymiany dynamicznej oleju w skrzyniach biegów (ten zakres jest zawsze wykonywany u nas przed przystąpieniem do wykonywania usług) - więcej informacji można znależć tutaj - Autorska diagnostyka obciążeniowa

- samochody osobowe, dostawcze nowe Diesel od 1200 zł brutto
- samochody osobowe, dostawcze używane Diesel od 1800 zł brutto
- samochody osobowe z silnikami turbo-benzynowymi od 1800 zł brutto
- samochody osobowe z silnikami turbo-benzynowymi z weryfikacją zjawiska samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszaniki, nadiernego tarcia od 1800 zł brutto
- samochody ciężarowe nowe od 2600 zł netto + ustalenie zakresu naprawczego
- autobusy nowe od 2600 zł netto + ustalenie zakresu naprawczego
- samochody ciężarowe używane od 2600 zł netto + ustalenie zakresu naprawczego
- ciągniki rolnicze nowe od 2600 zł netto + dojazd wozu technicznego
- ciągniki rolnicze używane 2600 zł netto + dojazd wozu technicznego + ustalenie zakresu naprawczego

Precyzyjny zakres pomiarowy, analiza parametrów, danych
Precyzyjny zakres pomiarowy, analiza parametrów, danych
Dopłaty za dodatkowe zakresy:


- ustalenie zakresu naprawczego osobowe, dostawcze dopłata  od 600 zł brutto
- ustalenie zakresu naprawczego ciężarowe, autobusy, ciągniki dopłata od1200 zł netto

Dla wstępnej informacji, cenowo pakiety LSPI/SPI & Friction Solution do zakupu wysyłkowego w zależności od ich składowych (płukanka do oleju, dobrany olej, nanotechnologia Panther P52 silnik + układ paliwowy, opcjonalnie świece zapłonowe) w szczególności ich potrzeb w zależności od nasilenia zjawisk, przebiegu, użytkowania , zaczynają się od (pakiety w takiej formie dostępne aktualnie tylko dla klientów indywidualnych):

- mniejsze silniki czterocylindrowe (do 1.2 litra) od 2500 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 998 zł)
- większe silniki czterocylindrowe (1.3-2 litry) od 3300 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1497 zł)
- silniki R6, V6 od 4000 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1497 zł)
- silnik V8 od 5500 zł
(dawka uzupełniająca Nanotechnologii co 3-cią wymianę oleju to od 1996 zł)

Tuning przez Sterownik DPP Performance – opcja bezinwazyjnego tuningu (cena nie zawiera zakresu diagnostyczne i pomiarów), więcej informacji o tej formie fachowego tuningu można znależć tutaj - sterownik DPP Performance

Sterownik DPP Performance
Sterownik DPP Performance
- opcja wysyłkowa od 1600 zł brutto

Tuning przez sterownik zewnętrzny DPP Performance z diagnostyką obciążeniową, pomiarami, montażem i indywidualną regulacją (+ w zależności od potrzeb wymiana oleju, zastosowanie nanotechnologii Panther P52 czy w silnikach benzynowych wprowadzenie etapów minimalizowania samozapłonów, nieodpowiedniego spalania meiszanki, nadmiernego tarcia):
 

- mniejsze silniki diesel od 2600 zł brutto 
- mniejsze turbo benzynowe  od 2800 zł brutto
- większe silniki diesel i turbo benzynowe od 3200 zł brutto
- większe silnik turbobenzynowe klasy Premium od 4000 zł brutto
- samochody seryjnie sportowe - silniki turbobenzynowe od 5500 zł brutto 
- samochody ciężarowe od 5000 zł netto 
- ciągniki rolnicze (Tractor Tuning) od 4000 zł netto + dojazd wozu technicznego 

Chip Tuning Super VIP – tuning programowy (cena zawiera zakres diagnostyki obciążeniowej, pomiary, indywidualną regulację), więcej informacji o tej fachowej usłudze można znależć tutaj: Chip Tuning Super VIP

Chip Tuning Super VIP/ Truck/ Agri
Chip Tuning Super VIP/ Truck/ Agri
- samochody osobowe, dostawcze mniejsze silniki diesel i mniejsze benzynowe od 2400 zł brutto 
- samochody osobowe, dostawcze - większe silniki diesel i benzynowe od 2600 zł brutto
- samochody ciężarowe (Truck Tuning) od 4000 zł netto 
- ciągniki rolnicze (Tractor Tuning) od 4000 zł netto + dojazd wozu technicznego 

Usuwanie nadmiernej pulsacji w układach wtryskowych (w tym konstrukcyjnych np: Denso, Bosch) dopłata do wykonywanej diagnostyki obciążeniowej, modernizacji:

- samochodu osobowe od 1000 do 2500 zł brutto 
- samochody cieżarowe, ciągniiki rolnicze od 1500 do 2500 zł netto 

Diagnostyka obciążeniowa z pomiarami samochodów ciężarowych
Diagnostyka obciążeniowa z pomiarami samochodów ciężarowych
Diagnostyka obciążeniowa wraz z pomiarami np: przed i po zakupie pojazdu, przed końcem gwarancji (opis informacji o potrzebnych naprawach do wykonania, wysyłany na e-mail w cenie): 


- samochody osobowe, dostawcze od 1800 zł brutto + opcjonalnie protokół z materiałem zdjęciowym czy ekspertyza techniczna 
- samochody ciężarowe od 3800 zł netto + opcjonalnie protokół z materiałem zdjęciowym czy ekspertyza techniczna 

Diagnostyka obciążeniowa dla samochodów zasilanych LPG wraz z pomiarami, więcej informacji o tym autorskim zakresie diagnostycznym można znależć tutaj  Autorska Diagnostyka obciążeniowa LPG

- benzyna LPG od 1800 zł (silniki rzędowe 4-ro cylindrowe)
- benzyna LPG od 2600 zł (silniki rzędowe 6 cylindrowe i V6)
- benzyna LPG od 2600 zł (silniki V8)
- Diesel LPG (osobowe, dostawcze) od 2600 zł
- cieżarowe Diesel LPG od 4600 zł netto

Robert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiązań
Robert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiązań
Dopłaty do zakresów diagnostyki obciążeniowej za wykonanie ekspertyzy technicznej nie wymagajacej dodatkowych badań np: labolatoryjnych czy specyficznych testów (dla celów reklamacji usługi naprawy pojazdu, zakupu pojazdu używanego, na gwarancji, uzyskania napraw gwarancyjnych etc) 


- dotyczące silników i ich osprzętów osobowe od 1200 zł brutto
- dotyczące silników i ich osprzętów cieżarowe, ciągniki rolnicze od 1600 zł netto

Powyższy opis i podane ceny mającharakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa - Kodeksu Cywilnego. W przypadku checi zapoznania się z dokładną ceną usługi prosimy o bezpośredni kontakt z nami - kontakt 



Kontakt Motul